kloptquote:Op zondag 13 december 2020 17:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja en die gebruik je iedere keer.
En tussendoor snuit je je neus erin.
Ik meen me te herinneren dat dit ook gewoon gezegd werd hoor. Wat een heisa van die vent ookquote:Op zondag 13 december 2020 17:36 schreef Gretzl het volgende:
Hoe ironisch, het kabinet Rutte III schoot zichzelf in de vingers door de scholen niet (eerder) te sluiten (want nu ligt de R alweer weken boven de 1, met dank aan de ongecontroleerde verspreiding in het onderwijs). Men beweerde de hele tijd in de media dat de scholen absoluut niet dicht konden omdat kinderen dan een leerachterstand zouden oplopen, maar de werkelijke reden blijft het nadelige effect op de productiviteit van werkende ouders te zijn. Man man man![]()
[ twitter ]
Hoe gaat het in Duitsland eigenlijk?quote:Op zondag 13 december 2020 17:36 schreef Gretzl het volgende:
Hoe ironisch, het kabinet Rutte III schoot zichzelf in de vingers door de scholen niet (eerder) te sluiten (want nu ligt de R alweer weken boven de 1, met dank aan de ongecontroleerde verspreiding in het onderwijs). Men beweerde de hele tijd in de media dat de scholen absoluut niet dicht konden omdat kinderen dan een leerachterstand zouden oplopen, maar de werkelijke reden blijft het nadelige effect op de productiviteit van werkende ouders te zijn. Man man man![]()
[ twitter ]
De tweeverdienersmaatschappij tot in de dood!quote:Sluiting van scholen heeft op de korte termijn een nadelig effect op de productiviteit van werkende ouders.
Je zou jezelf rot moeten schamen om deze opmerking.quote:Op zondag 13 december 2020 17:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En echt vies dik. Gaat het over een gezonde levensstijl en dan zit Bruls aan tafel met z'n 150 kilogram.
Wat?quote:Op zondag 13 december 2020 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
De tweeverdienersmaatschappij tot in de dood!
Zo zetten ze graag dingen weg. Een van de redenen waarom ik allerlei "nieuws" rondom COVID niet meer volg.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dit ook gewoon gezegd werd hoor. Wat een heisa van die vent ook
Ook hier weer welkom tot het nieuwe normaal.quote:Op zondag 13 december 2020 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zou jezelf rot moeten schamen om deze opmerking.
Mijn vader was ook zo iemand, 'viesdik' met z'n 150 kg (en later zelfs meer). Een ontzettend lieve, hardwerkende man die actief deelnam aan het vrijwilligersleven en dan door een opgeschoten puber nageschreeuwd werd op straat. Ik liep naast hem, zag het aan en trok zo mijn eigen conclusies over wie nu het grootste probleem had.
Is ook zo. Dat soort lui gaan er gewoon vanuit dat we dat soort dingen vergeten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dit ook gewoon gezegd werd hoor. Wat een heisa van die vent ook
Als er maar 1 ouder werkt hoef je je niet druk te maken of je kind(eren) nou wel of niet naar school kunnen. Dit is een issue bij de tweeverdieners.quote:
Dit soort onzin hoort hier niet thuis.quote:Op zondag 13 december 2020 17:45 schreef mir1986 het volgende:
Grappig trouwens dat ab osterhaus en van dissel even miljoenen verdienen met het vaccin
Lees de berichten in #1148 terugquote:Op zondag 13 december 2020 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe gaat het in Duitsland eigenlijk?
Je had de hele post gewoon kunnen quoten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit soort onzin hoort hier niet thuis.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had de hele post gewoon kunnen quoten.
Nee maar ik kan het wel raden. Duitsland grijpt nu in dus Nederland had het al veel eerder moeten doen?quote:
Van Dissel behoort anders wel ineens tot de invloedrijkste Nederlanders. De machtswellusteling!quote:Op zondag 13 december 2020 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit soort onzin hoort hier niet thuis.
Het is hoe dan ook een grote drogreden. Zicht op verbetering is er pas voor alle Nederlanders als het aantal nieuwe besmettingen meerdere keren halveert. Dit gaat beter met een lockdown-sprint dan maandenlang aanmodderen, want er mensen hebben nog steeds veel te veel onnodige bewegingen en contacten om de R voldoende te reduceren. En in de scholen gelden er nauwelijks regels: kinderen hoeven onderling zich niet aan de afstand te houden en mogen het grootste deel van de tijd hun mond-neusmasker afzetten. Bovendien adviseert de GGD om scholen koste wat koste open te houden, zelfs als er een enorme lokale brandhaard is.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef wpor het volgende:
[..]
Ach, alsof Bruls mijn comment leest. Natuurlijk schreeuw je mensen niet na. En bovendien heb je dat nog altijd zelf in de hand. Hoe moeilijk is het om gezond (en minder) te eten en te sporten. Mensen eten gewoon veel te veel. Tienduizenden jaren leefden mensen met weinig eten, daar is ons lichaam evolutionair gewoon op gebouwd.quote:Op zondag 13 december 2020 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn vader was ook zo iemand, 'viesdik' met z'n 150 kg (en later zelfs meer). Een ontzettend lieve, hardwerkende man die actief deelnam aan het vrijwilligersleven en dan door een opgeschoten puber nageschreeuwd werd op straat. Ik liep naast hem, zag het aan en trok zo mijn eigen conclusies over wie nu het grootste probleem had.
In Nederland is de situatie nu 2,5 keer zo erg. Dus Duitsland loopt nog altijd ruim een verdubbeling op ons achter, meerdere weken.quote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het wel raden. Duitsland grijpt nu in dus Nederland had het al veel eerder moeten doen?
Bruls heeft wel degelijk een probleem met eten. Hij moet het allemaal zelf weten, maar in een voorbeeldfunctie mag je best op de gezondheid letten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het onderwijs heeft maar een gering effect op het aantal besmettingen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:36 schreef Gretzl het volgende:
[ twitter ]
Totale onzinquote:Op zondag 13 december 2020 17:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In Nederland is de situatie nu 2,5 keer zo erg. Dus Duitsland loopt nog altijd ruim een verdubbeling op ons achter, meerdere weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |