Schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg nog een bank dit jaar, dat gaat dan waarschijnlijk ook niet door.
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekkerquote:
Ziedend?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit soort momenten gaan de gedachten wel snel terug naar de reconstructie uit de T., waarin werd beschreven dat Hugo de Jonge op die meetings als een hijgerig kind in de snoepwinkel lockdowns voorstelt.
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Dan heeft hij zo een hernia, beetje triest om hem dat toe te wensen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
Het gaat hier niet om een zwaargewicht gewichtheffer he, niet overdrijven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
(Gevulde) Koelkast?quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Wordt vanzelf lichter tijdens de lockdown!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Als je een schoolvoorbeeld van ZIEDEND wil horen moet je eens naar het begin van de NOS Voetbalpodcast vandaag luisterenquote:Op zondag 13 december 2020 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat schreeuwen altijd enorm irritant. Zodra iemand over de middellijn durft te komen begint hij zijn stem al te verheffen. Doe normaal man.
Ik ben de 21e jarig.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot net na mijn verjaardag natuurlijk, klootzakken.
Gijs ook.quote:Op maandag 14 december 2020 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marcel van Roosmalen is er iets teveel in gaan geloven, met z’n Media Inside.
Hartverscheurend, ik keek reikhalzend uit naar zijn terugkeer in 2024.quote:
Het vermoeden bestaat dat dergelijke zaken bijzonder weinig met een bepaald land te maken hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
Kreeg net een foto doorgestuurd van familie van de plaatselijke supermarkt waar groente en vlees compleet uitverkocht zijn. Er zijn dus echt weer mensen die zo fucking dom zijn dat ze gaan hamsteren. Dit land
Het gebeurt overal wel, het ene land wel meer dan het andere.quote:Op maandag 14 december 2020 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaat dat dergelijke zaken bijzonder weinig met een bepaald land te maken hebben.
Dat kan ook te maken hebben met de boerenquote:Op maandag 14 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
Kreeg net een foto doorgestuurd van familie van de plaatselijke supermarkt waar groente en vlees compleet uitverkocht zijn. Er zijn dus echt weer mensen die zo fucking dom zijn dat ze gaan hamsteren. Dit land
Ik geloof dat je een staking hebt gemist.quote:Op maandag 14 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
Schijnbaar denken mensen dat de supermarkt dicht gaat. Dus hamsteren ze nu een hele kar vol groente en vlees waarvan de helft weer de ton in gaat over een week.quote:Op maandag 14 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
De boeren staken lieverd.quote:Op maandag 14 december 2020 18:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar denken mensen dat de supermarkt dicht gaat. Dus hamsteren ze nu een hele kar vol groente en vlees waarvan de helft weer de ton in gaat over een week.
Ik heb nog geen eten voor morgen. Hopelijk blokkeren de boeren de distributiecentra niet...quote:Op maandag 14 december 2020 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een staking hebt gemist.
Welke?quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef AllesKaputt het volgende:
VVD +3 zetels na die 'spontane' opmerking
'Het is niet zomaar een griepje, wat vele mensen, waaronder de demonstranten hier buiten, soms nog wel eens denken'quote:
Dan komt het nog harder aan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel een hele lange toespraak. Niet echt to the point
Kun je rookworsten kopen toch?quote:
Ja precies wat men nodig heeftquote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan komt het nog harder aan.
Jongens en Meisjes.quote:
Je kan toch gewoon door vreten?quote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Mijn enige hobby kapot, al mijn gains straks kwijt. Ellende.
Vanavond bij Op1?quote:Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer gaat Arie Boomsma weer de noodklok luiden?
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.quote:Op maandag 14 december 2020 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was het een beetje een leuke persconferentie jongons?
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die niet heeft gekeken. Mooi.quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.
Ik ben coronadebatmoe.quote:Op maandag 14 december 2020 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die niet heeft gekeken. Mooi.
Meltdown.quote:Op maandag 14 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben coronadebatmoe.
Al dat gemaar en gejank en dit en dat wat steeds een stem wordt gegeven, het is onwaarschijnlijk en doodvermoeiend. Kneus A mag roepen dat de risicogroep dor hout is, kneus B jankt over emoterreur en het mag maar blijven ratelen en ratelen. Thuis ook last van iedere halve dag gejank over Corona als in: "Ha mijn collega doet ook gewoon geen mondkapje op hoor haha Ik ga mooi geen vaccin nemen als ik gezond ben hahaAnderhalvemeter is stom haha Cola test ook positief op Corona haha pcr is stom".
Noem die viruswappies gewoon wat ze zijn; debielen. Dat gefocus op die 10 procent autisten/debielen, ik kan er niet meer tegen.
Maar het was een toespraak, geen debat!quote:Op maandag 14 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben coronadebatmoe.
Al dat gemaar en gejank en dit en dat wat steeds een stem wordt gegeven, het is onwaarschijnlijk en doodvermoeiend. Kneus A mag roepen dat de risicogroep dor hout is, kneus B jankt over emoterreur en het mag maar blijven ratelen en ratelen. Thuis ook last van iedere halve dag gejank over Corona als in: "Ha mijn collega doet ook gewoon geen mondkapje op hoor haha Ik ga mooi geen vaccin nemen als ik gezond ben hahaAnderhalvemeter is stom haha Cola test ook positief op Corona haha pcr is stom".
Noem die viruswappies gewoon wat ze zijn; debielen. Dat gefocus op die 10 procent autisten/debielen, ik kan er niet meer tegen.
Het was toch geen persconferentie?quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.
Hele mooie oorringetjes hebben ze altijd in Urk.quote:Op maandag 14 december 2020 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wij-komen-in-opstand
Vijf volle minuten genot![]()
Mevrouw lijkt het als enige door te hebben dat Nederland net wereldkampioen is geworden
Ben benieuwd of ik naar werk magquote:Op maandag 14 december 2020 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen sterkte de komende tijd hé!!!!!!
De sosjiale werkplaats lijkt mij niet essentieel.quote:Op maandag 14 december 2020 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik naar werk mag
Ik had verwacht dat je zou zeggen dat ze mij daar liever ook niet hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De sosjiale werkplaats lijkt mij niet essentieel.
Ik weet zeker dat je een gewaardeerde kracht bent. Maar kun je gewoon thuiswerken?quote:Op maandag 14 december 2020 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zou zeggen dat ze mij daar liever ook niet hebben
Ik kan thuiswerken, maar dan moet ik wel veel taken laten liggen of uitstellen. Daarnaast zal ik veel van mijn taken neer moeten leggen bij mensen die er wel echt moeten zijn. De vraag is hoe erg de werkgever dat wenst te doen. In principe kan ik ook op afroep beschikbaar zijn. Bij jou?quote:Op maandag 14 december 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een gewaardeerde kracht bent. Maar kun je gewoon thuiswerken?
Ik werk al vanaf maart thuis, en mijn studie was eigenlijk ook al een tijdje (vrijwel) geheel online dus voor mij verandert er niks.quote:Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan thuiswerken, maar dan moet ik wel veel taken laten liggen of uitstellen. De vraag is hoe erg de werkgever dat wenst te doen. In principe kan ik ook op afroep beschikbaar zijn. Bij jou?
Wat zijn dat voor taken dan dat je dat niet op afstand kan doen?quote:Op maandag 14 december 2020 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan thuiswerken, maar dan moet ik wel veel taken laten liggen of uitstellen. Daarnaast zal ik veel van mijn taken neer moeten leggen bij mensen die er wel echt moeten zijn. De vraag is hoe erg de werkgever dat wenst te doen. In principe kan ik ook op afroep beschikbaar zijn. Bij jou?
Problemen in productie-omgeving oplossen.quote:Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor taken dan dat je dat niet op afstand kan doen?
Dat is wel lastig op afstand jaquote:Op maandag 14 december 2020 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Problemen in productie-omgeving oplossen.
En continuous improvement is dan niet zo continuous meerquote:Op maandag 14 december 2020 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel lastig op afstand ja
Welke idioot neemt zijn kinderen mee naar zo'n demonstratie?quote:
Zijn ze bij jullie ook al geïnfecteerd met die graftermen?quote:Op maandag 14 december 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En continuous improvement is dan niet zo continuous meer![]()
Ja, precies, een idioot.quote:Op maandag 14 december 2020 22:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welke idioot neemt zijn kinderen mee naar zo'n demonstratie?
Ik ben vorige week voor het eerst bekend geworden met de term 'bila'. Helemaal gedoe, is het gewoon een één-op-één-gesprekquote:Op maandag 14 december 2020 22:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zijn ze bij jullie ook al geïnfecteerd met die graftermen?
quote:Op maandag 14 december 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst bekend geworden met de term 'bila'. Helemaal gedoe, is het gewoon een één-op-één-gesprek
Binnenkort volgt een trila. Nou, nu heb ik 'm wel door!
Ik schiet zo even een nieuw topic in. Dan kunnen we even sparren.quote:Op maandag 14 december 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst bekend geworden met de term 'bila'. Helemaal gedoe, is het gewoon een één-op-één-gesprek
Binnenkort volgt een trila. Nou, nu heb ik 'm wel door!
Iets 'inschieten' ook jaquote:Op maandag 14 december 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik schiet zo even een nieuw topic in. Dan kunnen we even sparren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |