Schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg nog een bank dit jaar, dat gaat dan waarschijnlijk ook niet door.
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekkerquote:
Ziedend?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit soort momenten gaan de gedachten wel snel terug naar de reconstructie uit de T., waarin werd beschreven dat Hugo de Jonge op die meetings als een hijgerig kind in de snoepwinkel lockdowns voorstelt.
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Dan heeft hij zo een hernia, beetje triest om hem dat toe te wensen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
Het gaat hier niet om een zwaargewicht gewichtheffer he, niet overdrijven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
(Gevulde) Koelkast?quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Wordt vanzelf lichter tijdens de lockdown!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Als je een schoolvoorbeeld van ZIEDEND wil horen moet je eens naar het begin van de NOS Voetbalpodcast vandaag luisterenquote:Op zondag 13 december 2020 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat schreeuwen altijd enorm irritant. Zodra iemand over de middellijn durft te komen begint hij zijn stem al te verheffen. Doe normaal man.
Ik ben de 21e jarig.quote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot net na mijn verjaardag natuurlijk, klootzakken.
Gijs ook.quote:Op maandag 14 december 2020 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marcel van Roosmalen is er iets teveel in gaan geloven, met z’n Media Inside.
Hartverscheurend, ik keek reikhalzend uit naar zijn terugkeer in 2024.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |