Nou, ik had wel zin om überhaupt iets te kunnen doen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij had zin in een kringverjaardag?
Blij dat we zaterdag nog nieuwe vloer hebben gekocht voor nieuwe huis, anders werd het wel heel krapquote:Op maandag 14 december 2020 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig worden al mijn goederen morgen geleverd, voordat Henk en Ingrid toeslaan.
Maar jij hebt hem dit jaar nog kunnen vierenquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, ik had wel zin om überhaupt iets te kunnen doen.
Dat doet iedereen al een half jaar toch.quote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om een maand als een kluizenaar te leven.
Lekker blokkie kaas serveren aan tante Ria die begint aan haar verhaal die je al honderd keer hebt gehoord. En dan plakkie worst voor ome Henk!quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, ik had wel zin om überhaupt iets te kunnen doen.
Dat is dan wel weer zo ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem dit jaar nog kunnen vieren
De verkiezingen voor de deur, dus iedereen gaat schuimbekkend los op alles en iedereen in en rond Den Haag.quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker blokkie kaas serveren aan tante Ria die begint aan haar verhaal die je al honderd keer hebt gehoord. En dan plakkie worst voor ome Henk!
Als virusontkenner doe ik daar niet aan mee.quote:Op maandag 14 december 2020 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet iedereen al een half jaar toch.
Ook precies tot en met mijn verjaardagquote:Op maandag 14 december 2020 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot net na mijn verjaardag natuurlijk, klootzakken.
Kinderdisco gaat vast wel doorquote:Op maandag 14 december 2020 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Shit man nu kan ik een maand lang niet naar de discotheek.
Schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg nog een bank dit jaar, dat gaat dan waarschijnlijk ook niet door.
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekkerquote:
Ziedend?quote:Op maandag 14 december 2020 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit soort momenten gaan de gedachten wel snel terug naar de reconstructie uit de T., waarin werd beschreven dat Hugo de Jonge op die meetings als een hijgerig kind in de snoepwinkel lockdowns voorstelt.
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Dan heeft hij zo een hernia, beetje triest om hem dat toe te wensen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
Het gaat hier niet om een zwaargewicht gewichtheffer he, niet overdrijven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het ego van Koffieplanter op kunnen tillen.
(Gevulde) Koelkast?quote:Op maandag 14 december 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje handige alternatieven om met pak 'm beet 50-75kg trainingen uit te voeren? Vooralsnog kom ik tot autobanden en zakken potgrond maar dan kom je niet boven de 20-25kg uit en die dingen stapelen niet echt lekker
Wordt vanzelf lichter tijdens de lockdown!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |