Welke?quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef AllesKaputt het volgende:
VVD +3 zetels na die 'spontane' opmerking
'Het is niet zomaar een griepje, wat vele mensen, waaronder de demonstranten hier buiten, soms nog wel eens denken'quote:
Dan komt het nog harder aan.quote:Op maandag 14 december 2020 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel een hele lange toespraak. Niet echt to the point
Kun je rookworsten kopen toch?quote:
Ja precies wat men nodig heeftquote:Op maandag 14 december 2020 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan komt het nog harder aan.
Jongens en Meisjes.quote:
Je kan toch gewoon door vreten?quote:Op maandag 14 december 2020 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Mijn enige hobby kapot, al mijn gains straks kwijt. Ellende.
Vanavond bij Op1?quote:Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer gaat Arie Boomsma weer de noodklok luiden?
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.quote:Op maandag 14 december 2020 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was het een beetje een leuke persconferentie jongons?
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die niet heeft gekeken. Mooi.quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.
Ik ben coronadebatmoe.quote:Op maandag 14 december 2020 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval niet de enige die niet heeft gekeken. Mooi.
Meltdown.quote:Op maandag 14 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben coronadebatmoe.
Al dat gemaar en gejank en dit en dat wat steeds een stem wordt gegeven, het is onwaarschijnlijk en doodvermoeiend. Kneus A mag roepen dat de risicogroep dor hout is, kneus B jankt over emoterreur en het mag maar blijven ratelen en ratelen. Thuis ook last van iedere halve dag gejank over Corona als in: "Ha mijn collega doet ook gewoon geen mondkapje op hoor haha Ik ga mooi geen vaccin nemen als ik gezond ben hahaAnderhalvemeter is stom haha Cola test ook positief op Corona haha pcr is stom".
Noem die viruswappies gewoon wat ze zijn; debielen. Dat gefocus op die 10 procent autisten/debielen, ik kan er niet meer tegen.
Maar het was een toespraak, geen debat!quote:Op maandag 14 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben coronadebatmoe.
Al dat gemaar en gejank en dit en dat wat steeds een stem wordt gegeven, het is onwaarschijnlijk en doodvermoeiend. Kneus A mag roepen dat de risicogroep dor hout is, kneus B jankt over emoterreur en het mag maar blijven ratelen en ratelen. Thuis ook last van iedere halve dag gejank over Corona als in: "Ha mijn collega doet ook gewoon geen mondkapje op hoor haha Ik ga mooi geen vaccin nemen als ik gezond ben hahaAnderhalvemeter is stom haha Cola test ook positief op Corona haha pcr is stom".
Noem die viruswappies gewoon wat ze zijn; debielen. Dat gefocus op die 10 procent autisten/debielen, ik kan er niet meer tegen.
Het was toch geen persconferentie?quote:Op maandag 14 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Muziek aan het luisteren dus geen idee ouwe reus.
Hele mooie oorringetjes hebben ze altijd in Urk.quote:Op maandag 14 december 2020 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wij-komen-in-opstand
Vijf volle minuten genot![]()
Mevrouw lijkt het als enige door te hebben dat Nederland net wereldkampioen is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |