Jeroenquote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nou-eigenlijk.html
Dick of Jeroen @:Slobeend?
Dick doet aan scorebordjournalistiek op z'n eigen teamquote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2020 17:32 schreef Steven184 het volgende:
Dinsdag toch maar mooi symbolisch bibliotheken en musea sluiten.
In dat geval hopelijk dat ze het complete land achter slot en grendel zetten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Als ik niet kerst mag vieren met een iemand ga ik heel verdrietig zijn.
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?quote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de vaccins niet werken, heeft het leven geen zin meer.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt altijd die fretten van je nog.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Grueter is vooral een enorme betweterquote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?
Dit gaat zelfs Mart Smeets te ver.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De garderobe van Hugo de Jonge is echt een verschrikking. Dit kán toch niet jongens.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?
Ik vind vooral dat schreeuwen altijd enorm irritant. Zodra iemand over de middellijn durft te komen begint hij zijn stem al te verheffen. Doe normaal man.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grueter is vooral een enorme betweter
Eens.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De garderobe van Hugo de Jonge is echt een verschrikking. Dit kán toch niet jongens.
Dat zwemmen doet hij echt goed. Dat is precies zijn niveau.quote:
Over Jeroen Grueter kun je onmogelijk een genuanceerde mening hebben. Al zou Dick hem hebben uitgescholden, had ik het nog volledig terecht gevonden.quote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een tinderdate regelen toch?quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Basic casual. Overhemden of truien.quote:Op zondag 13 december 2020 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij, eigenlijk?
Basic casual.quote:Op zondag 13 december 2020 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Basic casual. Overhemden of truien.
Ik wil effe interessant doen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Basic casual.
Slobeend, gewoon normaal.
Jij bent zeker zo’n een die een overhemd onder de trui draagt. Zoals het nette setje van MvG.quote:Op zondag 13 december 2020 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Basic casual. Overhemden of truien.
En Happy Socks uiteraard.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend lijkt me iemand die All Stars draagt.
Absoluut niet. Soms een vest over een overhemd.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo’n een die een overhemd onder de trui draagt. Zoals het nette setje van MvG.
Reebok.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend lijkt me iemand die All Stars draagt.
En jij??quote:Op zondag 13 december 2020 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij, eigenlijk?
Veel te wijde spijkerbroek, is tevens mijn vermoeden.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Happy Socks uiteraard.
Je hebt geen goed beeld van me. @debeterebob jij ook niet!!quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Veel te wijde spijkerbroek, is tevens mijn vermoeden.
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.quote:
Ja, zo'n beeld heb ik er eigenlijk ook wel bij.quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is mijn beeld van Slob
[ afbeelding ]
Die All Stars waren een grapje, he. Wat Bob post, dat gevoel krijg ik een beetje bij jou.quote:
Turtleneckquote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.
Ik moest de helft hiervan googelen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik moest de helft hiervan googelen.
We zijn toch niet homofiel? En een loaf heb ik vanmiddag bij de bakker gehaald. Om op te eten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?
Ik draag er zelfs één op het moment, maar ik wist niet dat dat zo heette.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?
Jij loopt de hele winter in korte broek?quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik moest de helft hiervan googelen.
Ik straal waanzinnig veel klasse uit en ik ruik verrukkelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Turtleneck
Nee, dit kan niet.
Jezus.quote:Op zondag 13 december 2020 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik straal waanzinnig veel klasse uit en ik ruik verrukkelijk.
Dit is niet goed inderdaad.quote:
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.
Dan zou ik serieus hulp gaan zoeken.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Nooit.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.
Die kans is vrij groot ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Wel als je buiten bent.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Iedereen is op zoek naar erkenning.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Heb je liever een discussie over geen kleding?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
Wow een discussie van mannen over kleding
Condoomstrakke Chino is wel beetje mode uit 2010.quote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoongelach?quote:
Is dat duur?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Koffieplanter geen Creed Aventus heeft aangeschaft ruikt hij nooit zo lekker als ik.
En die is nu dood. Tel uit je winst.quote:Op zondag 13 december 2020 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar Steve Jobs had dat ook
Slechts een euroo'tje of 250. Maar als je goede parfums van rond de 30 euro zoekt heb ik ook nog hele goede suggesties.quote:
Als er 1 persoon is die ik niet mag..quote:Op zondag 13 december 2020 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar Steve Jobs had dat ook
Hier heeft hij vast niet van terug.quote:Op zondag 13 december 2020 18:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als er 1 persoon is die ik niet mag..
#hetjaarinstukjesvanscreenshots is weer begonnenquote:Op zondag 13 december 2020 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier heeft hij vast niet van terug.
Tsja, ik lig niet onder de grondquote:Op zondag 13 december 2020 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier heeft hij vast niet van terug.
Me?quote:Op zondag 13 december 2020 18:35 schreef Steven184 het volgende:
Maar ik mag me loafertjes en coltrui dus thuislaten voor de Fok!meet?
Met die loafers lukt dat makkelijk.quote:
Lekker paar Santoni loafertjes van krokodillen leer.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die loafers lukt dat makkelijk.
En Koko Petalo zag dat het goed was.quote:Op zondag 13 december 2020 18:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lekker paar Santoni loafertjes van krokodillen leer.
Even gegoogled wat loafers zijn, doe maar gewoon sneakers, tenzij er een bruiloft of ander belangrijk feest is.quote:Op zondag 13 december 2020 18:47 schreef Slobeend het volgende:
Hipster sneakers > loafers
Wat jij @:Momo ?
Ik denk toch niet dat ik dit voor mijn bruiloft aan zou doen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Even gegoogled wat loafers zijn, doe maar gewoon sneakers, tenzij er een bruiloft of ander belangrijk feest is.
Wel een schappelijke prijs.quote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat ik dit voor mijn bruiloft aan zou doen.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een soort pantoffel.quote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna 150 euro voor een stel sloffenquote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een schappelijke prijs.
Die verkopen ze bij de toko gevuld met satéquote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen serieuze loafers man.quote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er toch nog mensen in WLR die zich een beetje representatief wensen te kleden.quote:Op zondag 13 december 2020 18:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lekker paar Santoni loafertjes van krokodillen leer.
Moet jij de vrouwen van je afslaan?quote:Op zondag 13 december 2020 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er toch nog mensen in WLR die zich een beetje representatief wensen te kleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |