Dit is niet goed inderdaad.quote:
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.
Dan zou ik serieus hulp gaan zoeken.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Nooit.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.
Die kans is vrij groot ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Wel als je buiten bent.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Iedereen is op zoek naar erkenning.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Heb je liever een discussie over geen kleding?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
Wow een discussie van mannen over kleding
Condoomstrakke Chino is wel beetje mode uit 2010.quote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.
Hoongelach?quote:
Is dat duur?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Koffieplanter geen Creed Aventus heeft aangeschaft ruikt hij nooit zo lekker als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |