Jeroenquote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-nou-eigenlijk.html
Dick of Jeroen @:Slobeend?
Dick doet aan scorebordjournalistiek op z'n eigen teamquote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2020 17:32 schreef Steven184 het volgende:
Dinsdag toch maar mooi symbolisch bibliotheken en musea sluiten.
In dat geval hopelijk dat ze het complete land achter slot en grendel zetten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Als ik niet kerst mag vieren met een iemand ga ik heel verdrietig zijn.
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?quote:Op zondag 13 december 2020 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de vaccins niet werken, heeft het leven geen zin meer.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Je hebt altijd die fretten van je nog.quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Grueter is vooral een enorme betweterquote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?
Dit gaat zelfs Mart Smeets te ver.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De garderobe van Hugo de Jonge is echt een verschrikking. Dit kán toch niet jongens.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Grueter echt een verderfelijke imbeciel, maar hier is het vooral Dick die de plank misslaat. Waarom voelen al die mensjes zich toch altijd eeuwig miskend?
Ik vind vooral dat schreeuwen altijd enorm irritant. Zodra iemand over de middellijn durft te komen begint hij zijn stem al te verheffen. Doe normaal man.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grueter is vooral een enorme betweter
Eens.quote:Op zondag 13 december 2020 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De garderobe van Hugo de Jonge is echt een verschrikking. Dit kán toch niet jongens.
Dat zwemmen doet hij echt goed. Dat is precies zijn niveau.quote:
Over Jeroen Grueter kun je onmogelijk een genuanceerde mening hebben. Al zou Dick hem hebben uitgescholden, had ik het nog volledig terecht gevonden.quote:Op zondag 13 december 2020 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een tinderdate regelen toch?quote:Op zondag 13 december 2020 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Basic casual. Overhemden of truien.quote:Op zondag 13 december 2020 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij, eigenlijk?
Basic casual.quote:Op zondag 13 december 2020 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Basic casual. Overhemden of truien.
Ik wil effe interessant doen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Basic casual.
Slobeend, gewoon normaal.
Jij bent zeker zo’n een die een overhemd onder de trui draagt. Zoals het nette setje van MvG.quote:Op zondag 13 december 2020 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Basic casual. Overhemden of truien.
En Happy Socks uiteraard.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend lijkt me iemand die All Stars draagt.
Absoluut niet. Soms een vest over een overhemd.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo’n een die een overhemd onder de trui draagt. Zoals het nette setje van MvG.
Reebok.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend lijkt me iemand die All Stars draagt.
En jij??quote:Op zondag 13 december 2020 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij, eigenlijk?
Veel te wijde spijkerbroek, is tevens mijn vermoeden.quote:Op zondag 13 december 2020 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Happy Socks uiteraard.
Je hebt geen goed beeld van me. @debeterebob jij ook niet!!quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Veel te wijde spijkerbroek, is tevens mijn vermoeden.
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.quote:
Ja, zo'n beeld heb ik er eigenlijk ook wel bij.quote:Op zondag 13 december 2020 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit is mijn beeld van Slob
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |