Die All Stars waren een grapje, he. Wat Bob post, dat gevoel krijg ik een beetje bij jou.quote:
Turtleneckquote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.
Ik moest de helft hiervan googelen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik houd ten eerste niet van spijkerbroeken, dus ik draag in 100% van de gevallen een superskinny chino, daarboven een overhemd of turtleneck en tenslotte loafers.
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik moest de helft hiervan googelen.
We zijn toch niet homofiel? En een loaf heb ik vanmiddag bij de bakker gehaald. Om op te eten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?
Ik draag er zelfs één op het moment, maar ik wist niet dat dat zo heette.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet toch op z'n minst wel wat een chino is mag ik hopen?
Jij loopt de hele winter in korte broek?quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik moest de helft hiervan googelen.
Ik straal waanzinnig veel klasse uit en ik ruik verrukkelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Turtleneck
Nee, dit kan niet.
Jezus.quote:Op zondag 13 december 2020 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik straal waanzinnig veel klasse uit en ik ruik verrukkelijk.
Dit is niet goed inderdaad.quote:
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien ga ik al mijn Insta pics en stories hier ook wel plaatsen.
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit echt geen hond op te wachten kan ik je verzekeren.
Dan zou ik serieus hulp gaan zoeken.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Nooit.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hopelijk dringt de hint dan eindelijk door.
Die kans is vrij groot ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Felagund het volgende:
Zijn Koffieplanter en Mani niet dezelfde persoon?
Wel als je buiten bent.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe nooit geurtjes op. Er is toch niemand die het kan ruiken.
Iedereen is op zoek naar erkenning.quote:Op zondag 13 december 2020 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is Koffieplanter hier zo wanhopig op zoek naar erkenning voor zijn leven?
Heb je liever een discussie over geen kleding?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
Wow een discussie van mannen over kleding
Condoomstrakke Chino is wel beetje mode uit 2010.quote:Op zondag 13 december 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoongelach?quote:
Is dat duur?quote:Op zondag 13 december 2020 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Koffieplanter geen Creed Aventus heeft aangeschaft ruikt hij nooit zo lekker als ik.
En die is nu dood. Tel uit je winst.quote:Op zondag 13 december 2020 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar Steve Jobs had dat ook
Slechts een euroo'tje of 250. Maar als je goede parfums van rond de 30 euro zoekt heb ik ook nog hele goede suggesties.quote:
Als er 1 persoon is die ik niet mag..quote:Op zondag 13 december 2020 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar Steve Jobs had dat ook
Hier heeft hij vast niet van terug.quote:Op zondag 13 december 2020 18:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als er 1 persoon is die ik niet mag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |