Liever Bottasquote:Op zondag 13 december 2020 15:36 schreef beantherio het volgende:
Albon die eindelijk wraak neemt en Hamilton er af tikt
MY TIRES ARE GONEquote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Moet je nagaan als Hamilton elke keer zoiets zou roepen.
Voor mij nog beterquote:Op zondag 13 december 2020 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop het. Goed voor mijn manager
quote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef WcPot het volgende:
Nu nog een zeldzame motorplof bij Bottas
Dat wordt nog wat als volgend jaar de Mercedesmotor erin zitquote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Gehrman het volgende:
Mclaren derde in het constructeurskampioenschap.
Zit in ieder geval een extra pitstop bij, maar zelfs dan wel heel ver achter jaquote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe komen die Haas auto’s zo gruwelijk ver echter de Williamsen?
Dat had ik niet meer gedacht na de goede score van vorige week van RacingPointquote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Gehrman het volgende:
Mclaren derde in het constructeurskampioenschap.
Inderdaad. Ricciardo maakt een goede move. Sainz zal wel balen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als volgend jaar de Mercedesmotor erin zit
RP ook slachtoffer van de Mercedes motor deze race.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat had ik niet meer gedacht na de goede score van vorige week van RacingPoint
Even een divebomb.quote:
Die is z'n feestboom al aan het aftuigenquote:Op zondag 13 december 2020 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schijnt dat Tom Coronel zijn broek al op de enkels heeft.
Alles goedquote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
YO FUCKING HO, NIET MEER
NORMAAL
HIJ IS EEN HELD, EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN
JAAAAAAAAAAAAA
"Kijk een wat wij wel hebben!"quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Arabieren zijn wel erg fan van vuurwerk
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
Pole, alle ronden aan de leiding, winst en FL
Geen FL, rip.quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
Jinxquote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Zorro het volgende:
Verstappen als die ene punt nodig was voor P2 in het kampioenschapquote:
Klopt, zondag nu toch nog goedquote:Op zondag 13 december 2020 15:52 schreef Zorro het volgende:
Och gun de treurneuzen die nu blij zijn dat Max geen FL heeft ook wat. Ze hebben verder toch al niks.
Vorige week gewisseld voor Russell en vergeten terug te wisselenquote:
Doen het anders best goed, al meer dan een uur de 0 gehouden tegen VVVquote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo nu nog 25 minuten lachen om Feyenoord.
HAHAquote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorige week gewisseld voor Russell en vergeten terug te wisselen
LaNgSt OnGesLaGeN pLoEg In EeN EuRoPeSe HoOgStE dIvIsIequote:Op zondag 13 december 2020 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo nu nog 25 minuten lachen om Feyenoord.
Ik gun ric die fl wel. Want zo goed als Max zal ie toch nooit worden.quote:Op zondag 13 december 2020 15:52 schreef Zorro het volgende:
Och gun de treurneuzen die nu blij zijn dat Max geen FL heeft ook wat. Ze hebben verder toch al niks.
Jeetjequote:Op zondag 13 december 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Mercedes kan natuurlijk niet zonder aandacht blijven als ze niet winnen!
quote:Op zondag 13 december 2020 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Voila, de geplande spontane donuts
Mazzelploegquote:Op zondag 13 december 2020 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LaNgSt OnGesLaGeN pLoEg In EeN EuRoPeSe HoOgStE dIvIsIe
Villeneuve en Massa waren wel (minimaal) 2 seconden wereldkampioen, dat moet Verstappen nog maar halen!quote:Op zondag 13 december 2020 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen moet er nog twee en dan is hij zowel Massa als de vervelende J Villeneuve voorbij![]()
En Barrichello maar die zat niet zo te etteren steeds
Geef mij maar leuke races ipv dit. Dit is waardeloos.quote:Op zondag 13 december 2020 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
En nu volgend jaar meer van zulke races. Maakt het kampioenschap ook spannender.
Minder grote verschillen vooraan maakt het spannender.quote:Op zondag 13 december 2020 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
En nu volgend jaar meer van zulke races. Maakt het kampioenschap ook spannender.
Hij heeft het killer virus gehad dus is nog zwakjes!quote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Op de momenten dat de auto niet zo superieur is maakt de klasse van Hamilton het verschil.
eentje stond tegen de rijrichting in. Dat dit kan in Abu Dhabiquote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die twee Mercedessen staan niet goed daar.
Hij hoeft niet meer. Waarom zou hij. Fijn dat hij actief het seizoen kan afsluiten.quote:Op zondag 13 december 2020 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Op de momenten dat de auto niet zo superieur is maakt de klasse van Hamilton het verschil.
Ik vind dat niet kunnen. De FIA moet daar maar een straf voor geven.quote:Op zondag 13 december 2020 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eentje stond tegen de rijrichting in. Dat dit kan in Abu Dhabi
Waarom? Hij is fit genoeg om naar zijn werk te gaan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:00 schreef tralalala het volgende:
Hahahaha, had Russell dan laten rijden. Sore loser
Wekenlang op het randje van de dood gebalanceerd zo te horen.quote:
quote:
quote:
Haha ja dat is wel weer overdreven. Maar geloof wel dat als ie symptomen had dat ie nu bekaf is. Ken toch wel meerdere mensen die Corona hebben gehad die grieperig zijn geweest en daarbij heel erg moe.quote:
Jij niet dan?quote:
Genotquote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef tja77 het volgende:
Zometeen weer een “Best winter ever” voor RedBull en dan bij de eerste Q van 2021 er 0,7 sec achter.
Precies dit ja.quote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef tja77 het volgende:
Zometeen weer een “Best winter ever” voor RedBull en dan bij de eerste Q van 2021 er 0,7 sec achter.
Dit hele seizoen was dit, maar dan met twee Mercedessen. Het is gewoon een zaadcircuit waardoor er ook in het middenveld niks gebeurde.quote:Op zondag 13 december 2020 16:05 schreef franske19 het volgende:
Dit is wat je dus het hele seizoen gaat zien als die RB de dominante auto is. Zitten we ook niet echt op te wachten.
Volgens Olav zit dat er dik in.quote:
Laten we hopen op meer strijdquote:
Dit is de UAE dus HamVerbot zou wat logischer zijn.quote:
Idd. Fia wat geld aan mercedes toegeschoven please tune de motor down. Mercedes kom maar.quote:Op zondag 13 december 2020 16:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Wie hier nog intrapt
Zegt ie ook iedere zes maanden een keer tegen z'n vrouw.quote:Op zondag 13 december 2020 16:08 schreef JohnBercow het volgende:
"Het plakt, het kleeft, het spuit. En daar gaat het om" - Olav Mol, 2020
Net zo cringe als send itquote:Op zondag 13 december 2020 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
staat de stoel voor plek 3 er al weer of moet Hammie staan bij de persconferentie?
Ach één van de anglosphere boys komt volgend jaar wel weer met iets nieuws.quote:
Dat maakt het juist mooiquote:Op zondag 13 december 2020 16:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Achterlijk eigenlijk dat ze champie gaan drinken in de studio. Dit zie ik ze in geen één ander land doen als hun landgenoot heeft gewonnen
En door het plafond springen?quote:Op zondag 13 december 2020 16:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Achterlijk eigenlijk dat ze champie gaan drinken in de studio. Dit zie ik ze in geen één ander land doen als hun landgenoot heeft gewonnen
Oranjegepeupel heeft Spa-Francorchamps gered, mooi toch?quote:Op zondag 13 december 2020 16:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
Helmut zegt datquote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Altijd wel mooi, de mensen die roepen "jaja, volgende jaar is alles anders, ondanks wat iedereen zegt", terwijl niemand dat zegt
Ik denk deze week maatquote:Op zondag 13 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Hoe lang zou RBR blijven wachten om Albon te bevestigen? Toch wel in een week?
ja zin in.quote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Nu aftellen naar de Max docu aanstaande vrijdag
Jos docu bedoel jequote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2020 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
Denken dat het aan Red Bull ligt![]()
Mercedes was er gewoon niet
Ik denk dat ik dan liever sport ga kijkenquote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Die is zijn kamer aan het opruimen. Het was een vuilnisbjeltquote:
Ok Hansquote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is zijn kamer aan het opruimen. Het was een vuilnisbjelt
Wat jij wilquote:Op zondag 13 december 2020 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
Denken dat het aan Red Bull ligt![]()
Mercedes was er gewoon niet
Weet je zeker dat het Mazepin niet was?quote:
Als x zijnde hoor je echt 1000x per dag als je sport kijkt.quote:
Komende vrijdag de hele docu in 1x, geloof ikquote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
Was een driedelige docu hoorde ik dus ze proberen het F1 vlammetje nog even te laten branden
En mensen 'in het echt' ookquote:Op zondag 13 december 2020 16:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als x zijnde hoor je echt 1000x per dag als je sport kijkt.
Als je er ooit eenmaal op bent gaan letten hoor je het elke keer weer.
Dat nemen mensen van elkaar over zoals 'zeg maar' ook een tijd als ebola rondgingquote:Op zondag 13 december 2020 16:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als x zijnde hoor je echt 1000x per dag als je sport kijkt.
Als je er ooit eenmaal op bent gaan letten hoor je het elke keer weer.
quote:Op zondag 13 december 2020 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Mazepin niet was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |