Liever Bottasquote:Op zondag 13 december 2020 15:36 schreef beantherio het volgende:
Albon die eindelijk wraak neemt en Hamilton er af tikt
MY TIRES ARE GONEquote:Op zondag 13 december 2020 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Moet je nagaan als Hamilton elke keer zoiets zou roepen.
Voor mij nog beterquote:Op zondag 13 december 2020 15:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop het. Goed voor mijn manager
quote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef WcPot het volgende:
Nu nog een zeldzame motorplof bij Bottas
Dat wordt nog wat als volgend jaar de Mercedesmotor erin zitquote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Gehrman het volgende:
Mclaren derde in het constructeurskampioenschap.
Zit in ieder geval een extra pitstop bij, maar zelfs dan wel heel ver achter jaquote:Op zondag 13 december 2020 15:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe komen die Haas auto’s zo gruwelijk ver echter de Williamsen?
Dat had ik niet meer gedacht na de goede score van vorige week van RacingPointquote:Op zondag 13 december 2020 15:43 schreef Gehrman het volgende:
Mclaren derde in het constructeurskampioenschap.
Inderdaad. Ricciardo maakt een goede move. Sainz zal wel balen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als volgend jaar de Mercedesmotor erin zit
RP ook slachtoffer van de Mercedes motor deze race.quote:Op zondag 13 december 2020 15:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat had ik niet meer gedacht na de goede score van vorige week van RacingPoint
Even een divebomb.quote:
Die is z'n feestboom al aan het aftuigenquote:Op zondag 13 december 2020 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schijnt dat Tom Coronel zijn broek al op de enkels heeft.
Alles goedquote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
YO FUCKING HO, NIET MEER
NORMAAL
HIJ IS EEN HELD, EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN
JAAAAAAAAAAAAA
"Kijk een wat wij wel hebben!"quote:Op zondag 13 december 2020 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Arabieren zijn wel erg fan van vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |