De horeca vrijgeven is wel een optie, maar het is kansloos om dat aan je uit te leggen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat zal niemand beweren, maar alles vrijgegeven is geen optie en de groei van het aantal besmettingen ligt niet aan de overheid maar aan mensen die zich niet aan de regels houden
En volgens sommige moeten we allemaal laarzen dragen - ook als 't mooie droge weer is.quote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En sommige denken slim te zijn door laarzen aan te trekken
Ik geloof er geen ene reet van wat je post.quote:Op zondag 13 december 2020 16:45 schreef theguyver het volgende:
[..]afgestudeerd 2 studies op de Universiteit en dan ga je werken in de horeca?
Omscholen is nergens voor nodig, door de corona zijn ook heel wat andere (tijdelijke) banen vrij gekomen.
Ik ken heel wat mensen die in de horeca werken sommigen al jaren lang, en sommigen ook met een catering bedrijf.
Die hebben nu gewoon tijdelijk ander werk.. en ja tijdelijk in de zomer waren ze weer even aan de slag in de horeca.
De gene met een catering bedrijf heeft wat kleine aanpassingen gedaan, en kan prima rondkomen en zijn zaken draaien nu zelfs beter dan voor corona..
Dus het kan wel.
quote:Intussen wordt de druk op het kabinet vanuit de Tweede Kamer om in te grijpen groter. „Het is niet verantwoord nog langer af te wachten”, twittert PvdA-leider Asscher. „Ik roep het kabinet op vandaag nog te doen wat nodig is in het belang van onze gezondheid, de medewerkers in de zorg en de economie.” SP-leider Marijnissen wil komende week een debat naar aanleiding van het Catshuisoverleg. „Het lijkt erop dat we weer een week verloren hebben in de strijd tegen het coronavirus”, schrijft zij op de website van de partij. „Het patroon van dit kabinet lijkt helaas steeds hetzelfde: als men ingrijpt, is het steeds te laat en/of niet stevig genoeg.”
https://www.telegraaf.nl/(...)atregelen-in-de-maak
*gniffel*quote:Op zondag 13 december 2020 17:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ene reet van wat je post.
De comments alleen al...quote:Op zondag 13 december 2020 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Frau Merkel draagt ook zo haar steentje bij aan de emotionele chantage van het volk, mooi ook haar vuistje @ 1:16
Niets kan ons nog redden mensen buiten een totale lockdown.
Walgelijk haar uitspraak over de laatste kerst met grootouders. Schaamteloos dat zijn ze allemaal. Dinsdag krijgt het Nederlandse volk nog een trap na.quote:Op zondag 13 december 2020 17:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De comments alleen al...![]()
Ben benieuwd wanneer de volgende demo komt.
je bedoelt waarschijnlijk: het aantal positief getesten.quote:Op zondag 13 december 2020 17:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat zal niemand beweren, maar alles vrijgegeven is geen optie en de groei van het aantal besmettingen ligt niet aan de overheid maar aan mensen die zich niet aan de regels houden
Als je positief getest bent ben je ook een keer besmet geraaktquote:Op zondag 13 december 2020 18:10 schreef Orwell het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk: het aantal positief getesten.
dat is heel iets anders.
(geeft niks, wordt wel vaker door elkaar gehaald.)
Lopen ouderen meer risico te overlijden aan Corona dan jongeren?quote:Op zondag 13 december 2020 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Walgelijk haar uitspraak over de laatste kerst met grootouders. Schaamteloos dat zijn ze allemaal. Dinsdag krijgt het Nederlandse volk nog een trap na.
Wat impliceer je hier precies?quote:Op zondag 13 december 2020 18:10 schreef Orwell het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk: het aantal positief getesten.
dat is heel iets anders.
(geeft niks, wordt wel vaker door elkaar gehaald.)
Hij bedoelt vast meer dan een false positive hier en daar ja.quote:Op zondag 13 december 2020 18:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de pcr niet klopt
onjuist.quote:Op zondag 13 december 2020 18:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je positief getest bent ben je ook een keer besmet geraakt
Maar je hebt gelijk.
Dat een arts de uitslag moet bepalen ? Althans ik neem aan dat je refereert aan de rechtszaak waar dat de uitkomst wasquote:Op zondag 13 december 2020 20:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
in Portugal hebben ze het inmiddels door..
Ja, leuk. Maar wie heeft dit gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2020 19:23 schreef PSVCL het volgende:
Mocht dit uitkomen in februari
[ afbeelding ]
Dan weet je dat heel het Corona gebeuren gescript is.. de meest hebben het al door, maar dan ook de rest van de verdwaalde schapen
Wie is 'ze', en wat hebben ze door?quote:Op zondag 13 december 2020 20:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
in Portugal hebben ze het inmiddels door..
Nee hoor. Niet in de verste verte.quote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Orwell het volgende:
we bevinden ons momenteel in een DDR-style dictatuur.
Tja wie weet.quote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Op naar de avondklok...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondklok-maatrtegelen
minstens. Zou zelf willen zeggen Noord Korea.quote:Op zondag 13 december 2020 22:57 schreef Orwell het volgende:
we bevinden ons momenteel in een DDR-style dictatuur.
we wisten allemaal wat de gevolgen konden zijn als we ons niet aan de maatregelen hielden. Dus bedankt aan alle "het is maar een griepje en mijn immuunsysteem is goed" roepersquote:wie dat nu nog niet ziet is wat mij betreft steke-blind.
nog erger, vrijwel de hele 2e kamer roept om meer maatregelen. Behalve meneer Lavendel geloof ikquote:hoe ver nog moet dat doorgesnoven duo in Den Haag de samenleving tot de grond toe afbreken voordat de luier-brigade alhier uit z'n msm buble knapt..?
We doen het zodat de zorg alle mensen die hulp nodig hebben kunnen blijven behandelen en we niet kankerpatiënten/hartpatiënten/etc naar huis moeten sturenquote:-we doen het voor de zorg-
-we doen het voor de zorg-
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja wie weet.
Met dank aan iedereen die het maar een griepje vindt.
nee het mag van jou nog wel wat harder , de maatregelen, niet..?quote:Op zondag 13 december 2020 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet in de verste verte.
Hoe raak je geïnfecteerd met een virus?quote:Op zondag 13 december 2020 23:20 schreef Orwell het volgende:
[..]
lol
-als 'de cijfers stijgen' komt dat door de mondluier weigeraars.
-als 'de cijfers dalen' komt dat door de maatregelen.
zo win je altijd.
We doen het voor onszelf. Maar het zijn niet de maatregelen die we zelf zouden instellen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
minstens. Zou zelf willen zeggen Noord Korea.
[..]
we wisten allemaal wat de gevolgen konden zijn als we ons niet aan de maatregelen hielden. Dus bedankt aan alle "het is maar een griepje en mijn immuunsysteem is goed" roepers
[..]
nog erger, vrijwel de hele 2e kamer roept om meer maatregelen. Behalve meneer Lavendel geloof ik
[..]
We doen het zodat de zorg alle mensen die hulp nodig hebben kunnen blijven behandelen en we niet kankerpatiënten/hartpatiënten/etc naar huis moeten sturen
Oftewel we doen het voor onszelf
Door verkeerd gebruik van het mondkapje.quote:Op zondag 13 december 2020 23:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe raak je geïnfecteerd met een virus?
nu niet met feiten komen, hé..!quote:Op zondag 13 december 2020 23:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Door verkeerd gebruik van het mondkapje.
Geen dankquote:Op zondag 13 december 2020 23:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja wie weet.
Met dank aan iedereen die het maar een griepje vindt.
Jij krijgt chlamydia door een mondkapje?quote:Op zondag 13 december 2020 23:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Door verkeerd gebruik van het mondkapje.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)roloog-burgemeestersquote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij krijgt chlamydia door een mondkapje?
Voor jou geldt hetzelfde... Jij krijgt herpes van een mondkapje?quote:Op zondag 13 december 2020 23:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
nu niet met feiten komen, hé..!
dat is zooo 2019..!
Ontwijk de vraag nou eens 1x nietquote:Op zondag 13 december 2020 23:30 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)roloog-burgemeesters
Zie jij de cijfers afnemen?
ja daar heb je wel een punt..!quote:Op zondag 13 december 2020 23:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde... Jij krijgt herpes van een mondkapje?
De vraag was "hoe loop je EEN virus op"quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef Orwell het volgende:
[..]
ja daar heb je wel een punt..!
ofzo...
Zijn nu aan het stijgen, waarom denk jij datquote:Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef hjansen82 het volgende:
Ik denk dat het aantal ziekenhuis opnamen vanaf januari verder gaat dalen. Na de feestdagen. Waarom dat dit paniekvoetbal van het kabinet.
quote:Op zondag 13 december 2020 23:22 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee het mag van jou nog wel wat harder , de maatregelen, niet..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De relevantie van deze vraag en mijn antwoord daarop is natuurlijk nul.quote:laat me raden, je hebt nog nooit een eigen bedrijf gehad..?Huilen dan.
Mijn antwoord zal nooit "Mondluier" zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 23:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De vraag was "hoe loop je EEN virus op"
Als jouw antwoord mondkapje is zou je nog nooit een virus hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |