——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Hoe is dit een argumentquote:Op zondag 13 december 2020 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor, je korte termijn geheugen is wellicht al een beetje aangetast door het mondkapje.. geeft niet. Nu inhoudelijk inderdaad.. doei!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2020 10:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het feit dat je het een luier noemt is wel tekenend voor wat er uit je mond komt.
Hoe moet je het dan noemen?quote:
Hmm... Misschien is er wel al een woord voor... Mondkapje klinkt wel aardig.. mondmasker kan ookquote:
Maar het ging in dit geval over een luier... Lezen is ook moeilijk.quote:Op zondag 13 december 2020 12:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hmm... Misschien is er wel al een woord voor... Mondkapje klinkt wel aardig.. mondmasker kan ook
Ik snap de verwarring wel, mondkapjes worden hier constant met de meest rare benamingen aangeduid.quote:Op zondag 13 december 2020 12:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Maar het ging in dit geval over een luier... Lezen is ook moeilijk.
Mja als je iemand de grond in probeer te trappen zorg dan dat je de juiste informatie hebt.quote:Op zondag 13 december 2020 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring wel, mondkapjes worden hier constant met de meest rare benamingen aangeduid.
Luiers doe je niet voor je mond...quote:Op zondag 13 december 2020 12:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Maar het ging in dit geval over een luier... Lezen is ook moeilijk.
quote:Op zondag 13 december 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Mja als je iemand de grond in probeer te trappen zorg dan dat je de juiste informatie hebt.
Snap je nou nog steeds niet dat het om een echte luier gaat? Hoelang heb je nodig?quote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Luiers doe je niet voor je mond...
Jij wel?
Ik snap dat het in die tweet erover ging, maar dat is niet waar ik mijn opmerking over maaktequote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat het om een echte luier gaat? Hoelang heb je nodig?
Hier ik zal hem nog een keertje posten, dan kun je hem nog rustig nalezen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik snap dat het in die tweet erover ging, maar dat is niet waar ik mijn opmerking over maakte
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef Orwell het volgende:
dit wordt binnen twee maanden hier op BNW goedgepraat..
en de luier-weigeraars/ wappies hebben het gedaan als de 4e golf op ons af dreigt te komen.
forking egoisten!
En dan ook politici die zichzelf filmen terwijl ze hun luier volplassen..
"ik doe mee..."
"ik drag een luier"
omdat ik van JE Hou
liefs
Claudia de Breij
Rob Jetten
Nick en Simon
Fijnquote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hier ik zal hem nog een keertje posten, dan kun je hem nog rustig nalezen.
[..]
Dat doe ik ook, maar als je het niet begrijpt, dan komen we niet echt ver. Zie hierboven hoeveel moeite het kost om een klein stukje tekst uit te leggen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Fijn
Waarom besteedt je niet net zoveel moeite aan het weerleggen van onze argumenten dat het geen hoax/complot is?
Welke leugen dan? dAt HeT mAaR eEn GrIePjE iS?quote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef MisterWendel het volgende:
Bizar hoe heel de wereld kan worden gepiepeld door een grote leugen.
Iedereen met een beetje gezond verstand trekt de juiste laarzen aan alvorens door een duidelijk volle sloot te gaan baggeren, maar jij ligt er gewoon naakt in te rollebollen terwijl je anderen voor gek verslijt en ondertussen het hele bestaan van de sloot ontkent.quote:Op zondag 13 december 2020 16:07 schreef Orwell het volgende:
[..]
iedereen springt in de sloot, dus ik ook.
de sloot is er wel.quote:Op zondag 13 december 2020 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand trekt de juiste laarzen aan alvorens door een duidelijk volle sloot te gaan baggeren, maar jij ligt er gewoon naakt in te rollebollen terwijl je anderen voor gek verslijt en ondertussen het hele bestaan van de sloot ontkent.
Teleurstellend ook vind ik.quote:Op zondag 13 december 2020 15:33 schreef MisterWendel het volgende:
Bizar hoe heel de wereld kan worden gepiepeld door een grote leugen.
En sommige denken slim te zijn door laarzen aan te trekkenquote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
de sloot is er wel.
de noodzaak om er in te springen ontbreekt.
behalve voor een schaap die ziet dat iedereen er in springt.
quote:Op zondag 13 december 2020 16:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
En sommige denken slim te zijn door laarzen aan te trekken
De grap is natuurlijk dat 1) die noodzaak er wel is, en 2) je zelf poedelnaakt in een veel ranzigere sloot ligt te spetteren maar dat niet doorhebt omdat je het zicht op de realiteit compleet bijster bent.quote:Op zondag 13 december 2020 16:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
de sloot is er wel.
de noodzaak om er in te springen ontbreekt.
behalve voor een schaap die ziet dat iedereen er in springt.
Tot op heden zie ik alleen maar dumps van onzinnige cola tests, nepnieuws over de gewone tests, enzovoort.quote:Op zondag 13 december 2020 15:10 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als je het niet begrijpt, dan komen we niet echt ver. Zie hierboven hoeveel moeite het kost om een klein stukje tekst uit te leggen.
ja voor schapen is die noodzaak er wel inderdaad..quote:Op zondag 13 december 2020 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat 1) die noodzaak er wel is, en 2) je zelf poedelnaakt in een veel ranzigere sloot ligt te spetteren maar dat niet doorhebt omdat je het zicht op de realiteit compleet bijster bent.
Renée laat zien dat ie het niet heeft begrepen door zich af te vragen of anderen geen recht hebben op medische zorgquote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben het met Renée eens, we doen het samen slogan slaat nergens op. Beetje spelen op de emo van burgers terwijl de dikkoppen zoals altijd niets tekort komen.
[ afbeelding ]
Dit is alweer de 2e in de korte tijd dat ik met je discusieer.quote:Op zondag 13 december 2020 16:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tot op heden zie ik alleen maar dumps van onzinnige cola tests, nepnieuws over de gewone tests, enzovoort.
Dat ik in 1 geval even niet alle posts even nauwkeurig lees en een link legde met het vaak gebruikte "mondluier" (mea maxima culpa) staat daar buiten
Nee, niet mee doen met de massa maakt je niet per definitie een gekkie. De werkelijkheid ontkennen en er een complot in zien welquote:Op zondag 13 december 2020 16:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
ja voor schapen is die noodzaak er wel inderdaad..
want de andere schapen doen het ook.
en wie het niet doet is dien ten gevolge een gekkie... meheheheeh
En de cirkel is weer rond:quote:Op zondag 13 december 2020 16:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
ja voor schapen is die noodzaak er wel inderdaad..
want de andere schapen doen het ook.
en wie het niet doet is dien ten gevolge een gekkie... meheheheeh
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 16:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben het met Renée eens, we doen het samen slogan slaat nergens op. Beetje spelen op de emo van burgers terwijl de dikkoppen zoals altijd niets tekort komen.
[ afbeelding ]
Nou... Discussiëren is een groot woord.quote:Op zondag 13 december 2020 16:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dit is alweer de 2e in de korte tijd dat ik met je discusieer.
Jupquote:Op zondag 13 december 2020 16:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
"iedereen springt in de sloot, dus ik ook."
nu is ie rond.
Nee hoor ik gaf gewoon antwoord en je gaf me nog gelijk ook. Je leert er alleen niet van. Dat is een beetje gemiste kans.quote:Op zondag 13 december 2020 16:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou... Discussiëren is een groot woord.
Je ontwijkt vooral argumenten.
Heb je al antwoord gegeven op wat er bewezen is met die coronatest en cola farce?quote:Op zondag 13 december 2020 16:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nee hoor ik gaf gewoon antwoord en je gaf me nog gelijk ook. Je leert er alleen niet van. Dat is een beetje gemiste kans.
Ook zo simpel. Iemand post iets en je verwacht dat elke bnw'er er iets van af weet. Triest hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 16:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heb je al antwoord gegeven op wat er bewezen is met die coronatest en cola farce?
Ennnnnn ontwijkquote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ook zo simpel. Iemand post iets en je verwacht dat elke bnw'er er iets van af weet. Triest hoor.
Ik heb niks over een cola test gepost? Als je zo makkelijk denkt te scoren, dan zegt dat wat over jou en jouw kinderlijk gedrag.quote:
straks ga je nog beweren dat de lockdowns uiteindelijk goed zijn geweest voor de horeca in het algemeen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:45 schreef theguyver het volgende:
[..]afgestudeerd 2 studies op de Universiteit en dan ga je werken in de horeca?
Omscholen is nergens voor nodig, door de corona zijn ook heel wat andere (tijdelijke) banen vrij gekomen.
Ik ken heel wat mensen die in de horeca werken sommigen al jaren lang, en sommigen ook met een catering bedrijf.
Die hebben nu gewoon tijdelijk ander werk.. en ja tijdelijk in de zomer waren ze weer even aan de slag in de horeca.
De gene met een catering bedrijf heeft wat kleine aanpassingen gedaan, en kan prima rondkomen en zijn zaken draaien nu zelfs beter dan voor corona..
Dus het kan wel.
Ah ad hominem...quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik heb niks over een cola test gepost? Als je zo makkelijk denkt te scoren, dan zegt dat wat over jou en jouw kinderlijk gedrag.
Dat zal niemand beweren, maar alles vrijgegeven is geen optie en de groei van het aantal besmettingen ligt niet aan de overheid maar aan mensen die zich niet aan de regels houdenquote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
straks ga je nog beweren dat de lockdowns uiteindelijk goed zijn geweest voor de horeca in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |