IJswater ook.. en appelmoesquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk het verhaal afbrokkelenEen geit , papaya , cola , kortom alles . Vandaar dat Merkel bij de smeekfase is aangekomen
Mag ik je pincode, je bsn en een copy van je ID ajb.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie niks te verbergen heeft verbergt ook niks
En mijn nagel ook als ik het laagje van de teststrip er af krabquote:Op zaterdag 12 december 2020 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
IJswater ook.. en appelmoes
[ twitter ]
Ziet eruit als een betrouwbare test.quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bedoel je de corona test of het testen ervanquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet eruit als een betrouwbare test.
U bent positief getest , kunt u zich een paar weken opsluiten want u bent een gevaar voor de samenlevingquote:Op zaterdag 12 december 2020 09:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
De angst zit diep bij je hèquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:34 schreef Summers het volgende:
[..]
U bent positief getest , kunt u zich een paar weken opsluiten want u bent een gevaar voor de samenleving![]()
Mooi excuus om een slavenmentaliteit te condtioneren bij de bevolking . De mondkapjes zijn ook een tool .
Deze amateur sneltestenquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bedoel je de corona test of het testen ervan
Alleen niet van toepassing op Coronaquote:
Vliegtuigpersoneel moet luiers dragen om coronabesmettingen te voorkomenquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Welke dwaas heeft dit verzonnen?
Beware! The covid monster is under your bed!quote:
Eerst was het zo dat er fel gestreden werd tegen eventuele verboden op gezichtsbedekende kleding. Vooral bij demonstraties. Want de NWO wilde je gezicht kunnen zien, herkennen, volgen enz.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:34 schreef Summers het volgende:
U bent positief getest , kunt u zich een paar weken opsluiten want u bent een gevaar voor de samenleving![]()
Mooi excuus om een slavenmentaliteit te condtioneren bij de bevolking . De mondkapjes zijn ook een tool .
Welkom in the new world order![]()
Boeit me nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Beware! The covid monster is under your bed!
Werd vooral toegejuicht door bepaalde groepenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Gezichtsbedekkende kleding was tot even geleden verboden. Nooit geweten dat daar zo fel tegen gestreden werd hooguit uit Islamitische hoek vandaar dat ook wel het boerkaverbod werd genoemd.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij verdient the Gene Rosen Award for bad acting.
Dat is de ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:31 schreef Orwell het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
uitgereikt door Frans Timmermans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |