Als ik door het vaccin een gezichtsverlamming krijg en wat minder goed zie, dan zit dat er dik in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Misschien breek je ooit je been en komt dat ook door het vaccin.
Met 'n gebroken been kan je ook in de corona patient stats belanden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Misschien breek je ooit je been en komt dat ook door het vaccin.
Er werd over jaren later gesproken hier.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik door het vaccin een gezichtsverlamming krijg en wat minder goed zie, dan zit dat er dik in.
Klopt.. een medicijn wat je meerdere keren over een lange periode nam.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jaren geleden had je dat medicijn DES (DES moeders en dochters) ter voorkoming van miskramen dacht ik, pas tig jaar later kwam boven water dat het kanker bevorderde zelfs de generatie erna, wat eerst nog werd geprobeerd in de doofpot te stoppen.
Wellicht als je struikelt over de injectienaaldquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met 'n gebroken been kan je ook in de corona patient stats belanden.
Grapje hoor.
quote:Het kabinet kan nog niet zeggen of Nederland afkoerst op een strengere lockdown. In Duitsland wordt overwogen het land drie weken op slot te doen. "Wij hebben nog geen besluit genomen", zei vicepremier Ollongren op de wekelijkse persconferentie. Zij vervangt premier Rutte die voor een EU-top in Brussel is.
In Nederland blijft het aantal nieuwe coronabesmettingen stijgen. Het RIVM meldde vandaag 8894 nieuwe bevestigde coronabesmettingen, 120 meer dan gisteren.
"We kijken nu wat binnen de huidige gedeeltelijke lockdown nog mogelijk is", zei Ollongren op de wekelijkse persconferentie. "Maar we sluiten niets uit."
https://nos.nl/artikel/23(...)engere-lockdown.html
Ook met mRNA vaccins?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er werd over jaren later gesproken hier.
Bijwerkingen van vaccins zijn direct
Zo, dat is een partij nietszeggend. Leuk voor de bühnequote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Cola positief getest![]()
Wat een poppenkast deze zogenaamde pandemie (great reset)
quote:De sneltesten zijn bedekt met antistoffen waarop gekleurde deeltjes zitten. Als je een SARS-CoV-virus of SARS-CoV2-virus tegenkomt, treedt er een reactie op met antigenen van het virus. Hierdoor worden de kleurdeeltjes zichtbaar - de streep verandert van kleur. Deze reactie gebeurt ook als de antistoffen in de teststrip worden vernietigd. En dat is wat de cola doet: met een pH-waarde van 2,5 in de klassieke Cola is hij erg zuur, het antilichaam is een eiwit wat wordt aangetast door de zure vloeistof wat cola in feite is. Het eiwit wordt als het ware aangevallen door het zuur, daardoor worden de gekleurde deeltjes zichtbaar en ontstaat een vals "positief". De test van de politicus toont in feite alleen aan dat de cola het eiwit van de antigenen vernietigt.
Kijk het verhaal afbrokkelenquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:17 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Cola positief getest![]()
Wat een poppenkast deze zogenaamde pandemie (great reset)
Echt zonder nadenken dit soort dingen als bewijs zienquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Kijk het verhaal afbrokkelenEen geit , papaya , cola , kortom alles . Vandaar dat Merkel bij de smeekfase is aangekomen
Een ruime meerderheid van de Nederlanders kan niet wachten op een complete lockdown.quote:Twee derde van de Nederlanders vindt dat Nederland een paar weken in lockdown moet vanwege het toenemend aantal coronabesmettingen. Dat meldt Hart van Nederland, dat ruim 4600 deelnemers van het Hart van Nederland-panel erover ondervroeg. Een lockdown wordt door de meerderheid van de ondervraagden gezien als de beste oplossing nu de besmettingscijfers niet dalen.
Nederlanders lijken bereid te zijn om het een en ander in te leveren, schrijft Hart van Nederland. Zo'n 71 procent heeft het ervoor over om de feestdagen alleen thuis door te brengen, als dat de verspreiding van het coronavirus stopt. Bij panelleden boven de 50 jaar is die bereidheid iets hoger, 81 procent.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-lockdown~a7ca78f6/
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Echt zonder nadenken dit soort dingen als bewijs zien![]()
Met mensen als dit zie ik het somber in voor de toekomst
Goede poll wel met ruim 4600 deelnemers die naar dat flutprogramma kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een ruime meerderheid van de Nederlanders kan niet wachten op een complete lockdown.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een ruime meerderheid van de Nederlanders kan niet wachten op een complete lockdown.
Vertel wat bewijst het cola verhaalquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond
Oh grote bron van waarheid, orakel der psv club liederen, vertel mij wat betekent die cola test op een covid sneltest.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een beetje zoals jouw reacties...opzichtig coronatrolletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is er 0 bewijs dat dat door het vaccin komt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik door het vaccin een gezichtsverlamming krijg en wat minder goed zie, dan zit dat er dik in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |