Het lijkt bijna, alsof... Alsof er iets, tsja hoe zal ik het zeggen... Wezenlijk veranderd is, in de tussentijd?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Eerst was het zo dat er fel gestreden werd tegen eventuele verboden op gezichtsbedekende kleding. Vooral bij demonstraties. Want de NWO wilde je gezicht kunnen zien, herkennen, volgen enz.
& nu moet er gestreden worden tegen mondkapjes, want de NWO wil juist dat iedereen continue zijn/haar gezicht bedekt...
... Die gasten weten ook niet wat ze willen he?
dit wordt binnen twee maanden hier op BNW goedgepraat..quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Welke dwaas heeft dit verzonnen?
Benieuwd wat Rutte dinsdag voor plannen voor Nederland heeft.quote:‘Duitsland uiterlijk woensdag in harde lockdown’
De harde lockdown in Duitsland zal uiterlijk woensdag beginnen en duurt in principe tot 10 januari. Daarover zijn Berlijn en de deelstaten het zaterdagavond eens geraakt tijdens een voorbereidende vergadering, meldt Business Insider Deutschland op basis van ingewijden. Bondskanselier Angela Merkel en de zestien deelstaatleiders bespreken zondag details van de strenge coronamaatregelen.
Merkels kanselarijchef wil de lockdown liever al op dinsdag laten beginnen maar de deelstaten achten dat juridisch niet zo snel haalbaar. De maatregel zou in eerste instantie moeten gelden tot 10 januari. Een verlenging wordt op 4 januari besproken, aldus het zakelijke nieuwsplatform.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-lockdown~ad9a750a/
Het feit dat je het een luier noemt is wel tekenend voor wat er uit je mond komt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
dit wordt binnen twee maanden hier op BNW goedgepraat..
en de luier-weigeraars/ wappies hebben het gedaan als de 4e golf op ons af dreigt te komen.
forking egoisten!
En dan ook politici die zichzelf filmen terwijl ze hun luier volplassen..
"ik doe mee..."
"ik drag een luier"
omdat ik van JE Hou
liefs
Claudia de Breij
Rob Jetten
Nick en Simon
quote:Op zondag 13 december 2020 10:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het feit dat je het een luier noemt is wel tekenend voor wat er uit je mond komt.
Wat een nare man is het toch ook.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag dat het AD, door de grote cijfers getriggerd, Ab Oosterhaus er weer bij gehaald hebben.
Is Ab hier al besproken. Ik vind hem niet onpartijdig door zijn naam op vacinpatenten.
Zie hier zijn “feestje” na de eerste Mexicaanse Griep besmetting in NL.
Net niet helemaal accuraat. Autism Andy heeft natuurlijk helemaal geen wetenschappelijk artikel gelezen, alleen filmpjes en berichten erover gezien op de socials.quote:Op zondag 13 december 2020 11:35 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie identificeren jullie je het meest?
Vandaar dat al die artsen, tandartsen, mondhygiënisten etc etc bij bosjes neervallenquote:Op zondag 13 december 2020 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Sterkte met het vod.
True..quote:Op zondag 13 december 2020 11:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Net niet helemaal accuraat. Autism Andy heeft natuurlijk helemaal geen wetenschappelijk artikel gelezen, alleen filmpjes en berichten erover gezien op de socials.
Het is in Duitsland allemaal toch veel minder erg dan hier? Met idem sterftecijfers? Oh maar ook grote protesten ook daar natuurlijk die je niet in MSM ziet.. Raar.quote:Op zondag 13 december 2020 01:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Rutte dinsdag voor plannen voor Nederland heeft.
Nederland staat er slechter voor dan Duitsland inderdaad. En zo'n beetje alle landen om ons heen hebben al 1 of meerdere echte lockdowns gehad. Eigenlijk is het een wonder dat we daar halverwege december nog altijd op wachten hier.quote:Op zondag 13 december 2020 12:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is in Duitsland allemaal toch veel minder erg dan hier? Met idem sterftecijfers? Oh maar ook grote protesten ook daar natuurlijk die je niet in MSM ziet.. Raar.
Je weet dat het in Zweden hollend achteruit gaat?quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen in Zweden zonder vodjes daar mogen mensen zelfs nog hoesten in het openbaar.
[ twitter ]
Je weet toch dat ik ook op jou niet reageer, dit zou jij ook niet meer doen op mij... weet je nog?quote:Op zondag 13 december 2020 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Je weet dat het in Zweden hollend achteruit gaat?
Die hebben m vaak maar korte periodes op, de mensen in de voedsel industrie die dragen ze zo echt wel even een paar uur achter elkaar.quote:Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vandaar dat al die artsen, tandartsen, mondhygiënisten etc etc bij bosjes neervallen
Is een beetje zelf nadenken echt teveel gevraagd?
Een dergelijke belofte heb ik nooit gedaan. Zou ook onzinnig zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik ook op jou niet reageer, dit zou jij ook niet meer doen op mij... weet je nog?
De aanpak in zweden is ook wat anders dat in Nederland was.quote:Op zondag 13 december 2020 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen in Zweden zonder vodjes daar mogen mensen zelfs nog hoesten in het openbaar.
[ twitter ]
Lekker dan,,,quote:Op zondag 13 december 2020 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Sterkte met het vod.
Gewoon wat vaker je tanden poetsen.quote:
Jawel hoor, je korte termijn geheugen is wellicht al een beetje aangetast door het mondkapje.. geeft niet. Nu inhoudelijk inderdaad.. doei!quote:Op zondag 13 december 2020 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Een dergelijke belofte heb ik nooit gedaan. Zou ook onzinnig zijn.
Maar nu inhoudelijk. Zweden doet het heel slecht. De bevolking mort. De maatregelen worden aangescherpt.
Wat ook leuk is... Smint of fisherman friend in je mond, kapje op en je bril opzetten... Krijg je heel frisse ogen vanquote:Op zondag 13 december 2020 12:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker je tanden poetsen.
Zo zien jullie je zelf graag hè.helaas is de werkelijkheid toch heel anders, meer als een spookrijder zeg maarquote:Op zondag 13 december 2020 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor, je korte termijn geheugen is wellicht al een beetje aangetast door het mondkapje.. geeft niet. Nu inhoudelijk inderdaad.. doei!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |