SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik kruis mijn vingers dan altijd achter mijn rug...
Dat maakt ook niet uit, als het toch loze beloftes zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.
Ik heb een paar keer mijn belofte afgelegd, waarvan 2 keer tijdens onze huwelijksvoltrekking.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.
Opnieuw alles opgestart. En ik hoor weer muziek.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Opnieuw alles opgestart. En ik hoor weer muziek.
Hier is ie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit moet ik maar weer eens opzoeken, lekker strakke beat & bass...
Ik heb net een rood wijntje op en ga over op sap denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef MadMaster het volgende:
En warpt zit er in het glas?
Ik heb net een Taiwanese whisky, een Kavalan Fino, ingeschonken...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:14 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil voor een project voor school iets printen met de 3D-printer en dat proces wil hij vastleggen in een time-laps video. Het printen duurt 36 uur en hij wil elk uur een foto maken
Dat hebben wij ooit in Friesland aan de dijk bij Sexbierum gedaan m.b.t. eb en vloed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:14 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil voor een project voor school iets printen met de 3D-printer en dat proces wil hij vastleggen in een time-laps video. Het printen duurt 36 uur en hij wil elk uur een foto maken
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je het fototoestel zo in kan stellen dat deze elk uur een foto neemt, en dat hij niet wakker hoeft te blijven.
Die slaapt dus niet...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.
Precies. Nou heeft hij vorige week zaterdagnacht ook niet geslapen, dus dat is niet nieuw voor hem. Maar er komt nu nog een nacht aan natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Marcia & Bob - Young, Gifted & Black
Beter dan dat BLM gegil...
Ik heb een hekel aan Toto. Maar dit nummer vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Toto heb ik nooit kunnen waarderen, het is me allemaal te gladjes...
Mooi, je mag mijn stoeltje hebben, ik ga er vandoor...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
* DJ11 is net thuis en schakelt nog even in
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, je mag mijn stoeltje hebben, ik ga er vandoor...
Dank Melting!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, je mag mijn stoeltje hebben, ik ga er vandoor...
Dank Melting!
Ik ben meer in de luistermodus dan in de raadmodusquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
11 moet nog even warm draaien, denk ik.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben meer in de luistermodus dan in de raadmodus
Dan mag hij dat bij dit nummer gaan doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
11 moet nog even warm draaien, denk ik.
Bijna.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Talk Talk - Life 's What You Make Of It
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat ik de helft van de gebruikelijke punten heb verdiend.
Wel voor middernacht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Straks nog een nummer dat je wel sneller zal raden.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:48 schreef livelink het volgende:
Waterfall van die twee Prince-vrouwen
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dame!
Ik luister ook nog even mee
Dames?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dames!
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dames!
Dat je opduikt is al per definitie verdacht.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Even voor de duidelijkheid.... de volgende heeft niets met mij te maken.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je opduikt is al per definitie verdacht.
En ik ben Vout. Niet Vaut!quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maar dan van Harrie Jekkers. Ik heb daar alleen geen hoesje van gevonden.
Daarom moest hij snel nu nog even.quote:
Ja.... ik mis spijkerbroek op zo'n moment echt..... Die had dit geweten.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik mis spijkerbroek op zo'n moment echt..... Die had dit geweten.
quote:Op zondag 13 december 2020 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
The Scene - Iedereen is van de wereld
Waarom is spijkerbroek er nooit meer?quote:Op zondag 13 december 2020 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik mis spijkerbroek op zo'n moment echt..... Die had dit geweten.
Die heeft zich even al geruime tijd van internet teruggetrokken.quote:Op zondag 13 december 2020 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom is spijkerbroek er nooit meer?
Is dat zo?quote:Op zondag 13 december 2020 00:07 schreef livelink het volgende:
Dit is een begrafenislied
Vicky Leandros?
Ik weet het niet. Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat we hem terug zullen zien hier.quote:Op zondag 13 december 2020 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom is spijkerbroek er nooit meer?
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 13 december 2020 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat we hem terug zullen zien hier.
Hoelang duurt 1 show, of 2 shows?quote:Op zondag 13 december 2020 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Nu ik het toch over die Top 250 heb: ik was van plan geweest om de bovenste 50 nummers in één show te draaien, maar ik neig ernaar om het toch op te knippen. Ik wil eigenlijk wel komende week klaar zijn met die lijst, dus zou ik komende week twee avonden moeten plannen.
Alles in één show zou ruim 3,5 uur duren. Als ik het opknip bij de nummer-30, dan worden het shows van 1,5 en 2 uur.quote:
Doe maar 2 shows dan wat mij betreftquote:Op zondag 13 december 2020 00:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles in één show zou ruim 3,5 uur duren. Als ik het opknip bij de nummer-30, dan worden het shows van 1,5 en 2 uur.
quote:Op zondag 13 december 2020 00:20 schreef livelink het volgende:
Rod Stewart - The first cut is the deepest
Dit dus.quote:Op zondag 13 december 2020 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe maar 2 shows dan wat mij betreft
Jij hebt geen recht van spreken met je eigen uitputtingsslag van3,5 uur!quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je eigen uitputtingsslag van3,5 uur!
Ga ik doenquote:Op zondag 13 december 2020 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe maar 2 shows dan wat mij betreft
quote:Op zondag 13 december 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je eigen uitputtingsslag van3,5 uur!
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 00:26 schreef livelink het volgende:
Spice Girls - Wat I really, really want
quote:Op zondag 13 december 2020 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Will you ever learn?
Bedankt weer Melting
quote:Op zondag 13 december 2020 00:29 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Jij ook een fijne nacht gewenst. Probeer uit te slapen morgen!
Heb je je zoon nog wakker moeten maken voor z'n project?quote:Op zondag 13 december 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb het uitslapen niet gered. Goedemorgen
Nee, hij heeft het zelf gered. Alleen om 06.00 zat hij in bad en heb ik het voor hem gedaan en net om 08.00 weer omdat hij aan het mountainbiken is.quote:Op zondag 13 december 2020 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je zoon nog wakker moeten maken voor z'n project?
Goedemorgen!
Toch handig zo'n moeder die je een handje kan helpen...quote:Op zondag 13 december 2020 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het zelf gered. Alleen om 06.00 zat hij in bad en heb ik het voor hem gedaan en net om 08.00 weer omdat hij aan het mountainbiken is.
Ik wel.quote:Op zondag 13 december 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb het uitslapen niet gered. Goedemorgen
Oh, dat is zeker naar nieuws, Rafeiro. Sterkte en hopelijk helpt de alchol een beetje.quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog maar even wat te zuipen halen, hoor net via mijn zusje dat mijn moeder en haar man uit elkaar gaan, 64 en 74 jaar. Grow a pair en zeg het zelf. Ben even boos. En mijn zusje dacht ook dat ik het al wist, leuk telefoontje...
quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Zo nog maar even wat te zuipen halen, hoor net via mijn zusje dat mijn moeder en haar man uit elkaar gaan, 64 en 74 jaar. Grow a pair en zeg het zelf. Ben even boos. En mijn zusje dacht ook dat ik het al wist, leuk telefoontje...
Sterkte man, hou vol.quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is balen. Sterkte.quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Balen Raf. Je kon goed met hem opschieten toch?quote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Dat laatste is dan het belangrijkste.quote:Op zondag 13 december 2020 16:22 schreef livelink het volgende:
Bezig met de kerstboom op te tuigen. Toch altijd wel weer leuk.
En nog geslaagd voor een kerstboom voor mijn ouders. Mooier dan die van onszelf (maar ook wel een stuk duurder).
Mijn ouders waren er blij mee.
Oh wat een naar nieuws en de manier waarop jij het hoort ook zegquote:Op zondag 13 december 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Je zusje kon het niet weten dat jij het niet wist natuurlijk. Ga er maar vanuit dat het beschermend naar jou bedoeld is.quote:Op zondag 13 december 2020 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
Deels zal wel beschermend geweest zijn, maar dat het niet echt lekker ging moest ik al horen via mijn zusje en nu dit ook. Disrespectvol naar mij en oneerlijk naar haar. Wordt niet leuker door het van mijn zusje te horen.
Ah, wat liefquote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste is dan het belangrijkste.
Mijn 2 oudste nichtjes hebben hier ook een kerstboompje neergezet.
Jawel.... ze weten dat ik anders niets aan Kerst doe.quote:
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik begrijp de impuls wel.quote:Op zondag 13 december 2020 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Waarom gaat iemand aan de alcohol bij een beetje vervelend nieuws?
Is het vervelende nieuws de volgende dag dan voorbij?
Hopelijk lukt het ook om zonder zuipen het nieuws te verwerken, Raf.
Sterkte!
Slim is anders dat weet ik, maar het ging al niet zo lekker even een soort van verdoving. GGZ intake stond over een maand gepland, en dan dit erbij, dan maar even ongezond wat verlichting.quote:Op zondag 13 december 2020 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Waarom gaat iemand aan de alcohol bij een beetje vervelend nieuws?
Is het vervelende nieuws de volgende dag dan voorbij?
Hopelijk lukt het ook om zonder zuipen het nieuws te verwerken, Raf.
Sterkte!
Heb je toch iets met kerst in huis...quote:Op zondag 13 december 2020 17:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn 2 oudste nichtjes hebben hier ook een kerstboompje neergezet.
Dat je baalt begrijp ik Raf en je kunt ook aan tegen moeder zeggen dat je het van haar had willen horen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Half biertje en een donut op nu geloof ik. Wel teveel suiker enzo.
De kater van een half biertje zal nog wel meevallen, gok ik zo....quote:Op zondag 13 december 2020 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dat je baalt begrijp ik Raf en je kunt ook aan tegen moeder zeggen dat je het van haar had willen horen.
Die kater van via je zus het te horen is er al dus een kater morgen van teveel drank op voegt niets toe.
Die donut en suiker is slechter denk ikquote:Op zondag 13 december 2020 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kater van een half biertje zal nog wel meevallen, gok ik zo....
Zalf mijn teen nog braafjesquote:Op zondag 13 december 2020 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Let op je suiker(s), maar dat weet je zelf ook wel
Ik gokte dat Raf meer zou drinkenquote:Op zondag 13 december 2020 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kater van een half biertje zal nog wel meevallen, gok ik zo....
Arme kabouterquote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik gokte dat Raf meer zou drinken![]()
en niet handig om donuts te eten als je weet dat het niet goed is..
ik duik vroeg mijn bed in, kabouter is gisterenavond ziek geworden met hoge koorts, hij heeft nu waterpokken en lekker weer bij z'n papa en mama thuis, die kunnen nog beter voor hem zorgen
Nou, zeker weten, hij bleef heel erg lief hoor en wilde veel naast me zitten op de bank en tegen me aan hangen.quote:
Beter nu dan zoals ik in de puberleeftijd hoor. Is het niet gevaarlijk voor de baby nu eigenlijk?quote:Op zondag 13 december 2020 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, zeker weten, hij bleef heel erg lief hoor en wilde veel naast me zitten op de bank en tegen me aan hangen.
Fijn zo'n kacheltjeJunior was al zo verstandig geweest om iets tegen de jeukende waterpokken te kopen, meer kunnen ze ook niet doen.
Agossie, arme kabouter, en er is weinig erger dan jeuk...quote:Op zondag 13 december 2020 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, zeker weten, hij bleef heel erg lief hoor en wilde veel naast me zitten op de bank en tegen me aan hangen.
Fijn zo'n kacheltjeJunior was al zo verstandig geweest om iets tegen de jeukende waterpokken te kopen, meer kunnen ze ook niet doen.
Ik had vroeger een client en als er dan een bepaald familielid kwam nam die de cliënt altijd mee om pannekoeken te gaan eten met chocomel met slagroom erbij. Heel z’n suikers ontregeld, maar de familie leek niet te snappen dat dat heel onverstandig was. Cliënt werd altijd heel narrig van ontregelde suikersquote:Op zondag 13 december 2020 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ben gelukkig geen zoetekauw, maar heel soms....
Ben blij dat junior nog iets tegen de jeuk heeft gekocht!quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Agossie, arme kabouter, en er is weinig erger dan jeuk...
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen Rafeiro. Ben je er nog achter gekomen waar de muziek vandaan kwam? En hopelijk slaap je nu wel.quote:Op maandag 14 december 2020 05:33 schreef Rafeiro het volgende:
En ik hoor muziek, maar net te zacht om het te herkennen. En nee niet vanuit mijn pc, ben daar al heen geweest.
quote:Op maandag 14 december 2020 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik heb vannacht de waakdienst van mijn zoon overgenomen en elk uur een foto gemaakt. Zo, dat sloopt wel hoor.
Ik vond het eigenlijk belangrijker dat mijn zoon goed sliep. Die had zaterdagnacht ook niet geslapen en moet vandaag ook weer naar school. Ik maak me een beetje zorgen over hem. Door corona en school en alle maatregelen heeft hij veel last van stress. Hij is de laatste weken behoorlijk afgevallen. Van 63 kilo naar 57 kilo.quote:Op maandag 14 december 2020 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker? Je moet vandaag toch gewoon werken?
Dan snap ik je wel.quote:Op maandag 14 december 2020 06:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk belangrijker dat mijn zoon goed sliep. Die had zaterdagnacht ook niet geslapen en moet vandaag ook weer naar school. Ik maak me een beetje zorgen over hem. Door corona en school en alle maatregelen heeft hij veel last van stress. Hij is de laatste weken behoorlijk afgevallen. Van 63 kilo naar 57 kilo.
En net als Rafeiro slaapt hij heel slecht. Dus toen ik om 02.00 door had dat hij niet wakker werd van zijn wekker heb ik het maar overgenomen.
Please do!quote:Op maandag 14 december 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
Het zou ook al enorm schelen als niet alles op scholen tegenwoordig een project is of groepsopdrachten en zo.
Werkelijk waar, soms vraag ik me af of ik ooit mijn eindexamen zou hebben gehaald als ik tegenwoordig op school zou zitten.
Maar ja, laat ik maar niet los gaan op mijn anti-school-gevoelens.
Ja, maar corona he. Dus waar je voorheen gewoon iets kon presenteren voor de klas, moet je tegenwoordig een supercool coronaproof filmpje maken als verslag. En het feit dat hij geleerd heeft met een 3d-printer om te gaan en te programmeren is natuurlijk volstrekt ondergeschikt aan hoe je dat presenteert. Hij kan nog steeds rustig een onvoldoende krijgen, terwijl hij zichzelf echt iets geleerd heeft waar hij later wat aan kan hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 07:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Een schoolproject waarbij je elk uur ‘s nachts op moet staan, wat een absurd iets, het grenst aan een martelmethode
quote:Op maandag 14 december 2020 08:03 schreef livelink het volgende:
Het project zelf is allang klaar he. We zijn het gewoon nu opnieuw aan het printen vanwege deze foto's. Want dat je er een film van moest maken is pas iets dat twee weken geleden is gemeld.
En voordat het de eerste keer klaar was, heeft heel veel mislukte pogingen opgeleverd. En telkens is het zo'n 36 uur printen. Dus terwijl alles al klaar is, zijn we nu gewoon opnieuw 36 uur aan het printen. Het resultaat kunnen we straks weggooien.
Ik vind daar iets vanquote:Op maandag 14 december 2020 07:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar corona he. Dus waar je voorheen gewoon iets kon presenteren voor de klas, moet je tegenwoordig een supercool coronaproof filmpje maken als verslag. En het feit dat hij geleerd heeft met een 3d-printer om te gaan en te programmeren is natuurlijk volstrekt ondergeschikt aan hoe je dat presenteert. Hij kan nog steeds rustig een onvoldoende krijgen, terwijl hij zichzelf echt iets geleerd heeft waar hij later wat aan kan hebben.
quote:Op maandag 14 december 2020 08:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind daar iets van
Goedemorgen
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 08:03 schreef livelink het volgende:
Het project zelf is allang klaar he. We zijn het gewoon nu opnieuw aan het printen vanwege deze foto's. Want dat je er een film van moest maken is pas iets dat twee weken geleden is gemeld.
En voordat het de eerste keer klaar was, heeft heel veel mislukte pogingen opgeleverd. En telkens is het zo'n 36 uur printen. Dus terwijl alles al klaar is, zijn we nu gewoon opnieuw 36 uur aan het printen. Het resultaat kunnen we straks weggooien.
Nee, dat is een keuze die hij zelf gemaakt heeft. Hij had ook iets anders kunnen kiezen.quote:Op maandag 14 december 2020 08:52 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]En het materiaal om te printen wordt zeker door school vergoed
![]()
echt te belachelijk om zo'n opdracht te laten doen
Oops dat heb ik niet goed onthoudenquote:Op maandag 14 december 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is een keuze die hij zelf gemaakt heeft. Hij had ook iets anders kunnen kiezen.
En goedemorgen.
Hoe is het met de kerstboom? Staat ie te stralen?
Heb je niet verkeerd gelezen en dat ze 14 december pas beginnen?quote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef Rafeiro het volgende:
Volgens mij zijn ze vandaag begonnen aan de asbest verwijdering. Dat zou 4 december klaar zijn, vond het al zo knap stil gedaan....
Net nog nagelezen, maandag 30 november t/m vrijdag 4 december.quote:Op maandag 14 december 2020 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gelezen en dat ze 14 december pas beginnen?
Ik heb Homer Simpson sloffen, waar mijn voet in de mond gaat, ook zo lekker fout.quote:Op maandag 14 december 2020 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nieuwe sloffen: lila van Frozen met een plaatje van Anna en Elsa erop
quote:Op maandag 14 december 2020 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verslijt normaal zo’n twee paar per winter, maar deze keer was het helemaal erg en hebben ze de twee maanden niet eens gehaald. En dan zie je bij de Aldi in de afprijzingsbak voor ¤3 deze liggen, tsja...
Dus iedereen..... breng uw kinderen naar kabouteropvang "just me".quote:Op maandag 14 december 2020 12:35 schreef just me het volgende:
Als de basisscholen ook vanaf woensdag gesloten worden ga ik weerkabouter opvang
zijn.
Lastig verhuizen met kinderen erbij
Ja, kloptquote:Op maandag 14 december 2020 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Die printer staat zeker ook nog naast jou in je werkkamer zeker, livelink?
Ben er ook bang voor, maar het is niet anders, ik help zolang ik kan helpen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus iedereen..... breng uw kinderen naar kabouteropvang "just me".
Je gaat het nog druk krijgen, denk ik.
Eindelijk rust!quote:Op maandag 14 december 2020 12:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Maar hij is klaar met printen inmiddels.
nee dat niet, maar het zulke grote gevolgenquote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef peaceman het volgende:
Het is een trieste dag op deze manier met de waarschijnlijke maatregelen, maar onverwacht is het natuurlijk niet.
fijn die verwarringquote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat de eerste berichtgeving mbt fysiotherapeuten onjuist was en mijn geplande behandelingen wel gewoon door kunnen gaan.
Jep maar dan moeten ze ook niet via het journaal dingen naar buiten brengen..quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou die verwarring is niet zo gek. Er is nog niets officieel aangekondigd.
Pas als dat gebeurd is, weten we het precies.
Last maar, geen zin in spelletjes of om op m'n woorden gepakt te worden. Fijne dag .quote:
Het gaat gelukkig iets beter met hemquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het met de zieke kabouter? Veel last van de jeuk?
Dat is mooi, anders helpt talkpoeder ook vaak wel tegen jeuk. Of plakjes komkommer.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig iets beter met hem
De koorts schijnt gezakt te zijn en ik denk dat het toverzalfje tegen de jeuk ook wel helpt
Jep, heb ik ook gelezen, havermout zullen ze zeker in huis hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
In een lauw badje met een dichtgemaakt washandje waar geweekte havermout in zit werkt ook goed
Ik kan me die ellendige waterpokken nog zo goed herinneren, ik was er echt heel ziek van. Het begon met dagenlangg absurde hoofdpijn en niemand wist wat daar de oorzaak van was. Pas toen het op de huid zichtbaar werd was er een verklaring.quote:Op maandag 14 december 2020 15:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, heb ik ook gelezen, havermout zullen ze zeker in huis hebben
Junior heeft dat altijd als ontbijt en dan gemengd met het een of ander gezond goedje
Ja, als je er zo beroerd van was weet je dat nog goed! Junior en Merel hadden de waterpokken na elkaar op de camping in Frankrijk.quote:Op maandag 14 december 2020 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan me die ellendige waterpokken nog zo goed herinneren, ik was er echt heel ziek van. Het begon met dagenlangg absurde hoofdpijn en niemand wist wat daar de oorzaak van was. Pas toen het op de huid zichtbaar werd was er een verklaring.
Toen mijn zusje als ukkie de waterpokken had hebben mijn ouders veel moeite gedaan om mij ook te besmetten, maar helaas. Dus toen kreeg ik het toen ik 13 of14 wasquote:Op maandag 14 december 2020 15:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, als je er zo beroerd van was weet je dat nog goed! Junior en Merel hadden de waterpokken na elkaar op de camping in Frankrijk.
Van 2-3 dagen naar 5-6 weken, hmm pas...quote:Arriveert: 22 jan - 1 feb Gegevens
Arriveert na Kerstmis. Heb je eerder een cadeau nodig? Stuur direct een Amazon-cadeaubon per e-mail.
Wordt gewoonlijk verzonden binnen 2 tot 3 dagen.
Bestellen bij Bol.com.quote:Op maandag 14 december 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Pakketjes zullen met de aankomende lockdown nog wel mogen toch?
Moet nog wel cadeautje voor mijn nichtje regelen. Maar zie het nu al niet meer zitten om naar de speelgoedwinkel te gaan![]()
Ben nu dus online aan het zoeken, maar die was te laat dan, haha.
Hebben de supermarkten niks geschikts? Op een rustig moment is het daar goed te doen, toch?quote:Op maandag 14 december 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
Pakketjes zullen met de aankomende lockdown nog wel mogen toch?
Moet nog wel cadeautje voor mijn nichtje regelen. Maar zie het nu al niet meer zitten om naar de speelgoedwinkel te gaan![]()
Ben nu dus online aan het zoeken, maar die was te laat dan, haha.
Bij de Aldi hebben ze nog wel leuke sloffenquote:Op maandag 14 december 2020 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
Heb net 2 dingetjes besteld, met nog 2 weken te gaan. Anders maar een noodgreep in de supermarkt, maar er komt wel wat voor die grote kleine meid
Oeh dat is nog wel een goede voor erbij. En die blijft wel gewoon open. Moet ik alleen even kijken welke het minst ver is op de fietsquote:Op maandag 14 december 2020 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de Aldi hebben ze nog wel leuke sloffen
quote:Meeste mensen hebben al een kerstboom in huis
Kerstbomenverkopers zien die enorme drukte niet, zegt kweker Gert Hulscher. "Maar de mensen die er nu wel zijn, zeggen tegen me dat ze nu komen omdat ze bang zijn dat het na vandaag niet meer mag. Ze nemen geen risico en wachten niet tot morgen."
Hij denkt dat het nog relatief rustig is, omdat de meeste mensen al een boom in huis hebben. "Ik was afgelopen zaterdag eigenlijk al uitverkocht. Ik heb nog wat extra bomen gekregen van een teler, maar de echte piek is al achter de rug."
quote:
Nog even snel met z'n allen op een (kerstboom)kluitje, yes!quote:Op maandag 14 december 2020 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
Vind ik wel een mooie oplossing met de op handen zijnde lockdown. Al is die natuurlijk nog niet 100% zeker.
Alles heeft z'n charme, zelfs een lockdown bril...quote:Op maandag 14 december 2020 17:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel blij dat ik afgelopen weekend in een aanval van energie naar de bibliotheek ben geweest, schoenen heb gekocht en 2 kerstbomen. Alleen is mijn bril kapot, dus ik had eigenlijk nog naar de opticien gewild. Of dat nog kan voorlopig weet ik niet. Anders moet ik als een echte nerd met een plakbandje mijn bril repareren.
Oh dan moet ik eerst naar Breda rijden om dan te vechten om voor een gratis kerstboomquote:Op maandag 14 december 2020 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
Vind ik wel een mooie oplossing met de op handen zijnde lockdown. Al is die natuurlijk nog niet 100% zeker.
Met het OV, met mondkapje op...quote:Op maandag 14 december 2020 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan moet ik eerst naar Breda rijden om dan te vechten om voor een gratis kerstboom![]()
![]()
Precies, ik probeer ik positief te blijven, ik geniet van m'n kerstboom en ik moet alleen morgen n kerststukjes ophalen dat besteld is en voor de rest zien we wel weer.quote:Op maandag 14 december 2020 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met het OV, met mondkapje op...![]()
Ik ben blij dat we de afgelopen maanden op bescheiden schaal nog iets hebben kunnen doen, de komende weken doen we het wel weer nog rustiger aan.
Onze whisky tasting op 29 december zal ook vast weer gecanceld worden. So be it, scheelt me 3 uur met het OV reizen...
Ik probeer ook positief te blijven, maar heb er wel wat moeite mee. Ik ben eigenlijk ook wel boos. De scholen, dat kan ik me voorstellen (hoe kut ook). Ik denk dat dat ook echt wel een verschil kan maken. Maar al die winkeliers en ondernemers. Ik heb er zo'n medelijden mee en het lijkt me ook niet het verschil maken.quote:Op maandag 14 december 2020 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Precies, ik probeer ik positief te blijven, ik geniet van m'n kerstboom en ik moet alleen morgen n kerststukjes ophalen dat besteld is en voor de rest zien we wel weer.
Dat zijn dus ook waarschijnlijk de mensen waar we dit aan te danken hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Kunnen ze die mafketels daar niet gewoon in een ME-busje smijten?
Ik weet niet wat goed of slecht is.quote:Op maandag 14 december 2020 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer ook positief te blijven, maar heb er wel wat moeite mee. Ik ben eigenlijk ook wel boos. De scholen, dat kan ik me voorstellen (hoe kut ook). Ik denk dat dat ook echt wel een verschil kan maken. Maar al die winkeliers en ondernemers. Ik heb er zo'n medelijden mee en het lijkt me ook niet het verschil maken.
Flinke klap met wapenstok mag ook wel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Kunnen ze die mafketels daar niet gewoon in een ME-busje smijten?
Ja, allemaal mensen hebben hun verantwoordelijkheid niet genomen, maar het is zuur dat de winkeliers daarvoor gestraft worden.quote:Op maandag 14 december 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat goed of slecht is.
Maar of het nou in een winkel, bij de kapper of waar dan ook is, misschien moeten sommige mensen maar weer even met de neus op de feiten gedrukt worden. De zorgmedewerkers gun ik ook hun rust...
Ik hoorde het. Morgen maar een afspraak maken.quote:Op maandag 14 december 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Livelink, de opticien blijft open...
Wat bedoel je, Rafeiro?quote:Op maandag 14 december 2020 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
Wel prima dat kerstgedoe echt af te dwingen.
Jaquote:Op maandag 14 december 2020 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn dus ook waarschijnlijk de mensen waar we dit aan te danken hebben.
Dan had je juist geen kerstgedoe gehad.quote:Op maandag 14 december 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had veel eerder harder op slot gemoeten.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 14 december 2020 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeequote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu niet gaan zitten sippen, er is nog genoeg moois om van te genieten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
En nu stop ik met mijn 'Raffies'...
Je vergeet nog al die mensen die zo fijn samen in de kerk of moskee gaan zitten. Iets waar ze de komende weken doodleuk mee mogen doorgaan, want religie wordt weer eens boven de wet geplaatst.quote:Op maandag 14 december 2020 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
Nou stond ik in de supermarkt nog wel te twijfelen of ik nou geen toiletpapier moest hamsteren. Ik vond de toespraak van Rutte op dat punt nog vrij onduidelijk, eigenlijk.
Leuk. En alles is geoorloofd om Bonnie en José te vermijden natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ga ik morgenavond verder met mijn Top 250 aller tijden. Op verzoek spreid ik de top-50 toch over twee shows. Morgen de nummers 50 tot en met 28. Ik begin waarschijnlijk om 19:00 uur.
De bovenste 27 wil ik liefst ook deze week uitzenden. Zou wat mij betreft woensdag of donderdag kunnen. Maar ik wil draaiplannen van collega-DJ's niet in de weg zitten.
Bonnie en Roséquote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu niet gaan zitten sippen, er is nog genoeg moois om van te genieten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |