SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik kruis mijn vingers dan altijd achter mijn rug...
Dat maakt ook niet uit, als het toch loze beloftes zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.
Ik heb een paar keer mijn belofte afgelegd, waarvan 2 keer tijdens onze huwelijksvoltrekking.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gezegd wat hij belooft, he.
Opnieuw alles opgestart. En ik hoor weer muziek.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Opnieuw alles opgestart. En ik hoor weer muziek.
Hier is ie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit moet ik maar weer eens opzoeken, lekker strakke beat & bass...
Ik heb net een rood wijntje op en ga over op sap denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef MadMaster het volgende:
En warpt zit er in het glas?
Ik heb net een Taiwanese whisky, een Kavalan Fino, ingeschonken...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:14 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil voor een project voor school iets printen met de 3D-printer en dat proces wil hij vastleggen in een time-laps video. Het printen duurt 36 uur en hij wil elk uur een foto maken
Dat hebben wij ooit in Friesland aan de dijk bij Sexbierum gedaan m.b.t. eb en vloed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:14 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil voor een project voor school iets printen met de 3D-printer en dat proces wil hij vastleggen in een time-laps video. Het printen duurt 36 uur en hij wil elk uur een foto maken
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je het fototoestel zo in kan stellen dat deze elk uur een foto neemt, en dat hij niet wakker hoeft te blijven.
Die slaapt dus niet...quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zet zijn wekker gewoon elk uur.
Precies. Nou heeft hij vorige week zaterdagnacht ook niet geslapen, dus dat is niet nieuw voor hem. Maar er komt nu nog een nacht aan natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Marcia & Bob - Young, Gifted & Black
Beter dan dat BLM gegil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |