Ik zou zeggen dat, als er op een avond een NF is, dat we dat kijken ipv een oude editie. Van WIDM weten we al hoe we er mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 13 december 2020 00:03 schreef Fred_B het volgende:
De week daarna is het trouwens kerst en daarna begint WIDM weer en nog iets later ook de nationale voorrondes, dus we moeten even kijken hoe we hiermee verdergaan.
Of anders gezegd, het gaat lastiger worden tijd vrij te maken, in elk geval zodra het NF seizoen losgaat.
Ja, zodra het NSF seizoen begint, lijkt me dat dit misschien op een lager pitje moet staan. Of een andere dag inplannen.quote:Op zondag 13 december 2020 00:03 schreef Fred_B het volgende:
De week daarna is het trouwens kerst en daarna begint WIDM weer en nog iets later ook de nationale voorrondes, dus we moeten even kijken hoe we hiermee verdergaan.
Of anders gezegd, het gaat lastiger worden tijd vrij te maken, in elk geval zodra het NF seizoen losgaat.
Tot 2019 heb ik nog nooit zo hard staan juichen na de uitslag. Meer dan terecht.quote:
Het is dan ook decemberquote:Op zondag 13 december 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstman, Bosnië verkleed als kerstboom, Marije krijgt nu kerstbomen als winnaars-boeketten
Je zou haast niet zeggen dat het ESF in mei is
Ohh ja das waarquote:
Tot dan!quote:Op zondag 13 december 2020 00:12 schreef Sableheart het volgende:
Dat was hem dan. Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap, en tot volgende week, met een Eurovision Again!
Ergens heeft @Aoibhin de opmerking gemaakt dat alles leuker is als je het samen doet,quote:Op zondag 13 december 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot dan!Was inderdaad weer gezellig
Hopelijk Edsilia gekozen voor NL als non-qualifiers voor eurovision again. Haar performance is het minst slechte van alle non-qualifiers die NL heeft gestuurd.quote:Op zondag 13 december 2020 00:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit is met die non-qualifiers toch?
Ik verwacht daar niet zo heel veel van trouwens.
Jaaaaa ik hoop ook heel erg op die!quote:Op donderdag 17 december 2020 09:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop heel erg Finland 2017 (Norma John - Blackbird) terug te zien, in mijn ogen de meest onterechte NQ van ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |