Lachen gieren ende brullenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
Paul maakte er wel een joke van hoor holymoly
Het was een protest van de Maltese vakjury tegen de televoting die nadelig zou zijn voor een land zonder buren en diaspora.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:48 schreef Sableheart het volgende:
Ok malta, ik weet dat jullie een geschiedenis met het VK hebben, maar dat lijkt me toch niet de verklaring voor die stem.
Onoverzichtelijker vooral.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:49 schreef Sableheart het volgende:
Er wordt trouwens op geen manier aangegeven hoeveel landen er nog moeten stemmen, toch? Maakt dat het spannender?
Volgende week is eurovision againquote:
Gezelligquote:
Nee, dit is met die non-qualifiers toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Tenzij ze 2007 uitkiezen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgende week is eurovision again
OH ja verrek!quote:Op zondag 13 december 2020 00:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit is met die non-qualifiers toch?
Ik verwacht daar niet zo heel veel van trouwens.
Ik moet het ook nog zien, maar ik ben er wel.quote:Op zondag 13 december 2020 00:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit is met die non-qualifiers toch?
Ik verwacht daar niet zo heel veel van trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |