Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bereid me vast voor op ranzigheden in mijn inbox.
Jij en zwaar bier?quote:
Owwwwquote:
En dan na anderhalf bier al bezopen wegens het niet meer gewend!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:47 schreef Aure het volgende:
Lekker Molo!
Ik heb ook zin in een biertje. Nog maar 3 maanden
Snoezig van 'm!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:52 schreef Aure het volgende:
bewaart dus de biertjes die mij ook heeeeel lekker lijken voor later
die uit de adventskalender. Super lief en heb al wat om naar uit te kijken dus
Lief!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:52 schreef Aure het volgende:
bewaart dus de biertjes die mij ook heeeeel lekker lijken voor later
die uit de adventskalender. Super lief en heb al wat om naar uit te kijken dus
Ja hoor. Helaas iets meer miezer dan gepland, maar verder was het heerlijk wandelweer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Nog aan het bijlezen. Maar wandelweer? Het is hier grijs en nat. Zodra je beweegt zie je de druppels op de kleding verschijnen.
Klinkt ook erg goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:00 schreef Aure het volgende:
Laatst had ie deze in de doos zitten en was aangenaam verrast:
[ afbeelding ]
Dus die wil ik ook nog wel ooit proberenhij rook heel lekker
Dit klinkt heerlijk en pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Net drieürige livestream met industrial en new-/darkwave vanuit de Baroeg gekeken en nu wel heel, heel veel uitgaanszin.![]()
a) hartfilmrecensie al binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Net drieürige livestream met industrial en new-/darkwave vanuit de Baroeg gekeken en nu wel heel, heel veel uitgaanszin.![]()
Wat is dat voor iets dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij nog niet.....
Vanavond delen wij een Dessert in a cannu al zin in
Iedereen was naar de grote stad?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
Hier uurtje geleden boodschappen gedaan. Waar ik vandaan kwam was het dan rustig. In de grote stad ligt dat blijkbaar anders
Het zijn Stouts, met allemaal verschillende smaaktoevoegingen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
Hier uurtje geleden boodschappen gedaan. Waar ik vandaan kwam was het dan rustig. In de grote stad ligt dat blijkbaar anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |