chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijg je wel een stuk kersenvlaai erbijquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lust bij de 2e ronde ook nog wel iets.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die lust ik ook!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je wel een stuk kersenvlaai erbij
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
*guntquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:36 schreef shiitake het volgende:
Nou heb je zoveel punten geharkt, gun mij ook wat.![]()
Nee dat is ronde 3quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
De 2e ronde zijn toch de warme hapjes?![]()
Oke totzo. Ga tot 4u lang zatquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Nog ff aflevering afkijken.
Tot straks![]()
![]()
Ik had een lease-auto van de baas, en sinds 2 weken heb ik daarvoor een benzinequote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet, wel machines met diesels werk ik mee![]()
![]()
Ja, anders mag je straks nergens meer komen, onzin. Electrisch auto's zijn schadelijker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een lease-auto van de baas, en sinds 2 weken heb ik daarvoor een benzine![]()
Niet de reden, ben van een 'bestelauto' naar een personenauto gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, anders mag je straks nergens meer komen, onzin. Electrisch auto's zijn schadelijker.![]()
![]()
Ja, onzin toch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef D. het volgende:
De privé-diesel is er al...eh... zo'n 10 jaar uit![]()
staat D. voor diesel?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niet de reden, ben van een 'bestelauto' naar een personenauto gegaan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Idd datquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als je genoeg kilometers maakt(e) was een diesel voordeliger![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef D. het volgende:
Daarnaast was ik al D. voor ik diesel reed![]()
![]()
Slechte autos zijn er ook niet meer, elk merk is goed tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn huidige auto, is toch een stuk vlotter dan die diesel
En stinkt minder![]()
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroegerquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slechte autos zijn er ook niet meer, elk merk is goed tegenwoordig![]()
![]()
Rijd al 12 jaar Opels nooit geen last. En eentje van 22j oud voor de boodschappenquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroeger![]()
Nou ja, dat zelfs kleine auto's tegenwoordig rustig met 200+K op de teller van 15-20 jaar oud nog redelijk probleemloos rond kunnen rijden zegt wel het eea. Dat kon met auto's uit de jaren 80 echt niet (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroeger"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker man.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oudquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rijd al 12 jaar Opels nooit geen last. En eentje van 22j oud voor de boodschappen
Jammer dat dat oldtimer-gedoe niet meer telt![]()
![]()
Wa veur één is da?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oud
Jammer dat dat oldtimer-gedoe niet meer telt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee is naar 40j nu pas. Nissan heb ik dan erbij, blijft rijden en elk jaar fluitend door de keuring voor 40equote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oud
Jammer dat dat oldtimer-gedoe niet meer telt![]()
![]()
Klopt dat zeg ik ook, alles is beter gewordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat zelfs kleine auto's tegenwoordig rustig met 200+K op de teller van 15-20 jaar oud nog redelijk probleemloos rond kunnen rijden zegt wel het eea. Dat kon met auto's uit de jaren 80 echt niet (uitzonderingen daargelaten).
En merken waar je in de jaren 80 en 90 van wegliep daar kun je nu gewoon mee aankomen![]()
![]()
Heb een Toyota monteur gekend die ontslag nam bij een garage, was alleen maar olie verversen wat hij deed. Ging nooit wat kapot en vond dat te eentonig wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik ook, alles is beter geworden
En merken waar je in de jaren 80 en 90 van wegliep daar kun je nu gewoon mee aankomen![]()
![]()
40 jaar?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee is naar 40j nu pas. Nissan heb ik dan erbij, blijft rijden en elk jaar fluitend door de keuring voor 40eZoveel geduld heb ik niet
![]()
![]()
Het mooie van dit weer is dat ik lekker veel kan vretenUw ADH vitamine Worst
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb een Toyota monteur gekend die ontslag nam bij een garage, was alleen maar olie verversen wat hij deed. Ging nooit wat kapot en vond dat te eentonig worden
Toevallig vanavond op het nieuws over de opkomst van elektrische auto's
De huidige monteurs kunnen daar niets mee![]()
![]()
Nee idd, heel andere technologiequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Toevallig vanavond op het nieuws over de opkomst van elektrische auto's
De huidige monteurs kunnen daar niets mee![]()
Da's weergerelateerd?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Het mooie van dit weer is dat ik lekker veel kan vreten![]()
![]()
Ik ben van de 'oude stempel', maar ik sterf ook uitquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee idd, heel andere technologie
Hoop dat de regering 'ons' nog wat ruimte gunt![]()
![]()
Je bent monteur?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van de 'oude stempel', maar ik sterf ook uit
Hoop dat de regering 'ons' nog wat ruimte gunt![]()
Heb extra energie nodig om mij warm te houdenquote:Met dit koude weertje kan ik gewoon wat extra's eten zonder aan te komen
Uw ADH vitamine Worst
Mijn zwager doet nogal wat hobbymonteuren/handelen. Die had laatst een Toyota Yaris die 300K op de teller had staan te koop. Ik zei "300K?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik ook, alles is beter geworden
" en hij:"Ja, dat blok trekt dat wel, het koetswerk ook, het zijn eigenlijk de 'kleine' dingen als ophanging ed die het probleem worden tegenwoordig."
Ok, en er was bij 200K-ish een nieuwe versnellingsbak in geflikkerd. Maar dat soort afstanden voor een benzineauto waren in de vorige eeuw eigenlijk debiel, zeker voor zo'n klein model."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Koude weertje?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb extra energie nodig om mij warm te houdenMet dit koude weertje kan ik gewoon wat extra's eten zonder aan te komen
Joh, kom naar binnen![]()
![]()
Tja de kolenschepper verdween ook sinds de uitvinding van elektrische motorenUw ADH vitamine Worst
Ja snap het, half wakkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, liefhebber van verbrandingsmotoren![]()
![]()
150K, dan was het tijd om afscheid te nemenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn zwager doet nogal wat hobbymonteuren/handelen. Die had laatst een Toyota Yaris die 300K op de teller had staan te koop. Ik zei "300K?!?!?!?!?!?!?!?!![]()
" en hij:"Ja, dat blok trekt dat wel, het koetswerk ook, het zijn eigenlijk de 'kleine' dingen als ophanging ed die het probleem worden tegenwoordig."
Ok, en er was bij 200K-ish een nieuwe versnellingsbak in geflikkerd. Maar dat soort afstanden voor een benzineauto waren in de vorige eeuw eigenlijk debiel, zeker voor zo'n klein model.![]()
![]()
Daarna moest ie stroom gaan scheppen en rubberen handschoenen aan. Man man man, dat leverde een gezeik op op de werkvloer.....quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Tja de kolenschepper verdween ook sinds de uitvinding van elektrische motoren
Ik stap nog bijna elke dag op de fiets voor een rondje als het beetje droog isquote:Uw ADH vitamine Worst
Heb je die Amerikaan nu al verkocht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, liefhebber van verbrandingsmotoren![]()
Bougie vonken scheppenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarna moest ie stroom gaan scheppen en rubberen handschoenen aan. Man man man, dat leverde een gezeik op op de werkvloer.....![]()
![]()
Maar ik ben opgegroeid met verbrandingsmotoren, en da's eigenlijk wel mijn 'hobby'quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
Tja de kolenschepper verdween ook sinds de uitvinding van elektrische motoren
Ik snap dus dat men aan het milieu wil denken, maar heb genade met de liefhebbers die jaarlijks een paar kilometers willen maken![]()
![]()
Af en toe wat compressiepoeder erbij gooien.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, ik durf nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die Amerikaan nu al verkocht?![]()
![]()
Ja eens, laat die oldtimers lekker. Ik was ook altijd aan het prutsen met motoren en diesels, nog af en toe. Best leuk tochquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik ben opgegroeid met verbrandingsmotoren, en da's eigenlijk wel mijn 'hobby'
Ik snap dus dat men aan het milieu wil denken, maar heb genade met de liefhebbers die jaarlijks een paar kilometers willen maken![]()
Vind het al een hele verbetering nu hier bijna alleen maar elektrische stadsbussen rijdenUw ADH vitamine Worst
Ik pruts er niet mee, maar de dikke motoren is iets waar ik mee ben opgegroeid, dus als ik als liefhebber war benzine wil verspillen, dan vind ik dat daar de ruimte voor moet zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja eens, laat die oldtimers lekker. Ik was ook altijd aan het prutsen met motoren en diesels, nog af en toe. Best leuk toch
De BPM nekt al jaren, wil niet ook nog de belasting tegen me hebben![]()
![]()
Dat wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het al een hele verbetering nu hier bijna alleen maar elektrische stadsbussen rijden![]()
Dat valt tegenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel goed bereik met je radio dan![]()
![]()
He, does lievquote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
Die bots waar ik tegen oefen op CS GO zijn best dom![]()
![]()
Spel?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:25 schreef D. het volgende:
[..]
He, does liev
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat![]()
Beetje terroristen neerknallen of als terrorist de anti-terroristeneenheid neerknallen, bommetje planten enzoUw ADH vitamine Worst
Counterstrike, mijn zoons speler het. Jongste jaren terug met world of War craft of counterstrike wereldrec gehaaldquote:![]()
Nice, kan die van gamen zijn werk maken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Counterstrike, mijn zoons speler het. Jongste jaren terug met world of War craft of counterstrike wereldrec gehaaldUw ADH vitamine Worst
Eej, t gaat hiero over auto's..![]()
Hier ook een Amerikaan.. wel een zuipschuit.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Toen denk ik wel, maar kreeg verkering en gamen was snel voorbijquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice, kan die van gamen zijn werk maken?spelen nog wel, maar niet meer dag en nacht
![]()
Ow wacht. Games. Ciao* Contra principia negantem disputari non potest *
Lekker in een paar uurtjes met je vliegende auto naar Spanje vliegen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer krijgen we vliegende auto's![]()
![]()
Dat ligt aan je rechtervoetquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:31 schreef Straatverlichting het volgende:
Eej, t gaat hiero over auto's..![]()
Hier ook een Amerikaan.. wel een zuipschuit.![]()
![]()
Nope (kee een beetje dan)quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik heb op zolder nog een super nintendoquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dts is ook een game idd
* Contra principia negantem disputari non potest *
Oeh, leasen, eens met de baas pratenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:34 schreef chufi het volgende:
Ik had ook een 4 jarige lease periode een Amerikaan![]()
![]()
Gewoon op gas, lekker zuinig. Had ooit een chevie impala, reed beter op gas dan benzine. Reed wel zwart toen, gaat nu ook niet meerquote:![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon op gas, lekker zuinig. Had ooit een chevie impala, reed beter op gas dan benzine. Reed wel zwart toen, gaat nu ook niet meer
Nee, dat mag niet hoor![]()
daarnaast denk ik dat da de prestaties zal beïnvloeden![]()
![]()
Caliber srt4. Lekker dingquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon op gas, lekker zuinig. Had ooit een chevie impala, reed beter op gas dan benzine. Reed wel zwart toen, gaat nu ook niet meer
* Contra principia negantem disputari non potest *
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Scharzeneggertquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Lekker slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja das niet de moeite waard ...quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:39 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik ook, ooit, maar toen werkte ik bij mij 'om de hoek' dus kreeg ik geen auto![]()
Game / bolk en dinges enzo.
Fijne aaf* Contra principia negantem disputari non potest *
tot de volgendequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:45 schreef Straatverlichting het volgende:
Fijne aaf
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hoezo?quote:quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:45 schreef Straatverlichting het volgende:
Fijne aaf![]()
![]()
latersquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:45 schreef Straatverlichting het volgende:
Fijne aaf![]()
ik ook niet meerquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik heb geen auto en ik hou ook niet van spelletjes![]()
Echt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
anders haal ik teveel punten![]()
Bang dat je de smaak te pakken krijgt ofzo? Puntjes koortsquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:48 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom deed ik ook niet mee met de dt gister![]()
![]()
dat is wel een prachtig excuusquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bang dat je de smaak te pakken krijgt ofzo? Puntjes koorts
Nu weet je hoe het vroeger was met de goudkoorts, more more morequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is wel een prachtig excuus![]()
![]()
echt he, maar daar kon je nog iets meequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nu weet je hoe het vroeger was met de goudkoorts, more more more
Op zuipen in de saloon jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt he, maar daar kon je nog iets mee![]()
![]()
Kan wel wat gebruiken iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:17 schreef Schakeltopia het volgende:
de liefhebbers kunnen lekker puntjes verzamelen![]()
Checkquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:17 schreef Schakeltopia het volgende:
de liefhebbers kunnen lekker puntjes verzamelen![]()
Ik tel niet mee...quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:22 schreef m1st1g het volgende:
Zo wat een punten worden er verzameld![]()
Mooi voor hoelangquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:22 schreef m1st1g het volgende:
Zo wat een punten worden er verzameld![]()
ja dat is toch leuk en verrassend als je morgen wakker wordtquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar je scoort wel andere puntjes.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-12-2020 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Haags / 832 / +177 / +0 / 8302 / 8460
2. m1st1g / 280 / +37 / +6 / 2171 / 2283
3. PlymouthFury / 240 / +20 / +14 / 1830 / 1932
4. DJMO / 162 / +0 / +0 / 1302 / 1391
5. HiDiHo / 152 / +11 / +0 / 1070 / 1155
6. dud0r / 151 / +45 / +0 / 1921 / 2047
7. mario390 / 105 / +0 / +0 / 882 / 1027
8. Limoentjuh / 101 / +5 / +0 / 4420 / 4502
9. X-23 / 90 / +1 / +0 / 3493 / 3579
10. Mrsloveable / 75 / +35 / +0 / 1240 / 1313
11. shiitake / 63 / +1 / +12 / 681 / 727
12. maily / 51 / +8 / +2 / 1618 / 1666
13. Dotteke / 50 / +8 / +0 / 2711 / 2816
14. Jacquelinehasselbaink / 49 / +9 / +0 / 1495 / 1552
15. DerRabbit / 47 / +5 / +0 / 1376 / 1418
16. Jippie / 42 / +1 / +3 / 760 / 791
17. hemarookworst / 34 / +5 / +3 / 892 / 927
18. skysherrif / 32 / +0 / +0 / 313 / 332
19. Dr.Mikey / 30 / +6 / +0 / 464 / 477
20. D. / 29 / +3 / +25 / 210 / 230SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:30 schreef Monitor het volgende:
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
20. D. / 29 / +3 / +25 / 210 / 230dankewol monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond dat zo geweldig toen ik jonger wasquote:
maar nu geniet ik ook echt van die plaatjes, zit met dikke grijns op m'n gezicht
Af en toe nog hoor, echt mafquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vond dat zo geweldig toen ik jonger was
maar nu geniet ik ook echt van die plaatjes, zit met dikke grijns op m'n gezicht![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:30 schreef Monitor het volgende:
20. D. / 29 / +3 / +25 / 210 / 230Thanks monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is echt rustig nu.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:47 schreef m1st1g het volgende:
Het is hier wel heel rustig. Ik hoef gewoon niet eens te posten.![]()
Af en toequote:Op zaterdag 12 december 2020 02:47 schreef m1st1g het volgende:
Het is hier wel heel rustig. Ik hoef gewoon niet eens te posten.![]()
![]()
Dat zou te gek voor woorden zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:48 schreef Schakeltopia het volgende:
als je niet oppast ga je zo ongemerkt de DT pakken![]()
Dat zou te gek voor woorden zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:48 schreef Schakeltopia het volgende:
als je niet oppast ga je zo ongemerkt de DT pakkenWaarmee en waarom?quote:![]()
at is echt geluk hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik had het in februari, posten een smiley en had 56 punten.![]()
ik kan hem hier ook niet bereiken zo te zienquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:59 schreef m1st1g het volgende:
dat is balen
https://yoursmiles.org is volgens mij offline
Dan zijn veel leuke gifjes niet beschikbaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik kan hem hier ook niet bereiken zo te zien![]()
![]()
dns record lijkt geen ip terug te gevenquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan zijn veel leuke gifjes niet beschikbaar
oh welmaar hij doet niks
https://rozevla.nl/smilies/quote:Op zaterdag 12 december 2020 03:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan zijn veel leuke gifjes niet beschikbaar![]()
Bij de eerste hop gaat het al foutquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dns record lijkt geen ip terug te geven
1
2Pingen naar yoursmiles.org [185.195.24.106] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.![]()
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.php
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/Ik heb het recht om te bepalen!![]()
daar moet je voor bij freshfruit zijn, ik weet niet hoe hij dat doetquote:
Ja heb ik maar lukt nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 03:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar moet je voor bij freshfruit zijn, ik weet niet hoe hij dat doet![]()
man man zo en idioten de produktie vor quoten maken ze kerst doorquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
GF is ook wat gaat 1 weg komen er 3 voor terug..![]()
deswegen is elisabetta naar huis naar haar zon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: