Rijd al 12 jaar Opels nooit geen last. En eentje van 22j oud voor de boodschappenquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroeger
Nou ja, dat zelfs kleine auto's tegenwoordig rustig met 200+K op de teller van 15-20 jaar oud nog redelijk probleemloos rond kunnen rijden zegt wel het eea. Dat kon met auto's uit de jaren 80 echt niet (uitzonderingen daargelaten).quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroeger
Lekker man.quote:
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oudquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Rijd al 12 jaar Opels nooit geen last. En eentje van 22j oud voor de boodschappen
Wa veur één is da?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oud
Jammer dat dat oldtimer-gedoe niet meer telt
Nee is naar 40j nu pas. Nissan heb ik dan erbij, blijft rijden en elk jaar fluitend door de keuring voor 40equote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn hobby-auto is in februari 25 jaar oud
Jammer dat dat oldtimer-gedoe niet meer telt
Klopt dat zeg ik ook, alles is beter gewordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat zelfs kleine auto's tegenwoordig rustig met 200+K op de teller van 15-20 jaar oud nog redelijk probleemloos rond kunnen rijden zegt wel het eea. Dat kon met auto's uit de jaren 80 echt niet (uitzonderingen daargelaten).
Heb een Toyota monteur gekend die ontslag nam bij een garage, was alleen maar olie verversen wat hij deed. Ging nooit wat kapot en vond dat te eentonig wordenquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik ook, alles is beter geworden
En merken waar je in de jaren 80 en 90 van wegliep daar kun je nu gewoon mee aankomen
40 jaar?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee is naar 40j nu pas. Nissan heb ik dan erbij, blijft rijden en elk jaar fluitend door de keuring voor 40e
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb een Toyota monteur gekend die ontslag nam bij een garage, was alleen maar olie verversen wat hij deed. Ging nooit wat kapot en vond dat te eentonig worden
Nee idd, heel andere technologiequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Toevallig vanavond op het nieuws over de opkomst van elektrische auto's
De huidige monteurs kunnen daar niets mee
Da's weergerelateerd?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Het mooie van dit weer is dat ik lekker veel kan vreten
Ik ben van de 'oude stempel', maar ik sterf ook uitquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee idd, heel andere technologie
Je bent monteur?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van de 'oude stempel', maar ik sterf ook uit
Hoop dat de regering 'ons' nog wat ruimte gunt
Heb extra energie nodig om mij warm te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |