Oke totzo. Ga tot 4u lang zatquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
Nog ff aflevering afkijken.
Tot straks
Ik had een lease-auto van de baas, en sinds 2 weken heb ik daarvoor een benzinequote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook al jaren niet, wel machines met diesels werk ik mee
Ja, anders mag je straks nergens meer komen, onzin. Electrisch auto's zijn schadelijker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een lease-auto van de baas, en sinds 2 weken heb ik daarvoor een benzine
Niet de reden, ben van een 'bestelauto' naar een personenauto gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, anders mag je straks nergens meer komen, onzin. Electrisch auto's zijn schadelijker.
Ja, onzin toch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef D. het volgende:
De privé-diesel is er al...eh... zo'n 10 jaar uit
staat D. voor diesel?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niet de reden, ben van een 'bestelauto' naar een personenauto gegaan
Idd datquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als je genoeg kilometers maakt(e) was een diesel voordeliger
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef D. het volgende:
Daarnaast was ik al D. voor ik diesel reed
Slechte autos zijn er ook niet meer, elk merk is goed tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn huidige auto, is toch een stuk vlotter dan die diesel
En stinkt minder
Dat durf ik niet te zeggen, want heb geen ervaring met alle auto's, maar alles is een stuk beter dan vroegerquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slechte autos zijn er ook niet meer, elk merk is goed tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |