quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Chufi die is jarig!"
:"Hij wordt al een echte vent!"
:"En al is het door corona wat karig!"
:"In DTS wordt hij toch door felicitaties verwend!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG CHUFI!!1!1! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP TJILP TJILP!!!!!!"
Die moet hij wel even zien! @chufiquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Chufi die is jarig!"
:"Hij wordt al een echte vent!"
:"En al is het door corona wat karig!"
:"In DTS wordt hij toch door felicitaties verwend!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG CHUFI!!1!1! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP TJILP TJILP!!!!!!"
Heeft 'm al gezien hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moet hij wel even zien! @:chufi
Doe mij maar een puntje van de abrikozenvlaaiquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij maar een puntje van die rijstevlaai met slagroom dan
Dat kan, daar is er nog genoeg vanquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe mij maar een puntje van de abrikozenvlaai![]()
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.quote:
Hebbert!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.
Ik lust bij de 2e ronde ook nog wel iets.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.
De 2e ronde zijn toch de warme hapjes?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lust bij de 2e ronde ook nog wel iets.
bitterballen iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
De 2e ronde zijn toch de warme hapjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |