sneeuwen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft @:aloa paar jaar terug voor me gedaan. En voor nog 300 users of zo.![]()
lekker bezig die aloa!quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft @:aloa paar jaar terug voor me gedaan. En voor nog 300 users of zo.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En daar bedoel je geen patat mee zeker
Mijn UI nuquote:
Ho, het is F R I E Tquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
Niemand in DTS kan ook tegen patat in gaan want de meeste users hier eten patat en geen friet
Ik eet gewoon friet hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
Niemand in DTS kan ook tegen patat in gaan want de meeste users hier eten patat en geen friet
In België ja, die nemen wij niet serieusquote:
Jij hebt blijkbaar nog nooit in Bels friet gegeten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In België ja, die nemen wij niet serieus
Wees een Nederlander en bestel patatquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm ik raak gewoon in de war.
In den haag was het patat volgens mij en nu in het zuiden friet.
Aldus een Fries?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In België ja, die nemen wij niet serieus
Thx maat!quote:
Twee weken terug nog toen ik naar Baarle ging heb ik dat gedaan ja, ze stuurde mij daarheen, viel erg tegenquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit in Bels friet gegeten.
Ik neem je niks kwalijk
Da's eigenlijk ook geen België natuurlijkquote:
Toevallig wel, maar snap je puntquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook geen België natuurlijk
Over het algemeen bakken ze ze daar iig beter dan in de NL'se vettent.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toevallig wel, maar snap je punt
Zou dit jaar op vakantie in Belgenland, dan had ik een betere review kunne geven
Als ik eerlijk ben kom ik ook bijzonder weinig in de snackbar, ben meer van de pizzeria of Turkquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Over het algemeen bakken ze ze daar iig beter dan in de NL'se vettent.
Die kunnen ook geen fatsoenlijke friet bakken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kom ik ook bijzonder weinig in de snackbar, ben meer van de pizzeria of Turk
Dan moeten we wel een liedje zingenquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Chufi is jarig!
Betekent dat dat we hem niet mogen bolken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Chufi is jarig!
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Betekent dat dat we hem niet mogen bolken?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moeten we wel een liedje zingen
Verjaardagspuntjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Betekent dat dat we hem niet mogen bolken?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Chufi die is jarig!"
:"Hij wordt al een echte vent!"
:"En al is het door corona wat karig!"
:"In DTS wordt hij toch door felicitaties verwend!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG CHUFI!!1!1! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP TJILP TJILP!!!!!!"
Die moet hij wel even zien! @chufiquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Chufi die is jarig!"
:"Hij wordt al een echte vent!"
:"En al is het door corona wat karig!"
:"In DTS wordt hij toch door felicitaties verwend!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG CHUFI!!1!1! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP TJILP TJILP!!!!!!"
Heeft 'm al gezien hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moet hij wel even zien! @:chufi
Doe mij maar een puntje van de abrikozenvlaaiquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Doe mij maar een puntje van die rijstevlaai met slagroom dan
Dat kan, daar is er nog genoeg vanquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe mij maar een puntje van de abrikozenvlaai![]()
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.quote:
Hebbert!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.
Ik lust bij de 2e ronde ook nog wel iets.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe maar een kwart van de hele vlaai dan als niemand anders het hoeft.
De 2e ronde zijn toch de warme hapjes?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lust bij de 2e ronde ook nog wel iets.
bitterballen iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
De 2e ronde zijn toch de warme hapjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |