Ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wat werd er gezegd? Heb dat net gemist.
Er gaat dus weer iemand beflikkerd wordenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Er gaat dus weer iemand beflikkerd worden
Het kwam er op neer dat ze orders van haar leidinggevende moest opvolgen en daar niet altijd achter stond.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wat werd er gezegd? Heb dat net gemist.
Eigen woning werd in augustus verkocht dus ik gok van welquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef praadje het volgende:
We gaan het nog wel even door google translate halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
"Maar het leven in Nederland is zo druk"quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef wuuht het volgende:
Elke keer dat ik dit zie denk ik constant: wat een gedoe en moeite, daar heb je toch geen zin in....
Thanks!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat ze orders van haar leidinggevende moest opvolgen en daar niet altijd achter stond.
Regelzucht in Nederland...quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Maar het leven in Nederland is zo druk"
I see what you did therequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Stroomuitval........"Alle spanning viel eraf "
Een schone wc is wel fijn...quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vloer rot onder ze weg maar zij gaat lekker schoonmaken
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Typische ik vertrek.
Nederlanders naar Frankrijk.
Geen Franse taal kunnen.
Chambre dood.
Ooievaar.
Kat in de zak kopen, geen aankoopkeuring, wel vochtschade.
Ranzige zooi inderdaad als je weet dat er 20 jaar geen donder aan is gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef praadje het volgende:
Als ik ergens zou gaan wonen zou ik in ieder geval investeren in nieuwe wc.potten. Gatver, die vieze dingen
Ze hadden een goed gevoel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:54 schreef Snowsquall het volgende:
Nadat je het gekocht hebt wel kritisch bekijken maar niet vantevoren...Super voorbereiding
Wat kan er mis gaan als je een Sjambre dood van 100 jaar oud kooptquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Szura het volgende:
Lekker kopen zonder bouwkundig onderzoek
Niets joh en anders Google Translate je het koopcontract nog even doorquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan als je een Sjambre dood van 100 jaar oud koopt
frankrijk sjambre doodquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Kijk nu pas. Waar zijn we? Wat wordt het?
Herman ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:58 schreef wuuht het volgende:
maar gelukkig hadden ze een goed gevoel bij herman
Precies dus die wist echt wel wat hij verkocht.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het viel mij ook op bij de notaris
Maar was er een uit 2017!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:57 schreef Szura het volgende:
‘Behoorlijke tegenvaller die ons niet verteld is’
Nee daar is een bouwkundig rapport voor kneus
Dat het in 2 jaar zo snel kan vervallen, best gekquote:
Waarschijnlijk een vat wijn voor gegeven en een piekfijn rapport gekregenquote:
Zielig voor hem beetjequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
Pfff wat is zijn jongste zoon nog jong zeg...die heeft zijn vader nodig
Denk dat hij bij z'n moeder woont. Zo gaat dat helaas.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
Zal wel ja.. maar die knul was 11 ofzo. Komt wat egoïstisch over.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hij bij z'n moeder woont. Zo gaat dat helaas.
Ja die woont bij zijn moeder. En dat was in Nederland al een behoorlijk eind bij hem vandaan. Daar had hij niet zo'n hechte band mee op kunnen bouwen. Daarom zat hij daarstraks te snotteren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat hij bij z'n moeder woont. Zo gaat dat helaas.
Ach, ik ben zelf absoluut niet sportief maar sjouw probleemloos met underpayment platen, zakken egaline of een kuip met specie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:59 schreef Szura het volgende:
Het lijf van meneer de fitte kickbokser is er na enkele weken al klaar mee
Ga je bij elke tegenvaller benoemen dat een keuringsrapport nodig was voor de koop?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ceptics is wel hoe ze werken in Frankrijk. Ook iets wat je makkelijk kunt weten door een keuringsrapport. Die krengen moeten op tijd geleegd worden.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:04 schreef amaranta het volgende:
Herman in de zon op t terras. Leest int AD dat ie niet meer in leven was
Nodig: zou het eerder handig noemen. Weet je dit vantevoren. Maarja goed gevoel hequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ga je bij elke tegenvaller benoemen dat een keuringsrapport nodig was voor de koop?
Nee, hij had een uurtje in het pand moeten kijken VOOR de koop te sluiten....quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nodig: zou het eerder handig noemen. Weet je dit vantevoren. Maarja goed gevoel he
75 voor de toko en 25 voor verbouwing dus een tonquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:05 schreef potjecreme het volgende:
What hun budget nog niet gehoord maar dat was wel heel optimistisch.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:06 schreef praadje het volgende:
Even een side-note. Voor programma's als dit vind ik de like knop wel ideaal. Scheelt een hoop quotes en houdt het mooi leesbaar.
Dat sowieso. Lijkt nu eerder op Kopen zonder Kijken de buitenlandse editiequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, hij had een uurtje in het pand moeten kijken VOOR de koop te sluiten....
Net als autoverkopers. En daar heeft ie ervaring mee zou je zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:06 schreef Szura het volgende:
Hij verwacht dat huizenverkopers eerlijk zijn
Vriend, het zijn allemaal oplichters
wat maakt het uit johquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:08 schreef praadje het volgende:
Hebben ze nu gewoon over de schimmel heen geverfd?
Wat je niet ziet is er niet. Anders hadden ze dit huis niet gekochtquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:08 schreef praadje het volgende:
Hebben ze nu gewoon over de schimmel heen geverfd?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Net als autoverkopers. En daar heeft ie ervaring mee zou je zeggen.
Je weet hoe je een liegende autoverkoper herkent? Als z'n mond open is
Goed voor de gezondheid. Wordt je sterk vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
wat maakt het uit joh#deadlinehalen
weerstand opbouwenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed voor de gezondheid. Wordt je sterk van
Zeldzaam dat het niet zo is... zeker als de opname tijd vrij lang isquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:09 schreef KennyPowers het volgende:
Krijgen we nog gasten voor het einde van de aflevering?
Likje verf erover en het is opgelost.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Zijn al die rotte balken al vervangen??
Denk hetquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Zijn al die rotte balken al vervangen??
Kijkt naar eigen schilderwerk in woonkamerquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Szura het volgende:
Dat schilderwerk is echt schandalig slecht, zie je hier vanaf de bank al
Misschien om alvast te voorkomen dat mensen op internet gaan zoeken en zo de afloop al weten. Op de site van de Avro/Tros staat een heel klein stukje.quote:
Datquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kijkt naar eigen schilderwerk in woonkamer
zij ook, al volwassenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roland heeft kinderen uit z'n vorige relatie.
Jongste van hem is 11 jaar..quote:
quote:
Geduld is een schone zaakquote:
het was oudjaar en toen "3 maanden later"quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen aflebberen mocht vorig jaar nog.
Dat vroeg ik me dus ook af...quote:
Bronwaterquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef golfer het volgende:
Biologische soep met groente uit de tuin van de buurman.
En met water uit onze eigen kelder.
Ik vind het veel genanter dat ze zo'n krot kochten zonder het fatsoenlijk te bekijkenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
Wat genant die paar woordjes oplezen man man man
Dat hangt er vanaf, je moet lief zijn voor de bacteriën, in Frankrijk gooien ze er af en toe een dooie kip in, ik doe het met de bacteriepoeder uit de supermarkt. Geen bleekmiddel, geen bacteriedodende shitzooi, eco-reinigingsmiddelen. Ik heb al 12 jaar nul problemen. En het is septictank, met een s , fosse septic.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ceptics is wel hoe ze werken in Frankrijk. Ook iets wat je makkelijk kunt weten door een keuringsrapport. Die krengen moeten op tijd geleegd worden.
Ze zullen wel een budgetbadje hebben gekocht bij de Lidlquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef praadje het volgende:
Op de site zeggen ze dat het zwembad er volgend jaar moet komen maar op hun eigen pagina schrijven ze;
Hier bevindt zich een heerlijk zonneterras met zitje en een zwembad!
¤100 voor een nacht per kamer kan je prima rekenen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef praadje het volgende:
Ze hebben maar 4 kamers. Dat wordt bijbeunen voor ze want dat is niet rendabel toch?
75 euro vragen ze.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
¤100 voor een nacht per kamer kan je prima rekenen.
Van de site;quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat is et eigenlijk in Bleurville te doen? Is er iets in de omgeving waardoor je daar heen zou gaan? Voor mij liggen ze wel handig halverwege.
Mijn ouders hadden hun betonnen versie laten leeghalen, uit gegraven en een nieuwe laten plaatsen met grotere capaciteit. Die oude was een stuk kleiner en aan vervanging toe bij hun boerderij in Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, je moet lief zijn voor de bacteriën, in Frankrijk gooien ze er af en toe een dooie kip in, ik doe het met de bacteriepoeder uit de supermarkt. Geen bleekmiddel, geen bacteriedodende shitzooi, eco-reinigingsmiddelen. Ik heb al 12 jaar nul problemen. En het is septictank, met een c, fosse septic.
Ik ga met mijn Nederlandse riool nu net zo om als met mijn Franse: niets dood alle bacterien en geen kunstmatige blauwe stankrommel die bij elke keer doortrekken het milieu vervuilt.
Die kamer met die grijsachtige verf en dan die hoek, allejezus........ wat was dat slecht idd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:14 schreef Szura het volgende:
Dat schilderwerk is echt schandalig slecht, zie je hier vanaf de bank al
"that's life" zei papaquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:00 schreef Revanches het volgende:
Zij is vroeg begonnen, hij is eerst nog een jaar of 15 een kinderloze playboy geweest in Groningen.quote:
Relaties denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roland heeft kinderen uit z'n vorige relatie.
¤ 75.000 op tafel gelegd na één keer 2,5 uur kijken. Als je slim bent, kijk je eerst even hier https://www.immobilier-fr(...)&sale=1&postal=88410 om te zien wat de gangbare prijzen in die regio zijn. Voor ¤30.000 minder hadden ze ook een prachtig pand kunnen kopen, waar minder aan mankeerde, mooier gelegen en waar ze al het opknapgeld in gastenverblijven hadden kunnen steken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Leuke aflevering was dit, maar ach wat waren ze naïef hé..... Je gaat een huis kopen en omdat de man Nederlands spreekt en zo aardig is ga je maar geen bouwtechnische keuring laten doen
Eerlijk is eerlijk, ze hadden het mooi opgeknapt met het beperkte budget. Bleef het overigens een extreem lelijk pand vanaf de buitenkant vinden. Smijt daar eens een lik verf tegenaan, maar aub... laat het doen en begin er zelf niet aan.
Snap dat ook niet. Je kiest ooit voor kinderen (althans meestal). Je kiest niet dat je relatie op de klippen loopt, maar je hebt door de eerdere keuze wel gekozen voor verantwoordelijkheid. Dat ontloopt hij nu door voor zichzelf te kiezen. Die krokodillentranen had ie voor zichzelf moeten bewaren.quote:
Lekker 90 km rijden om te gaan skiënquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Van de site;
Omgeving
In het zuiden van de Vogezen in de Lorraine ligt onze Chambres d'hotes. Ideaal voor een korte of lange vakantie en zeker zeer geschikt als tussenstop naar het Zuiden van Frankrijk, Spanje, Franse Alpen of Italië. De Chambres d'hotes ligt nabij de A31 route du soleil, tussen Nancy en Dijon. In de omgeving zijn gezellige plaatsen te bezoeken, waaronder Contrexeville, Vittel, Plombieres-les-bains, Langres en Epinal, en iets verder weg Metz, Nancy en Dijon. Maar ook in de winter is het bij ons prima vertoeven, met diverse skigebieden (Gérrdmer, La Bresse en Ventron) op ca. 90 km van ons. Ideaal voor een dagje sneeuwpret!
In Frankrijk ging het ook pas vanaf half maart dicht. Ik kwam op 14 maart in Val Thorens aan en afstandsregels etc bestonden nog überhaupt niet volgens mij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef Gia het volgende:
Net gekeken. Volgens hun website zijn ze in september 2019 vertrokken.
Dat betekent dat de opening in maart 2020 was?
Maar er worden handen geschud, knuffels en kussen gegeven en anderhalve meter bestaat niet.
Corona was eerder in Frankrijk dan in Nederland. Hier was het eerste bekende geval op 27 februari.
Verder maskeren ze alles wat slecht is met verf, gips en steigerhout.
Die schimmel komt binnen de kortste keren weer door de verf heen.
En dan niet eens een beetje Frans kunnen verstaan, laat staan praten.
Maar dat je voor onder de 100k iets dat op een woning lijkt kan kopen, daar komen de Hollanders als strontvliegen op af.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:39 schreef lily het volgende:
Net gekeken.
Ik snap niet dat je dat zou willen. Zo’n nietszeggend, slapend gehucht ergens weet ik waar in Frankrijk. De taal niet spreken en je kinderen blijven in Nederland.
Ik zou doodongelukkig zijn.
Dat geldt voor bijna alle Hollanders hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef Gia het volgende:
Net gekeken. Volgens hun website zijn ze in september 2019 vertrokken.
Dat betekent dat de opening in maart 2020 was?
En dan niet eens een beetje Frans kunnen verstaan, laat staan praten.
De rest van Nederland heeft niet 6 maanden cursus gehad en er al tig maanden gewoond, ze komen nog niet verder dan bonjour en merci.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alle Hollanders hoor.
De talenkennis hier beperkt zich tot een beetje Engels. Dat is het wel.
Bonjour, je suis une baguette, merci. Avec du fromage. Oui.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft niet 6 maanden cursus gehad en er al tig maanden gewoond, ze komen nog niet verder dan bonjour en merci.
Vogezen/Elzas is wel een mooie streek, maar volgens mij zitten ze aan de verkeerde kant. Ze zitten westelijk van de Vogezen (het gebergte), terwijl de leuke stadjes e.d. juist oostelijk van de Vogezen liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Lekker 90 km rijden om te gaan skiën
Die omgeving is behoorlijk inspiratieloos, weinig te beleven.
Klopt, le confinement de la population ging in op 17 maart, maar toen direct ook goed: je mocht je alleen verplaatsen als je formulier bij je had waarin werd uitgelegd waarom, waarheen, hoe laat. Verder binnen blijven, zelfs in je eigen tuin kon je een boete krijgen. En dat duurde bijna 2 maanden, tot 12 mei.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
In Frankrijk ging het ook pas vanaf half maart dicht. Ik kwam op 14 maart in Val Thorens aan en afstandsregels etc bestonden nog überhaupt niet volgens mij.
(Ik weet niet of er iemand van de frontend meeleest hier maar ik word echt onredelijk woest van die popups die steeds over je toetsenbord heenkomen als je op je mobiel zit en wat wil typen. Dit kan echt nooit de bedoeling zijn)
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Maar dat je voor onder de 100k iets dat op een woning lijkt kan kopen, daar komen de Hollanders als strontvliegen op af.
Over een paar jaar is de rest van dat dorp ook leeg, is dat huis van hun nix meer waard en is de burgemeester een paar keer stiekem naar bed geweest met Janine.
Ja richting gerardmer is mooi inderdaad, groen, heuvelachtig en wat leuke dorpjes. Maar dat is dus een uur rijden ruim aldus henzelf. Als je daar wil zijn is er genoeg in die buurt zelf.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vogezen/Elzas is wel een mooie streek, maar volgens mij zitten ze aan de verkeerde kant. Ze zitten westelijk van de Vogezen (het gebergte), terwijl de leuke stadjes e.d. juist oostelijk van de Vogezen liggen.
Daar begint het. Vanaf daar verder oostelijk. Ik dacht bijv. aan Colmar, maar dat is vanuit hun nog een flink eind rijden.quote:Op zondag 13 december 2020 01:57 schreef -0- het volgende:
Ja richting gerardmer is mooi inderdaad, groen, heuvelachtig en wat leuke dorpjes. Maar dat is dus een uur rijden ruim aldus henzelf. Als je daar wil zijn is er genoeg in die buurt zelf.
Stel je niet aan die gozer was bij zijn moederquote:Op zondag 13 december 2020 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Naar het buitenland vertrekken als jullie een zoon van elf hebt blijft toch wel bedenkelijk.
En natuurlijk weer vastgoed kopen van een andere Nederlander, zo krijg je vast een goede deal, toch?
Ohja, één ouder is genoeg.quote:Op zondag 13 december 2020 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je niet aan die gozer was bij zijn moeder
Jaquote:
Vaak wel, ja.quote:
Ja hèhè, dit was een paar jaar geleden hèquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Die hehe-weekenden komt me bekend voor.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja hèhè, dit was een paar jaar geleden hè
Moest er ook aan denkenquote:
Ze weten uit gekkigheid niet wat ze met hun centen moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat ze niet echt weten wat ze willen?
Zij, vooral. Kijk hem blij zijn met zijn kippenhuisjequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat ze niet echt weten wat ze willen?
Hij moet gewoon wat te klussen hebben, maar als er niks te klussen valt wat moet hij dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef Masspa het volgende:
[..]
Zij, vooral. Kijk hem blij zijn met zijn kippenhuisje
Ook zo. Dan maar weer naar een ander landquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wat te klussen hebben, maar als er niks te klussen valt wat moet hij dan?
Huisjes in Haarlem had ik opgevangen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Waar hadden ze goed aan verdiend? Daarover zeiden ze iets bij dat huis in Duitsland maar verstond dat niet. Iemand?
Oude pandjes opgeknapt in Haarlem en weer verkochtquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Waar hadden ze goed aan verdiend? Daarover zeiden ze iets bij dat huis in Duitsland maar verstond dat niet. Iemand?
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Die twee passen ook echt niet bij elkaar. Hij is vrij recht door zee en weet volgens mij wel van aanpakken, zij lijkt me zo'n echte zweefteef.
wat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.
Oh ja?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |