Ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wat werd er gezegd? Heb dat net gemist.
Er gaat dus weer iemand beflikkerd wordenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Er gaat dus weer iemand beflikkerd worden
Het kwam er op neer dat ze orders van haar leidinggevende moest opvolgen en daar niet altijd achter stond.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wat werd er gezegd? Heb dat net gemist.
Eigen woning werd in augustus verkocht dus ik gok van welquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef praadje het volgende:
We gaan het nog wel even door google translate halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
"Maar het leven in Nederland is zo druk"quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef wuuht het volgende:
Elke keer dat ik dit zie denk ik constant: wat een gedoe en moeite, daar heb je toch geen zin in....
Thanks!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat ze orders van haar leidinggevende moest opvolgen en daar niet altijd achter stond.
Regelzucht in Nederland...quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Maar het leven in Nederland is zo druk"
I see what you did therequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Stroomuitval........"Alle spanning viel eraf "
Een schone wc is wel fijn...quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
Vloer rot onder ze weg maar zij gaat lekker schoonmaken
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
Typische ik vertrek.
Nederlanders naar Frankrijk.
Geen Franse taal kunnen.
Chambre dood.
Ooievaar.
Kat in de zak kopen, geen aankoopkeuring, wel vochtschade.
Ranzige zooi inderdaad als je weet dat er 20 jaar geen donder aan is gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:53 schreef praadje het volgende:
Als ik ergens zou gaan wonen zou ik in ieder geval investeren in nieuwe wc.potten. Gatver, die vieze dingen
Ze hadden een goed gevoel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:54 schreef Snowsquall het volgende:
Nadat je het gekocht hebt wel kritisch bekijken maar niet vantevoren...Super voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |