Godverdomme man. Laat ik een woordje weg....quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee, het aantal besmettingen is het aantal besmettingen en dat komt door virusoverdracht.
Testen laat alleen zien wie er besmet is of niet.
ik moest 2 weken wachten op mijn ikea bestelling. bol.com levert normaal in 1 dag, nu al 3x achter elkaar pas na 3 dagen, bij producten in het magazijn van hun.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja door winkeltijden te verkorten en parkeerplaatsen te sluiten, ga je krijgen dat meer mensen in een korter tijdbestek bij elkaar komen. En dan maar noodgedwongen het openbaar vervoer pakken.
Door de idioot grote drukte bij de pakketdiensten ga je daar geen zekerheid krijgen dat je je spulletjes op tijd binnen hebt.
Al moet ik zeggen.. mijn printer had ik afgelopen zaterdag besteld en kon ik maandag ophalen. En kleding voor mijn kinderen zat ook 2 dagen tussen, kreeg ik gisteren binnen. Dus het valt me nog mee.
En een gamma die open mag blijven zou ook wel fijn zijn. Voor als je watetleiding springt en dat soort grapjes. Dan kan ik niet op PostNL wachten.
Ik heb er 1 gekocht voor de vakantie in Italië van de zomer. Die slingert rond in de jas/auto.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hoe het gebruik van mondkapjes aangegeven is.
Bezorgers vallen massaal om.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik moest 2 weken wachten op mijn ikea bestelling. bol.com levert normaal in 1 dag, nu al 3x achter elkaar pas na 3 dagen, bij producten in het magazijn van hun.
dat woordje heb ik dan ook gemist, en mis ik nog steeds... maar wat je schrijft klopt gewoon niet. Als er niemand besmet is dan kan je testen wat je wilt maar de positief geteste mensen zullen niet stijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Godverdomme man. Laat ik een woordje weg....
Je weet toch wat er staat man.
Alles hangt af van de druk op de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De cijfers van dinsdag gaan bepalend zijn denk ik of er al voor volgend weekend of de 22e pas een persco komt.
Die zouden in de komende week dan ook op moeten gaan lopen (langzaam) als je de vertraging vanaf eind november / begin december in het achterhoofd houdt..quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alles hangt af van de druk op de ziekenhuizen.
Ze zijn al maanden volledig overtrokken bezig dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat ik gek was wist ik al maar als men meer test is het toch logisch dat er meer besmettingen worden gemeten?
Wellicht zou je verwachten dat het percentage besmetten wat terug zou lopen maar om op basis van die gegevens de detailhandel te sluiten lijkt me wel wat overtrokken.
Ja, daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zouden in de komende week dan ook op moeten gaan lopen (langzaam) als je de vertraging vanaf eind november / begin december in het achterhoofd houdt..
Ik maak het niet belachelijk maar het is belachelijk om dieren in direct verband te willen brengen als pandemie oorzaak (al was het maar een beetje om zo als oelewapper een statement te kunnen maken).quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef Za het volgende:
[..]
Het is geen onbewezen transmissie route, het betreft een zoonose, welke via een intermediate host op mensen is overgebracht, daar komen dus al 2 diersoorten aan te pas, het natuurlijk reservoir (vermoedelijk vleermuis) en de intermediate host (tot nu toe onbekend dier).
Het is wat naïef om dit belachelijk te gaan maken wanneer de vice voorzitter van het Outbreak Management Team Zoonosen, Arjen Stegeman hier sterk rekening mee houdt, helemaal gezien de eerder veronderstelde besmettingsroute afgevallen is.
Waar vliegen al die mensen heen als we niet op buitenlandse reis mogen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:55 schreef capricia het volgende:
Gezellig!![]()
Sorry, maar zo is een mondkapje gewoon zo goed als zinloos.
[ twitter ]
Ik vlieg volgende week naar Nederland, familie bezoek (na een jaar).quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar vliegen al die mensen heen als we niet op buitenlandse reis mogen?
Gaan Henk en Ingrid toch op reis/skivakantie?
echt top die vrijblijvende quarantaine regelsquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:55 schreef capricia het volgende:
Gezellig!![]()
Sorry, maar zo is een mondkapje gewoon zo goed als zinloos.
[ twitter ]
ze mogen wel.......alles is een vrijblijvend advies hequote:Op vrijdag 11 december 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Aruba zal druk zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Yep, 10 dagen in quarantaine op/in het resort.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Politiestaat incoming en dan geloven dat het mensen helptquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
echt top die vrijblijvende quarantaine regels
Is ook onzin als je 0 klachten hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
echt top die vrijblijvende quarantaine regels
Aan de andere kant ook belachelijk dat 1 op 5 niet aan de regels houdt zelfs als ze positief testen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is ook onzin als je 0 klachten hebt.
het is een keuze hequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Politiestaat incoming en dan geloven dat het mensen helpt.
heel veel mensen doen dat nog steeds niet hoor, en zelfs 18% die positief is gaat er nog op uit dus...quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:07 schreef Jed1Gam het volgende:
thuis blijven bij klachten en uitzieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |