En niet anders 😀quote:
Waarom??? Dan ben je niet goed bij je noot!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan! Ging ze zomaar een goudvis in tweeën snijden
En hoeveel is dat procentueel op het aantal testenquote:
Met honden en katten is het inderdaad anders, al is de enige hond waarbij ik daadwerkelijk heb gejankt toen die dood ging de hond van mijn grootouders was. Dat dier ben ik zowat mee groot gewordenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik dus helemaal niks mee, hoewel ik een aquarium met van die tropische visjes wel heel mooi vind om naar te kijken. Maar als zo'n vis dood gaat ben ik er niet door van slag. Dat was wel anders met mijn katten en mijn hondjes toen die dood gingen![]()
Ook 1 van de redenen dat ik zelf geen dieren meer neem.
Ja erg hequote:
Ah lekker, boodschappen is wel zo gedaan. Even paar diepvries pizza’s inslaanquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje. Alleen nog boodschappen doen zometeen en dan helemaal klaar![]()
Hoe is het met onze liefste licht zure citrusje?
Het was een papieren goudvis. Omdat ik een limoen in tweeën sneedquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom??? Dan ben je niet goed bij je noot!!
Dat staat er nu niet bijquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
En hoeveel is dat procentueel op het aantal testen
Dan zegt het zo weinigquote:
De groene appels ? Nu je het zegt 🤔 zijn idd niet meer zo zuur. Vind dat juist wel lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig niet meer zo zuur als vroeger
Ohhhhhhhhhhh dat is niet ergquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was een papieren goudvis. Omdat ik een limoen in tweeën sneed
Zelfs al zouden er meer testen zijn afgenomen dan zijn dit nog geen goede cijfers.quote:
Ooit een aquarium met ciclyden /chiclyden overgenomen, hele mooie vissen. Dacht koop er een leuk visje bij, volgende morgen een slachtpartijquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik dus helemaal niks mee, hoewel ik een aquarium met van die tropische visjes wel heel mooi vind om naar te kijken. Maar als zo'n vis dood gaat ben ik er niet door van slag. Dat was wel anders met mijn katten en mijn hondjes toen die dood gingen![]()
Niet erg?quote:
Hier moet ik wel nog echt nar de winkel, anders hebben we morgenvroeg geen ontbijt. Dus dan liever nu nog even langs de winkel dan morgenvroegquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah lekker, boodschappen is wel zo gedaan. Even paar diepvries pizza’s inslaan
Ik zit ook nog te twijfelen of ik niet nog even naar de winkel ga voor iets lekkerslui lui lui
![]()
Hier gaat het rustig. Was even gaan liggen net en opeens uurtje verder en was alweer 15:30
Klopt. Maar 9k op 1 miljoen of 9k op 10k is nogal een verschil in de besmettingsgraadquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zouden er meer testen zijn afgenomen dan zijn dit nog geen goede cijfers.
Ja volgens mij hebben niet veel mensen iets met goudvissen. Kan allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn het zeker niet. Ipv dalen stijgt het iedere dagquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zouden er meer testen zijn afgenomen dan zijn dit nog geen goede cijfers.
Niet té zuurquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De groene appels ? Nu je het zegt 🤔 zijn idd niet meer zo zuur. Vind dat juist wel lekkerZure mandarijntjes
Ze publiceren dat maar 1 x per week.quote:
Dit plaatje laat zien dat het niet goed gaatquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Maar 9k op 1 miljoen of 9k op 10k is nogal een verschil in de besmettingsgraad
Ah ja dat is echt zo vervelend.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik wel nog echt nar de winkel, anders hebben we morgenvroeg geen ontbijt. Dus dan liever nu nog even langs de winkel dan morgenvroeg![]()
En dat had ik gister ook toen ik nog een uurtje ging dutten, was het ineens 2,5 uur later
Wenst je good luckquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Koffie op, nu warme kleding aan en naar de winkel![]()
Wish me luck
Team #iedereengezondengelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af voor welk team je bent
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wish me luck
Succes rabbitquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wish me luck
Laters Jipskequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
Ben er ook weer vandoor, tot laters
[ afbeelding ]
Nooit gehad dat ik bij fruit dacht dit is te zuurquote:
Fijne middag verder jippieeeeequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet zo liever zoetquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit gehad dat ik bij fruit dacht dit is te zuurmjah ik hou er van. Kersen aardbeien mango’s. Als ze zuur zijn is het lekkerder
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
Sow, op Facebook gaat nu een berichtje rond wat neerkomt op "Snitches get stitches" als je je buren verraadt als ze te veel bezoek ontvangen i.v.m. corona.
Volgend jaar een nieuw programma op tvquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
Sow, op Facebook gaat nu een berichtje rond wat neerkomt op "Snitches get stitches" als je je buren verraadt als ze te veel bezoek ontvangen i.v.m. corona.
Hey skeet 🖐🏻quote:
Vandaar je nickname ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook lekker. Maar die kick van het zure is heerlijk
Laters Jippie 😘quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en dat je het puur doet om de overheid te helpen, maar dat de overheid heus jou niet zal komen helpen als je auto een keer niet wil starten of je kind naar de opvang moet of whatever!quote:
Ging vandaag minder snelquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik besef ineens dat we nog maar 6 topics gehad hebben
Hij heeft dan de naald en hechtdraad al klaar liggen!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgend jaar een nieuw programma op tv
Mr frank visser helpt snitchende buren
Tijd om daar verandering in te brengenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik besef ineens dat we nog maar 6 topics gehad hebben
nee nee alle pizza's opgegetenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nieuwe pizza’s in de vriezer ?
Hele verband doosquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft dan de naald en hechtdraad al klaar liggen!
oh oh here we gooquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen
@:moonlight![]()
![]()
Echt, heb ik die gemistquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zat ineens te kijken, gisteravond hadden we nog 9000 party
Ow hebben ze zelfs niet meer in de winkelquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee alle pizza's opgegeten [ afbeelding ]
het was een klein bescheiden feestjequote:
RELLENquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was een klein bescheiden feestje
10000 dat word echt groots vertelden ze mij
nomnomnomnomquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow hebben ze zelfs niet meer in de winkeldan heb je er wel een hoop gegeten hoor!
Ik ga straks wel even pizza halen denk ik. Al een tijdje zin in
Je bent ook wel een redelijk triest geval als je zoiets doetquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
er is net een nieuwe game uit, denk dat het daar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Sinds dts paar uurtjes gesloten is geweest wordt er volgens mij niet meer gekaapt door mikeytt he. Of nog wel gebeurd ?
Cool, daar moet ik dan wel bij zijnquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het was een klein bescheiden feestje
10000 dat word echt groots vertelden ze mij
Zekersquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je er maar voor de 10 000e bij bent
Iemand neersteken is wel triest idd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook wel een redelijk triest geval als je zoiets doet
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
extra kaas erbovenop
Oké over een uurtje gaan dan.uitstel lijdt bij mij te vaak tot afstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |