Ah ja dat is echt zo vervelend.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moet ik wel nog echt nar de winkel, anders hebben we morgenvroeg geen ontbijt. Dus dan liever nu nog even langs de winkel dan morgenvroeg![]()
En dat had ik gister ook toen ik nog een uurtje ging dutten, was het ineens 2,5 uur later
Wenst je good luckquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Koffie op, nu warme kleding aan en naar de winkel![]()
Wish me luck
Team #iedereengezondengelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af voor welk team je bent
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wish me luck
Succes rabbitquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wish me luck
Laters Jipskequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
Ben er ook weer vandoor, tot laters
[ afbeelding ]
Nooit gehad dat ik bij fruit dacht dit is te zuurquote:
Fijne middag verder jippieeeeequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
Ben er ook weer vandoor, tot laters
[ afbeelding ]
Ik niet zo liever zoetquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit gehad dat ik bij fruit dacht dit is te zuurmjah ik hou er van. Kersen aardbeien mango’s. Als ze zuur zijn is het lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |