Ik wacht er ook vaak mee, maar dan blijft het maar in je hoofd zitten dat dat nog moet gebeuren. Het is gelukkig al niet meer zo erg als vroeger. Toen was ik er gewoon de hele middag mee bezig. Nu eigenlijk alleen de mensen die nog van de oude stempel zijn en waarvan ik weet dat ze ernaar uitkijken.quote:
Bleekselderij en groene appelquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleekselderij is ook wel lekker
Mijn nichtje is er gek op en die vertelde dat er ook veel vieze hummus te koop is, weet niet meer welke zij altijd kochtquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan gooi het weer weg en heel goedkoop is het niet
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wacht er ook vaak mee, maar dan blijft het maar in je hoofd zitten dat dat nog moet gebeuren. Het is gelukkig al niet meer zo erg als vroeger. Toen was ik er gewoon de hele middag mee bezig. Nu eigenlijk alleen de mensen die nog van de oude stempel zijn en waarvan ik weet dat ze ernaar uitkijken.
Een beetje. Alleen nog boodschappen doen zometeen en dan helemaal klaarquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Harde werker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast een biertje klaar om het weekend te vieren?
Ik vind goudvissen ook echt heel leuk. Je kan er misschien niet mee knuffelen ofzo, maar ik vind ze heel rustgevend. En mooi om naar te kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Katten en honden staan bij mij gelijk.![]()
Allebei hebben ze een ander soort liefde om te geven
Nog niet helemaal top. Liggen samen finding Dory te kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Jij
![]()
![]()
Hoe is het met de kleine ??
Eens na vragenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn nichtje is er gek op en die vertelde dat er ook veel vieze hummus te koop is, weet niet meer welke zij altijd kocht
Daar heb ik dus helemaal niks mee, hoewel ik een aquarium met van die tropische visjes wel heel mooi vind om naar te kijken. Maar als zo'n vis dood gaat ben ik er niet door van slag. Dat was wel anders met mijn katten en mijn hondjes toen die dood gingenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind goudvissen ook echt heel leuk. Je kan er misschien niet mee knuffelen ofzo, maar ik vind ze heel rustgevend. En mooi om naar te kijken.
Ahw liefquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet helemaal top. Liggen samen finding Dory te kijken.
En om in tweeën te snijdenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind goudvissen ook echt heel leuk. Je kan er misschien niet mee knuffelen ofzo, maar ik vind ze heel rustgevend. En mooi om naar te kijken.
Dat is het vervolg erop.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw lief![]()
Finding Nemo was leuk. Dory ken ik niet
Dat heeft ze gedaan! Ging ze zomaar een goudvis in tweeën snijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |