SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
[ Bericht 1% gewijzigd door Kopiko op 11-12-2020 14:33:08 ]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:15 schreef VdB95 het volgende:
Ik heb maar even de moeite genomen om de binnenkomers te analyseren. Zo blijkt dat het grootste deel van de 106 binnenkomers best makkelijk te verklaren valt. Ik zal het in een spoiler zetten zodat dit bericht niet teveel ruimte in beslag neemt. De binnenkomers kunnen worden onderverdeeld in verschillende categorieën.Goede analyse wel. Sommige nummers hebben wel ook meerdere aanleidingen voor hun notering. Die recente lijstverlaters die terugkomen van Niall Horan en De Stapavnd liften ook mee op de hitjes van dit jaar, vergelijkbaar met de Soldaat Verder bonus. Master KG was dit jaar een hitje, maar werd ook meegenomen in die zorgpitch die Bowie ook omhoog heeft gestuwd. De originele versie van Cat's in the Cradle zat trouwens in een Heineken-commercial, maar dat stond er al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Lijst van uitvallers en nieuwkomers kan er wmb ook wel in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:16 schreef peaceman het volgende:
Analyse van VdB95 mag ook wel in de OP
Grappig, was ik net mee bezigquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:16 schreef peaceman het volgende:
Analyse van VdB95 mag ook wel in de OP
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:15 schreef VdB95 het volgende:
Ik heb maar even de moeite genomen om de binnenkomers te analyseren. Zo blijkt dat het grootste deel van de 106 binnenkomers best makkelijk te verklaren valt. Ik zal het in een spoiler zetten zodat dit bericht niet teveel ruimte in beslag neemt. De binnenkomers kunnen worden onderverdeeld in verschillende categorieën.Lekker gewerkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Nee, kijk maar in de gesloten topicsquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moet de topic-nummering niet nog altijd gecorrigeerd worden? We lopen 1 topic voor op t werkelijke aantal topics dat we hebben
Prachtige analyse, kan me er goed in vinden. Dankquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:15 schreef VdB95 het volgende:
Ik heb maar even de moeite genomen om de binnenkomers te analyseren. Zo blijkt dat het grootste deel van de 106 binnenkomers best makkelijk te verklaren valt. Ik zal het in een spoiler zetten zodat dit bericht niet teveel ruimte in beslag neemt. De binnenkomers kunnen worden onderverdeeld in verschillende categorieën.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand het meest actuele overzicht van de 107 lijstverlaters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nieuw voor de volledigheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
5 van de hoogst genoteerde Nederlandstalige nummers in de Snob 2000 (2019). Ik had ze graag ingeruild voor bovenstaand vijftal.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Davina Michelle - Skyward
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Marco Borsato, Davina Michelle & Armin van Buuren - Hoe het danst
Miss Montreal - Door De Wind
Miss Montreal - Een Stap Terug
Wat een bende
Ja, maar, dan heb je niks meer om snobbistisch over te doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5 van de hoogst genoteerde Nederlandstalige nummers in de Snob 2000 (2019). Ik had ze graag ingeruild voor bovenstaand vijftal.
De Dijk - Onderuit
Spinvis - Oostende
Spinvis - Ik Wil Alleen Maar Zwemmen
Eefje de Visser - Scheef
Wende - Deze Gin
In de OP staat nu ook een link daarheen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand het meest actuele overzicht van de 107 lijstverlaters?
Stelletje leugenaars, dus was het toch niet de laatste keerquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:41 schreef VdB95 het volgende:
NIEUWE BINNENKOMER ALARM!
Keane - This Is the Last Time staat voor het eerst sinds 2017 in de lijst: https://staatieindetop200(...)his-is-the-last-time
Ik wilde die grap ook maken maar ik vond het te voor de hand liggendquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stelletje leugenaars, dus was het toch niet de laatste keer
Geen zorgen, I got your backquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Ik wilde die grap ook maken maar ik vond het te voor de hand liggend
Red Mij Niet redt het ook al een aantal jaar nuquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stelletje leugenaars, dus was het toch niet de laatste keer
Die had van mij dan weer niet gehoevenquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:41 schreef VdB95 het volgende:
Keane - This Is the Last Time staat voor het eerst sinds 2017 in de lijst: https://staatieindetop200(...)his-is-the-last-time
Yessssquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:41 schreef VdB95 het volgende:
Save Me is dit jaar wel gered. Maar daar durf ik met de dalende populariteit van Queen voor de komende jaren mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Red Mij Niet redt het ook al een aantal jaar nu
come on baby light my fire?quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Save Me is dit jaar wel gered. Maar daar durf ik met de dalende populariteit van Queen voor de komende jaren mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Ik vind deze persoonlijk dus een stuk minder dan The Age of Understatement en Standing Next To Me.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:33 schreef Gretzl het volgende:
The Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made for You (2008)
Dit is dan ook de laatste keerquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had van mij dan weer niet gehoeven
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is dan ook de laatste keer
Ook uitstekende nummers, maar MMWMFY staat voor mij toch wel op eenzame hoogte in het oeuvre van Alex en Miles.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze persoonlijk dus een stuk minder dan The Age of Understatement en Standing Next To Me.
Ik vind hem vrij saai.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook uitstekende nummers, maar MMWMFY staat voor mij toch wel op eenzame hoogte in het oeuvre van Alex en Miles.
Dat is natuurlijk een beetje t probleem met veel van deze bands, THe National ook. Mensen vinden de band goed maar de onderlinge favorieten verschillen nogal. Voor een vrije keuze moet je eigenlijk je pijlen op 1 nr richten anders maak je geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze persoonlijk dus een stuk minder dan The Age of Understatement en Standing Next To Me.
Ah leukquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:41 schreef VdB95 het volgende:
Het is voor mij vooral de songtekst die het nummer maaktquote:
In januari in Brussel nog live mogen zien, een de laatste concerten in een redelijk grote concertzaal (2000 bezoekers)quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah leuk![]()
Vorig jaar nog live gezien, lijkt alweer een eeuwigheid geleden inmiddels
Mee eens. Ik wil best op The Last Shadow Puppets stemmen, maar zou niet snel op dit lied stemmen.quote:
Maar deze staat in de keuzelijst. Is er alsnog niet in gekomenquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje t probleem met veel van deze bands, THe National ook. Mensen vinden de band goed maar de onderlinge favorieten verschillen nogal. Voor een vrije keuze moet je eigenlijk je pijlen op 1 nr richten anders maak je geen schijn van kans.
Inderdaad. You really got me staat ook nog steeds in de keuzelijst, maar helaas..quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
Die keuzelijst is ook niet heilig. Het is duidelijk dat het je kansen vergroot. Maar het blijven 2000 platen tegenover ruim 6550 op de keuzelijst. Dan vallen er nog altijd 4550 af.
Die is nieuw binnengekomen dit jaar!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. You really got me staat ook nog steeds in de keuzelijst, maar helaas..
Ja klopt, maar dit ging over "er is geen eensgezindheid over op welk nummer van deze artiest gestemd moet worden". Dat is bij The Last Shadow Puppets niet zo, die hebben maar 1 nummer op de keuzelijst. Als ze genoeg fans hebben zou die er dus in moeten komen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
Die keuzelijst is ook niet heilig. Het is duidelijk dat het je kansen vergroot. Maar het blijven 2000 platen tegenover ruim 6550 op de keuzelijst. Dan vallen er nog altijd 4550 af.
Radio 2 zou hem vaker moeten draaien. Ze waren nog wel prima bezig in 2016-2018.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar deze staat in de keuzelijst. Is er alsnog niet in gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |