quote:Op donderdag 10 december 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh op dezelfde sec. een nieuw deel aanmaken.
Ik vind t niet heel erg ofzo, maar echt geforceerd overdreven joh.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Om chronisch chagrijnige klanten te treiteren?
Jep, er is weer meer aangepast in de OP.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit al gezienHet DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten dat haags dik is en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt.
Doen al die bedrijven tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind t niet heel erg ofzo, maar echt geforceerd overdreven joh.
Tegen hun er wat van gezegd?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou op, ik heb er wel eens wat van gezegd![]()
Hi Chanelquote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wassenaar gewerkt en ook op de Laan van Nieuw Oost Indië
Nou, als t kan, bestel ik wel daardoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zodat je daar de volgende keer weer heen gaat om iets te kopen
Hey Jippie 😘quote:
Dan heeft het goed gesmaaktquote:Op donderdag 10 december 2020 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
Poh, lekker chinees gegeten alsof ik al maanden niets meer te eten heb gehad
Was het een leuke jongen ?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou, als t kan, bestel ik wel daardoor.
FIXEDquote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit al gezienHet DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten dat haags dik is en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt.
Alleen maar beter toch of iets het iets tequote:Op donderdag 10 december 2020 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou, als t kan, bestel ik wel daardoor.
Coolblue is echt next level. Bol.com, Mediamarkt etc zijn vaak wel behulpzaam, maar deze werknemers worden volgens mij betaald om nog net niet in je hol te kruipenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Doen al die bedrijven tegenwoordig.
Genoeg bedrijven meegemaakt met vreselijk chagrijnig personeel. Vind ik veel erger!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind t niet heel erg ofzo, maar echt geforceerd overdreven joh.
Ik vind de service bij MM echt belabberd slecht.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Coolblue is echt next level. Bol.com, Mediamarkt etc zijn vaak wel behulpzaam, maar deze werknemers worden volgens mij betaald om nog net niet in je hol te kruipen
Wel een keer een date gescoord met zo'n gast van Coolblue daardoor
Alles om maar dingen te verkopenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Coolblue is echt next level. Bol.com, Mediamarkt etc zijn vaak wel behulpzaam, maar deze werknemers worden volgens mij betaald om nog net niet in je hol te kruipen
Wel een keer een date gescoord met zo'n gast van Coolblue daardoor
Was een meisje en was wel leuk jaquote:
Ja ik belde toen over Zonnepanelen, ik werd begroet alsof ik zijn verloren gewaande moeder wasquote:Op donderdag 10 december 2020 18:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tegen hun er wat van gezegd?
Verder wel topservice, dat wel
idd; geen zwarte pieten meer daar.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Bol is wel de grootste kutwinkel die ik ken.
Hoezo?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Bol is wel de grootste kutwinkel die ik ken.
Eén keer daar wat besteld, 7 maanden ellende gehad.quote:
Wat komt van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |