chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 10-12-2020 18:22:48 ]![]()
Dat is tegenwoordig wel andersquote:Op donderdag 10 december 2020 18:15 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ja viel wel op. Veel politie bij die strandtenten.Zonder wrijving geen glans![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wassenaar gewerkt en ook op de Laan van Nieuw Oost Indiëquote:Op donderdag 10 december 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik rij altijd langs Wassenaar , en dan langs het "Haagse bos" naar de Laan van Nieuw Oost Indie. Daar vergaderen wij meestal.![]()
![]()
Waarom zijn ze bij de Coolblue altijd zo achterlijk overdreven vriendelijk? Echt om van te kotsen.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Must be the reason.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
chiquequote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wassenaar gewerkt en ook op de Laan van Nieuw Oost IndiëZonder wrijving geen glans![]()
Geen idee. Daarna ook bijna niet meer geweest. Nog wel een keer bij het strand van Scheveningen.quote:![]()
Dit al gezienquote:Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten dat haags dik is en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt.![]()
Dat is mij te druk. Alhoewel een maat van mij daar zijn strandtent heeft, dus voor mij vaak een heerlijke plek in de zomer.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef X-23 het volgende:
[..]
Geen idee. Daarna ook bijna niet meer geweest. Nog wel een keer bij het strand van Scheveningen.Zonder wrijving geen glans![]()
Om chronisch chagrijnige klanten te treiteren?quote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom zijn ze bij de Coolblue altijd zo achterlijk overdreven vriendelijk? Echt om van te kotsen.![]()
Hou op, ik heb er wel eens wat van gezegdquote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom zijn ze bij de Coolblue altijd zo achterlijk overdreven vriendelijk? Echt om van te kotsen.![]()
![]()
![]()
Nequote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit al gezienHet DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten dat haags dik is en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt.Neequote:Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit al gezienHet DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten dat haags dik is en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt.
Ik kijk echt zelden in de OP.Zonder wrijving geen glans![]()
Zodat je daar de volgende keer weer heen gaat om iets te kopenquote:Op donderdag 10 december 2020 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom zijn ze bij de Coolblue altijd zo achterlijk overdreven vriendelijk? Echt om van te kotsen.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Huh op dezelfde sec. een nieuw deel aanmaken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Poh, lekker chinees gegeten alsof ik al maanden niets meer te eten heb gehad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: