Ja, ik blijf fijn uit zijn buurt.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, zelfs al is het een verkoudheid, hij steekt zo andere mensen aan die zich dan moeten laten testen en weer thuis moeten blijven tot ze de uitslag hebben.
"Het is maar een griepje".quote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf fijn uit zijn buurt.
Snap ook niet waarom hij nog niet naar huis gestuurd is.
Ach. Volgende week halve afdeling ziek waarvan sommigen langdurig. Dat gaat gelukkig niet veel geld kosten voor het bedrijf.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf fijn uit zijn buurt.
Snap ook niet waarom hij nog niet naar huis gestuurd is.
ziekenhuis en ic opnames daalt nogquote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef Q. het volgende:
Wat gaat het goed met de corona allemaal hè?
ja, lekker als iedereen atv heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Volgende week halve afdeling ziek waarvan sommigen langdurig. Dat gaat gelukkig niet veel geld kosten voor het bedrijf.
Ja, dat loopt altijd een weekje of twee achter. En guess what? Twee weken geleden daalde het aantal nieuwe cases nog.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziekenhuis en ic opnames daalt nog
BLIJF NOU WEG VAN FEESBOEKquote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziekenhuis en ic opnames daalt nog
JA MAAR GERDA HAD EEN FACEBOOK FILMPJE GEPOST EN DAT WAS OOK HEEL GELOOFWAARDIG HOOR!quote:
Jij bent nog wel dapper bezig met reageren.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
JA MAAR GERDA HAD EEN FACEBOOK FILMPJE GEPOST EN DAT WAS OOK HEEL GELOOFWAARDIG HOOR!
Het is niet te doen, ER ZIJN ZOVEEL ACHTERLIJKE DOMME TOKKIES!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent nog wel dapper bezig met reageren.
Gewoon als verloren beschouwen,quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet te doen, ER ZIJN ZOVEEL ACHTERLIJKE DOMME TOKKIES!
Toch blijf je het proberenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is niet te doen, ER ZIJN ZOVEEL ACHTERLIJKE DOMME TOKKIES!
Haal je oogkleppen weg!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:08 schreef Q. het volgende:
"Kijk, op dit overduidelijk gephotoshopte plaatje van absoluutnietbetrouwbaresite.nl staat BEWIJS!!!111!!!!"
Dat wil ik überhaupt niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
Mogen we wel nog naar de nachtmis? Lekker in de kerk zitten en zingen zonder mondkapje?
DIT IS VAN DE NOS ondanks alle spelfouten en slecht geshopte logo.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:08 schreef Q. het volgende:
"Kijk, op dit overduidelijk gephotoshopte plaatje van absoluutnietbetrouwbaresite.nl staat BEWIJS!!!111!!!!"
ik ben er nooit geweest. vroeger wilde ik wel, maar mijn ouders wilden nietquote:
Decimeren.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon als verloren beschouwen,
Viel mij ook op jaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent nog wel dapper bezig met reageren.
ALLES, werkelijk ALLES wat de NOS zegt, is een bewuste leugen!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DIT IS VAN DE NOS ondanks alle spelfouten en slecht geshopte logo.
De NOS lijkt wel steeds meer op een soort vuig clickbait roddelblaadje a la Telegraaf en ADquote:Op donderdag 10 december 2020 16:03 schreef babylon het volgende:
[..]
ALLES, werkelijk ALLES wat de NOS zegt, is een bewuste leugen!
Zelfs als ze zeggen dat Willem-Alexander de koning is. Of dat de Noordzee nat is, dan is dat een VUIGE leugen!
Geil woord he!quote:
En ik moet toch ergens fijne maandag en goeie kerst wensen!!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
JA MAAR GERDA HAD EEN FACEBOOK FILMPJE GEPOST EN DAT WAS OOK HEEL GELOOFWAARDIG HOOR!
.Qquote:
Doe je eigen onderzoek maarquote:Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
KIJK GEWOON NAAR JENSEN DIE WEET DE WAARHNEID!quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Doe je eigen onderzoek maarop YouTube staat heel veel bewijs
Echt he, zo zien wel Elvi nooit meer terugquote:
Q. wil me ook echt met niemand delenquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he, zo zien wel Elvi nooit meer terug
Heeft hij je niet aan de kant gezet voor een nieuwe mac?quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q. wil me ook echt met niemand delen
Oude tijden herleven.quote:
Nu moet ik hem delenquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij je niet aan de kant gezet voor een nieuwe mac?
Lange fransquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
KIJK GEWOON NAAR JENSEN DIE WEET DE WAARHNEID!
Terecht wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q. wil me ook echt met niemand delen
Lange franse frietjes?quote:
Nog niets.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet. Wat moet je?
Dat zie je wel vaker inderdaad. Ook de variant waarbij de ander daar dan niet op de hoogte is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kinky! Jullie hebben een eenzijdig openrelatieleef?
O, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog niets.
Maak je maar pas zorgen als ik dit een aantal keer achter elkaar doe.
Die ander heeft dan natuurlijk weer niet opgelet. Zo jammer dat er dan zo ongeïnteresseerd mee word omgegaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker inderdaad. Ook de variant waarbij de ander daar dan niet op de hoogte is.
Dan vraag je we ook wel een beetje om als je elkaars behoeftes niet kent.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die ander heeft dan natuurlijk weer niet opgelet. Zo jammer dat er dan zo ongeïnteresseerd mee word omgegaan.
Winkelen bij de Bijenkorfquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan vraag je we ook wel een beetje om als je elkaars behoeftes niet kent.
Daar is Ikea ook geschikt voor. Maar Bijenkorfquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga liever naar Leen Bakker om mijn relatie stuk te maken.
quote:
Helaas is fun-shoppen er even niet bijquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga liever naar Leen Bakker om mijn relatie stuk te maken.
Senquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar is Ikea ook geschikt voor. Maar Bijenkorf
Vanaf komende week iig niet meer denk ik. Was even in de stad vanmiddag en dan nog steeds hele gezinnen op pad. Was verder wel rustig, maar echt bijna niemand die alleen op pad was. Duits gezin met 4 kinderen. Vriendinnenclubje die met zijn 4'en pal voor de deur van de Sting gezellig een sigaretje stonden te roken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Helaas is fun-shoppen er even niet bij
Vanochtend in de ah een jonge man die met zijn zoon een jaar of 10 boodschappen deed. Meneer had geen mondkapje op. Had zin om te slaan. Niet gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanaf komende week iig niet meer denk ik. Was even in de stad vanmiddag en dan nog steeds hele gezinnen op pad. Was verder wel rustig, maar echt bijna niemand die alleen op pad was. Duits gezin met 4 kinderen. Vriendinnenclubje die met zijn 4'en pal voor de deur van de Sting gezellig een sigaretje stonden te roken.
En nergens iets van handhaving of politie te bekennen.
O dacht dat je een 🐕 hadquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is donker. Ik heb de verwarming aan. Geen last van.
Heb je dat vakerquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vanochtend in de ah een jonge man die met zijn zoon een jaar of 10 boodschappen deed. Meneer had geen mondkapje op. Had zin om te slaan. Niet gedaan.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vanochtend in de ah een jonge man die met zijn zoon een jaar of 10 boodschappen deed. Meneer had geen mondkapje op. Had zin om te slaan. Niet gedaan.
Musea dicht en verder niets "want we zijn allemaal intelligente, volwassen mensen"quote:
En en en en en?quote:Op zondag 13 december 2020 11:50 schreef Senn88 het volgende:
Mijn eerste zelfgemaakte erwtensoep is klaarhopelijk is hij lekker
We hebben 3 zieken.quote:Op zondag 13 december 2020 19:23 schreef babylon het volgende:
Morgenavond of de avond erna: alle winkels dicht. Let maar op.
Maar ben benieuwd of ze ook de ballen hebben om ein de lijk brandhaard nummer één dicht te gooien: de scholen.
Goed idee!quote:Op zondag 13 december 2020 11:50 schreef Senn88 het volgende:
Mijn eerste zelfgemaakte erwtensoep is klaarhopelijk is hij lekker
Ja. Van de ongeveer 600.quote:
Je hebt 3 kinderen waar het getest is en/of die merkbaar ziek zijn. Hoeveel dragers zijn er die zelf geen symptomen hebben?quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Van de ongeveer 600.
Vind het allemaal reuze meevallen hier. Zou zonde zijn als het dicht moet. Je merkt dat de kinderen vorig jaar echt een achterstand op hebben gelopen.
Mensen worden ziek. Niet iedereen wordt even ziek.quote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Je hebt 3 kinderen waar het getest is en/of die merkbaar ziek zijn. Hoeveel dragers zijn er die zelf geen symptomen hebben?
Als die kinderen niet naar huis gingen, had je een goed punt.quote:Op zondag 13 december 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen worden ziek. Niet iedereen wordt even ziek.
Deal with it.
Psies.quote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Je hebt 3 kinderen waar het getest is en/of die merkbaar ziek zijn. Hoeveel dragers zijn er die zelf geen symptomen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |