abonnement Unibet Coolblue
pi_196654795
Winters bankje
  donderdag 10 december 2020 @ 15:09:33 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196655601
Is het al winter eigenlijk? Jacob vraagt dat steeds. Officieel pas 21 december toch? Ik heb het wel winter verklaard hoor want de bomen in onze straat zijn kaal en ik heb al een paar keer de auto gekrabd. Argumenten genoeg :7 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196655773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:09 schreef Lemijn het volgende:
Is het al winter eigenlijk? Jacob vraagt dat steeds. Officieel pas 21 december toch? Ik heb het wel winter verklaard hoor want de bomen in onze straat zijn kaal en ik heb al een paar keer de auto gekrabd. Argumenten genoeg :7 .
Nee maar wel koud.
pi_196656042
De meteorologische winter start op 1 december :Y. Maar ‘officieel’ is het de 21e, aan de hand van de stand van de zon geloof ik (ik weet dat het de 21e de korste dag is, maar weet niet of de start van de winter daarop gebaseerd is, zeg maar).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 december 2020 @ 15:33:11 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196656078
Lees net dat ze op school voor het kerstdiner een poffertjeskraam hebben en een oliebol als dessert. Daar kan mijn kind wel wat mee :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196656558
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef laziness het volgende:
Lees net dat ze op school voor het kerstdiner een poffertjeskraam hebben en een oliebol als dessert. Daar kan mijn kind wel wat mee :+
Hier patat en frikandellen :') Maar hey, geen opbiedende en uitslovende ouders dit jaar *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 10 december 2020 @ 15:55:40 #7
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196656592
quote:
81s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:54 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hier patat en frikandellen :') Maar hey, geen opbiedende en uitslovende ouders dit jaar *O*
Wij hadden vroeger standaard tomatensoep, patat met frikandel/kroket en ijs na. Elk jaar weer. Alleen de snackbar waar het vandaan kwam is wel eens gewijzigd tussendoor :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196656780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Wij hadden vroeger standaard tomatensoep, patat met frikandel/kroket en ijs na. Elk jaar weer. Alleen de snackbar waar het vandaan kwam is wel eens gewijzigd tussendoor :P
Wij hadden geen kerstdiners. Christelijke school, dus 's avonds liederen zingen en uit de Bijbel lezen. Met een sinaasappel toe :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196656813
Voor de meeste kinderen is dat toch ook gewoon het ultieme kerstdiner. *O* O+
pi_196656951
quote:
81s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Wij hadden geen kerstdiners. Christelijke school, dus 's avonds liederen zingen en uit de Bijbel lezen. Met een sinaasappel toe :')
En dan op eerste kerstdag in de kerk een boekje en een mandarijn. :Y
pi_196657091
Hier dit jaar een kerstontbijt op school.

Bij ons school gisteren het bericht van de eerste positief geteste leerkracht.
pi_196657100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:12 schreef Vaiana het volgende:

[..]

En dan op eerste kerstdag in de kerk een boekje en een mandarijn. :Y
We waren gelukkig geen kerkgangers ;)

Oh en ze maken dit jaar ook geen kerststukje. Gelukkig maar, want ook dáár wordt er enorm opgeboden door moeders, schandalig :') Sommige kinderen komen thuis met hele schalen vol, een ander met een simpel bakje en wat takjes.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 10 december 2020 @ 16:25:51 #13
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196657155
Kerststukje :r ik was altijd de sjaak die mocht helpen.

Mijn dochter heeft op 2 scholen gezeten en daar waren geen patserige moeders eigenlijk.
Wel roddel schoolpleinmoeders, maar dat was het.
Hielp misschien ook dat ik bijna haar hele basisschool carriere klassenouder was, kon ik zelf de moeders uitkiezen :D
pi_196657190
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Kerststukje :r ik was altijd de sjaak die mocht helpen.

Mijn dochter heeft op 2 scholen gezeten en daar waren geen patserige moeders eigenlijk.
Wel roddel schoolpleinmoeders, maar dat was het.
Hielp misschien ook dat ik bijna haar hele basisschool carriere klassenouder was, kon ik zelf de moeders uitkiezen :D
Gelukkig voor jou!
Hier in overvloed :r bleh. Ik sta sinds de Corona periode aan de andere kant van het plein, met m'n eigen ''kliekje'' :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196657218

Die voorste (die grote..) is door één van die moeders gemaakt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196657252
Kerststukje,dat doen ze in de bovenbouw lekker zelf :D

Hier kerstontbijt, ieder neemt iets voor zichzelf mee. School regelt drinken en een snee kerststol met roomboter. Dat eet de mijne niet eens denk ik.

Maar wel 3 dagen een schaatsbaan op het schoolplein!
pi_196657259
Hier is het kerstdiner op school nog onzeker. Afgelopen maandag kwam er iemand van de BSO werken die blijkbaar al sinds vrijdag Corona-achtige klachten had maar dat geen reden vond om niet te komen ofzo. En na een sneltest bleek ze positief. De dag erna de eerste juf positief, gisteren nummer 2 en ze hebben het zekere voor het onzekere genomen en besloten de school 2 dagen dicht te gooien zodat ze hopelijk na het weekend weer open kunnen en er geen verdere verspreiding meer is. (Het is een kleine school met maar 9 klassen, dus 2 zieke leraren en een aantal die getest moeten worden voor de zekerheid hakt er in). Maar de BSO (en het interne kdv, hetzelfde bedrijf) die het veroorzaakt heeft en die zelf ook meerdere zieke werknemers hebben gaat gewoon open met vervangers, anders kost het ze geld en nu kunnen ze gewoon cashen van de verstandige ouders, want die ruildagen die je dan krijgt zijn alleen dit kalenderjaar nog geldig, buiten de vakantie :’)

Maar goed, ik ben gelukkig vrij dus we vermaken ons wel. O heeft wat korte dingen voor school gedaan en verder hebben we de boom opgezet.

Een poffertjeskraam klinkt wel als een super kerstdiner :D goede oplossing en fijn voor zo’n foodtruck dat ze een klusje hebben denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_196657323
quote:
81s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:28 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Die voorste (die grote..) is door één van die moeders gemaakt.
Oh en ze was daar dus alleen om háár kind te helpen :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196657385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Kerststukje,dat doen ze in de bovenbouw lekker zelf :D

Hier kerstontbijt, ieder neemt iets voor zichzelf mee. School regelt drinken en een snee kerststol met roomboter. Dat eet de mijne niet eens denk ik.

Maar wel 3 dagen een schaatsbaan op het schoolplein!
Ik las kerstsnol :o
pi_196657487
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik las kerstsnol :o
+1 :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196657495
Kleuter krijgt een Kerstlunch ipv een Kerstdiner. Wat het exact wordt, is niet bekend gemaakt maar dat wordt de komende dagen vast duidelijk ivm het dieet van kleuter.
  donderdag 10 december 2020 @ 16:56:03 #22
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_196657672
Bij mijn dochter eten ze frietjes als kerstdiner :9 ;)
  donderdag 10 december 2020 @ 16:58:58 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_196657728
Hier kerstlunch met eigen boterhammen en zelfgemaakte kerststukjes :P

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 10-12-2020 18:56:13 ]
disclaimer
pi_196657750
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik las kerstsnol :o
A dirty mind is a joy forever *O*
pi_196657783
Kerst-op-school-opsom O+

Donderdag om 12.00 vrij en dan ‘s avonds terug. Geen diner, maar wel een gezellig uurtje in de klas. Herinnerde me er meteen aan dat ik morgen een glazen potje moet meegeven, want die gaan ze nog versieren. Meteen even in de tas stoppen nu :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196657867
Hier op school ook een kerstdiner met een frietkar O+
Ik sprak gister de directeur nog in een online koffieuurtje (als enige ouder... had op zich wel verwacht dat er meer ouders het contact met school misten en dit aan zouden grijpen) en hij ging er vanuit dat juist zo'n diner - in het donker op school zijn, met kerstverlichting en dergelijke, een groot deel was van de magie van kerst op school.

Overigens vanmiddag ook melding van een positief geteste leerling... benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Niet bij mijn kinderen in de groep overigens.
pi_196658013
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:58 schreef SQ het volgende:
Hier kerstlunch met eigen boterhammen en zelfgemaakte kerstukjes :P
Goede visuals bij zelfgemaakte kerstukjes heb ik hier. Zijn dat wc-rol poppetjes met mini kerstmutsje ofzo? O+
pi_196658228
Hier op school ook een kerstlunch met zelf meegenomen eten.

En volgende week een kerstlunch van het werk. Gewoon thuis, maar moest dieetvoorkeuren doorgeven. Dus ben benieuwd! En een online kerstborrel met pubquiz. Ook hier wordt iets voor thuisbezorgd O+

En vandaag voor zowel 1e als 2e Kerstdag bij goede restaurants uit de stad een kerstmenu besteld voor 4 volwassenen en 1 kind. Vier kerst met kleuter, mijn ouders en mijn broer. Wel een dure grap, maar we hebben geen zin om dit jaar veel moeite te doen in de keuken (ik ziek, vader ziek - en vanwege die situatie zien we allemaal geen mensen buiten elkaar tot de feestdagen voorbij zijn).
pi_196658397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:33 schreef laziness het volgende:
Lees net dat ze op school voor het kerstdiner een poffertjeskraam hebben en een oliebol als dessert. Daar kan mijn kind wel wat mee :+
Lekker!
Bij T komt er dit jaar een catering
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 december 2020 @ 17:42:45 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_196658460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:14 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Goede visuals bij zelfgemaakte kerstukjes heb ik hier. Zijn dat wc-rol poppetjes met mini kerstmutsje ofzo? O+
Nee joh, ze moeten een leeg boterkuipje meenemen, een kaars, blaadjes en decoratie en dat prikken ze dan in een blok oasis. Kaars er in, niks meer aan doen.
disclaimer
pi_196658679
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee joh, ze moeten een leeg boterkuipje meenemen, een kaars, blaadjes en decoratie en dat prikken ze dan in een blok oasis. Kaars er in, niks meer aan doen.
Maar wat zijn kerst-ukjes? Of ker-stukjes?
pi_196658799
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:00 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

A dirty mind is a joy forever *O*
Hell Yeah!
pi_196658868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:59 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Maar wat zijn kerst-ukjes? Of ker-stukjes?
Dit ja. O+ Ik las kerst-ukjes.
  donderdag 10 december 2020 @ 18:16:25 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196658901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef FlyingFish het volgende:
Hier is het kerstdiner op school nog onzeker. Afgelopen maandag kwam er iemand van de BSO werken die blijkbaar al sinds vrijdag Corona-achtige klachten had maar dat geen reden vond om niet te komen ofzo. En na een sneltest bleek ze positief. De dag erna de eerste juf positief, gisteren nummer 2 en ze hebben het zekere voor het onzekere genomen en besloten de school 2 dagen dicht te gooien zodat ze hopelijk na het weekend weer open kunnen en er geen verdere verspreiding meer is. (Het is een kleine school met maar 9 klassen, dus 2 zieke leraren en een aantal die getest moeten worden voor de zekerheid hakt er in). Maar de BSO (en het interne kdv, hetzelfde bedrijf) die het veroorzaakt heeft en die zelf ook meerdere zieke werknemers hebben gaat gewoon open met vervangers, anders kost het ze geld en nu kunnen ze gewoon cashen van de verstandige ouders, want die ruildagen die je dan krijgt zijn alleen dit kalenderjaar nog geldig, buiten de vakantie :’)

Maar goed, ik ben gelukkig vrij dus we vermaken ons wel. O heeft wat korte dingen voor school gedaan en verder hebben we de boom opgezet.

Een poffertjeskraam klinkt wel als een super kerstdiner :D goede oplossing en fijn voor zo’n foodtruck dat ze een klusje hebben denk ik.
:o Daar zal die school ook blij mee zijn, die BSO muts! :o :X Wauw...

En een snee van een kerstsnol is altijd lekker toch? ;) :D
***
pi_196658925
Haha, ik las eerst kers-tukjes (tucjes). Maar dat is vast omdat ik trek heb ;)
pi_196659066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, ik las eerst kers-tukjes (tucjes). Maar dat is vast omdat ik trek heb ;)
Weet je wat je krijgt als je tuc omdraait?
  donderdag 10 december 2020 @ 18:55:48 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_196659493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:59 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Maar wat zijn kerst-ukjes? Of ker-stukjes?
Oh, dat was een rare autocorrect dan. Had het niet eens door :')
disclaimer
pi_196659510
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee joh, ze moeten een leeg boterkuipje meenemen, een kaars, blaadjes en decoratie en dat prikken ze dan in een blok oasis. Kaars er in, niks meer aan doen.
:Y Exact als 25 jaar geleden.
pi_196659670
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, ik las eerst kers-tukjes (tucjes). Maar dat is vast omdat ik trek heb ;)
Ik vond het klinken als heerlijk tukken met een kers :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_196659710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Weet je wat je krijgt als je tuc omdraait?
*O*
pi_196660196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:10 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

*O*
Viespeuk. Je krijgt de andere kant van het koekje.
:+
pi_196660391
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee joh, ze moeten een leeg boterkuipje meenemen, een kaars, blaadjes en decoratie en dat prikken ze dan in een blok oasis. Kaars er in, niks meer aan doen.
Gaan ze er ook wonderwall bij zingen?
pi_196660763
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:02 schreef LeSage het volgende:
Kerst-op-school-opsom O+

Donderdag om 12.00 vrij en dan ‘s avonds terug. Geen diner, maar wel een gezellig uurtje in de klas. Herinnerde me er meteen aan dat ik morgen een glazen potje moet meegeven, want die gaan ze nog versieren. Meteen even in de tas stoppen nu :')
Bij openmaken van de tas bleek er een klei-knutsel uit elkaar gebrokkeld, dat viel op mijn zojuist stofgezogen en gedweilde vloer }:|
Vervolgens gooide de terrorpeuter een glas ranja over de vloer én Duplo }:| }:|
Vervolgens stootten vriend en kleuter een ander glas ranja van tafel over de vloer }:| }:| }:|
Whyyyyyyy?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196660868
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef LeSage het volgende:

[..]

Bij openmaken van de tas bleek er een klei-knutsel uit elkaar gebrokkeld, dat viel op mijn zojuist stofgezogen en gedweilde vloer }:|
Vervolgens gooide de terrorpeuter een glas ranja over de vloer én Duplo }:| }:|
Vervolgens stootten vriend en kleuter een ander glas ranja van tafel over de vloer }:| }:| }:|
Whyyyyyyy?
Murphy’s law ;-(
pi_196661571
Vervolgens heb jij toch toegekeken hoe je vriend dat met de kleuter weer heeft opgeruimd? :+
pi_196661621
Kerst op school nog steeds niet duidelijk aangezien het dus onzeker is of ze open gaan. Normaal pakken ze flink uit want Christelijke school met speciale kerkdiensten, ontbijt, muziek, avond wandelingen etc.

Vandaag 0 besmettingen bekendgemaakt, wiehoe, hopelijk zet dat door.

Donderdag virtuele borrel van mijn werk met Kerstloterij (met behoorlijk dure prijzen), een hele tv show wordt het. De Kerstborrels zijn wel aardig berucht op ons kantoor. Nogal groot, luidruchtig en nou ja drank. Dat mis ik dit jaar wel (niet de drank, no way dat ik drink tussen mijn collega's) Ik kan inmiddels zoveel managers chanteren met hele foute verhalen dat ik nooit ontslagen zal worden ;)
pi_196662263
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:38 schreef Fazz het volgende:
Vervolgens heb jij toch toegekeken hoe je vriend dat met de kleuter weer heeft opgeruimd? :+
:')
Ik denk niet dat het daar beter van zou worden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196663311
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef LeSage het volgende:

[..]

Bij openmaken van de tas bleek er een klei-knutsel uit elkaar gebrokkeld, dat viel op mijn zojuist stofgezogen en gedweilde vloer }:|
Vervolgens gooide de terrorpeuter een glas ranja over de vloer én Duplo }:| }:|
Vervolgens stootten vriend en kleuter een ander glas ranja van tafel over de vloer }:| }:| }:|
Whyyyyyyy?
Omgevallen bekers drinkers zijn echt ergernis nr. 1 met kinderen in huis (en mannen blijkbaar).
En natuurlijk altijd vlak nadat je net je vloer gedweild hebt. :X
Ik had het laatst met een beker melk voor 7 uur ‘s morgens en in de middag een beker siroop.
Om ruimte te maken zette in Z. In haar kinderstoel even opzij maar op dat moment ging ze net verzitten ofzo waardoor zij óok nog op de grond viel. }:| ;(
pi_196663962
die reklame van halli-galli steeds tussen sintjournaal en freek in.. Ik kreeg gewoon stress van die grote glazen drinken die daar op tafel staan terwijl ze op de bel proberen te meppen..
en dat terwijl er hier echt zélden een glas omgaat..eigenlijk alleen als ik de tafel heb gedekt en terwijl ik even naar de keuken loop de kat op tafel springt om te sneupen.. Die gooit dan in de stress alles om als ik terugkom..
pi_196664055
Hier gaan de kinderen morgen op school aan de slag met kerststukjes..zonder ouderhulp..ben benieuwd.
Ik heb aangebeld bij een meneer die ik helemaal niet ken uit een straat verder of ik zijn heg mocht plunderen want ik heb zelf geen kerststukmateriaal in de tuin. Hij kwam meteen met een snoeischaar :)

en tot nog toe een coronavrije school.. Hopelijk blijft dat zo!
Wel de middelbare hier gesloten.
pi_196664914
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef LeSage het volgende:

[..]

Bij openmaken van de tas bleek er een klei-knutsel uit elkaar gebrokkeld, dat viel op mijn zojuist stofgezogen en gedweilde vloer }:|
Vervolgens gooide de terrorpeuter een glas ranja over de vloer én Duplo }:| }:|
Vervolgens stootten vriend en kleuter een ander glas ranja van tafel over de vloer }:| }:| }:|
Whyyyyyyy?
Er zit dan ook altijd 3 liter ranja in zo’n glas he...
  donderdag 10 december 2020 @ 22:58:35 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_196664939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:56 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Er zit dan ook altijd 3 liter ranja in zo’n glas he...
Vooral als er een boek of legpuzzel of iets anders wat echt niet nat mag worden op tafel ligt... en de stroom krijgt dan 12 aftakkingen en je wil ze allemaal tegelijk stoppen maar dat lukt niet dus gooi je je hele bovenlichaam maar op tafel... ;( #trauma
disclaimer
pi_196664996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:58 schreef SQ het volgende:

[..]

Vooral als er een boek of legpuzzel of iets anders wat echt niet nat mag worden op tafel ligt... en de stroom krijgt dan 12 aftakkingen en je wil ze allemaal tegelijk stoppen maar dat lukt niet dus gooi je je hele bovenlichaam maar op tafel... ;( #trauma
Dat laatste doe ik niet, maar ik ga dan vaak schreeuwen of huilen (ligt aan de dag) en zie alles maar verloren gaan. Maar ik heb dan geen zin om mezelf op te werpen als handdoek. Anders moet ik mezelf ook nog eens gaan omkleden.
pi_196665373
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik niet, maar ik ga dan vaak schreeuwen of huilen (ligt aan de dag) en zie alles maar verloren gaan. Maar ik heb dan geen zin om mezelf op te werpen als handdoek. Anders moet ik mezelf ook nog eens gaan omkleden.
Dat schreeuwen en huilen ook ja :') meteen volledige paniek, terwijl het vaak eigenlijk wel meevalt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196665445
Zoiets gebeurt ook altijd op een onhandig moment. Als je net zelf de eerste hap avondeten je mond in wil schuiven, als het tafelkleed net schoon uit de was komt, als de vloer net gedweild is of als je op tijd moet vetrekken. }:|
pi_196665464
Hier ook minimaal 1 beker per dag, meestal meer. Maar gelukkig drinken ze overdag altijd water (alleen bij de lunch melk), dat ruimt een stuk makkelijker op. En ik haal zodra er bekers op tafel komen mijn kwetsbare spullen weg. Dat er speelgoed of hun tekeningen nat worden vind ik prima, misschien leren ze er dan van (altijd blijven hopen...).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 23:57:26 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196665756
Omgevallen bekers hebben we hier nog niet maar wel steevast een huilende baby zodra ik een hap eten wil nemen. Of kolven. Of de deur uitgaan. Waarom doen baby’s dit :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_196666471
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:57 schreef MaJo het volgende:
Omgevallen bekers hebben we hier nog niet maar wel steevast een huilende baby zodra ik een hap eten wil nemen. Of kolven. Of de deur uitgaan. Waarom doen baby’s dit :')
Het is een bekend baby-defect. :')
  vrijdag 11 december 2020 @ 02:49:38 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_196666533
Ik heb tegenwoordig een peuter die altijd moet poepen zodra de baby is aangelegd _O- niet gewoon plassen natuurlijk, dat zou te makkelijk zijn :P
disclaimer
pi_196666544
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 02:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig een peuter die altijd moet poepen zodra de baby is aangelegd _O- niet gewoon plassen natuurlijk, dat zou te makkelijk zijn :P
Kutzakken hè. :')
Mijn peuter poept tegenwoordig wanneer ik op zolder de was ga ophangen. Dan is ze bij me aan het spelen en dan mag ik tussendoor weer terug naar beneden om haar te verschonen.
pi_196667439
Onze kleuter moet altijd plassen als we net allemaal met een vol bord aan tafel zitten. Ook zo gezellig en handig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 11 december 2020 @ 07:58:06 #62
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196667498
Omgevallen bekers is niet herkenbaar, hoezee.

Maar kind hier moet altijd water pakken als we al aan tafel zitten. En aan tafel en net voor het naar bed gaan zijn de enige momenten dat hij bedenkt dat hij dorst heeft. Gevolg: altijd ‘s nachts moeten plassen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196667600
Hier valt ook minstens 1x per dag een beker om, gelukkig wel altijd water.

Ik voel me overigens inmiddels een zwaar geval van hypochondrie. Ik voel een lichte keelpijn opkomen, zo'n soort waar je normaal niet eens over na zou denken. En nu denk ik 'Neeee gaan we weer, weer testen als dit echt doorzet. Zal je zien dat ik het nu wel heb zo net voor Kerst'.

En gisteren te vroeg gejuicht, 1 besmette leerling gisteren. Nog steeds bovenbouw en wederom uit de plusklas, er zijn 0 besmettingen buiten die plusklas. Lijkt mij dus inmiddels vrij makkelijk te isoleren, maar wie ben ik. :D Ik lees ook her en der over de lockdown die na de feestdagen wederom dreigt en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wordt toch wel erg verdrietig van.
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:20:58 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_196667615
Mijn peuter moest gisteravond plassen. Terwijl hij in bed lag. Hij had alleen geen luier aan. En geen waterdichte molton op bed.

#vaders #zebedoelenhetvastgoed
disclaimer
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:24:37 #65
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196667631
Nou O mag vandaag aan de pcr test -O-
Verkoudheidsklachten en er zijn allemaal ouders in de klas die positief getest zijn en die kinderen zijn nauwelijks afwezig geweest :X
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:39:38 #66
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196667730
@exode, dat gaan we weer gevoel heeft heel NL inmiddels bijna elke week wel helaas, denk ik. Je hebt nog nooit zo op elk kriebeltje en kuchje gelet.

Ik ben al best verdrietig eigenlijk over het nu gaat. Zeker risicogroepen zitten al 9 maanden in een soort zelfopgelegde lockdown. Niet cool als je dan de beelden ziet van black friday en de 9000 positieve testen van gisteren. Wetende dat men met Sinterklaas en met Kerst lak heeft aan de regels en gewoon bij elkaar gaan hokken en er gewoon weer een nieuwe piek gaat komen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196667839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:14 schreef exode het volgende:
Hier valt ook minstens 1x per dag een beker om, gelukkig wel altijd water.

Ik voel me overigens inmiddels een zwaar geval van hypochondrie. Ik voel een lichte keelpijn opkomen, zo'n soort waar je normaal niet eens over na zou denken. En nu denk ik 'Neeee gaan we weer, weer testen als dit echt doorzet. Zal je zien dat ik het nu wel heb zo net voor Kerst'.

En gisteren te vroeg gejuicht, 1 besmette leerling gisteren. Nog steeds bovenbouw en wederom uit de plusklas, er zijn 0 besmettingen buiten die plusklas. Lijkt mij dus inmiddels vrij makkelijk te isoleren, maar wie ben ik. :D Ik lees ook her en der over de lockdown die na de feestdagen wederom dreigt en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wordt toch wel erg verdrietig van.
Is die plus klas een op zichzelf staande klas?
Bij ons is de plus klas echt een extra klas waar kinderen uit alle groepen heengaan.
pi_196668029
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 02:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb tegenwoordig een peuter die altijd moet poepen zodra de baby is aangelegd _O- niet gewoon plassen natuurlijk, dat zou te makkelijk zijn :P
God ja, dat doet R.obin zodra ik ga zitten en een hap eten in mn mond heb: "Mamaaaaaaaa? Wil je mn billen afvegen?!"
pi_196668321
Ik zag vanmorgen een ‘ANWB-Matchendmondjeskapjes’ stelletje *O*


En wat die slechte vooruitzichten zijn qua besmetting en lockdowns etc: ik probeer alleen wat headlines mee te pakken en niet allerlei zware nieuwsberichten en er vooral niet teveel aan de toekomst te denken of hoelang het nog kan duren.
En ook niet meer aan wat we hebben moeten missen. We moeten er ‘even’ doorheen en wordt er niet meer somber om.

Ze draaien nu op de radio het nieuwe lied van Guus Meeuwis en who ever.
Lekker over de lockdown, 2020 als rampjaar etc.

Echt man, hou je klep. :X :r

[ Bericht 13% gewijzigd door vencodark op 11-12-2020 09:53:49 ]
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:05:58 #70
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_196668624
gewoon er even doorheen dan maar, nummer is zo voorbij ;)
pi_196668792
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Is die plus klas een op zichzelf staande klas?
Bij ons is de plus klas echt een extra klas waar kinderen uit alle groepen heengaan.
Extra klas inderdaad, allen komen uit dezelfde plusklas die vorige week maandag in die samenstelling les hebben gehad. 8 kinderen geloof ik, alle 8 positief en ook die leerkracht. Verder de 2 leerkrachten van de gewone klassen waar die kinderen normaal inzitten buiten de plusklas.
pi_196668970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:42 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vanmorgen een ‘ANWB-Matchendmondjeskapjes’ stelletje *O*


En wat die slechte vooruitzichten zijn qua besmetting en lockdowns etc: ik probeer alleen wat headlines mee te pakken en niet allerlei zware nieuwsberichten en er vooral niet teveel aan de toekomst te denken of hoelang het nog kan duren.
En ook niet meer aan wat we hebben moeten missen. We moeten er ‘even’ doorheen en wordt er niet meer somber om.

Ze draaien nu op de radio het nieuwe lied van Guus Meeuwis en who ever.
Lekker over de lockdown, 2020 als rampjaar etc.

Echt man, hou je klep. :X :r
In de zomer in Disney waren we een ANWB-familie O+ nu niet meer want ik heb ontdekt dat wegwerp tig keer fijner zit dan stof. Nog afgezien van dat ik met mijn ouders nergens meer kom waar mondkapjes verplicht zijn.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_196669217
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:39 schreef laziness het volgende:
@:exode, dat gaan we weer gevoel heeft heel NL inmiddels bijna elke week wel helaas, denk ik. Je hebt nog nooit zo op elk kriebeltje en kuchje gelet.

Ik ben al best verdrietig eigenlijk over het nu gaat. Zeker risicogroepen zitten al 9 maanden in een soort zelfopgelegde lockdown. Niet cool als je dan de beelden ziet van black friday en de 9000 positieve testen van gisteren. Wetende dat men met Sinterklaas en met Kerst lak heeft aan de regels en gewoon bij elkaar gaan hokken en er gewoon weer een nieuwe piek gaat komen.
Ik denk dat gisteren en eergisteren al de eerste 'wevierenSintlekkertochsamencoronabesmettingen' zijn geregistreerd hoor. En ik ben bang dat met de kerstperiode in het vooruitzicht dat aantal alleen nog maar gaat stijgen. -O-
pi_196669229
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:47 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik denk dat gisteren en eergisteren al de eerste 'wevierenSintlekkertochsamencoronabesmettingen' zijn geregistreerd hoor. En ik ben bang dat met de kerstperiode in het vooruitzicht dat aantal alleen nog maar gaat stijgen. -O-
Of wanneer men elkaar bij oud -en nieuw even gelukkig nieuwjaar gaat wensen.
pi_196669309
Zo las ik van de week een interview met een radio2 dj. Die zei over Rollercoaster iets van: dat is echt zo’n nummer waarbij je elkaar even goed vast pakt. :X
Misschien met je partner, maar verder liever gewoon niet.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196669356
Onze stamkroeg heeft weer iets leuks bedacht, na de livestream quizzen met pakket.
Volgende week zaterdag hebben ze een avond waarbij je een pakket kunt bestellen met 10 verschillende speciaalbiertjes en hapjes voor 2 personen (die 10 bier deel je dan, anders haal ik het niet eens :') ) en er is dan een livestream over het jaar en over de biertjes met Rob Scheepers (tonproater) en met livemuziek O+ O+
Ik vind het zo tof hoe creatief ze zijn om toch nog leuke avonden te organiseren.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196669370
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:53 schreef LeSage het volgende:
Zo las ik van de week een interview met een radio2 dj. Die zei over Rollercoaster iets van: dat is echt zo’n nummer waarbij je elkaar even goed vast pakt. :X
Misschien met je partner, maar verder liever gewoon niet.
Je kunt er ook onmogelijk constant over nadenken of mee bezig zijn. Gelukkig maar.
Dus zulke uitspraken zijn zo gedaan.
Ik ga in het nieuwe jaar overigens niet de verplichte ‘handjesschud’ en ‘beste wensen’ missen. :P
pi_196669396
Ik volg dus iemand op Facebook waar ik ooit mee bevriend was en nu vooral als een soort verre kennis zie. Die is echt volledig naar de kant doorgeslagen dat we in een soort oorlog zitten en de overheid de vijand is. En Soros en Bill Gates en de Clintons en Biden (die is er ineens bijgekomen deze week).

Het boek van Klaus Swab van de Great reset komt precies uit en er is al eerder over een pandamie gesproken door hem en Gates, dus het is allemaal zo klaar als een koekje. Echt geen enkel tegengeluid wordt geduld. Zo apart om te volgen, van licht kritisch naar dit.

Het draait overigens allemaal om geld, eigenlijk verdient iedereen eraan zeg maar. Nou behalve wij het gewone volk. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik er dan ook geld aan kan verdienen. Eerst zag ik journalist worden en meepraten met Mark en Hugo als mogelijkheid om ook dik binnen te harken maar nu zijn journalisten vooral dom. Dus ik ben het spoor inmiddels echt bijster.

Trump en Baudet zijn overigen wel ok, dan weten jullie dat.

En het bizarre is dat ze alleen maar jaknikkers volgt inmiddels. Als je iets er tegenin brengt, blokt ze je meteen. Ik mag blijkbaar nog wel meelezen.

En: ik vind het goed dat mensen kritisch zijn en zelf nadenken, maar dit is echt wel volledig de andere kant op.
pi_196669462
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:00 schreef exode het volgende:
Ik volg dus iemand op Facebook waar ik ooit mee bevriend was en nu vooral als een soort verre kennis zie. Die is echt volledig naar de kant doorgeslagen dat we in een soort oorlog zitten en de overheid de vijand is. En Soros en Bill Gates en de Clintons en Biden (die is er ineens bijgekomen deze week).

Het boek van Klaus Swab van de Great reset komt precies uit en er is al eerder over een pandamie gesproken door hem en Gates, dus het is allemaal zo klaar als een koekje. Echt geen enkel tegengeluid wordt geduld. Zo apart om te volgen, van licht kritisch naar dit.

Het draait overigens allemaal om geld, eigenlijk verdient iedereen eraan zeg maar. Nou behalve wij het gewone volk. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik er dan ook geld aan kan verdienen. Eerst zag ik journalist worden en meepraten met Mark en Hugo als mogelijkheid om ook dik binnen te harken maar nu zijn journalisten vooral dom. Dus ik ben het spoor inmiddels echt bijster.

Trump en Baudet zijn overigen wel ok, dan weten jullie dat.

En het bizarre is dat ze alleen maar jaknikkers volgt inmiddels. Als je iets er tegenin brengt, blokt ze je meteen. Ik mag blijkbaar nog wel meelezen.

En: ik vind het goed dat mensen kritisch zijn en zelf nadenken, maar dit is echt wel volledig de andere kant op.
Zoiets is wel interessant en bizar om te volgen. Mensen slaan door.
Mijn zus is ook zo’n kritisch type die het allemaal maar met een korrel zout neemt. :?
pi_196669609
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:38 schreef Fazz het volgende:
Vervolgens heb jij toch toegekeken hoe je vriend dat met de kleuter weer heeft opgeruimd? :+
Zo zag ik laatst een dot tandpasta in de woonkamer liggen. Ik was druk en oprecht vergeten het op te ruimen toen de kinderen op school waren.

Komt de kleuter thuis, en eerste wat hij zegt: Mama, waarom heb jij die tandpasta niet opgeruimd?
Ik: }:| Nou, ik heb daar geen tandpasta geknoeid. Volgens mij weet jij daar wel meer van, of niet?
Kleuter: Ja *)
Ik: Wil jij dan ook even een doekje pakken om het op te vegen?
Kleuter: Ok mama.

8-) _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196669625
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je kunt er ook onmogelijk constant over nadenken of mee bezig zijn. Gelukkig maar.
Dus zulke uitspraken zijn zo gedaan.
Ik ga in het nieuwe jaar overigens niet de verplichte ‘handjesschud’ en ‘beste wensen’ missen. :P
Dat je zoiets zegt in een interview begrijp ik heel goed. Dat de interviewer en de mensen die er daarna nog overheen lazen dit niet even hebben verwijderd vond ik wat ongelukkig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196669658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zo zag ik laatst een dot tandpasta in de woonkamer liggen. Ik was druk en oprecht vergeten het op te ruimen toen de kinderen op school waren.

Komt de kleuter thuis, en eerste wat hij zegt: Mama, waarom heb jij die tandpasta niet opgeruimd?
Ik: }:| Nou, ik heb daar geen tandpasta geknoeid. Volgens mij weet jij daar wel meer van, of niet?
Kleuter: Ja *)
Ik: Wil jij dan ook even een doekje pakken om het op te vegen?
Kleuter: Ok mama.

8-) _O-
Ik ben kleuter aan het conditioneren om zelf zijn geknoeide pap ‘s morgens met een doekje op te doen van tafel. Vanmorgen was ik gaan douchen en toen ik beneden kwam was de tafel schoon.
‘Heb jij dat zelf opgedaan S.?’
‘Ja! *)
We boeken vooruitgang, hoezee!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:25:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_196669701
Oh god ja. "Mama, Waarom heb jij dit niet opgeruimd?"
"Mama, jij hoeft nooit iets te doen!" ( :')!)
"Waarom moet ik altijd álles zelf doehoehoen :'("
"Ik ben veel te moe om op te ruimen :'("
disclaimer
pi_196669710
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:24 schreef laziness het volgende:
Nou O mag vandaag aan de pcr test -O-
Verkoudheidsklachten en er zijn allemaal ouders in de klas die positief getest zijn en die kinderen zijn nauwelijks afwezig geweest :X
Ah crap -O-. Hopelijk is het een normale verkoudheid.

Ik maak me ook boos over zoveel nonchalance en oplopende besmettingen. De maatregelen worden uitgebreid, maar de besmettingen blijven stijgen. Bah bah bah.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196669829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh god ja. "Mama, Waarom heb jij dit niet opgeruimd?"
"Mama, jij hoeft nooit iets te doen!" ( :')!)
"Waarom moet ik altijd álles zelf doehoehoen :'("
"Ik ben veel te moe om op te ruimen :'("
Hehe, herkenbaar van vroeger.
‘Ik ben toch je slaaf niet’ heb ik ook ooit te horen gekregen :')
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:04:06 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196670290
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh god ja. "Mama, Waarom heb jij dit niet opgeruimd?"
"Mama, jij hoeft nooit iets te doen!" ( :')!)
"Waarom moet ik altijd álles zelf doehoehoen :'("
"Ik ben veel te moe om op te ruimen :'("
Wacht maar tot ze in de puberteit komen.

"Wil jij even de hond laten plassen hier voor het huis?"
"IK Ga HELE dAgEN nAAr SChoOL HoOr!!!111! JulLie moEten AlleEn MaAr naAr Je WeRK"

zat ik nog maar op school ;(
pi_196670443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:04 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze in de puberteit komen.

"Wil jij even de hond laten plassen hier voor het huis?"
"IK Ga HELE dAgEN nAAr SChoOL HoOr!!!111! JulLie moEten AlleEn MaAr naAr Je WeRK"

zat ik nog maar op school ;(
Ik DoE vAnDaAg HeLeMaAl NiKs MeEr
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:14:27 #88
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196670464
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik DoE vAnDaAg HeLeMaAl NiKs MeEr
IK heB EchT EvEN TiJd VoOr MEZELF noDiG
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 12:15:45 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196670481
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 02:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is een bekend baby-defect. :')
Is het ook bekend waarom dit defect alleen optreedt wanneer moeders gaan eten/douchen/poepen en niet bij vaders? Of is daar nog nooit onderzoek naar gedaan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_196670715
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

IK heB EchT EvEN TiJd VoOr MEZELF noDiG
Ik HeB vOrIgE wEeK aL gEdOuChT
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:43:18 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_196670836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef lily het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar van vroeger.
‘Ik ben toch je slaaf niet’ heb ik ook ooit te horen gekregen :')
_O- ;(
disclaimer
pi_196670911
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Is het ook bekend waarom dit defect alleen optreedt wanneer moeders gaan eten/douchen/poepen en niet bij vaders? Of is daar nog nooit onderzoek naar gedaan?
Dát is inderdaad wel een onderzoekje waard!
Maar hoe zit dat als de baby 2 vaders heeft of 2 moeders. Hebben ze dan een favoriete ouder die ze daarmee ‘pesten’?
Vragen, vragen.

Baby’s. O+
pi_196670925
Ik ga echt stuk om jullie _O-
pi_196670930
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh god ja. "Mama, Waarom heb jij dit niet opgeruimd?"
"Mama, jij hoeft nooit iets te doen!" ( :')!)
"Waarom moet ik altijd álles zelf doehoehoen :'("
"Ik ben veel te moe om op te ruimen :'("
Ohja, zo herkenbaar! Of deze: 'Mama, mag ik een pakje drinken?' Ja hoor, pak maar uit de koelkast.' Diepe zucht volgt. 'Ja maar, mama. Ik ben zo moe'. 'Ja, ik ook. Je kan er zo bij in de koelkast. Pak het maar.' En ja hoor, dan volgt het bekende: 'JIJ DOET NOOIT WAT VOOR MIJ! :( ' *stampvoetend naar de keuken* :D
pi_196671151
JA MAAR IK HEB HIER HELEMAAAAL NIET MEE GESPEELD!!!
Ehhh hoe vaak denk je dat ik speelgoed opruim waar ik niet mee heb gespeeld?
DAT IS ANDERS!!! :{w

For the record: speelgoed waar ik mee heb gespeeld ruim ik altijd heel zorgvuldig weer op O-) :@ :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196671201
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:03 schreef Phaidra het volgende:
JA MAAR IK HEB HIER HELEMAAAAL NIET MEE GESPEELD!!!
Ehhh hoe vaak denk je dat ik speelgoed opruim waar ik niet mee heb gespeeld?
DAT IS ANDERS!!! :{w

For the record: speelgoed waar ik mee heb gespeeld ruim ik altijd heel zorgvuldig weer op O-) :@ :+ .
~O>
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:17:44 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_196671370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:03 schreef Phaidra het volgende:
JA MAAR IK HEB HIER HELEMAAAAL NIET MEE GESPEELD!!!
Ehhh hoe vaak denk je dat ik speelgoed opruim waar ik niet mee heb gespeeld?
DAT IS ANDERS!!! :{w

For the record: speelgoed waar ik mee heb gespeeld ruim ik altijd heel zorgvuldig weer op O-) :@ :+ .
Godsamme, ik heb dat speelgoed dus helemaal achterin de lade van mijn nachtkastje. Daar komt nooit iemand. Het is immers MIJN nachtkastje. Tot de kraamhulp kwam. Die trok zo die laai zo ver mogelijk open en begon meteen achterin te graaien naar mijn thermometer die ik nog wel zo zorgvuldig vooraan had gelegd. Echt ik had het niet meer :')
disclaimer
pi_196671422
Ik vermoed dat kraamhulpen wat dat betreft wel wat gewend zijn :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:21:54 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_196671429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:21 schreef LeSage het volgende:
Ik vermoed dat kraamhulpen wat dat betreft wel wat gewend zijn :D
Ja, zij wel, maar ik niet ;(
disclaimer
pi_196671498
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:21 schreef LeSage het volgende:
Ik vermoed dat kraamhulpen wat dat betreft wel wat gewend zijn :D
Onze jonge kraamhulp (echt nog een meisje van 20 ofzo) was anders compleet overdonderd toen mijn zoon van 4,5 jaar aan de eettafel haar blouse open trok omdat ‘hij iets roods zag’.
Zat ze ineens ‘exposed’ in haar rode bh tegenover mijn man en mij. :@
Ze moest er sportief en blozend om lachen maar wij vonden het plaatsvervangend gênant. :') _O-
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:26:49 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196671499
Nou ja, je hebt wel een keizersnede gehad... dus kan makkelijk 🥸
Edit: SQ dus
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:27:58 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196671520
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Onze jonge kraamhulp (echt nog een meisje van 20 ofzo) was anders compleet overdonderd toen mijn zoon van 4,5 jaar aan de eettafel haar blouse open trok omdat ‘hij iets roods zag’.
Zat ze ineens ‘exposed’ in haar rode bh tegenover mijn man en mij. :@
Ze moest er sportief en blozend om lachen maar ik vond het plaatsvervangend gênant. :') _O-
Snap ik.
Das ook wel een beetje gek Venco.
pi_196671551
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Snap ik.
Das ook wel een beetje gek Venco.
Dat heurt niet natuurlijk. :P
Als mijn zoon later ook zo snel bloesjes open trekt. }:|
pi_196671559
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Godsamme, ik heb dat speelgoed dus helemaal achterin de lade van mijn nachtkastje. Daar komt nooit iemand. Het is immers MIJN nachtkastje. Tot de kraamhulp kwam. Die trok zo die laai zo ver mogelijk open en begon meteen achterin te graaien naar mijn thermometer die ik nog wel zo zorgvuldig vooraan had gelegd. Echt ik had het niet meer :')
_O- :D Zal je altijd zien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196671854
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef lily het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar van vroeger.
‘Ik ben toch je slaaf niet’ heb ik ook ooit te horen gekregen :')
Ik zei dat deze week tegen mn 6 jarige. Begon hij erover dat de pieten toch ook slaven waren omdat ze al het werk voor Sinterklaas moeten doen :o
pi_196671858
Even schaterlachend een bladzijde teruggelezen _O-

En heus niet herkenbaar (jawel dus hahahaha).
B heeft er ook een handje van dat je de hele ochtend met hem hebt gevoetbald, geLego't, speeltuinen afgelopen, spelletjes gedaan etc en dat je dan na de lunch even wilt zitten hij meteen zegt 'jij speelt nooit met mij!'

Paar weken geleden was er een vriendje hier, tijdens het spelen van die 2 jochies heb ik de toiletten schoongemaakt, tig wassen opgeruimd, nieuwe wassen gedraaid, vaatwasser uitgeruimd, vuilniszakjes verwisseld en gestofzuigd. Ik ging vervolgens even zitten op de bank. Zegt vriendje tegen B 'jouw mama zit echt de hele dag op de bank' :(
pi_196672243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef exode het volgende:
Even schaterlachend een bladzijde teruggelezen _O-

En heus niet herkenbaar (jawel dus hahahaha).
B heeft er ook een handje van dat je de hele ochtend met hem hebt gevoetbald, geLego't, speeltuinen afgelopen, spelletjes gedaan etc en dat je dan na de lunch even wilt zitten hij meteen zegt 'jij speelt nooit met mij!'

Paar weken geleden was er een vriendje hier, tijdens het spelen van die 2 jochies heb ik de toiletten schoongemaakt, tig wassen opgeruimd, nieuwe wassen gedraaid, vaatwasser uitgeruimd, vuilniszakjes verwisseld en gestofzuigd. Ik ging vervolgens even zitten op de bank. Zegt vriendje tegen B 'jouw mama zit echt de hele dag op de bank' :(
Een hele dag ook hè. O+

Was het maar zo’n feest. :P
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:47:29 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196672783
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef exode het volgende:
Even schaterlachend een bladzijde teruggelezen _O-

En heus niet herkenbaar (jawel dus hahahaha).
B heeft er ook een handje van dat je de hele ochtend met hem hebt gevoetbald, geLego't, speeltuinen afgelopen, spelletjes gedaan etc en dat je dan na de lunch even wilt zitten hij meteen zegt 'jij speelt nooit met mij!'

Paar weken geleden was er een vriendje hier, tijdens het spelen van die 2 jochies heb ik de toiletten schoongemaakt, tig wassen opgeruimd, nieuwe wassen gedraaid, vaatwasser uitgeruimd, vuilniszakjes verwisseld en gestofzuigd. Ik ging vervolgens even zitten op de bank. Zegt vriendje tegen B 'jouw mama zit echt de hele dag op de bank' :(
Hmm misschien iets doen aan je time management? Ik lees jou steeds klagen dat geen tijd hebt en dat je niet aan je werk toe komt. Maar ja, nu blijkt dus dat jij gewoon de hele dag op de bank zit.
Nu snap ik het wel :+
pi_196673638
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hmm misschien iets doen aan je time management? Ik lees jou steeds klagen dat geen tijd hebt en dat je niet aan je werk toe komt. Maar ja, nu blijkt dus dat jij gewoon de hele dag op de bank zit.
Nu snap ik het wel :+
Ik moest heel hard lachen.

Nog 1 deadline te gaan in 2020 trouwens en dan ga ik achterover hangen de rest van het jaar :)
pi_196673738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:47 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik denk dat gisteren en eergisteren al de eerste 'wevierenSintlekkertochsamencoronabesmettingen' zijn geregistreerd hoor. En ik ben bang dat met de kerstperiode in het vooruitzicht dat aantal alleen nog maar gaat stijgen. -O-
Ik ben er ook bang voor, dat we na de kerst/oud en nieuw nog een soort explosie van besmettingen krijgen.
Ik ben er best een beetje bang voor...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:00 schreef exode het volgende:
Ik volg dus iemand op Facebook waar ik ooit mee bevriend was en nu vooral als een soort verre kennis zie. Die is echt volledig naar de kant doorgeslagen dat we in een soort oorlog zitten en de overheid de vijand is. En Soros en Bill Gates en de Clintons en Biden (die is er ineens bijgekomen deze week).

Het boek van Klaus Swab van de Great reset komt precies uit en er is al eerder over een pandamie gesproken door hem en Gates, dus het is allemaal zo klaar als een koekje. Echt geen enkel tegengeluid wordt geduld. Zo apart om te volgen, van licht kritisch naar dit.

Het draait overigens allemaal om geld, eigenlijk verdient iedereen eraan zeg maar. Nou behalve wij het gewone volk. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik er dan ook geld aan kan verdienen. Eerst zag ik journalist worden en meepraten met Mark en Hugo als mogelijkheid om ook dik binnen te harken maar nu zijn journalisten vooral dom. Dus ik ben het spoor inmiddels echt bijster.

Trump en Baudet zijn overigen wel ok, dan weten jullie dat.

En het bizarre is dat ze alleen maar jaknikkers volgt inmiddels. Als je iets er tegenin brengt, blokt ze je meteen. Ik mag blijkbaar nog wel meelezen.

En: ik vind het goed dat mensen kritisch zijn en zelf nadenken, maar dit is echt wel volledig de andere kant op.
Zo iemand had ik ook op facebook, die ook echt van alles een probleem maakte. Had ze voor corona ook al een handje van trouwens. Ik heb diegene ontvriend, want ik werd echt naar van wat ik las.
En zo heb ik ook een aantal mensen gesnoozed, omdat ik ze zo niet begrijp en ik me er vervolgens wel druk over ging lopen maken... dan maar ff niet hoor.
Kritisch zijn en zelf nadenken is niks mis mee, maar werkelijk overal iets achter zoeken dat hoeft volgens mij ook niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zo zag ik laatst een dot tandpasta in de woonkamer liggen. Ik was druk en oprecht vergeten het op te ruimen toen de kinderen op school waren.

Komt de kleuter thuis, en eerste wat hij zegt: Mama, waarom heb jij die tandpasta niet opgeruimd?
Ik: }:| Nou, ik heb daar geen tandpasta geknoeid. Volgens mij weet jij daar wel meer van, of niet?
Kleuter: Ja *)
Ik: Wil jij dan ook even een doekje pakken om het op te vegen?
Kleuter: Ok mama.

8-) _O-
^O^ :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef exode het volgende:
Even schaterlachend een bladzijde teruggelezen _O-

En heus niet herkenbaar (jawel dus hahahaha).
B heeft er ook een handje van dat je de hele ochtend met hem hebt gevoetbald, geLego't, speeltuinen afgelopen, spelletjes gedaan etc en dat je dan na de lunch even wilt zitten hij meteen zegt 'jij speelt nooit met mij!'

Paar weken geleden was er een vriendje hier, tijdens het spelen van die 2 jochies heb ik de toiletten schoongemaakt, tig wassen opgeruimd, nieuwe wassen gedraaid, vaatwasser uitgeruimd, vuilniszakjes verwisseld en gestofzuigd. Ik ging vervolgens even zitten op de bank. Zegt vriendje tegen B 'jouw mama zit echt de hele dag op de bank' :(
Hahaha, zit je dan met je goede gedrag...
Maar heb jij dan niet van die kabouters die de was voor je doen enzo... 8)7

Enne puber opsomdinges, jullie vergaten de:
Waarom moet ik dat ALTIJD doen (altijd is minder dan 1x per week...bijvoorbeeld drinken inschenken voor bij het eten)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196674089
Mijn man heeft zo'n tante, die elke keer op facebook berichten deelt over het niet bestaan van Corona, 5G zendmasten en wazige behandelingen.. Ik heb laatst heel gezellig een half uur geklets met haar. Via Whatsapp bellen :D

En qua kinderen: gewoon eens een dag niks doen voor ze.. De mijne zijn dat halverwege de ochtend vaak al zat :P
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:16:42 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196674133
Zo, ik heb vanmiddag getekend voor de keuken voor het nieuwe huis, begin van de week al voor het sanitair en ik geloof dat we er qua tegels ook uit zijn, daar moet ik alleen nog even een offerte van hebben..... maar weten welke tegels het moeten worden is het grootste punt en daar zijn we iig uit.

Overigens zit ik wel wat keuzes te maken in de lila roze/roest kleuren sfeer dus N zei net al: Voor iedere lila-roze keuze die jij maakt wordt de mancave op zolder nog heftiger :D
Ook zo mooi, kom ik met de tegels binnen, de kleur van de ene tegel heet Berry en hij is een beetje roestkleurig soort van, de schoonmaakster zei ook gelijk dat het roestkleur was, komt later mijn oudste zoon, vraagt N "wat voor kleur is dat?" Zegt mijn oudst "Roze!" :(

Deze trouwens, beide.... en die roest/roze alleen maar aan de binnenkant van de douche, zie je niet als je de badkamer binnenloopt maar is denk ik wel heel gaaf:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196674199
Heel mooi, Leandra.
Best lastig lijkt me dat. Een keuze maken. Er is zoveel moois.

Ik vind het trouwens ook roze maar wel zeer geslaagd.
Het is geen zuurstokroze ofzo
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:24:52 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196674254
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:21 schreef lily het volgende:
Heel mooi, Leandra.
Best lastig lijkt me dat. Een keuze maken. Er is zoveel moois.

Ik vind het trouwens ook roze maar wel zeer geslaagd.
Het is geen zuurstokroze ofzo
Voor de wanden is het vooral belangrijk dat het ook nog een beetje betaalbaar blijft, we hebben al met al 80m² wandtegels nodig, dus dat kan geen tegel worden van ¤ 40 per m²
Dus dan is het allang leuk dat je iets tegenkomt dat niet standaard saai mat wit is (no offence voor mensen met mat witte wandtegels :@ )

Hier oogt hij al meer roest trouwens, of koper:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196674385
Ik vind het oud roze. Maar mooi roze is niet lelijk. Berry duidt altijd toch wel een soort roze of paars aan?
Als ik jouw link open ziet hij er echt roze uit op de foto. Hoe zien ze er in het echt uit?
En dan hangt het ook nog af van de lichtinval in de uiteindelijke badkamer...
Verder heb ik er niet echt iets van te zeggen, ik vind die blauwe (grijze) mooi :+ #Teamsaai
pi_196674445
Ik ben zeker niet van team saai.

Oud roze, licht terra, goudbruin, okergeel, groen O+ (mijn favoriete kleur al sinds kleuterleeftijd). Ik vind dat allemaal prachtig.
pi_196674459
Haat naar paars, dat wel!
Lelijkste kleur ever.
pi_196674470
School gaat weer open maandag, hoeraaaaaa.
pi_196674480
Haha Exode. Kinderen. O+

R had laatst ook een vriendinnetje spelen en die wees mij op de trap die nog niet gestofzuigd was. :D

Ik ben trouwens een beetje bang voor de hele winter en verwacht pas daarna weer een beetje terug gaat lopen qua besmettingen. :@
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:39:34 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196674489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:32 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind het oud roze. Maar mooi roze is niet lelijk. Berry duidt altijd toch wel een soort roze of paars aan?
Als ik jouw link open ziet hij er echt roze uit op de foto. Hoe zien ze er in het echt uit?
En dan hangt het ook nog af van de lichtinval in de uiteindelijke badkamer...
Verder heb ik er niet echt iets van te zeggen, ik vind die blauwe (grijze) mooi :+ #Teamsaai
Die blauwe is denk ik ook wel mooi maar het vervelende van blauw is dat het heel snel kil wordt en met die enorme witte ruimtes mag er best wat warmte bij denk ik.
Voor de andere badkamer ook deze witte tegels dus maar dan op een wand van de douche een mozaïek....
Dus de badkamers hebben ieder 3 kleuren: gele Jura op de vloer, de wanden allemaal die witte Liquid Ice en dan de ene badkamer de binnenkant van de douche in de roze Liquid Berry en de andere badkamer één wand van 90 cm breed in de douche een mozaïek.
De WC, hal en keuken dezelfde vloertegels en dan op de wanden van de WC weer die witte Liquid Ice
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196674495
Leandra. Vergeet ik nog te reageren op de kleuren. Ik vind dat oud roze zo mooi. Zeker in combinatie met het voorbeeld die je liet zien. O+
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:41:20 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196674521
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:39 schreef Omentielvo het volgende:
Leandra. Vergeet ik nog te reageren op de kleuren. Ik vind dat oud roze zo mooi. Zeker in combinatie met het voorbeeld die je liet zien. O+
Thnx, ik was ook gelijk verliefd toen ik de plaatjes zag :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196674565
Wij zijn anderhalf jaar geleden verhuisd.
Onze huidige badkamer ziet er vreselijk steriel uit.
Wel heel groot, dat is erg fijn, maar vooral wit wit en wit en heel saai.

Op de vloer gemeleerde donkerblauwe/zwarte vloertegels. En de rest; wit.

Zei ik al wit.

:'(
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:45:38 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196674594
Ik vind het ook roze #opsomtopic :D maar toch wel leuk hoor. Ik vrees echt voor de dag dat we de badkamers hier gaan vernieuwen, mijn man en ik kunnen prima samen beslissingen nemen, maar NIET over tegels...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:46:26 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_196674608
Haat aan witte tegels ja.
Maar Leandra, 80m2 betegelen?? Ga je voor alle muren plafondhoog en het plafond er bij?
disclaimer
pi_196674629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die blauwe is denk ik ook wel mooi maar het vervelende van blauw is dat het heel snel kil wordt en met die enorme witte ruimtes mag er best wat warmte bij denk ik.
Voor de andere badkamer ook deze witte tegels dus maar dan op een wand van de douche een mozaïek....
Dus de badkamers hebben ieder 3 kleuren: gele Jura op de vloer, de wanden allemaal die witte Liquid Ice en dan de ene badkamer de binnenkant van de douche in de roze Liquid Berry en de andere badkamer één wand van 90 cm breed in de douche een mozaïek.
De WC, hal en keuken dezelfde vloertegels en dan op de wanden van de WC weer die witte Liquid Ice
Haha even een gigantische badkamer flex erin gooien :P Lijkt me heerlijk.
Ik vind de roze zeker wat hebben maar opnieuw hangt het van de situatie af. Bij ons ligt de badkamer op het zuiden. Dan zou ik net niet te warm gaan (maar weer: voorkeur).
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:48:56 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_196674654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:47 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Haha even een gigantische badkamer flex erin gooien :P Lijkt me heerlijk.
Ik vind de roze zeker wat hebben maar opnieuw hangt het van de situatie af. Bij ons ligt de badkamer op het zuiden. Dan zou ik net niet te warm gaan (maar weer: voorkeur).
Oh wauw daar heb ik echt geen tel over nagedacht joh :D
Ik heb gekozen wat ik mooi vond. Vooral geen wit :P
disclaimer
pi_196674697
Ik huur en er zitten bij mij tegels met vlekkerige tekening op. Basiskleur blauw/groenig maar zit ook zalm/geel in.
Trouwens ook ideaal wat betreft huishouden. Je ziet er niets op.
Same met aanrechtblad. Beige met spikkels. Doekje over fietsen is meer dan ok.
pi_196674726
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:48 schreef SQ het volgende:

[..]

Oh wauw daar heb ik echt geen tel over nagedacht joh :D
Ik heb gekozen wat ik mooi vond. Vooral geen wit :P
Ik ben vooral goed in teveel over dingen nadenken.
Ik zou pas tegels kunnen kiezen als ik een staal in huis had zodat ik op elk moment van de dag kan kijken wat de kleur dan doet. Dus nieuwbouw zou echt niets voor mij zijn.
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:03:30 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196674845
Mooie kleur Leandra!
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:13:34 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196674972
Wij hebben nu een open douche. En op de muur van de wc zit een grijze poreuze? steen.
De douche ruimte heeft dus geen deur. En elke keer als iemand gedoucht heeft is alles nat, maar vooral die tegels achter de wc.
De rest is alles klam. Wat ik echt heel vies vind. Ik draai meestal de kop een klein beetje naar binnen zodat het water niet helemaal tot aan de wastafel komt. Maar de rest doet dat dus niet dus de hele vloer is ook altijd nat alles alles alles is nat.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 11-12-2020 17:25:02 ]
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:13:58 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196674978
Mozaïek in een douche vind ik ook heel mooi
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:17:25 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_196675034
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:13 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nu een open douche. En op de muur van de wc zit een grijze poreuze? steen.
De douche ruimte heeft dus geen deur. En elke keer als iemand gedoucht heeft is alles nat, maar vooral die tegels achter de wc.
De rest is alles klam. Wat ik echt heel vies vindt.
Ik draai meestal de kop een klein beetje naar binnen zodat het water niet helemaal tot aan de wastafel komt. Maar de rest doet dat dus niet dus de hele vloer is ook altijd nat alles alles alles is nat.
Ik zou dan toch snel een douchedeur regelen geloof ik :')
disclaimer
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:25:43 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196675154
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik zou dan toch snel een douchedeur regelen geloof ik :')
Mja. Ik ben uiteraard de enige die daar last van heeft
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:27:32 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196675177
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:46 schreef SQ het volgende:
Haat aan witte tegels ja.
Maar Leandra, 80m2 betegelen?? Ga je voor alle muren plafondhoog en het plafond er bij?
Badkamers plafondhoog, WC tot 120 cm geloof ik.
79,2 m² was geoffreerd voor de wanden: kan te maken hebben met het aantal dozen icm snijverlies, maar zelfs als het om het aantal dozen gaat zit je nog maar met een verschil van 1,44 m²
Laten we daarbij aannemen dat met 10% snijverlies gerekend is blijf je op ruim 70m² uitkomen, daarvan wordt nu dus zo'n 6 m² Liquid Berry en 2½ m² mozaïek, hou je nog steeds ruim 60 m² witte wandtegels :')

Wel hoge plafonds in nieuwbouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:30:34 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196675218
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 17:13 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nu een open douche. En op de muur van de wc zit een grijze poreuze? steen.
De douche ruimte heeft dus geen deur. En elke keer als iemand gedoucht heeft is alles nat, maar vooral die tegels achter de wc.
De rest is alles klam. Wat ik echt heel vies vind. Ik draai meestal de kop een klein beetje naar binnen zodat het water niet helemaal tot aan de wastafel komt. Maar de rest doet dat dus niet dus de hele vloer is ook altijd nat alles alles alles is nat.
Hier komen vooralsnog ook geen douchedeuren in de douches maar als dat vervelend wordt dan kan dat altijd nog natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196675973
Mooie kleuren Leandra.

Wij hebben ook een open douche

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196676387
Wij douchen in bad onder een schuine wand, als B de 1,90 m passeert moet hij het huis uit of bukkend douchen.
Wij dachten het zwaar irritant te vinden maar helemaal niet. Nog 0 keer geirriteerd.

Tegels zijn wit overigens en de lange wand is niet getegeld. Op de to do lijst staat 'badkamer volledig opnieuw tegelen' wordt in principe lichtblauw.

In ons vorige huis hebben we zelf mozaiek laten samenstellen. Zo gaaf
Was zijkant bad en 1 strook in de inloopdouche. Rood en paars voornamelijk in parelmoer. Onze favoriete kleuren samen, wij zouden het zelf nooit gedurfd hebben maar de mijnheer van het mozaiek atelier (ja dat bestaat echt) legde er een proefmatje mee na ons aangehoord te hebben en ons geobserveerd te hebben in zijn atelier.
pi_196676615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik heb vanmiddag getekend voor de keuken voor het nieuwe huis, begin van de week al voor het sanitair en ik geloof dat we er qua tegels ook uit zijn, daar moet ik alleen nog even een offerte van hebben..... maar weten welke tegels het moeten worden is het grootste punt en daar zijn we iig uit.

Overigens zit ik wel wat keuzes te maken in de lila roze/roest kleuren sfeer dus N zei net al: Voor iedere lila-roze keuze die jij maakt wordt de mancave op zolder nog heftiger :D
Ook zo mooi, kom ik met de tegels binnen, de kleur van de ene tegel heet Berry en hij is een beetje roestkleurig soort van, de schoonmaakster zei ook gelijk dat het roestkleur was, komt later mijn oudste zoon, vraagt N "wat voor kleur is dat?" Zegt mijn oudst "Roze!" :(

Deze trouwens, beide.... en die roest/roze alleen maar aan de binnenkant van de douche, zie je niet als je de badkamer binnenloopt maar is denk ik wel heel gaaf:

[ afbeelding ]
Heel mooi! O+

Wij hebben vorige week ook knopen doorgehakt over tegels en wastafel etc. voor onze badkamer. Zo moeilijk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196676672
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heel mooi! O+

Wij hebben vorige week ook knopen doorgehakt over tegels en wastafel etc. voor onze badkamer. Zo moeilijk!
Ja he!
Hadden wij ook. Dachten tegels te hebben en toen adviseerde iemand ons om naar Jan Groen te gaan... nou daar hebben ze echt zo veel.

Uiteindelijk daar tegels gekocht voor badkamer, keuken en wc beneden.

Volgende moeilijke vraagstuk: kleur voegen


Keuken heeft witte tegeltjes met licht grijze voeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196676722
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ja he!
Hadden wij ook. Dachten tegels te hebben en toen adviseerde iemand ons om naar Jan Groen te gaan... nou daar hebben ze echt zo veel.

Uiteindelijk daar tegels gekocht voor badkamer, keuken en wc beneden.

Volgende moeilijke vraagstuk: kleur voegen

[ afbeelding ]
Keuken heeft witte tegeltjes met licht grijze voeg.
Geen wit! Wat een gruwel met schoonmaken steeds bluh. Het wordt al snel gelig, tenminste bij ons....
pi_196676806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:00 schreef exode het volgende:

[..]

Geen wit! Wat een gruwel met schoonmaken steeds bluh. Het wordt al snel gelig, tenminste bij ons....
Boven de kookplaat komt een glasplaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:13:41 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196676966
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:19 schreef Vicky het volgende:
Mooie kleuren Leandra.

Wij hebben ook een open douche

[ afbeelding ]
Mooi O+ O+

Hoe groot is de doucheruimte en hoe breed is de doorgang?
Ik maak me daar bij ons wel wat zorgen over.... qua spetten enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:17:06 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196677020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heel mooi! O+

Wij hebben vorige week ook knopen doorgehakt over tegels en wastafel etc. voor onze badkamer. Zo moeilijk!
Ik ben zo blij dat we in principe alles al wisten voor de badkamer omdat we eigenlijk het oude huis wilden verbouwen, van die dingen hebben we dus heel veel terug laten komen, alleen de wandtegels werden een twijfelgeval, en dat is dus opgelost met een tegel die gelukkig niet heel gruwelijk duur blijkt te zijn, want daar was ik wel even bang voor :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:19:56 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196677071
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 18:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ja he!
Hadden wij ook. Dachten tegels te hebben en toen adviseerde iemand ons om naar Jan Groen te gaan... nou daar hebben ze echt zo veel.

Uiteindelijk daar tegels gekocht voor badkamer, keuken en wc beneden.

Volgende moeilijke vraagstuk: kleur voegen

[ afbeelding ]
Keuken heeft witte tegeltjes met licht grijze voeg.
Dat lichtgrijs is heel mooi en kan denk ik bij heel veel tegels, zolang ze niet heel donker zijn, maar zelfs dan zou het als contrast mooi kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196677644
Ik dacht leuk post te krijgen van mijn werk, het was iets zachts in een grote envelop, dus wie weet, iets voor kerst?
Krijg ik een stoffen mondkapje met het logo van de organisatie erop :') _O-

Jullie vinden mijn badkamer vast heel saai, mat wit met wit en grijs :P
pi_196677669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi O+ O+

Hoe groot is de doucheruimte en hoe breed is de doorgang?
Ik maak me daar bij ons wel wat zorgen over.... qua spetten enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorgang is 55 cm.

Doucheruimte zelf is 60x100


Wc en wastafel zitten achter muurtjes, geen last van spetters daar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196677710
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:04 schreef Vicky het volgende:

[..]

Boven de kookplaat komt een glasplaat.
Nice! Benieuwd hoor naar het eindresultaat.
pi_196677726
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:47 schreef Hupje het volgende:
Ik dacht leuk post te krijgen van mijn werk, het was iets zachts in een grote envelop, dus wie weet, iets voor kerst?
Krijg ik een stoffen mondkapje met het logo van de organisatie erop :') _O-

Jullie vinden mijn badkamer vast heel saai, mat wit met wit en grijs :P
Haha heb ik ook, durf het mondkapje niet te dragen.
pi_196677730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:50 schreef exode het volgende:

[..]

Nice! Benieuwd hoor naar het eindresultaat.
Ik ook 🤣🤣
Glasplaat is besteld, komt ergens januari.

Wordt een zwarte glasplaat met een glittertje erin. Beetje zoals aanrechtblad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:51:47 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196677732
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

Doorgang is 55 cm.

Doucheruimte zelf is 60x100

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wc en wastafel zitten achter muurtjes, geen last van spetters daar.
Thnx!
Bij ons is de WC er tegenover, maar goed "tegenover" is ook nog ver genoeg weg denk ik.
Ik leg er wel een matje neer, die vangt het spetterwater wel op :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196677886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx!
Bij ons is de WC er tegenover, maar goed "tegenover" is ook nog ver genoeg weg denk ik.
Ik leg er wel een matje neer, die vangt het spetterwater wel op :D
Bij ons ligt er ook standaard een badmat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 december 2020 @ 19:58:50 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_196677903
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:47 schreef Hupje het volgende:
Ik dacht leuk post te krijgen van mijn werk, het was iets zachts in een grote envelop, dus wie weet, iets voor kerst?
Krijg ik een stoffen mondkapje met het logo van de organisatie erop :') _O-

Jullie vinden mijn badkamer vast heel saai, mat wit met wit en grijs :P
Haha die kregen wij laatst ook ja :') ik dacht hetzelfde :P
disclaimer
pi_196678044
Dit is onze keuze geworden.



Tegels zijn irl wel iets lichter denk ik dan je hier ziet. Vloer is iig een stuk lichter dan de muurtegels. En in de nisjes bij de inloopdouche komen die steenstrips. Kleur van de steenstrips matchen met de vloer.

We hadden eerst andere samples besteld, maar daar zag ik een repeterend patroontje in. Soort betonlook, maar dan met steeds dezelfde vlekjes en kerfjes. Daar zou ik me mateloos aan gaan irriteren :X. Deze lijken beter wat dat betreft.

Ik geloof dat wij 60 cm ruimte hebben bij de inloopdouche. Ik zal even naar de tekening zoeken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 11-12-2020 20:11:53 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:11:57 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196678220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:04 schreef Phaidra het volgende:
Dit is onze keuze geworden.

[ afbeelding ]

Tegels zijn irl wel iets lichter denk ik dan je hier ziet. Vloer is iig een stuk lichter dan de muurtegels. En in de nisjes bij de inloopdouche komen die steenstrips. Kleur van de steenstrips matchen met de vloer.

We hadden eerst andere samples besteld, maar daar zag ik een repeterend patroontje in. Soort betonlook, maar dan met steeds dezelfde vlekjes en kerfjes. Daar zou ik me mateloos aan gaan irriteren :X. Deze lijken beter wat dat betreft.
Oeh O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196678245
Onze wc boven is een aparte ruimte.
Best groot met grote wastafel want dit was ooit de doucheruimte.
De badkamer (ooit slaapkamer) is dus zonder wc en heel groot.

Of ik dat perse handig vind, de wc en badkamer los, Neuh, niet perse.

Het sanitair boven is van hoogwaardige kwaliteit dus we kunnen er nog wel even mee, maar mooi? Nee. Wit.
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:18:25 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196678363
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:13 schreef lily het volgende:
Onze wc boven is een aparte ruimte.
Best groot met grote wastafel want dit was ooit de doucheruimte.
De badkamer (ooit slaapkamer) is dus zonder wc en heel groot.

Of ik dat perse handig vind, de wc en badkamer los, Neuh, niet perse.

Het sanitair boven is van hoogwaardige kwaliteit dus we kunnen er nog wel even mee, maar mooi? Nee. Wit.
:D O+

Ik heb geen moeite met een WC in de badkamer, dus in tegenstelling tot de trend van de afgelopen jaren heb ik vrij bewust gekozen voor de WC in de badkamer en niet apart.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196678378
Oude situatie, badkamer uit 1993 _O-
(Ik zie dat de grote kast naast de wastafel zelfs nog ontbreekt :') )



Zo moet het ongeveer worden (douche komt nog in het verlaagde plafond, wasbak wordt doorlopend ipv met tussenschot, geen spiegelkast maar platte spiegel en kastje naast de wasbak twijfelen we nog over. Wordt misschien een open plankje oid voor handdoeken):



[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 11-12-2020 20:39:14 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196678453
Ooit komt hier ook de badkamer van onze keuze. Toen we het huis kochten hadden we niet het budget om een badkamer volledig naar wens te doen. Wat erin zat was niet onze smaak maar functioneel is alles er en het is niet gouden-dolfijnen-lelijk. Vrij neutraal.
Met al jullie mooie ontwerpen kriebelt het wel. Ben heel benieuwd wat er mogelijk is. De ruimte is niet slecht maar bijna vierkant (ongeveer 2.9x2.9)
pi_196678464
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 19:47 schreef Hupje het volgende:
Ik dacht leuk post te krijgen van mijn werk, het was iets zachts in een grote envelop, dus wie weet, iets voor kerst?
Krijg ik een stoffen mondkapje met het logo van de organisatie erop :') _O-

Jullie vinden mijn badkamer vast heel saai, mat wit met wit en grijs :P
Mijn man kreeg die een tijdje terug, maar wel samen met een speciale sleutelhanger waarmee je deuren kunt openen zonder ze aan te raken :’)

Hier is de kerstvakantie begonnen -O-
8 van de 12 leraren besmet and counting...

Maar van de positieve kant bekeken is de kans dat in januari het team weer compleet en gezond is, ongeacht hun kerstplannen, wel een stuk groter nu.

En voor het opsomtopic: wij hebben een zwart/witte badkamer. Met oorspronkelijk open douche, maar zodra we de sleutel hadden hebben we douche deurtjes gekocht (en twee jaar later ook daadwerkelijk er in gezet). Nog altijd blij mee.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:25:04 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196678496
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Ooit komt hier ook de badkamer van onze keuze. Toen we het huis kochten hadden we niet het budget om een badkamer volledig naar wens te doen. Wat erin zat was niet onze smaak maar functioneel is alles er en het is niet gouden-dolfijnen-lelijk. Vrij neutraal.
Met al jullie mooie ontwerpen kriebelt het wel. Ben heel benieuwd wat er mogelijk is. De ruimte is niet slecht maar bijna vierkant (ongeveer 2.9x2.9)
Vooral de positie van de deur is dan van belang voor de mogelijkheden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196678530
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Ooit komt hier ook de badkamer van onze keuze. Toen we het huis kochten hadden we niet het budget om een badkamer volledig naar wens te doen. Wat erin zat was niet onze smaak maar functioneel is alles er en het is niet gouden-dolfijnen-lelijk. Vrij neutraal.
Met al jullie mooie ontwerpen kriebelt het wel. Ben heel benieuwd wat er mogelijk is. De ruimte is niet slecht maar bijna vierkant (ongeveer 2.9x2.9)
Die situatie hadden wij ook. Niet onze smaak en onhandige indeling (de huidige wastafel is echt huuuuuge). Maar keuken had voorrang, badkamer zou wel een keer komen, geen haast. We zijn nu 11 jaar verder en de badkamer wordt echt te klein voor 4 personen (we staan toch geregeld met z’n 3’en tegelijk erin) en er zijn inmiddels wel wat mankementen. Douchecabine sluit slecht en het is ook niet meer goed schoon te krijgen.

Ik ben qua kosten wel blij dat we gewacht hebben, het valt echt veel duurder uit dan we pakweg 5-10 jaar geleden hadden kunnen betalen. Los van het feit dat ik echt niet met kleine kinderen zonder badkamer had willen zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:27:00 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_196678534
Oh ik vind het echt zó fijn om dat schijthok apart te hebben :D
disclaimer
pi_196678599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral de positie van de deur is dan van belang voor de mogelijkheden.
In de hoek. Is dat goed of slecht? :)
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:32:22 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196678634
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:30 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

In de hoek. Is dat goed of slecht? :)
Dan hou je dus 3 hoeken over die beschikbaar zijn, ik denk dat dat wel gunstig is, want dan heb je 3 wanden van 2.90 en een wand van ongeveer 2 meter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196678735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan hou je dus 3 hoeken over die beschikbaar zijn, ik denk dat dat wel gunstig is, want dan heb je 3 wanden van 2.90 en een wand van ongeveer 2 meter.
Er zal sowieso minstens evenveel mogelijk zijn als nu. Alleen dat we een douchecabine hebben en geen hippe inloop. Ook nog een fijn ligbad en wastafel met twee kranen en uiteraard wc. De noodzaak tot vernieuwen is dus niet enorm.

Vierkant is wel praktisch gebleken met een baby. Een badje met standaard past dan ook nog makkelijk.
pi_196678839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:27 schreef SQ het volgende:
Oh ik vind het echt zó fijn om dat schijthok apart te hebben :D
Wij hebben boven geen ruimte om een aparte wc te hebben. Ik hoop nu iig iets meer privacy te creëren met dat muurtje ipv zoals nu dat de wc zowat het eerst is wat je ziet als je binnenkomt :+.

Beneden krijgen we ook een nieuwe, grotere wc. We gaan ‘m verplaatsen, nu we toch bezig zijn. Dat laatste zinnetje verklaart ook wel waarom we ineens boven de 30k uitkomen :').

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 11-12-2020 22:45:31 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 december 2020 @ 20:44:47 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_196678882
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:36 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Er zal sowieso minstens evenveel mogelijk zijn als nu. Alleen dat we een douchecabine hebben en geen hippe inloop. Ook nog een fijn ligbad en wastafel met twee kranen en uiteraard wc. De noodzaak tot vernieuwen is dus niet enorm.

Vierkant is wel praktisch gebleken met een baby. Een badje met standaard past dan ook nog makkelijk.
Inloopdouche is ook makkelijk, badje met standaard past daar namelijk gewoon in en als je klaar bent trek je gewoon de stop uit het badje *O*
disclaimer
pi_196678952
Onze badkamer is door een financiële meevaller ook wat eerder aan de beurt. Hij is vrees ik nu een jaar of 30 oud. Badkamer is klein, er loopt een koof door voor de mechanische ventilatie wat voor de indeling niet handig is. We douchen in bad en ik weet niet wat ik straks wil. Een bad blijft namelijk ook wel heel fijn .
pi_196679039
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Inloopdouche is ook makkelijk, badje met standaard past daar namelijk gewoon in en als je klaar bent trek je gewoon de stop uit het badje *O*
Ah wij hadden de stop met slang en hij stond naast het bad. Voor die teleurstellend korte maanden dat ons stuiterkonijn in zo'n badje kon was dat prima.
Nu kruipt hij met 13 maanden nog net niet uit het grote bad :')
pi_196679309
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:22 schreef Bottoms_up het volgende:
Ooit komt hier ook de badkamer van onze keuze. Toen we het huis kochten hadden we niet het budget om een badkamer volledig naar wens te doen. Wat erin zat was niet onze smaak maar functioneel is alles er en het is niet gouden-dolfijnen-lelijk. Vrij neutraal.
Met al jullie mooie ontwerpen kriebelt het wel. Ben heel benieuwd wat er mogelijk is. De ruimte is niet slecht maar bijna vierkant (ongeveer 2.9x2.9)
Veel!!
Wasbak is 80 breed.

Die van ons is 2.04x2.47

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196679602
Ik vond mijn oude badkamer echt zo tof qua schoonmaken.. 2 vierkante meter, in totaal. Een soort inloopkast met een douchekop en een wasmeubel, meer niet :D

Maar een tweede toilet, een bad voor mijn man, inloopdouche (met deur), dubbele wasbak, ruimte voor wasmanden en zelf een plek om een handdoekrek op te hangen en dan is het nog steeds ruim. Doe dan toch maar de badkamer in dit huis.
pi_196691468
Oei, corona-uitbraak bij mijn man op school. Eerste geval wat zo dichtbij komt. School gaat nu in ieder geval komende week dicht. Het leek eerst zo'n ver van m'n bed show, maar het gaat echt super rap. Man is gisteren preventief getest, negatief gelukkig.
  zaterdag 12 december 2020 @ 17:03:39 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196691797
Het komt zo dichtbij bij iedereen nu. Je hoort het overal om je heen op scholen, werk.

O zijn uitslag was ook negatief *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196692023
Gelukkig @laziness! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196692377
Ik ben vandaag ook getest, keelpijn zet door helaas. Nog geen uitslag. We zouden morgen even bij zwagers langsgaan aangezien die net een gigaverbouwing achter de rug hebben. 1 van de 2 is gisteren echter dichtbij iemand met Corona geweest. Hij heeft zich vandaag laten testen. Maar dat is volgens mij (en GGD) toch echt te vroeg dus ongeacht de uitslagen gaan wij niet langs.

Heerlijke kneuterige zaterdag verder, oneindig veel spelletjes gespeeld, The Grinch met B gekeken, heerlijk.
  zaterdag 12 december 2020 @ 18:58:16 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196693648
Hier ook een kneuterige dag met een kerstfilm, chips voor prul en stampot als diner. Ik hou ervan.

Schoonmoeder is vandaag getest, die had gisteren ineens koorts terwijl m'n schoonvader al bij ons was. Dus wij zien niemand tot de uitslag. Blij dat man de komende twee dagen vrij heeft. In m'n eentje voor prul zorgen is best pittig nu.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 13 december 2020 @ 11:58:46 #178
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_196703662
Hier zitten we te wachten op de uitslag van de test van oudste die ze vannacht bij aankomst op het vliegveld moest doen. Sommige landen, waaronder Nederland, hebben de mogelijkheid om dat al voor vertrek te doen, maar dat had betekend dat ze zeker een halve dag kwijt was aan reizen naar een andere stad voor een commerciële test afgelopen week, terwijl ze vrijdag drie essays in moest leveren. Maar who cares.... ze is lekker bij ons en ik geloof niet dat ze van plan is iets zinnigs te doen vandaag (en ik heb daar ook wat moeite mee, aangezien ze om half 2 aankwam, en we een uur later gingen slapen ;-) ).
pi_196703721
@Gaoxing wat fijn dat ze jullie kant op kon komen! O+
  zondag 13 december 2020 @ 12:30:00 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196704184
Wat fijn dat ze er is Gao! O+ Geniet van de tijd met elkaar!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 13-12-2020 18:00:39 ]
***
pi_196704278
Wat fijn dat ze bij jullie is.
  zondag 13 december 2020 @ 12:47:21 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196704504
Hoera Gao, wat fijn dat ze er is! Geniet ervan!!
in de haak.
  zondag 13 december 2020 @ 12:48:47 #183
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_196704526
Dank jullie wel. Ja, erg fijn dat ze hier is. Zeker gezien de waarschijnlijke persconferentie komende week. Eens kijken wat dat gaat brengen, en dan verdere plannen maken, want ze hoorde eergisteren dat ze de komende maand alleen maar online les heeft. Dat betekent dat ze waarschijnlijk beter nog wat langer hier kan blijven.
pi_196704764
Wat fijn Gao O+ Geniet extra veel van elkaar O+
pi_196704846
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 11:58 schreef Gaoxing het volgende:
Maar who cares.... ze is lekker bij ons ..
*O*
  zondag 13 december 2020 @ 13:14:37 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196704879
Dat is fijn GaoXing.
pi_196706045
Fijn dat ze er is Gao! Fijne tijd samen :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196706237
Wat ontzettend fijn Gao!! Geniet van de tijd samen en inderdaad lekker hangen vandaag.

Mijn test was wederom negatief *O*

Ben erg benieuwd wat er de komende dagen besloten gaat worden. Ik lees nogal wat geruchten zoals scholen eerder dicht, niet essentiële winkels dicht etc.

[ Bericht 43% gewijzigd door exode op 13-12-2020 14:48:24 ]
pi_196707919
Wat fijn Gao! Geniet van elkaar.

Negatief voor Exode, ook fijn. Ben ook benieuwd naar de persconferentie.

Ik ben begin van de middag ook getest, stond vanochtend op met een dikke pijnlijke keel. Iets wat ik standaard twee keer per winter heb, maar wat dan nu ineens toch een soort van spannend is. Dus meteen een afspraak gemaakt, want ik moet morgen eigenlijk gewoon werken (kinderdagopvang). Uiteraard niet als ik nog geen uitslag heb, dus ik hoop dat die snel komt. En negatief is, dat ook.
pi_196708501
Fijn dat de test negatief was exode!

Malteser, hopelijk heb je de uitslag snel en is het positief.

Ik ben ook erg benieuwd naar de persconferentie. Ik hoop eigenlijk wel dat scholen open mogen blijven na de kerstvakantie.

Qua winkels lijkt het qua virusverspreiding verstandig om ze te sluiten in verband met de enorme drukte van afgelopen tijd, maar aan de andere kant worden daar de kleine ondernemers wel enorm door getroffen, zeker in december. Ik ben heel blij dat ik dit soort beslissingen niet hoef te nemen, want het is echt enorm gecompliceerde materie.
pi_196709149
Krijg je toch een punthoofd van hè.
Kut Corona, lockdown, gedoe. :r

Nou ja, we zien het inderdaad wel weer. :')
pi_196710298
Fijn Gao!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196710607
Hee vanaf welke kinderleeftijd is het eigenlijk aan te raden orthodontie mee te nemen in je zorgverzekering? #dtv :7
  zondag 13 december 2020 @ 18:07:24 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196710696
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:02 schreef Crumpette het volgende:
Hee vanaf welke kinderleeftijd is het eigenlijk aan te raden orthodontie mee te nemen in je zorgverzekering? #dtv :7
Mijn dochter heeft haar beugel op haar 12de gekregen. Maar er zijn ook al kinderen van 10 die er een hebben.
pi_196711139
Ah ok, dankjewel! Dan denk ik dat het nu in ieder geval nog niet hoeft, zelfs niet met wachttijd :). Oudste is 6.
  zondag 13 december 2020 @ 18:48:04 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196711473
Volgens mij moeten wel de melktanden grotendeels gewisseld zijn
pi_196711555
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft haar beugel op haar 12de gekregen. Maar er zijn ook al kinderen van 10 die er een hebben.
Idd melktanden moeten gewisseld zijn. Ik zelf was 10 toen ik een beugel kreeg Ean waarschijnlijk ook. Die is klaar met wisselen maar volgende de ta was het volgend jaar nodig. Volgens mij moeten de laatste kiezen nog doorgroeien.
  zondag 13 december 2020 @ 19:08:37 #198
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196711864
Het zit hier aan beide kanten in de familie dat het niet echt op schiet. Bijna 10 en er zijn 7 tanden uit. Zijn neef is een half jaar ouder en die zit op nog minder.

Die ortho verzekering kan nog wel even wachten :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196712168
Mijn puber van 13 weigert een beugel. Maar hij heeft nu net de eerste 2 melkkiezen gewisseld, eerder een beugel was daardoor eigenlijk geen optie met zijn gebit. We hebben 2 jaar geleden wel een consult gehad, maar hij wil geen gedoe.

Ik vraag hem wel weer over een jaar of 2. Als alles weer terug is en het nog steeds schreef staat.
  zondag 13 december 2020 @ 19:30:30 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_196712225
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 16:08 schreef _NIKKI_ het volgende:

Malteser, hopelijk heb je de uitslag snel en is het positief.

Wens je Malteser nou de kerona toe? :o

En sja, de maatregelen. We hebben het er toch met zijn allen weer van laten komen denk ik dan. Ja, ik zelf ook.
Al denk ik niet dat we ooit nog van dit virus af komen, maar hopelijk worden we met de tijd wel wat resistenter :)
disclaimer
pi_196712314
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef SQ het volgende:

[..]

Wens je Malteser nou de kerona toe? :o

En sja, de maatregelen. We hebben het er toch met zijn allen weer van laten komen denk ik dan. Ja, ik zelf ook.
Al denk ik niet dat we ooit nog van dit virus af komen, maar hopelijk worden we met de tijd wel wat resistenter :)
:o _O-
  zondag 13 december 2020 @ 20:05:06 #202
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196712775
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
Onze badkamer is door een financiële meevaller ook wat eerder aan de beurt. Hij is vrees ik nu een jaar of 30 oud. Badkamer is klein, er loopt een koof door voor de mechanische ventilatie wat voor de indeling niet handig is. We douchen in bad en ik weet niet wat ik straks wil. Een bad blijft namelijk ook wel heel fijn .
dat hadden wij ook. Wij hebben (onlangs) toch het bad verruild voor een douche, en genieten nu wel erg van onze douche (met ingebouwde regendoucheset). Het in bad douchen vond ik echt niet ideaal en echt vaak gingen we toch niet meer in bad. We hebben wel zo'n plastic zitbad voor volwassenen gekocht, dat past net in de douchecabine voor als iemand toch graag even in bad wil.

Wij hebben trouwens wel gekozen voor vrij lichte tegels op de muren, ik houd niet van al te donkere badkamers. Dus deels wit en deels mintgroen (langwerpige tegels die rechtop naast elkaar gezet zijn, niet verspringend). Met grijze vloertegels. Maar dan wel met (donker)houten meubels, alles bij elkaar niet echt saai in mijn ogen. Ik ben vooral erg blij dat het allemaal weer lekker schoon en nieuw is en dat de regendouche het (sinds kort) ook goed doet. *O*
plaatje van de groene muur
plaatje van de houten meubels
douche + nisje

Wij hebben wel een douchecabine met deur trouwens, het lijkt me heel vervelend wat Amaranta beschrijft over dat alles steeds nat wordt. Maar Vicky, jij schreef dat jullie doucheruimte 60cm breed is, is dat niet wat krap? die van ons is 90 x 100 en dat vind ik op zich prima maar ook niet super royaal qua ruimte.

[ Bericht 7% gewijzigd door trui op 13-12-2020 20:15:20 ]
in de haak.
  zondag 13 december 2020 @ 20:27:18 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196713197
Uur geleden heeft hier iemand gedoucht...



[ Bericht 30% gewijzigd door amaranta op 13-12-2020 20:32:37 ]
  zondag 13 december 2020 @ 20:27:49 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196713210
De hele muur is dus nat. En alles is klam.
  zondag 13 december 2020 @ 20:29:35 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196713239
Dit is de douche en hoe de wc er normaal uitziet


Dat “deurtje” zet je open als je gaat douchen. En ja, de wc pot hangt erg laag.
Bad is ook dieper. Dus wss is de vloer later verhoogd ofzo
pi_196713305
Kun je daar geen Douchegordijn hangen? Ook niet ideaal, maar beter als altijd alles nat...
  zondag 13 december 2020 @ 20:40:54 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196713423
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Kun je daar geen Douchegordijn hangen? Ook niet ideaal, maar beter als altijd alles nat...
Zou kunnen.

Maar ik vind een douchegordijn echt vreselijk vies. Vooral als er iemand voor mij gedoucht heeft.
  zondag 13 december 2020 @ 20:41:07 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196713428
Mijn schoonmoeder blijkt positief getest te zijn gisteren... mijn schoonvader was vrijdag nog bij ons (toen had schoonmoeder nog geen klachten). Volgens mij moeten we nu in quarantaine, maar ik snap nog niet helemaal hoe lang en of we nou getest moeten of niet. Zij houden onderling geen afstand (kan ook niet, piepklein huisje met maar 1 slaapkamer en ze hebben geen bank).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 13 december 2020 @ 20:47:04 #209
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196713546
Je schoonvader moet in quarantaine, jullie volgens de regels niet want je bent niet in contact geweest met iemand die besmet is. Logischerwijs denk je wel even 3x na wat je gaat doen de komende dagen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 13 december 2020 @ 20:51:05 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196713621
ojee, Tink, wat vervelend, en ook zorgelijk voor je schoonouders. Ik zou inderdaad wel extra voorzichtig zijn maar strikt genomen hoeven jullie zelf niet in quarantaine nu.
in de haak.
pi_196713848
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou kunnen.

Maar ik vind een douchegordijn echt vreselijk vies. Vooral als er iemand voor mij gedoucht heeft.
Ik ook. Maar alles altijd nat zou ik nog erger vinden...
  zondag 13 december 2020 @ 21:03:45 #212
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196713861
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 20:29 schreef amaranta het volgende:
Dit is de douche en hoe de wc er normaal uitziet
[ link | afbeelding ]

Dat “deurtje” zet je open als je gaat douchen. En ja, de wc pot hangt erg laag.
Bad is ook dieper. Dus wss is de vloer later verhoogd ofzo
ik zie het deurtje niet goed op deze foto, maar als het gevolg is dat de hele ruimte steeds zo nat wordt lijkt het me toch echt niet dat je het zo wil laten. En als ik zo naar de ruimte kijk, had die douchecabine ook wel wat dieper gekund, dan kun je gewoon met de deur dicht douchen. Ik heb ook een hekel aan douchegordijnen. Misschien toch overwegen om een andere douchecabine te plaatsen?
in de haak.
  zondag 13 december 2020 @ 21:18:33 #213
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196714122
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou kunnen.

Maar ik vind een douchegordijn echt vreselijk vies. Vooral als er iemand voor mij gedoucht heeft.
Wij hebben hetzelfde probleem en inmiddels wel een gordijn hangen.

Ik kan je vertellen, het probleem is daarmee niet opgelost.
Alles blijft klam en zeiknat.
De vloer overigens niet meer, maar de rest wel.. ik denk gewoon slechte ventilatie.
Maar meer als het raampje open en deur op een kiertje kan ik niet doen.
pi_196714270
Klam is toch vooral dat vocht niet weg kan? Misschien ventilatie in laten bouwen? Wij hebben een mega velux raam en die gaat na het douchen meteen open. Van een stoomcabine en een benauwde badkamer verandert het in een minuut in droog zeg maar.
  zondag 13 december 2020 @ 21:34:54 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196714376
Ja, ventilatie kan inderdaad ook veel verschil maken!
in de haak.
pi_196714494
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef SQ het volgende:

[..]

Wens je Malteser nou de kerona toe? :o

En sja, de maatregelen. We hebben het er toch met zijn allen weer van laten komen denk ik dan. Ja, ik zelf ook.
Al denk ik niet dat we ooit nog van dit virus af komen, maar hopelijk worden we met de tijd wel wat resistenter :)
Haha, ik las ‘m ook zo en toen nog eens opnieuw.
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 19:36 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

:o _O-
Ik vind jou ook lief ;)
  zondag 13 december 2020 @ 21:43:59 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196714518
Ja, boven het bad hangt zo’n kapje met een zuiger. En ik zet vaak na het douchen het raam even open. Maar ik kan niet zeggen dat dat het proces versnelt.
Misschien is de afzuiging niet goed?
pi_196715112
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:05 schreef trui het volgende:

[..]

dat hadden wij ook. Wij hebben (onlangs) toch het bad verruild voor een douche, en genieten nu wel erg van onze douche (met ingebouwde regendoucheset). Het in bad douchen vond ik echt niet ideaal en echt vaak gingen we toch niet meer in bad. We hebben wel zo'n plastic zitbad voor volwassenen gekocht, dat past net in de douchecabine voor als iemand toch graag even in bad wil.

Wij hebben trouwens wel gekozen voor vrij lichte tegels op de muren, ik houd niet van al te donkere badkamers. Dus deels wit en deels mintgroen (langwerpige tegels die rechtop naast elkaar gezet zijn, niet verspringend). Met grijze vloertegels. Maar dan wel met (donker)houten meubels, alles bij elkaar niet echt saai in mijn ogen. Ik ben vooral erg blij dat het allemaal weer lekker schoon en nieuw is en dat de regendouche het (sinds kort) ook goed doet. *O*
plaatje van de groene muur
plaatje van de houten meubels
douche + nisje

Wij hebben wel een douchecabine met deur trouwens, het lijkt me heel vervelend wat Amaranta beschrijft over dat alles steeds nat wordt. Maar Vicky, jij schreef dat jullie doucheruimte 60cm breed is, is dat niet wat krap? die van ons is 90 x 100 en dat vind ik op zich prima maar ook niet super royaal qua ruimte.
Doucheruimte is 60x100. Dat is prima te doen. Wij douchen aan de brede kant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196715167
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ja, boven het bad hangt zo’n kapje met een zuiger. En ik zet vaak na het douchen het raam even open. Maar ik kan niet zeggen dat dat het proces versnelt.
Misschien is de afzuiging niet goed?
Hou er eens een wc papiertje voor als ie aan staat.

Wij hebben sinds kort weer een mechanische ventilator (was verkeerd aangesloten, van de week m zelf goed aangesloten en de aan en afvoer uit vernieuwd. Ik vond het wel stoer dat het me gelukt was 🤣).
Het blijft wel klammig, de muren blijven wat vochtig, maar de stoom is wel snel weg



[ Bericht 7% gewijzigd door Vicky op 13-12-2020 22:29:43 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_196715194
quote:
Plaats uw ventilator op de muur waar het vochtprobleem het groots is. U kunt hierbij denken aan boven uw bad en/of douche. Uw raam openzetten in uw badkamer biedt vaak de verkeerde ventilatie. Wanneer het namelijk buiten koud is, komt in plaats van warme lucht, koude lucht naar binnen. Koude lucht neemt minder vocht op dan warme lucht. Daarnaast ventileert een raam onvoldoende om schimmelvorming tegen te gaan
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196715253
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:02 schreef Crumpette het volgende:
Hee vanaf welke kinderleeftijd is het eigenlijk aan te raden orthodontie mee te nemen in je zorgverzekering? #dtv :7
Bij ons zit ie in het aanvullende pakket.
A is al wat langer bezig, begon met 13 jaar. Heeft nu een jaar een vaste beugel.
T was 10, begon met een blokbeugel maar heeft sinds 2mnd slotjes boven. Binnenkort krijgt ze ook beneden.
Vorige week maar eens gebeld hoeveel we nog over hebben. Ik gok dat het toch nog een stukje zelf betalen wordt.

We zijn verzekerd voor ¤ 2000,00 voor de gehele beugelperiode.


Gisteren eindelijk de lamp boven de tafel op kunnen hangen. Was wel even een klusje, maar hij is zooooo mooi



[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 13-12-2020 22:32:49 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 december 2020 @ 22:35:43 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196715403
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ja, boven het bad hangt zo’n kapje met een zuiger. En ik zet vaak na het douchen het raam even open. Maar ik kan niet zeggen dat dat het proces versnelt.
Misschien is de afzuiging niet goed?
Dat is al een onhandige plek, hier in dit nieuwbouw appartement hebben ze in de (best wel grote) badkamer de afzuiging ook in de andere hoek dan waar de douche is, en er heeft aan het begin al een bouwopzichter gezegd "Ja stom, die afzuiging had boven de douche gemoeten".

Het is hier niet zo erg als in jouw plaatjes, maar onze oude badkamer was wel dusdanig geventileerd (met een groot raam van 100*100, daarboven een openslaand raampje en daarnaast nog een deur naar buiten, en dan ook nog gewoon een luchtgat naar buiten (zonder mechanische ventilatie) dat de spiegel eigenlijk nooit beslagen was, en dat heb ik hier nu al als ik mijn haar was (en Soneal krijgt het iedere keer voor elkaar), dus de positie van de mechanisch ventilatie is wel degelijk van belang, en dan is deze een half jaar oud en heeft de eerste onderhoudsbeurt al gehad, waarbij gelukkig ook het bouwstof verwijderd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 december 2020 @ 22:38:39 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196715454
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:27 schreef Vicky het volgende:

Gisteren eindelijk de lamp boven de tafel op kunnen hangen. Was wel even een klusje, maar hij is zooooo mooi

[ afbeelding ]
Gaaf!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 december 2020 @ 22:44:52 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196715560
Overigens is de badkamer ook altijd meer beslagen als N gedoucht heeft, maar die doucht zo vroeg dat ik daar verder weinig van merk :D
Op basis van die "kennis" en dat de bouwopzichter hier een half jaar geleden zei dat de Mechanische Ventilatie boven de douche had gemoeten heb ik wel besloten dat de kant van de douche waar de MV boven zit de kant van N wordt in de douche in onze badkamer :')
En "mijn kant" krijgt dus het bankje en het mozaïek aan de muur van het bankje, hij hoefde geen bankje :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196715670
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 22:27 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik gok dat het toch nog een stukje zelf betalen wordt.

We zijn verzekerd voor ¤ 2000,00 voor de gehele beugelperiode.
Als je overstapt kun je bij een andere zorgverzekering gewoon weer opnieuw beginnen met het verzekerde bedrag. Zo hoef je nooit zelf bij te betalen (mits geen wachttijd bij de nieuwe).
  zondag 13 december 2020 @ 22:56:40 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196715745
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:44 schreef Leandra het volgende:
Overigens is de badkamer ook altijd meer beslagen als N gedoucht heeft, maar die doucht zo vroeg dat ik daar verder weinig van merk :D
Op basis van die "kennis" en dat de bouwopzichter hier een half jaar geleden zei dat de Mechanische Ventilatie boven de douche had gemoeten heb ik wel besloten dat de kant van de douche waar de MV boven zit de kant van N wordt in de douche in onze badkamer :')
En "mijn kant" krijgt dus het bankje en het mozaïek aan de muur van het bankje, hij hoefde geen bankje :7
Als mijn vriend om half 6 doucht met het raampje open (en open laat) dan is het om 9 uur als ik eens een keer ga kijken nog steeds nat/vochtig. Echt super irritant. Hier hangt de ven inderdaad ook niet boven de douche, maar de wc :') Oh en ik mag het plafond 2x per jaar met schimmelreiniger schoonmaken.

Verder wonen we leuk hoor :P
pi_196715855
Wij hebben de deur naar de tuin in de badkamer, die deur sluit slecht en tocht enorm. En dat is echt heel handig, want we hebben geen vochtprobleem in de badkamer *O*

Overigens betekent dat ook dat het in de winter 4 graden is in de badkamer. Doucht toch een stuk minder fijn.
  zondag 13 december 2020 @ 23:15:26 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196716082
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Als mijn vriend om half 6 doucht met het raampje open (en open laat) dan is het om 9 uur als ik eens een keer ga kijken nog steeds nat/vochtig. Echt super irritant. Hier hangt de ven inderdaad ook niet boven de douche, maar de wc :') Oh en ik mag het plafond 2x per jaar met schimmelreiniger schoonmaken.

Verder wonen we leuk hoor :P
Oh, dat is best wel heftig, wij hebben nu dus een binnenbadkamer, geen ramen, dus echt afhankelijk van de MV, maar als ik het van jullie allemaal zo lees valt het hier nog reuze mee :D

In de bewonersinformatie stond wel "de ventilatie na het douchen een kwartier op maximaal laten draaien" maar de monteur vond dat dat tijdens en na moest zijn, dus ik druk nu 2 keer op de maximaal-toets van de afzuiging: voor ik ga douchen en nadat ik gedoucht heb.
Verder draait hij in de "auto" stand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196716126
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef lily het volgende:

[..]

Als je overstapt kun je bij een andere zorgverzekering gewoon weer opnieuw beginnen met het verzekerde bedrag. Zo hoef je nooit zelf bij te betalen (mits geen wachttijd bij de nieuwe).
I know, maar collectief verzekerd en bij de huidige verzekering 32 fysio behandelingen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 december 2020 @ 23:27:26 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196716243
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

I know, maar collectief verzekerd en bij de huidige verzekering 32 fysio behandelingen
Ze zouden wat dat betreft de vergoedingen wel rianter mogen maken voor trouwe klanten.....
Nu loont het om over te stappen terwijl het juist zou moeten lonen om dat niet te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196716355
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zouden wat dat betreft de vergoedingen wel rianter mogen maken voor trouwe klanten.....
Nu loont het om over te stappen terwijl het juist zou moeten lonen om dat niet te doen.
Heb even snel een berekening gedaan bij een verzekering en dan ben ik een stuk meer kwijt dan nu.
Afwegen dus wat gunstiger is.
Ik ga er van de week eens even goed voor zitten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 december 2020 @ 23:40:26 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196716413
Ik dacht dat de korting van een collectieve verzekering over het algemeen best beperkt is. Het is in elk geval wel de moeite waard om toch te vergelijken met andere aanbieders, zeker als het om dit soort dingen gaat. Maar let wel op wat er in de voorwaarden staat inderdaad, soms moet je al wat langer ergens verzekerd zijn om in aanmerking te komen voor bijv. zo'n orthodontie aanvulling.
in de haak.
  maandag 14 december 2020 @ 00:40:12 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196717023
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heb even snel een berekening gedaan bij een verzekering en dan ben ik een stuk meer kwijt dan nu.
Afwegen dus wat gunstiger is.
Ik ga er van de week eens even goed voor zitten.
Helaas heeft ONVZ de medicatie inmiddels wel deels onder het preferentiebeleid gegooid, want het feit dat ze geen preferentiebeleid hadden was voor mij reden daar verzekerd te blijven.
Echter, als je voor het niet preferente medicijn kiest betaal je alleen maar het prijsverschil tussen het preferente medicijn en het medicijn van het merk van je keuze, dus nog steeds reden genoeg om te blijven, ook omdat er wel gewoon een vrije artsenkeuze is en ik dus niet afhankelijk ben van het al dan niet afsluiten van een contract met mijn behandelaar.

Maar goed, het is ook geen goedkope verzekering :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196717712
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 23:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zouden wat dat betreft de vergoedingen wel rianter mogen maken voor trouwe klanten.....
Nu loont het om over te stappen terwijl het juist zou moeten lonen om dat niet te doen.
Ik ben ook na jaren collectief overgestapt. Ik heb 5 jaar ortho nodig gehad (voor 2 kinderen achter elkaar) en zij hadden sowieso ook nog wachttijd. Ik was echt goedkoper uit toen om weg te gaan. Ik ben ook niet meer teruggegaan. Ook niet nu zonder de orhodontie aanvulling. Elders is het gewoon goedkoper.
pi_196717730
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 23:03 schreef MevrouwCactus het volgende:

Overigens betekent dat ook dat het in de winter 4 graden is in de badkamer.
;(
pi_196718491
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef trui het volgende:
Ik dacht dat de korting van een collectieve verzekering over het algemeen best beperkt is. Het is in elk geval wel de moeite waard om toch te vergelijken met andere aanbieders, zeker als het om dit soort dingen gaat. Maar let wel op wat er in de voorwaarden staat inderdaad, soms moet je al wat langer ergens verzekerd zijn om in aanmerking te komen voor bijv. zo'n orthodontie aanvulling.
Dat ligt aan de onderhandeling, ik krijg bijna ¤ 10 per maand korting per persoon via de collectieve en allerlei extratjes erbij. Maar goed ik houd me zakelijk bezig met verzekeringen dus het is voor mij elk jaar een extra uitdaging om wat beters te vinden, vind ik dus niet. (ik sluit deze niet af namens het bedrijf overigens, ik mag alle andere verzekeringen inkopen)

Wij blijven zitten waar we zitten, alleen twijfel ik nog over het eigen risico, ik heb al jaren het hoogst mogelijke eigen risico. Nu ik aan de astma medicijnen zit, ga ik over het normale eigen risico heen. Maar de korting is behoorlijk hoog dus ik moet even gaan rekenen hoeveel meer ik ga betalen en hoeveel ik aan medicijnen moet gebruiken om het de moeite waard te maken.
  maandag 14 december 2020 @ 09:03:33 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_196718528
Wij hebben een badkamer zonder ventilatie, met gloednieuwe kozijnen die nooit open staan en toch is het nooit vochtig of klam binnen.
Misschien absorbeert mijn plantenbak al het vocht :P

(Oké, we hebben ook zelden de deur dicht. Misschien dat ik anders praat tegen de tijd dat mijn kinderen zich gaan schamen voor me ;))
disclaimer
pi_196718553
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 18:02 schreef Crumpette het volgende:
Hee vanaf welke kinderleeftijd is het eigenlijk aan te raden orthodontie mee te nemen in je zorgverzekering? #dtv :7
Sommige verzekeringen moet je eerst een jaar verzekerd zijn voordat ze gaan betalen. Dus dat zou je bij je verzekering even moeten checken. En misschien kan de tandarts iets zinnigs zeggen. Bij mijn jongste in de klas zaten meerdere kinderen met al vanaf een jaar of 10 een beugel, ligt er volgens mij ook aan hoe snel ze wisselen.

Onze verzekering betaalt een bepaald bedrag, gaan we helaas overheen, maar het is niet anders.
Het gaat uit de aanvullende verzekering en wij kregen toen het advies om 1 van ons aanvullend te verzekeren en de kinderen op die polis erbij te zetten. En de ander dan apart verzekeren (tenzij je beide aanvullend wilt natuurlijk).

quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ja, boven het bad hangt zo’n kapje met een zuiger. En ik zet vaak na het douchen het raam even open. Maar ik kan niet zeggen dat dat het proces versnelt.
Misschien is de afzuiging niet goed?
De man die onze douche deed die heeft volgens mij iets gezegd over het raam open na het douchen. En dat had iets met vocht te maken, maar ik kan dus even niet meer terughalen wat dat dan was.
Ik dacht ook dat je vooral het raam open moest zetten, maar volgens mij moest dat juist niet. Volgens mij had dat ook iets te maken met de buitentemperatuur. (oh ik zie dat clubsoda een quote heeft geplaatst waar zoiets in staat).

Je zou de afzuiging kunnen checken, wij hebben toen met de douche ook gelijk een nieuwe laten plaatsen, de damp is nu sneller weg en ik laat vaak de deur naar de gang op een kiertje en dan is de rest van het vocht ook redelijk vlot weg.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_196718570
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 20:05 schreef trui het volgende:

[..]

dat hadden wij ook. Wij hebben (onlangs) toch het bad verruild voor een douche, en genieten nu wel erg van onze douche (met ingebouwde regendoucheset). Het in bad douchen vond ik echt niet ideaal en echt vaak gingen we toch niet meer in bad. We hebben wel zo'n plastic zitbad voor volwassenen gekocht, dat past net in de douchecabine voor als iemand toch graag even in bad wil.

Wij hebben trouwens wel gekozen voor vrij lichte tegels op de muren, ik houd niet van al te donkere badkamers. Dus deels wit en deels mintgroen (langwerpige tegels die rechtop naast elkaar gezet zijn, niet verspringend). Met grijze vloertegels. Maar dan wel met (donker)houten meubels, alles bij elkaar niet echt saai in mijn ogen. Ik ben vooral erg blij dat het allemaal weer lekker schoon en nieuw is en dat de regendouche het (sinds kort) ook goed doet. *O*
plaatje van de groene muur
plaatje van de houten meubels
douche + nisje

Wij hebben wel een douchecabine met deur trouwens, het lijkt me heel vervelend wat Amaranta beschrijft over dat alles steeds nat wordt. Maar Vicky, jij schreef dat jullie doucheruimte 60cm breed is, is dat niet wat krap? die van ons is 90 x 100 en dat vind ik op zich prima maar ook niet super royaal qua ruimte.
Gave badkamer! Ik lig zelf met name in de winter best vaak in bad en ik merk dat het met een dreumes ook wel heel handig is. Hij vind de douche ondanks telkens oefenen nog echt heel erg eng, helemaal overstuur brullen van angst naar nu zijn handje onder de straal doen en heel soms even ook over zijn arm/buik doen. Qua formaat denk ik wel dat onze badkamer redelijk hetzelfde is. Waar jullie wc zit, zit bij ons dan een flinke koof voor de mechanische ventilatie.
Vind het nogal een lastige keuze. Douchen in bad is ook niet ideaal, ik weet nog wel dat ik niet al te lang na mijn bevalling half uitgleed bij het eruit stappen en mijn lichaam daar nog niet echt op berekend was. Auw :X .

Oef Tink vervelend :o
Manlief mag ook weer getest. 2 collega's zijn positief getest afgelopen week. Nu lopen wij vanaf vrijdag al thuis alle 3 te etteren met een buikgriepje... ook heel fijn :X
pi_196718920
@MevrouwCactus het is het een of het ander. Dat in wel echt koud was vroeger bij mijn oma ook ik wist niet hoe gauw ik naar de woonkamer moest rennen. En als de geiser uitviel tijdens het douchen was het helemaal koud.

Hier nu nog raam, deur en ventilator. Maar hier blijft het wel iets klam. En als ik in bad ga zet ik de ventilatie niet aan want koud.

Straks hebben we alleen 2 deuren dus we hebben vast een heel goede afzuiger gekocht ik ben benieuwd.
  maandag 14 december 2020 @ 10:24:03 #241
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196719736
Standaard een bad maar toch niet zo praktisch.

Hoewel...
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 14 december 2020 @ 10:37:22 #242
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196719938
quote:
17s.gif Op maandag 14 december 2020 09:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Gave badkamer! Ik lig zelf met name in de winter best vaak in bad en ik merk dat het met een dreumes ook wel heel handig is. Hij vind de douche ondanks telkens oefenen nog echt heel erg eng, helemaal overstuur brullen van angst naar nu zijn handje onder de straal doen en heel soms even ook over zijn arm/buik doen. Qua formaat denk ik wel dat onze badkamer redelijk hetzelfde is. Waar jullie wc zit, zit bij ons dan een flinke koof voor de mechanische ventilatie.
Vind het nogal een lastige keuze. Douchen in bad is ook niet ideaal, ik weet nog wel dat ik niet al te lang na mijn bevalling half uitgleed bij het eruit stappen en mijn lichaam daar nog niet echt op berekend was. Auw :X .
Dankjewel! Met zo’n kleintje is een bad inderdaad nog wel heel fijn. Bij ons zijn ze al wat groter (17 en 15). In onze badkamer is dus ook zo’n koof maar dan in de hoek meteen rechts bij binnenkomen, de douche is daar nu tegenaan gebouwd. (Muur met het nisje). Ik zag trouwens bij een badkamer winkel waar wij waren ook een bad met een instap uitsparing (met deur ervoor). Misschien een aardige tussenoplossing voor jullie? Zoiets dus.

Oh en beterschap!
in de haak.
pi_196719985
Ons bad wordt vaak gebruikt, door beide kinderen. Een douche plaatsen zou bij ons ook niet echt ruimte opleveren aangezien het bad dus onder een schuine wand is geplaatst. Het hoogste deel is waar wij staan met douchen maar het loopt af naar net boven badrand zeg maar.

En verder ben ik nogal toe aan vakantie en ben een beetje klaar met mijn werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2020 @ 10:44:18 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196720036
Sterkte met die werk-sores, exode. Wij hadden ons bad ook onder de schuine wand maar hebben dat hoekje onder het lage deel nu dus toch kunnen benutten door de wc er onder te plaatsen. Leek me eerst wat riskant maar het past prima en doordat het maar een smalle strook is die schuin loopt kunnen we opstaan en gaan zitten zonder ons hoofd te stoten.
in de haak.
pi_196720141
Ik wil in bad gaan douchen want kinderwens en dan lijkt een bad me ideaal, plus ik heb nooit heel veel problemen gehad met in bad douchen. En deze badkamer is vrij nieuw, dus bad bijplaatsen zonder verder alles opnieuw te doen lijkt me nu een betere optie. Tegen de tijd dat de badkamer dan wel aan vervanging toe is hebben we grotere kinderen dus kunnen we wellicht weer zonder bad toe.

Wij doen raam open en ventilatie een kwartier op max tijdens en na het douchen, plus deur open. Tot nu toe gaat dat best goed.
pi_196720190
Bluh exode, dat is niet fijn. Zeker als je merkt dat het ook effect heeft op je privésituatie. :{ Zou het naast de verhoogde druk ook nog eindejaarsmoeheid/stress kunnen zijn? Daar hebben best veel mensen last van in deze periode van het jaar. Zeker na afgelopen jaar is bij veel mensen het emmertje even heel erg vol, zowel privé als zakelijk. Ik hoop in ieder geval dat je de werksores tijdens jullie vakantie even kunt vergeten en je echt even op kunt laden. :*
pi_196720199
Ik heb even de officiële afmteingen opgezocht van onze badkamer: 2.54 x 1.20 m _O- De ruimte onder het schuine dak tellen natuurlijk niet mee in dit soort berekeningen. Ik vind het alleen irritant als we met zijn 4en in de badkamer zijn, dan kan je echt je kont niet keren maar dat gebeurt gelukkig vrijwel nooit.
pi_196720264
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 10:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bluh exode, dat is niet fijn. Zeker als je merkt dat het ook effect heeft op je privésituatie. :{ Zou het naast de verhoogde druk ook nog eindejaarsmoeheid/stress kunnen zijn? Daar hebben best veel mensen last van in deze periode van het jaar. Zeker na afgelopen jaar is bij veel mensen het emmertje even heel erg vol, zowel privé als zakelijk. Ik hoop in ieder geval dat je de werksores tijdens jullie vakantie even kunt vergeten en je echt even op kunt laden. :*
Vast wel en het Corona gezeik speelt natuurlijk ook mee. Die lockdown heeft er echt wel enorm ingehakt bij ons destijds. Toen kreeg ik mijn werk echt amper af en werkte weekenden en avonden door.
Vorige week vond ik echt even pittig, mijn vriendin staat natuurlijk voor de klas dus ik vang dat soort momenten op. Het voelde een beetje als de druppel of zo.
pi_196720365
Badkameropsom; 2,50m bij 1,80m. Douche met gordijn (brrr), langwerpige kast, wasbak, wasmand, wasmachine en droger gestapeld en dan kan het allemaal nét.
Niet-mechanische afzuiger, raam met rooster, droogt aardig snel op. Geen schimmel of kalk.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196720439
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:58 schreef exode het volgende:

[..]

Vast wel en het Corona gezeik speelt natuurlijk ook mee. Die lockdown heeft er echt wel enorm ingehakt bij ons destijds. Toen kreeg ik mijn werk echt amper af en werkte weekenden en avonden door.
Vorige week vond ik echt even pittig, mijn vriendin staat natuurlijk voor de klas dus ik vang dat soort momenten op. Het voelde een beetje als de druppel of zo.
Dat is ook helemaal niet gek toch? Natuurlijk wel heel vervelend, dus zeker goed om er aandacht aan te besteden en te kijken hoe jij jezelf kan helpen. Maar wat mijzelf iig wel helpt is letterlijk benoemen dat het oke is als ik minder blij ben, dat het ook een heel heftig jaar is en het dus niet meer dan logisch is dat dit ook mentaal effect heeft. Een beetje lief zijn voor jezelf zeg maar, en niet alleen maar verwachten da je het allemaal moet kunnen regelen.
Hopelijk lukt het om wat ademruimte voor jezelf te creëeren de komende tijd.
pi_196720518
Sterkte exode

Hier lang in bad gedoucht nu een aparte douch en apart bad. Straks weer douchen in bad. Of op zolder maar dat wordt het domein van de kinderen.

Zorgverzekeraar blijft hetzelfde hebben we niet echt keus in.

Wel stap ik elk jaar over van energiemaatschappij
  maandag 14 december 2020 @ 11:36:02 #252
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196720829
Hier zit het afzuigpunt van de mechanische ventilatie boven de douche en het is nooit klam. En door twee glazen deuren ook nooit nat buiten de douchecel. 2.10m bij 2.58m is het volgens mij als ik het goed onthouden heb van 5 jaar geleden. Douche en bad apart. Douche is 90cm bij 120cm, lekker ruim.

Ik zou het eerder naar alleen douche omruilen dan douchen in bad maar ik ben ongeveer de enige die gebruik maakt van het bad hier thuis.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196720900
Dat is ook niet lekker, exode. Wij merken hier ook dat we gewoon heel erg op onze laatste restje energie lopen, en dat dat op alles z'n invloed heeft. Makkelijker uitvallen tegen de kinderen, meer ruzie met elkaar, etc.

Is ook niet gek. Corona, nieuwe baan, verhuizen, duutser die al sinds september 80 uur per week werkt, geen netwerk om op terug te vallen, etc. Maar, niet fijn dus.
  maandag 14 december 2020 @ 11:43:21 #254
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196720959
Ik denk dat iedereen wel toe is aan die vakantie (zo ver men de luxe heeft die te nemen). Het hele jaar is op zoveel vlakken zo op zijn kop gezet en heeft daarmee zoveel extra energie gevraagd van iedereen.

Hier viel een heel deel van het team weg en toen viel mijn manager drie maanden ziek uit. Ik draaide 2 fulltime banen en werk normaal parttime. Ik ben steeds in de week dat het kon (1x per maand is dat) 1 of 2 dagen vrij op gaan nemen. Gewoon om los te komen van het werk. Dat helpt aardig maar kijk ook uit naar de kerstvakantie.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 december 2020 @ 11:48:32 #255
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196721067
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is ook niet lekker, exode. Wij merken hier ook dat we gewoon heel erg op onze laatste restje energie lopen, en dat dat op alles z'n invloed heeft. Makkelijker uitvallen tegen de kinderen, meer ruzie met elkaar, etc.

Is ook niet gek. Corona, nieuwe baan, verhuizen, duutser die al sinds september 80 uur per week werkt, geen netwerk om op terug te vallen, etc. Maar, niet fijn dus.
Zonder netwerk hadden wij het niet altijd gered dus ik snap goed dat dit voor jullie extra moeilijk is. Zeker nu je sowieso alle familie lastig kan bezoeken want over de grens.
En 80 uur :X

Hopelijk na de verhuizing iets meer rust? :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 december 2020 @ 12:12:05 #256
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196721683
Harde lockdown tot 19 januari... :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196721700
Ja, jakkes ;( . Nodig maar echt niet tof.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196721739
Ik kreeg het net door inderdaad Mari. Vriendin werd vanochtend al ingelicht. Pffff. Ik snap het en het is slim, maar jeetje...
pi_196721933
Ik kreeg appjes van een 19 jarige compleet over de zeik.
Zijn enige lichtpuntje in maanden was nog de sportschool. Zijn bijbaan is hij al maanden kwijt.

Jongste zoon raakt dus ook zijn werk nu kwijt en was druk aan het sparen.

Gotver :'(
  maandag 14 december 2020 @ 12:37:26 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196722355
Ff hè, ik heb pakketjes die retour moeten maar dat lukt vandaag niet voor 18:00uur maar al die postnl punten zitten tegenwoordig in de primera etc. Hoe gaat dat zometeen?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196722490
Huilen ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 14 december 2020 @ 12:44:34 #262
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196722523
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef laziness het volgende:
Ff hè, ik heb pakketjes die retour moeten maar dat lukt vandaag niet voor 18:00uur maar al die postnl punten zitten tegenwoordig in de primera etc. Hoe gaat dat zometeen?
Dat blijft waarschijnlijk wel open, in België valt dit onder de uitzonderingen (kranten en boeken/schrijf- en papierwaren).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 14 december 2020 @ 12:46:44 #263
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196722574
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dat blijft waarschijnlijk wel open, in België valt dit onder de uitzonderingen (kranten en boeken/schrijf- en papierwaren).
Goed om te weten, thanks!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196722671
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 12:37 schreef laziness het volgende:
Ff hè, ik heb pakketjes die retour moeten maar dat lukt vandaag niet voor 18:00uur maar al die postnl punten zitten tegenwoordig in de primera etc. Hoe gaat dat zometeen?
Ik heb hier een PostNL punt om de hoek in een supermarkt zitten. Daar versturen ze ook pakketten. Wellicht ook bij jou in de buurt?
pi_196722699
Ik moet naar een DHL-punt maar dat zit in de lokale ijzerwaren-winkel. Die blijft vast niet open. Nou, ze doen het er maar mee hoor, wat niet kan dat kan niet.
  maandag 14 december 2020 @ 12:56:12 #266
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_196722804
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb hier een PostNL punt om de hoek in een supermarkt zitten. Daar versturen ze ook pakketten. Wellicht ook bij jou in de buurt?
Nee, daarom vroeg ik het ;) Maar ik vermoed dat de primera straks dan wel nog kan dus prima.

DHL lever ik altijd rechtstreeks bij het distributiecentrum hier in de polder af dus die zal wel openblijven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_196723112
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 12:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee, daarom vroeg ik het ;) Maar ik vermoed dat de primera straks dan wel nog kan dus prima.

DHL lever ik altijd rechtstreeks bij het distributiecentrum hier in de polder af dus die zal wel openblijven.
Hier ook Bij de gamma geen idee of die open blijven
  maandag 14 december 2020 @ 13:26:18 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196723649
Morgen laatste schooldag dan, vind ik wel heel sneu voor de kerstvieringen die nu niet door kunnen gaan ;(. (Maar helaas, 't is niet anders...)
KuikenGuppy
pi_196723671
Ik stond net in het winkelcentrum toen het nieuws doorkwam. Hoefde gelukkig nog maar 1 winkel.

Nog even over de natte badkamers, drogen jullie douchewand(en) en douchedeuren na het douchen? Hier wel.
Heb er wel een schurfthekel aan, maar beter nu goed de routine erin met ouwe badkamer.

Mijn man doucht op standje kernsplijten, dus bij hem is de hele badkamer klam. Bij mij valt het mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_196723744
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Syrena het volgende:
Ik stond net in het winkelcentrum toen het nieuws doorkwam. Hoefde gelukkig nog maar 1 winkel.

Nog even over de natte badkamers, drogen jullie douchewand(en) en douchedeuren na het douchen? Hier wel.
Heb er wel een schurfthekel aan, maar beter nu goed de routine erin met ouwe badkamer.

Mijn man doucht op standje kernsplijten, dus bij hem is de hele badkamer klam. Bij mij valt het mee.
Wij hebben geen douchedeur, halen wel altijd een trekker over de wanden. Ik douche niet dagelijks en als ik douche vaak eerder dan mijn man, dus hij is vooral heel bekwaam met de trekker. :7
  maandag 14 december 2020 @ 13:30:55 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196723823
Wat ik ontdekte mbt badkamer ventilatie: je moet je m3 keer 10 doen om de juiste ventilator te kiezen. Wij gaan dus een (veel) sterkere ventilator aanschaffen, want wij hebben een balzaalbadkamer en die blijft super lang vochtig.
KuikenGuppy
pi_196723841
Ik douche bijna altijd als laatste van het gezin, ik trek de hele douche droog met een trekker.

Een vriendin werkt in een ziekenhuis en haar verlof is net ingetrokken, niet in de zorg overigens maar een staff functie. Pfff dan voel ik me wel een zeikerd hoor met mijn 'ik kan niet werken met kinderen om me heen.'

Ik lees nergens specifiek iets over het KDV, maar ik ga er gewoon vanuit dat beide koters thuiszitten tot 19 januari.
pi_196723914
Ik moest net met mijn auto naar de garage en er stond een hele file richting Hornbach. Mensen snappen echt niks :')
pi_196723917
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:31 schreef exode het volgende:
Ik douche bijna altijd als laatste van het gezin, ik trek de hele douche droog met een trekker.

Een vriendin werkt in een ziekenhuis en haar verlof is net ingetrokken, niet in de zorg overigens maar een staff functie. Pfff dan voel ik me wel een zeikerd hoor met mijn 'ik kan niet werken met kinderen om me heen.'

Ik lees nergens specifiek iets over het KDV, maar ik ga er gewoon vanuit dat beide koters thuiszitten tot 19 januari.
KDV en BSO alleen voor mensen met essentiële beroepen, net als in het voorjaar.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196723933
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik moest net met mijn auto naar de garage en er stond een hele file richting Hornbach. Mensen snappen echt niks :')
Ik liep vanmorgen langs de woonboulevard en daar heb ik het ook nog nooit zó druk gezien op een maandag :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196723989
quote:
81s.gif Op maandag 14 december 2020 13:33 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

KDV en BSO alleen voor mensen met essentiële beroepen, net als in het voorjaar.
Ok, dan zouden die van ons kunnen gaan, maar ik denk dat wij beslissen daar geen gebruik van te maken.
pi_196724011
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:34 schreef exode het volgende:

[..]

Ok, dan zouden die van ons kunnen gaan, maar ik denk dat wij beslissen daar geen gebruik van te maken.
De mijne gaat op sociaal-medische indicatie, die mag niet meer komen..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196724033
Pfff... ik heb er net even een traantje om gelaten. En ik realiseer me echt dat mensen het veel zwaarder hebben soms, maar het vliegt me af en toe enorm aan.
Ik heb dit jaar een paar weken echt kunnen werken, ik mis het gewoon.
En dan nu weer thuis met de jongens, terwijl ze het zo naar hun zin hebben op school/speelzaal/zwemles.
Blegh. Vandaag maar een dagje zwelgen, samen met zieke kleuter, morgen weer met frisse moed de komende weken tegemoet zien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196724415
Ik maak me de meeste zorgen om mijn oudste. Met hem gaat het gewoon niet goed.
In zijn studie gaat het niet lekker (al maanden online). Sinds Maart geen inkomsten meer en hij zou net volgende week bij een thuiszorgorganisatie beginnen. Helemaal blij was ie.
Ondertussen is hij gaan sporten en dat loopt nu net een tijdje heel erg lekker. Zijn nu nog enige uitlaatklep.

Hij stond hier net naast me, mam, wat moet ik nou? Bijna 2 meter groot hulpeloos met tranen in ogen.

Breekt moederhart ;(
pi_196724482
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Syrena het volgende:

Mijn man doucht op standje kernsplijten,
Ik moest heel hard lachen :D

Oh jongens, het is toch wat!! Voor iedereen is dit heftig op zijn of haar eigen manier. Maar we komen hier doorheen! Echt!
pi_196724508
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef lily het volgende:
Ik maak me de meeste zorgen om mijn oudste. Met hem gaat het gewoon niet goed.
In zijn studie gaat het niet lekker (al maanden online). Sinds Maart geen inkomsten meer en hij zou net volgende week bij een thuiszorgorganisatie beginnen. Helemaal blij was ie.
Ondertussen is hij gaan sporten en dat loopt nu net een tijdje heel erg lekker. Zijn nu nog enige uitlaatklep.

Hij stond hier net naast me, mam, wat moet ik nou? Bijna 2 meter groot hulpeloos met tranen in ogen.

Breekt moederhart ;(
;( ;(

Ik heb dit een beetje met mijn broer. Die kan wel nog werken, maar zijn uitlaatklep was boulderen en dat kan nu ook niet meer. En dan zit hij daar maar alleen thuis te zijn.
  maandag 14 december 2020 @ 13:52:27 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196724518
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef lily het volgende:
Ik maak me de meeste zorgen om mijn oudste. Met hem gaat het gewoon niet goed.
In zijn studie gaat het niet lekker (al maanden online). Sinds Maart geen inkomsten meer en hij zou net volgende week bij een thuiszorgorganisatie beginnen. Helemaal blij was ie.
Ondertussen is hij gaan sporten en dat loopt nu net een tijdje heel erg lekker. Zijn nu nog enige uitlaatklep.

Hij stond hier net naast me, mam, wat moet ik nou? Bijna 2 meter groot hulpeloos met tranen in ogen.

Breekt moederhart ;(
:'( :*
in de haak.
  maandag 14 december 2020 @ 13:52:27 #283
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_196724519
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2020 13:36 schreef LeSage het volgende:
Pfff... ik heb er net even een traantje om gelaten. En ik realiseer me echt dat mensen het veel zwaarder hebben soms, maar het vliegt me af en toe enorm aan.
Ik heb dit jaar een paar weken echt kunnen werken, ik mis het gewoon.
En dan nu weer thuis met de jongens, terwijl ze het zo naar hun zin hebben op school/speelzaal/zwemles.
Blegh. Vandaag maar een dagje zwelgen, samen met zieke kleuter, morgen weer met frisse moed de komende weken tegemoet zien.
Ja dit... ik heb mezelf er zo'n beetje mee verzoend dat er geen leuke dingen zijn (al breekt me dat ook wel op), maar voor N is het nog veel erger :'(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_196724533
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 10:52 schreef Vaiana het volgende:
Ik wil in bad gaan douchen want kinderwens en dan lijkt een bad me ideaal, plus ik heb nooit heel veel problemen gehad met in bad douchen. En deze badkamer is vrij nieuw, dus bad bijplaatsen zonder verder alles opnieuw te doen lijkt me nu een betere optie. Tegen de tijd dat de badkamer dan wel aan vervanging toe is hebben we grotere kinderen dus kunnen we wellicht weer zonder bad toe.

Wij doen raam open en ventilatie een kwartier op max tijdens en na het douchen, plus deur open. Tot nu toe gaat dat best goed.
Ga je zelf ook graag in bad want ik zou dat dus niet enkel om de kinderen doen.

Hier zou een bad passen als we in bad douchen maar dat wil ik beslist niet (ik kan op slechte dagen niet zelfstandig in en uit stappen). Gelukkig met kind nog geen enkel moment gemist. We zetten gewoon het babybadje in de douche neer en kind heeft een bad. Eventueel later een grotere flexibele wasmand of BiBaBad ofzoiets maar vooralsnog is dit prima.
pi_196724768
Hier ook even tranen. Er zullen tal van mensen het heel veel erger hebben, soit. Ik keek er al weken naar uit om volgende week een paar uur te hebben om even wat van mijn oneindige to do lijst af te tikken. Helaas :{
Ik denk dat het nu best is dat ik even niemand van die feestvierders tegenkom :(

Ik zou niet zonder bad kunnen. Dat is echt even een momentje voor mezelf. En het is puur gevoel, maar ik voel mij altijd schoner als ik een half uur in een heet bad heb kunnen weken.
  maandag 14 december 2020 @ 14:04:59 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196724852
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:53 schreef Elleska het volgende:

[..]

Ga je zelf ook graag in bad want ik zou dat dus niet enkel om de kinderen doen.

Hier zou een bad passen als we in bad douchen maar dat wil ik beslist niet (ik kan op slechte dagen niet zelfstandig in en uit stappen). Gelukkig met kind nog geen enkel moment gemist. We zetten gewoon het babybadje in de douche neer en kind heeft een bad. Eventueel later een grotere flexibele wasmand of BiBaBad ofzoiets maar vooralsnog is dit prima.
Wij hebben een tubble gekocht bij gebrek aan bad, de kinderen zitten er graag in en ik kan me er zelf ook af en toe een avondje in vermaken.
KuikenGuppy
  maandag 14 december 2020 @ 14:09:43 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_196724976
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef lily het volgende:
Ik maak me de meeste zorgen om mijn oudste. Met hem gaat het gewoon niet goed.
In zijn studie gaat het niet lekker (al maanden online). Sinds Maart geen inkomsten meer en hij zou net volgende week bij een thuiszorgorganisatie beginnen. Helemaal blij was ie.
Ondertussen is hij gaan sporten en dat loopt nu net een tijdje heel erg lekker. Zijn nu nog enige uitlaatklep.

Hij stond hier net naast me, mam, wat moet ik nou? Bijna 2 meter groot hulpeloos met tranen in ogen.

Breekt moederhart ;(
Ach Lily... -O-

Ik heb hier ondertussen een juichende brugklasser.
We kregen net bericht van school, als we idd in lockdown gaan heeft hij alleen morgen nog 2 toetsen en vervalt de rest van deze week.

Het is natuurlijk uitstel van executie, maar ik snap zijn vreugde voor nu. :D

Ik vind het ook wel echt kut hoor... al die mensen ook met contactberoepen, gaan ze weer voor weken dicht... :{
Maar ja, wat moet, dat moet.

Mijn werk loopt uiteraard wel door, maar ik verwacht dat we weer terug gaan naar 30p en geen koffie met cake meer. Dat wordt ook weer even schakelen en over op de 'to go'. Dus mensen koffie met iets lekkers meegeven na afloop bijvoorbeeld.
***
pi_196725011
Zo, ik heb net 'wij komen hier samen doorheen' geld uitgegeven. Oa een sjoelbak en Bingoset besteld.

Woensdag komt de Appie, ik gooi alles wat ik lekker vind in de lijst. Zo.
pi_196725083
Hier alleen luxe-problen. Net pakje bij dhl punt afgeleverd. Alleen wist hij niet zeker of hij het vandaag nog weg zou krijgen en of dat morgen nog mocht. Geen essentieel iets, dus er maar op gegokt..

Oudste zal wel blij zijn. Even chill online les, niet al die prikkels.
En de jongste zal wel balen. Die is maandag jarig. En visite zal nu ook wel een dingetje worden. :{
En dan nog sinterkerst bij mijn ouders. :X
Verder komen we er echt wel door hier.
pi_196725088
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:48 schreef lily het volgende:
Ik maak me de meeste zorgen om mijn oudste. Met hem gaat het gewoon niet goed.
In zijn studie gaat het niet lekker (al maanden online). Sinds Maart geen inkomsten meer en hij zou net volgende week bij een thuiszorgorganisatie beginnen. Helemaal blij was ie.
Ondertussen is hij gaan sporten en dat loopt nu net een tijdje heel erg lekker. Zijn nu nog enige uitlaatklep.

Hij stond hier net naast me, mam, wat moet ik nou? Bijna 2 meter groot hulpeloos met tranen in ogen.

Breekt moederhart ;(
Och lily, dat is ook echt heel shit ;(. Het komt vast weer goed, een jaartje vertraging is niet het eind van de wereld, maar op dit moment voelt dat natuurlijk wel echt zo voor hem.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 december 2020 @ 14:15:39 #291
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_196725143
quote:
9s.gif Op maandag 14 december 2020 14:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Och lily, dat is ook echt heel shit ;(. Het komt vast weer goed, een jaartje vertraging is niet het eind van de wereld, maar op dit moment voelt dat natuurlijk wel echt zo voor hem.
Ik vind het vooral zo erg dat je niet weet of het 'een jaartje' is... het is al bijna een jaar, en in maart is het zeker nog niet voorbij. Wanneer dan wel??
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_196725230
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:15 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zo erg dat je niet weet of het 'een jaartje' is... het is al bijna een jaar, en in maart is het zeker nog niet voorbij. Wanneer dan wel??
Ik hoop heel erg dat er in de loop van 2021 door het vaccin alles wel weer langzaam opgepakt kan worden. Start van het collegejaar 2021 zou dan misschien weer als vanouds kunnen zijn. Dat bedoelde ik meer voor lily's oudste. Dan is hij volgens mij 1 studiejaar 'kwijt'. Ik mag toch hopen dat er dit jaar geen bindend studieadvies wordt gegeven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196725443
Het gaat vanzelf een keertje voorbij. De vorige lockdown duurde 3 maanden en dat was al "lang", maar die was in combinatie met het betere weer behoorlijk effectief. Van de zomer mocht een heleboel immers weer.

Ja het is echt kut voor iedereen, maar echt. Rug recht en deze rotperiode, daar kom je ook wel weer doorheen. Je mag best verdrietig zijn, maar bedenk je dat echt werkelijk iedereen hetzelfde doormaakt. Gedeelde smart...

Je zal maar samen met een van je meest dierbare naasten een ernstige ziekte hebben en continu op je hoede moeten zijn dat je geen coronabesmetting oploopt (en daardoor ook echt helemaal niks kunnen doen met je kind, ook niet van de zomer). Dat is pas erg.
pi_196725514
Het jaar vertraging komt er voor hem. An sich niet zo erg, het kost alleen een hoop centjes (collegegeld) maar goed. Dat is dan zo.

Hij kan er allemaal niet zo goed mee omgaan, zijn gemoedstoestand vind ik nog het ergste.
pi_196725544
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 13:53 schreef Elleska het volgende:

[..]

Ga je zelf ook graag in bad want ik zou dat dus niet enkel om de kinderen doen.

Hier zou een bad passen als we in bad douchen maar dat wil ik beslist niet (ik kan op slechte dagen niet zelfstandig in en uit stappen). Gelukkig met kind nog geen enkel moment gemist. We zetten gewoon het babybadje in de douche neer en kind heeft een bad. Eventueel later een grotere flexibele wasmand of BiBaBad ofzoiets maar vooralsnog is dit prima.
Ja man en ik gaan allebei heel graag in bad. :Y Zeker een goede afweging om rekening mee te houden.
pi_196725562
Kunnen we aub stoppen met dingen te zeggen als 'Nee, X meemaken is pas erg'? Er is altijd wel iemand die het erger heeft of lijkt te hebben. Als je dat doortrekt, mag ik maar 1 iemand in wereld klagen.
  maandag 14 december 2020 @ 14:30:38 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196725621
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Kunnen we aub stoppen met dingen te zeggen als 'Nee, X meemaken is pas erg'? Er is altijd wel iemand die het erger heeft of lijkt te hebben. Als je dat doortrekt, mag ik maar 1 iemand in wereld klagen.
Precies wat ik wilde zeggen. Laten we geen leed vergelijken, maar elkaar vooral even de ruimte geven om ervan te balen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196725624
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Kunnen we aub stoppen met dingen te zeggen als 'Nee, X meemaken is pas erg'? Er is altijd wel iemand die het erger heeft of lijkt te hebben. Als je dat doortrekt, mag ik maar 1 iemand in wereld klagen.
Ik ben daar ook een beetje allergisch voor ja. Natuurlijk helpt het niet om te zwelgen in zelfmedelijden, maar het is superkut en daar mag je ook gewoon van balen. Ik vind het juist zo belangrijk om dat nu te erkennen.
pi_196725688
Ik vind het voor iedereen kut. Ook voor mezelf.

Gelukkig komt net de bestelde licor 43 binnen, eigenlijk voor onder de Kerstboom :)
  maandag 14 december 2020 @ 14:35:59 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196725747
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 14:33 schreef exode het volgende:
Ik vind het voor iedereen kut. Ook voor mezelf.

Gelukkig komt net de bestelde licor 43 binnen, eigenlijk voor onder de Kerstboom :)
Die gaat hier ook op het lijstje :9.
Wij doen al wekenlang alleen pickup boodschappen. Wel iets duurder, maar veel fijner.
KuikenGuppy
  maandag 14 december 2020 @ 14:36:30 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196725761
En net als het land gaat dit topic nu dicht!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')