Als je zo loveable bent, waarom heb je dan niet al een vent?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, wie weet wel of een oven of een lekkere vent
Geen ideequote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je zo loveable bent, waarom heb je dan niet al een vent?
Misschien heeft ze er wel meer.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb wel een oven maar.....quote:Op donderdag 10 december 2020 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, wie weet wel of een oven of een lekkere vent
ze wijst Pau....oh wacht je zei ventquote:Op donderdag 10 december 2020 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En bedankt. Ik zie nu allemaal sterretjes
quote:
Slinger tinder aan voor meer.quote:
lekker tinderenquote:
Kan de panda van gister ook in dit formaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Maar je kan niet koken of je bent niet lekker?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een oven maar.....
Zo danquote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar je kan niet koken of je bent niet lekker?
Dat is ineens wel een HEEL extreme sprong!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan de panda van gister ook in dit formaat?Welke panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, gooi de horeca maar openquote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is ineens wel een HEEL extreme sprong!
Maar door alle veranderde voorwaarden rondom het testen en de cijfers kun je er werkelijk geen ene kut over zeggen of het nu slechter gaat of niet.
Wel relevant.quote:
Die ene. Moet ik nou helemaal gaan terugzoeken!?quote:
ik heb ooit wel een caroline gekend maar nooit geproefd of ze zoet wasquote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Haags het volgende:
SWEEEEEEEEEET CAROLINE
OOOOH OOO OH OOOOOH
Ja dan kan mijn vrouw misschien ook weer terug naar haar oude baan, met misschien een fase B of vast contract.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi de horeca maar open
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan weer hogere plek
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ene. Moet ik nou helemaal gaan terugzoeken!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Zou voor veel partijen heel fijn zijn, ik heb te doen met de horeca ondernemers.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kan mijn vrouw misschien ook weer terug naar haar oude baan, met misschien een fase B of vast contract.
wat is erquote:
Gaat niet goed. Verwacht wel,strengere maatregelen.quote:
Ja daar had Rutte het laatst geloof ik toch over? i.p.v. versoepelingen met kerst juist strengere regels?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Bolkg
[..]
Gaat niet goed. Verwacht wel,strengere maatregelen.
och jochie tochquote:
bijnaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoek de panda
[img]https://i1.wp.com/www.snowrepublic.nl/wp-content/uploads/2017/12/Zie-jij-de-panda.jpg?w=619&ssl=1[/img[
Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie na de kerst ook wel een flinke stijging komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar had Rutte het laatst geloof ik toch over? i.p.v. versoepelingen met kerst juist strengere regels?
Jaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoek de panda
[img]https://i1.wp.com/www.snowrepublic.nl/wp-content/uploads/2017/12/Zie-jij-de-panda.jpg?w=619&ssl=1[/img[
* dud0r kleedt zich uit en gaat klaar liggenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kleedt zich uit en gaat klaar liggen
kom maar op met die massage
ik heb 'm gevonden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb het onder een spoiler geplaatst sorry mensen
Je had hem ook aan kunnen klikken of openen in nieuwe tabbladquote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 'm gevonden.
moest wel helemaal terug scrollen zeg
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee man, knipperend en kleurrijkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die!
En die moet dan in kleiner formaat?
awh ik vond het wel een mooie uitdagingquote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef devzero het volgende:
Now you see him...
[ afbeelding ]
now you don't...
[ afbeelding ]
Zo goed @:haags ?
Hoe bevalt het je vrouw op haar nieuwe werk?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Tja de cijfers blijven omhoog gaan, de zorg raakt overbelast, bedrijven gaan failliet, mensen die hun baan verliezen kunnen ook fikse problemen krijgen, oudjes overlijden in absolute eenzaamheid enz enz enz maar die coronabrandhaarden waarop les gegeven wordt blijven open omdat het anders zielig is voor sommige kindjes die geen fijn thuis hebben.
Ja is natuurlijk ook kut, maar soms moet je keuzes maken anders kom je nooit van deze ellende af.
Of gokken ze er op dat het straks met het vaccin in noodtempo goed komt.
ik hoef er maar twee om die Oostenrijkse baklap in te halen. Dan ben ik tevredenquote:
Ze drukte net haar twee punten jouw kant op...quote:Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoef er maar twee om die Oostenrijkse baklap in te halen. Dan ben ik tevreden
niks van gemerktquote:Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze drukte net haar twee punten jouw kant op...
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het je vrouw op haar nieuwe werk?
Hey Muskus 😀quote:
wat een aparte manier om een banaan te etenquote:
Nee jij.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een aparte manier om een banaan te eten
fijnquote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleurtjes mag je er ff zelf bij verzinnen.
Goed!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bevalt het je vrouw op haar nieuwe werk?
nee ik eet niet op die manier een banaanquote:
Heey Mrslquote:
O, ze werkt in ploegen?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed!Alleen is het wel ff wennen om avonddiensten te draaien en daarna te slapen.
want normaal sliep ze voor haar avonddienst?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed!Alleen is het wel ff wennen om avonddiensten te draaien en daarna te slapen.
met jou altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |