Inderdaad, gooi de horeca maar openquote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is ineens wel een HEEL extreme sprong!
Maar door alle veranderde voorwaarden rondom het testen en de cijfers kun je er werkelijk geen ene kut over zeggen of het nu slechter gaat of niet.
Wel relevant.quote:
Die ene. Moet ik nou helemaal gaan terugzoeken!?quote:
ik heb ooit wel een caroline gekend maar nooit geproefd of ze zoet wasquote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Haags het volgende:
SWEEEEEEEEEET CAROLINE
OOOOH OOO OH OOOOOH
Ja dan kan mijn vrouw misschien ook weer terug naar haar oude baan, met misschien een fase B of vast contract.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi de horeca maar open
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan weer hogere plek
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ene. Moet ik nou helemaal gaan terugzoeken!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Zou voor veel partijen heel fijn zijn, ik heb te doen met de horeca ondernemers.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kan mijn vrouw misschien ook weer terug naar haar oude baan, met misschien een fase B of vast contract.
wat is erquote:
Gaat niet goed. Verwacht wel,strengere maatregelen.quote:
Ja daar had Rutte het laatst geloof ik toch over? i.p.v. versoepelingen met kerst juist strengere regels?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Bolkg
[..]
Gaat niet goed. Verwacht wel,strengere maatregelen.
och jochie tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |