bijnaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoek de panda
[img]https://i1.wp.com/www.snowrepublic.nl/wp-content/uploads/2017/12/Zie-jij-de-panda.jpg?w=619&ssl=1[/img[
Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zie na de kerst ook wel een flinke stijging komen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar had Rutte het laatst geloof ik toch over? i.p.v. versoepelingen met kerst juist strengere regels?
Jaquote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoek de panda
[img]https://i1.wp.com/www.snowrepublic.nl/wp-content/uploads/2017/12/Zie-jij-de-panda.jpg?w=619&ssl=1[/img[
* dud0r kleedt zich uit en gaat klaar liggenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kleedt zich uit en gaat klaar liggen
kom maar op met die massage
ik heb 'm gevonden.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb het onder een spoiler geplaatst sorry mensen
Je had hem ook aan kunnen klikken of openen in nieuwe tabbladquote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 'm gevonden.
moest wel helemaal terug scrollen zeg
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee man, knipperend en kleurrijkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die!
En die moet dan in kleiner formaat?
awh ik vond het wel een mooie uitdagingquote:Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef devzero het volgende:
Now you see him...
[ afbeelding ]
now you don't...
[ afbeelding ]
Zo goed @:haags ?
Hoe bevalt het je vrouw op haar nieuwe werk?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
Tja de cijfers blijven omhoog gaan, de zorg raakt overbelast, bedrijven gaan failliet, mensen die hun baan verliezen kunnen ook fikse problemen krijgen, oudjes overlijden in absolute eenzaamheid enz enz enz maar die coronabrandhaarden waarop les gegeven wordt blijven open omdat het anders zielig is voor sommige kindjes die geen fijn thuis hebben.
Ja is natuurlijk ook kut, maar soms moet je keuzes maken anders kom je nooit van deze ellende af.
Of gokken ze er op dat het straks met het vaccin in noodtempo goed komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |