hoi dailymailyquote:
Ik heb een soep en brood dag vandaagquote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi dailymaily
Ik moet nog eens bedenken wat ik vanavond ga eten
net al soep op, brood vanochtend en met de lunch.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb een soep en brood dag vandaag
Wij macaroni met rode paprika en ham uit blik. Kaas/broodkruimkorst eroverheenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi dailymaily
Ik moet nog eens bedenken wat ik vanavond ga eten
meh niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wij macaroni met rode paprika en ham uit blik. Kaas/broodkruimkorst eroverheen
Doe die hartige taart die ik gisteren gemaakt hebquote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
net al soep op, brood vanochtend en met de lunch.
Vanavond maar iets met groenten doen maar weet nog niet wat.
Sterkte.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef Fogel het volgende:
Oh joepie, mondkapaanbeveling is nu niet alleen voor bus en taxi, maar ook winkelcentra en horeca in Trondheim.
Het is nog geen plicht ‘maar dat kan het wel worden als er te weinig mensen vrijwillig meedoen’. Nou, fijn, en dat terwijl Trøndelag gewoon groen is op de covidkaart.
15 minuten mise en place en daarna 30 minuten in de oven op 180 gradenquote:Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef dud0r het volgende:
Daar heb ik nu helemaal geen tijd meer voor om dat te maken
nee daar is hij niet te ziek voor maar hebben van de week al pannenkoeken gehad. Moet 'm ook niet teveel verwennen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ga pannenkoeken bakken.
Of is de kleine daar te ziek voor?
oh dat valt wel mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
15 minuten mise en place en daarna 30 minuten in de oven op 180 graden
Dank u.quote:
Gooi kroketten en kaassoufflé's in de oven dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee daar is hij niet te ziek voor maar hebben van de week al pannenkoeken gehad. Moet 'm ook niet teveel verwennen.
[..]
oh dat valt wel mee.
Voor mij is dat 30 minuten mise en place he
ook van de week al gehad.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Gooi kroketten en kaassoufflé's in de oven dan.
Die 15 minuten heb je nodig om de bodem 12 minuten voor te bakken en de groenten te snijden doe je tegelijk daarmeequote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee daar is hij niet te ziek voor maar hebben van de week al pannenkoeken gehad. Moet 'm ook niet teveel verwennen.
[..]
oh dat valt wel mee.
Voor mij is dat 30 minuten mise en place he
Voor de rode knop is vandaag de nobelprijs van de vrede uitgedeeld.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook van de week al gehad.
en dat is toch ook verwennen.
[ afbeelding ]
zo snel snijd ik toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die 15 minuten heb je nodig om de bodem 12 minuten voor te bakken en de groenten te snijden doe je tegelijk daarmee
quote:
Soms welquote:Op donderdag 10 december 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo snel snijd ik toch niet.
[ afbeelding ]
Doe jij dit ook met je fruit om te kijken of het klaar is om gegeten te worden
ik dacht al dat ik de enige was die dat deedquote:
Ik doe dat snijwerk in 3 minuten dan moet jij het toch kunnen in 10quote:Op donderdag 10 december 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo snel snijd ik toch niet.
[ afbeelding ]
Doe jij dit ook met je fruit om te kijken of het klaar is om gegeten te worden
oh ja dat zou wel moeten lukken jaquote:Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik doe dat snijwerk in 3 minuten dan moet jij het toch kunnen in 10
maar wel lekker!quote:
* dud0r begint te melkenquote:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 december 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar wel lekker!
[..]
* dud0r begint te melken
2 seconden!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan weer hogere plek
Ga je dan door voor de koelkast?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog een paar puntjes en dan weer hogere plek
quote:Op donderdag 10 december 2020 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Maar wel lief en soms grappig
Geen idee, wie weet wel of een oven of een lekkere ventquote:
Makkie johquote:Op donderdag 10 december 2020 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Door jou moet ik nu nog 425 punten halen voor plek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |