Mannen die niet in een relatie zitten en veel tijd en energie investeren in een vrouw doen dat doorgaans niét omdat ze alleen maar een platonische relatie willen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Kan het zeker begrijpen dat je niet accepteert dat ze dit doet. Zou ik ook niet doen.
Lijkt me niet gek als je af en toe appt met iemand die je nog kent van vroeger maar om dat intensief te doen en ook tot afspreken overgaan, zou voor mij te ver gaan. Ook omdat je niks weet over de intentie van die tinder dude.
Zegt ze ook waarom ze dit zo graag wil?
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
Zou het je ook zo dwars zitten als ze zo intensief met een vriendin appt?
Het zou mij verder niet boeien of m'n vriend wil afspreken met iemand waar hij ooit op een date mee is gegaan. Zou niet eens verwachten dat hij mij om toestemming vraagt. Je vertrouwt elkaar of je vertrouwt elkaar niet.
Exact, ik benoemde het toevallig ook al in mn volgende postquote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mannen die niet in een relatie zitten en veel tijd en energie investeren in een vrouw doen dat doorgaans niét omdat ze alleen maar een platonische relatie willen.
Zo zal zij het uitleggen ja, maar TS duwt momenteel helemaal niets, en in plaats van dat zij die tijd aan TS besteed zit ze tot 2 uur snachts met die gozer te chatten in plaats van met haar vriend. Dat doet ze toch echt zelf. Voor mij is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:59 schreef nils7 het volgende:
Beste Jim,
Een spannende fase in je relatie lees ik.
Elkaar dingen gaan verbieden is meestal geen goed ding, lees ik vaak in dit subforum.
Maar dit is wel een ding en zou ik, en zo te lezen boven mij ook anderen, ook niet accepteren.
Dat hele avonden chatten is al wel vreemd eerlijk gezegd zelfs al was dat gewoon een vriendin.
Je hebt tot nu toe netjes gehandeld vind ik en wij mannen weten uiteraard zijn intentie wel.
Die ander ruikt al een nat poesje (bloed vind ik een minder gepaste beeldspraak in dit geval) vanaf het moment dat hij al avonden met haar chat.
Je hebt niet de berichten gelezen wat ik netjes vind en je laat haar in haar waarde.
Ik zou persoonlijk aangeven dat je het haar niet wil verbieden maar dat je het verre van leuk gaat vinden en je de waarde van jouzelf in de relatie zou moeten herbepalen als ze hier mee door gaat.
Ik heb dit ook gedaan in het begin van mijn relatie, mijn vriendin was erg naief en zag niet in dat andere mannen een heel andere intentie hadden dan koffie drinken.
Zij heeft toen er voor gekozen door echt kenbaar te maken gelukkig in een relatie te zitten en die contacten zijn toen snel gestopt.
Maar het kwartje kan ook de andere kant op vallen en haar in zijn armen duwen.
Je kan aanbieden mee te gaan, als ze dat niet wil weet je ook meteen hoe het zit. En als ze prima vindt dan heb je hem in ieder geval gecockblocked.
Dit.. hoe achterlijk denkt ze dat je bent?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit manIk schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.
Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker?Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
wat betreft het duidelijk aangeven dat je het niet prettig vind, vind ik je houding heel begrijpelijkquote:Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Ik heb gezegd dat ze het uit moet maken als ze wil afspreken met voormalige tinderdates en dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken.
Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld?
Och hou op. Altijd dit soort reacties bij deze situaties.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef magrec het volgende:
Je vertrouwd je vriendin niet, leuk dat hele verhaal eromheen maar dit betreft dus vertrouwen en jaloezie. Je kan ook denken leuk dat mijn vriendin een vriend heeft met wie ze goed kan praten en gezellig koffie kan drinken. Zet je ego opzij. Als je vriendin vreemd wil gaan dan spreekt ze wel stiekem met hem af en nu is ze eerlijk en open hierover.
Heeft ze al uitgesproken dan vreemd te gaan?quote:Op donderdag 10 december 2020 11:53 schreef magrec het volgende:
Je vertrouwd je vriendin niet, leuk dat hele verhaal eromheen maar dit betreft dus vertrouwen en jaloezie. Je kan ook denken leuk dat mijn vriendin een vriend heeft met wie ze goed kan praten en gezellig koffie kan drinken. Zet je ego opzij. Als je vriendin vreemd wil gaan dan spreekt ze wel stiekem met hem af en nu is ze eerlijk en open hierover.
Waar kan dat openbaar nu?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar wil ze koffie gaan drinken nu dan?
Want openbaar of niet maakt wel wat verschil.
Net zoals is hij vrijgezel of niet verschil maakt. Staan ze bv open voor ook contact met partners of is dit echt iets van ‘hun’?
Eensquote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit manIk schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.
Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker?Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
TS niet pikken. Het intensief met een ander chatten kan mogelijk al duiden op ‘emotioneel vreemdgaan’. Laat je dit nu toe, dan is het hek van de dam. Dit staat los van jaloezie/vertrouwen. Dit gaat meer om respect naar jou toe. Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Nee er het niet me eens zijn, wilt niet zeggen dat je het verbiedt. Je gaat je eigen weg.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef colivo het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Inderdaad, wat een gelul direct over jaloezie. Al zit ze met de halve wereld tot diep in de nacht te chatten en gaat ze met iedere vroegere tinderdate 'koffie drinken'. Prima allemaal, lekker haar goddelijke gang gaan en alle succes toegewenst maar niet in een relatie met mij. Dit soort gedrag niet herkennenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Och hou op. Altijd dit soort reacties bij deze situaties.
Alles is mogelijk, er zijn ook mensen die de powerball of euromillions winnen enzulks.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:
[..]
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
Nee is het niet. Het feit dat dit een tijdintensief gebeuren is, is reden voor alarmbellen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:
[..]
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
Jawel. Hij wil seks en mogelijk een relatie. Hoe ik dat weet? Tinder.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Kan het zeker begrijpen dat je niet accepteert dat ze dit doet. Zou ik ook niet doen.
Lijkt me niet gek als je af en toe appt met iemand die je nog kent van vroeger maar om dat intensief te doen en ook tot afspreken overgaan, zou voor mij te ver gaan. Ook omdat je niks weet over de intentie van die tinder dude.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Sangha het volgende:
Prima dat partners vrienden hebben van het andere geslacht en afspreken, maar als ze intensief app-contact hebben tot diep in de nacht en gedate hebben, dan zou ik er een vervelend gevoel bij hebben.
Kunnen mensen wel grappig om doen - maar het is toch oprecht een kwestie van vertrouwen. Maakt niet uit als die andere tinder dude wellicht andere intenties heeft - dat zou niet uit hoeven te maken, want je partner is er ook bij. Afspreken met het andere geslacht zou in de meeste gevallen helemaal geen probleem hoeven te zijn. Als dat vertrouwen er niet is dan heb je een veel groter probleem dan de afspraak zelf. Contacten met het andere geslacht zijn best mogelijk. Vriendschappen ook.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
Nouja, ik heb ook nog wel een paar vriendschappelijke contacten met wat vrouwen die ik in het verleden gedate heb. Dat is zo om de paar weken of maanden een kort babbeltje of inderdaad even wat drinken als ze toevallig in de stad zijn. Wat zelden gebeurt omdat het over het algemeen aan de andere kant van het land is maar zelfs als het al iets vaker zou zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
Zal toch teleurgesteld zijn wanneer mijn blijkbaar naïeve vriendin de overduidelijke intenties van een kerel die opeens volle werkweken aan tijd in een meid investeert niet ziet. Je doet zo'n investering niet zonder een deftig rendement te willen behalen en dat gaat absoluut geen maandelijks kopje koffie om lekker bij te kletsen zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kunnen mensen wel grappig om doen - maar het is toch oprecht een kwestie van vertrouwen. Maakt niet uit als die andere tinder dude wellicht andere intenties heeft
Tja, dan ben je bij de verkeerde partner ja. Als je niks hebt met naïviteit. Maar dat staat los van vertrouwen hebben in elkaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal toch teleurgesteld zijn wanneer mijn blijkbaar naïeve vriendin de overduidelijke intenties van een kerel die opeens volle werkweken aan tijd in een meid investeert niet ziet. Je doet zo'n investering niet zonder een deftig rendement te willen behalen en dat gaat absoluut geen maandelijks kopje koffie om lekker bij te kletsen zijn.
Kom zeg.
Ja waarom niet? Ik heb dates gehad die heel gezellig waren, maar voor beiden was duidelijk dat er geen fysieke aantrekkingskracht was. Met sommigen heb ik nog steeds leuk contact. Mijn vriend zou me nooit verbieden met hun af te spreken, hij weet ook wel dat ik de boot zelf afhoud als de ander meer zou willen. En als ik dat niet doe weet ik dat m'n relatie voorbij is. Respect en vertrouwen lijken me hier de key words.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Nou dit, en waarom is jaloezie geen legitieme emotie?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Waarom heeft niemand het over het feit dat TS zijn gevoelens, de vriendin blijkbaar niet boeien?
Goeie vraag.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Waarom heeft niemand het over het feit dat TS zijn gevoelens, de vriendin blijkbaar niet boeien?
Koffie halen bij Starbucks en dat thuis bij hem op de bank opdrinken.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:
Spreken ze bij de lokale Starbucks af of is het een kopje koffie bij hem thuis op de bank?
Tinder dudequote:Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Wonen ze samen dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit man
Ook als ze even op de koffie kwam om aan te geven dat ze graag met een vroegere tindervlam en huidige chatmuse op de koffie wil trap je haar natuurlijk gewoon linea recta het huis uit.quote:
Helemaal niet zelfs. Vertrouwen is zoals iedere suffe en fantasieloze boerenherp zo graag zegt zelfs de basis van iedere goede relatie.quote:
Ja, ik heb het daar dus over. Zie #19.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Nee, dat is de definitie van vertrouwen hebben in elkaar. In goede en slechte tijden en zo. Als je bij iedere alarmbel meteen je vertrouwen verliest dan zit er iets niet goed in je relatie. Imo.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Vertrouwen is zoals iedere suffe en fantasieloze boerenherp zo graag zegt zelfs de basis van iedere goede relatie.
Continu maar "vertrouwen in elkaar" blijven roepen terwijl zo ongeveer iedere alarmbel aan het rinkelen is daarentegen gewoon een beetje dom en hopeloos naïef.
Succes met trekken aan het dode paard dat een vrouw die in een relatie zit maar doelbewust toch de hele dag met een andere vent waar ze zich bewezen tot aangetrokken voelt aan het chatten en daar zelfs mee afspreekt is. Iedere gek z'n gebrek zeggen we maar. Signalen die uitstekend te herkennen zijn. Werk desnoods aan je eigen relatie die overduidelijk voor geen ene meter meer loopt maar ga niet als één of andere cocu op je zolderkamer je lot zitten af te wachten.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, dat is de definitie van vertrouwen hebben in elkaar. In goede en slechte tijden en zo. Als je bij iedere alarmbel meteen je vertrouwen verliest dan zit er iets niet goed in je relatie. Imo.
In een volwassen gezonde relatie zullen er best situaties zijn dat er alarmbellen af gaan en dan benoem je dat naar elkaar. Als de ander dan zegt dat er niks aan de hand is; vertrouw diegene, of kap er dan maar meteen mee, want dan gaat het niet werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |