Zal toch teleurgesteld zijn wanneer mijn blijkbaar naïeve vriendin de overduidelijke intenties van een kerel die opeens volle werkweken aan tijd in een meid investeert niet ziet. Je doet zo'n investering niet zonder een deftig rendement te willen behalen en dat gaat absoluut geen maandelijks kopje koffie om lekker bij te kletsen zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kunnen mensen wel grappig om doen - maar het is toch oprecht een kwestie van vertrouwen. Maakt niet uit als die andere tinder dude wellicht andere intenties heeft
Tja, dan ben je bij de verkeerde partner ja. Als je niks hebt met naïviteit. Maar dat staat los van vertrouwen hebben in elkaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal toch teleurgesteld zijn wanneer mijn blijkbaar naïeve vriendin de overduidelijke intenties van een kerel die opeens volle werkweken aan tijd in een meid investeert niet ziet. Je doet zo'n investering niet zonder een deftig rendement te willen behalen en dat gaat absoluut geen maandelijks kopje koffie om lekker bij te kletsen zijn.
Kom zeg.
Ja waarom niet? Ik heb dates gehad die heel gezellig waren, maar voor beiden was duidelijk dat er geen fysieke aantrekkingskracht was. Met sommigen heb ik nog steeds leuk contact. Mijn vriend zou me nooit verbieden met hun af te spreken, hij weet ook wel dat ik de boot zelf afhoud als de ander meer zou willen. En als ik dat niet doe weet ik dat m'n relatie voorbij is. Respect en vertrouwen lijken me hier de key words.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
Nou dit, en waarom is jaloezie geen legitieme emotie?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Waarom heeft niemand het over het feit dat TS zijn gevoelens, de vriendin blijkbaar niet boeien?
Goeie vraag.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Waarom heeft niemand het over het feit dat TS zijn gevoelens, de vriendin blijkbaar niet boeien?
Koffie halen bij Starbucks en dat thuis bij hem op de bank opdrinken.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:
Spreken ze bij de lokale Starbucks af of is het een kopje koffie bij hem thuis op de bank?
Tinder dudequote:Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Kan het zeker begrijpen dat je niet accepteert dat ze dit doet. Zou ik ook niet doen.
Lijkt me niet gek als je af en toe appt met iemand die je nog kent van vroeger maar om dat intensief te doen en ook tot afspreken overgaan, zou voor mij te ver gaan. Ook omdat je niks weet over de intentie van die tinder dude.
Zegt ze ook waarom ze dit zo graag wil?
Wonen ze samen dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit man
Ook als ze even op de koffie kwam om aan te geven dat ze graag met een vroegere tindervlam en huidige chatmuse op de koffie wil trap je haar natuurlijk gewoon linea recta het huis uit.quote:
Helemaal niet zelfs. Vertrouwen is zoals iedere suffe en fantasieloze boerenherp zo graag zegt zelfs de basis van iedere goede relatie.quote:
Ja, ik heb het daar dus over. Zie #19.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:21 schreef flikss11 het volgende:
Nee, dat is de definitie van vertrouwen hebben in elkaar. In goede en slechte tijden en zo. Als je bij iedere alarmbel meteen je vertrouwen verliest dan zit er iets niet goed in je relatie. Imo.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal niet zelfs. Vertrouwen is zoals iedere suffe en fantasieloze boerenherp zo graag zegt zelfs de basis van iedere goede relatie.
Continu maar "vertrouwen in elkaar" blijven roepen terwijl zo ongeveer iedere alarmbel aan het rinkelen is daarentegen gewoon een beetje dom en hopeloos naïef.
Succes met trekken aan het dode paard dat een vrouw die in een relatie zit maar doelbewust toch de hele dag met een andere vent waar ze zich bewezen tot aangetrokken voelt aan het chatten en daar zelfs mee afspreekt is. Iedere gek z'n gebrek zeggen we maar. Signalen die uitstekend te herkennen zijn. Werk desnoods aan je eigen relatie die overduidelijk voor geen ene meter meer loopt maar ga niet als één of andere cocu op je zolderkamer je lot zitten af te wachten.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, dat is de definitie van vertrouwen hebben in elkaar. In goede en slechte tijden en zo. Als je bij iedere alarmbel meteen je vertrouwen verliest dan zit er iets niet goed in je relatie. Imo.
In een volwassen gezonde relatie zullen er best situaties zijn dat er alarmbellen af gaan en dan benoem je dat naar elkaar. Als de ander dan zegt dat er niks aan de hand is; vertrouw diegene, of kap er dan maar meteen mee, want dan gaat het niet werken.
Waarom zo onzeker doen als je partner een leven naast jou heeft? Als ze echt vreemd wil gaan dan zal ze het wel stiekem doen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een gelul direct over jaloezie. Al zit ze met de halve wereld tot diep in de nacht te chatten en gaat ze met iedere vroegere tinderdate 'koffie drinken'. Prima allemaal, lekker haar goddelijke gang gaan en alle succes toegewenst maar niet in een relatie met mij. Dit soort gedrag niet herkennen
Die zit nu gewoon 'uit te huilen' op de paal van haar koffiedate.
Waarom moet je het als man maar oké vinden dat je vriendin tot diep in de nacht met scharrels chat? Waarom zijn mensen zo totaal doorgeslagen in het demoniseren van wat gezonde jaloezie?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef colivo het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker doen als je partner een leven naast jou heeft? Als ze echt vreemd wil gaan dan zal ze het wel stiekem doen.
Praat er dan over waarom ze dat doet, en als de reden je niet bevalt dan kun je het toch uitmaken. Andere mensen veranderen werkt niet, de enige die je kunt veranderen dat ben je zelf en dat is al knap lastig.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom moet je het als man maar oké vinden dat je vriendin tot diep in de nacht met scharrels chat? Waarom zijn mensen zo totaal doorgeslagen in het demoniseren van wat gezonde jaloezie?
Heb het toch ook niet over iemand willen veranderenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:45 schreef colivo het volgende:
[..]
Praat er dan over waarom ze dat doet, en als de reden je niet bevalt dan kun je het toch uitmaken. Andere mensen veranderen werkt niet, de enige die je kunt veranderen dat ben je zelf en dat is al knap lastig.
Een leven naast jou hebben? Tot diep in de nacht kletsen met een gozer waarmee ze hookups heeft gehad en vervolgens daar ook nog even 'koffie mee drinken'. Ja tuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:39 schreef colivo het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker doen als je partner een leven naast jou heeft? Als ze echt vreemd wil gaan dan zal ze het wel stiekem doen.
Als je niet tegen de hitte kunt dan kunt je beter uit de keuken gaan. Mocht ze het vertrouwen beschadigen dan kun je daar beter maar op tijd in de relatie achterkomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een leven naast jou hebben? Tot diep in de nacht kletsen met een gozer waarmee ze hookups heeft gehad en vervolgens daar ook nog even 'koffie mee drinken'. Ja tuurlijk
Als ik het goed begrijp is ze zijn vertrouwen al aan het beschamen door opnieuw intensief met tinderboi te gaan appen nadat TS aangeeft er moeite mee te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef colivo het volgende:
[..]
Als je niet tegen de hitte kunt dan kunt je beter uit de keuken gaan. Mocht ze het vertrouwen beschadigen dan kun je daar beter maar op tijd in de relatie achterkomen.
Ik denk dat dat meer over die man zei dan over alle mannen. Alle vrouwen zijn toch ook niet hetzelfde?quote:Op donderdag 10 december 2020 17:43 schreef -marz- het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is ze zijn vertrouwen al aan het beschamen door opnieuw intensief met tinderboi te gaan appen nadat TS aangeeft er moeite mee te hebben.
Ik zou wel willen weten wat haar verwachting is van deze vriendschap.
Misschien is ze echt naïef, ik herinner me dat een man me ook ooit heeft moeten uitleggen dat mannen niet handenvol tijd en aandacht in een vrouw investeren waarmee ze alleen een keer koffie willen drinken. Ik dacht ook serieus dat ik gewoon nieuwe vrienden aan het maken was, dusja. Het is een mogelijkheid.
Dit, maar het is wel heel vreemd gedrag.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:21 schreef jigggy het volgende:
Ik snap je frustratie maar ik zou toch proberen het los te laten en dr dr gang te laten gaan, geef haar dat vertrouwen en als ze er misbruik van maakt is dat haar verlies
Maar echt verbieden geloof ik niet zo in
tenzij het vriendschap is maar blijkbaar kan dat volgens velen niet! Vanuit eigen ervaring kijk ik daar anders naar want hetgeen omschreven wordt is herkenbaar voor mij (ja veel contact, ja soms ook midden in de nacht maar nee de seks is voorbij) dus het kan maar heeft ook met de band van de vriendschap te maken en dat is denk ik wel vrij zeldzaam dus ja vertrouwen en afwachten....quote:Op donderdag 10 december 2020 18:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit, maar het is wel heel vreemd gedrag.
Als het nou een beetje casual praten was oké, kan door de beugel, maar tot 2 uur in de nacht met iemand praten vind ik toch wel een next level.
Je moet het maar op zijn beloop laten maar normaal is het niet.
Vriendschap kan zeker wel, en ik sluit het ook niet uit, maar ik heb niet vaak met vriendschap dat ik tot 2:00 's nachts door zit te appen (of ik moet diegene al jaren kennen of fuckbuddy's zijn, want om 2:00 's nachts ja wat bespreek je danquote:Op donderdag 10 december 2020 19:13 schreef magrec het volgende:
[..]
tenzij het vriendschap is maar blijkbaar kan dat volgens velen niet! Vanuit eigen ervaring kijk ik daar anders naar want hetgeen omschreven wordt is herkenbaar voor mij (ja veel contact, ja soms ook midden in de nacht maar nee de seks is voorbij) dus het kan maar heeft ook met de band van de vriendschap te maken en dat is denk ik wel vrij zeldzaam dus ja vertrouwen en afwachten....
Het is lastig voor TS, want ik denk dat hij eerst wil objectiveren of ze ook daadwerkelijk grensoverschrijdend gedrag vertoond danwel vreemdgaat, en dat hij dan pas de knoop door wil hakken.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:01 schreef Polenbatser het volgende:
Maar hij heeft het haar toch al verboden? Er is heftige ruzie (geweest) en "Ik heb gezegd dat ze het uit moet maken als ze wil afspreken met voormalige tinderdates en dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken." klinkt nogal als een verbod naar mijn mening. Ja, je mag afspreken, maar als je het toch doet dan....
Ik snap ook niet waarom je vindt dat zij het maar uit moet maken, houd het bij jezelf en maak het gewoon zelf uit. Dit zit je niet lekker en dat is je goed recht, maar je hebt alleen invloed op je eigen acties en handelingen, dus wat wil jij? Handel daar dan ook naar, i.p.v. haar gedrag proberen te beïnvloeden door dit soort uitspraken.
Gewoon dit man. Het is echt niet zo onschuldig.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit manIk schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.
Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker?Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
Met je eens, dumpen die hap.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:21 schreef colivo het volgende:
[..]
Als je niet tegen de hitte kunt dan kunt je beter uit de keuken gaan. Mocht ze het vertrouwen beschadigen dan kun je daar beter maar op tijd in de relatie achterkomen.
Ik zou het niet eens gezonde jaloezie meer willen noemen, maar gezond verstand. De vriendin van TS is duidelijk haar vertrek aan het plannen en ik durf er om te wedden dat zodra het niks wordt, ze weer teruggaat naar TS.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom moet je het als man maar oké vinden dat je vriendin tot diep in de nacht met scharrels chat? Waarom zijn mensen zo totaal doorgeslagen in het demoniseren van wat gezonde jaloezie?
En dan hoop ik dat TS de deur lachend in haar gezicht dichtgooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:14 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens gezonde jaloezie meer willen noemen, maar gezond verstand. De vriendin van TS is duidelijk haar vertrek aan het plannen en ik durf er om te wedden dat zodra het niks wordt, ze weer teruggaat naar TS.
[/quote]quote:Op donderdag 10 december 2020 22:35 schreef black-soldier het volgende:
Laten gaan. Haar gang laten gaan. Uitmaken is te rigoreus en verbieden werkt averechts. Dus laat haar haar ding doen. Maar als ze ook maar 1 millimeter te ver gaat, trek je daar de lijn en is het klaar. Waar je de grens legt is voor jouzelf. Dat moet jij bepalen, voor jezelf. Dat kan zijn meer afspraakjes, zoenen, seks? etc. Jij bepaalt hier de grens. Jij hebt het hier eigenlijk in de hand. Jij hebt de controle. Je denkt misschien dat zij de controle heeft en jou aan de zijlijn houdt omdat zij jou aan de zijlijn houdt en nog eens met Tinderdates koffie kan gaan doen. Nee, jij hebt hier de controle. Want jij bepaalt immers wanneer het klaar is. Zij niet.
Dus: ja joh laat haar lekker haar gang gaan. Maar als ze misbruik maakt van jouw vertrouwen, dan heb je munitie om keihard terug te schieten als ze te ver gaat (wat dat ook mag zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |