Waar kan dat openbaar nu?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar wil ze koffie gaan drinken nu dan?
Want openbaar of niet maakt wel wat verschil.
Net zoals is hij vrijgezel of niet verschil maakt. Staan ze bv open voor ook contact met partners of is dit echt iets van ‘hun’?
Eensquote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit manIk schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.
Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker?Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
TS niet pikken. Het intensief met een ander chatten kan mogelijk al duiden op ‘emotioneel vreemdgaan’. Laat je dit nu toe, dan is het hek van de dam. Dit staat los van jaloezie/vertrouwen. Dit gaat meer om respect naar jou toe. Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Nee er het niet me eens zijn, wilt niet zeggen dat je het verbiedt. Je gaat je eigen weg.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef colivo het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Inderdaad, wat een gelul direct over jaloezie. Al zit ze met de halve wereld tot diep in de nacht te chatten en gaat ze met iedere vroegere tinderdate 'koffie drinken'. Prima allemaal, lekker haar goddelijke gang gaan en alle succes toegewenst maar niet in een relatie met mij. Dit soort gedrag niet herkennenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Och hou op. Altijd dit soort reacties bij deze situaties.
Alles is mogelijk, er zijn ook mensen die de powerball of euromillions winnen enzulks.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:
[..]
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
Nee is het niet. Het feit dat dit een tijdintensief gebeuren is, is reden voor alarmbellen.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:
[..]
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
Jawel. Hij wil seks en mogelijk een relatie. Hoe ik dat weet? Tinder.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Kan het zeker begrijpen dat je niet accepteert dat ze dit doet. Zou ik ook niet doen.
Lijkt me niet gek als je af en toe appt met iemand die je nog kent van vroeger maar om dat intensief te doen en ook tot afspreken overgaan, zou voor mij te ver gaan. Ook omdat je niks weet over de intentie van die tinder dude.
Zegt ze ook waarom ze dit zo graag wil?
Dit dus.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Sangha het volgende:
Prima dat partners vrienden hebben van het andere geslacht en afspreken, maar als ze intensief app-contact hebben tot diep in de nacht en gedate hebben, dan zou ik er een vervelend gevoel bij hebben.
Kunnen mensen wel grappig om doen - maar het is toch oprecht een kwestie van vertrouwen. Maakt niet uit als die andere tinder dude wellicht andere intenties heeft - dat zou niet uit hoeven te maken, want je partner is er ook bij. Afspreken met het andere geslacht zou in de meeste gevallen helemaal geen probleem hoeven te zijn. Als dat vertrouwen er niet is dan heb je een veel groter probleem dan de afspraak zelf. Contacten met het andere geslacht zijn best mogelijk. Vriendschappen ook.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
Nouja, ik heb ook nog wel een paar vriendschappelijke contacten met wat vrouwen die ik in het verleden gedate heb. Dat is zo om de paar weken of maanden een kort babbeltje of inderdaad even wat drinken als ze toevallig in de stad zijn. Wat zelden gebeurt omdat het over het algemeen aan de andere kant van het land is maar zelfs als het al iets vaker zou zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |