abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196652344
Prima dat partners vrienden hebben van het andere geslacht en afspreken, maar als ze intensief app-contact hebben tot diep in de nacht en gedate hebben, dan zou ik er een vervelend gevoel bij hebben.

Iets verbieden kan niet naar mijn mening dus gewoon aangeven dat je het niet leuk vind. Dan moet ze zelf maar zien wat ze doet en waar het heen gaat.

Kan een leerzame ervaring worden, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Als ze niet met je vertrouwen om kan gaan is ze het vertrouwen niet waard.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 december 2020 @ 12:12:59 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196652383
Wens haar veel plezier met die vent en verbreek de relatie.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 10 december 2020 @ 12:13:56 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196652398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar wil ze koffie gaan drinken nu dan?

Want openbaar of niet maakt wel wat verschil.
Net zoals is hij vrijgezel of niet verschil maakt. Staan ze bv open voor ook contact met partners of is dit echt iets van ‘hun’?
Waar kan dat openbaar nu?
Artis, De Efteling?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196652534
Twee kanten imo.

In het voorbeeld dat jij schetst (een vriendin die uren aan het appen is - tot diep in de nacht - met een soort van ex) zou ik het ook niet relax vinden en ik zou er ook zeker wat van hebben gezegd. Ik zou ook zeker aan hebben gegeven dat ik het niet fijn zou vinden als ze af zou spreken met diegene. Maar daar zou het bij blijven. Als ik in een relatie zit vertrouw ik diegene. Als dat vertrouwen weg is dan heb je een veel groter probleem dan de situatie die jij hier schetst.

Tweede punt: ik krijg bij jou heel erg het gevoel alsof jij denkt dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn. Je weigert af te spreken met iemand die je al jaren kent, omdat je denkt dat dat niet hoort. Dat vind ik wel wat apart. Ik snap dat het wat gevoeliger ligt als het om een ex gaat, maar niet willen afspreken met een oud klasgenoot puur omdat het een vrouw is? Komt dan ook een beetje over alsof je jezelf onbewust indekt. ‘Ik spreek niet met meiden af die ik al langer ken, dus dan verlang ik van jou dat jij ook niet met andere jongens afspreekt’.

Uiteindelijk draait het om vertrouwen. Je kan prima met andere vrouwen afspreken (en zij met mannen) als dat vertrouwen er is. Geen enkele reden voor jou om niet af te spreken met die vrouw met wie je recepten uitwisselt.
pi_196652825
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit man _O- Ik schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.

Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker? :D Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
Eens
  donderdag 10 december 2020 @ 12:40:15 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196652839
Dat wT hierboven staat.
Verbieden lijkt me niet de optie.. Maar snap wel dat je op je hoede bent.

Weet niet precies wat ik zou doen in zo'n geval, want daarvoor is het ook belangrijk hoe je vriendin normaal in contact is met anderen (van het andere geslacht).
Want van mijn partner weet ik dat hij veel vriendinnen heeft en ze af en toe ziet, maar er echt niets in ziet. Ook niet qua oude dates.
Maar hij ouwehoert er dan ook niet tig uur per dag mee. Dat zou ik wel anders vinden.
pi_196652843
Ze vraagt toestemming aan jou om met iemand af te spreken? Komt niet echt gelijkwaardig over die relatie van jullie.
  donderdag 10 december 2020 @ 12:40:41 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_196652850
Dat wat Always happy zegt
Verbieden lijkt me niet de optie.. Maar snap wel dat je op je hoede bent.

Weet niet precies wat ik zou doen in zo'n geval, want daarvoor is het ook belangrijk hoe je vriendin normaal in contact is met anderen (van het andere geslacht).
Want van mijn partner weet ik dat hij veel vriendinnen heeft en ze af en toe ziet, maar er echt niets in ziet. Ook niet qua oude dates.
Maar hij ouwehoert er dan ook niet tig uur per dag mee. Dat zou ik wel anders vinden.
pi_196652906
TS niet pikken. Het intensief met een ander chatten kan mogelijk al duiden op ‘emotioneel vreemdgaan’. Laat je dit nu toe, dan is het hek van de dam. Dit staat los van jaloezie/vertrouwen. Dit gaat meer om respect naar jou toe. Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
pi_196652934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
TS niet pikken. Het intensief met een ander chatten kan mogelijk al duiden op ‘emotioneel vreemdgaan’. Laat je dit nu toe, dan is het hek van de dam. Dit staat los van jaloezie/vertrouwen. Dit gaat meer om respect naar jou toe. Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?
pi_196653016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:46 schreef colivo het volgende:

[..]

Hoe wil je in godsnaam iemand wat gaan verbieden dan? Opsluiten in huis ofzo?
Nee er het niet me eens zijn, wilt niet zeggen dat je het verbiedt. Je gaat je eigen weg.
pi_196653031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:44 schreef flikss11 het volgende:
Sinds wanneer ontmoet men elkaar op tinder om enkel een bak koffie te doen (geschiedenis).
Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
  donderdag 10 december 2020 @ 12:54:25 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196653046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Och hou op. Altijd dit soort reacties bij deze situaties.
Inderdaad, wat een gelul direct over jaloezie. Al zit ze met de halve wereld tot diep in de nacht te chatten en gaat ze met iedere vroegere tinderdate 'koffie drinken'. Prima allemaal, lekker haar goddelijke gang gaan en alle succes toegewenst maar niet in een relatie met mij. Dit soort gedrag niet herkennen :')

Die zit nu gewoon 'uit te huilen' op de paal van haar koffiedate.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 10 december 2020 @ 12:55:28 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196653063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:

[..]

Dus het onmogelijk om een vriendschap over te houden aan een tinder date? Het zal niet vaak gebeuren maar het kan wel.
Alles is mogelijk, er zijn ook mensen die de powerball of euromillions winnen enzulks.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196653064
Ik zou dit niet waarderen, natuurlijk moet je elkaar vertrouwen in een relatie, maar dit neigt wel een beetje naar een 'open relatie' waarbij je ook af en toe even aan iemand anders kunt snuffelen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196653067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:53 schreef magrec het volgende:

[..]

Nee is het niet. Het feit dat dit een tijdintensief gebeuren is, is reden voor alarmbellen.
pi_196653099
Ik snap dit niet. Waarom vraagt ze of jij het goed vindt, als het haar niet boeit wat je antwoord is? Dan moet ze het niet vragen maar gewoon doen.
Maar dat jij niet af spreekt met iemand omdat je in een relatie zit moet jij weten, het is natuurlijk niet zo dat zij dat dan ook maar moet laten.

En nu heb je blijkbaar gezegd dat je haar voorlopig niet hoeft te spreken. Dan zou je aan mij een verkeerde hebben, dan zou ik m'n spullen pakken, weg gaan en weg blijven. Want ongeacht de situatie wil je nu blijkbaar alleen weer met haar praten wanneer ze niet af spreekt. Dus alleen op jouw voorwaarden wil je haar weer spreken :{w

Dit wordt hem overduidelijk niet meer natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 12:58:32 ]
pi_196653139
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
pi_196653212
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:29 schreef TucoRamirez het volgende:
Kan het zeker begrijpen dat je niet accepteert dat ze dit doet. Zou ik ook niet doen.

Lijkt me niet gek als je af en toe appt met iemand die je nog kent van vroeger maar om dat intensief te doen en ook tot afspreken overgaan, zou voor mij te ver gaan. Ook omdat je niks weet over de intentie van die tinder dude.

Zegt ze ook waarom ze dit zo graag wil?
Jawel. Hij wil seks en mogelijk een relatie. Hoe ik dat weet? Tinder.

Koken met een vriendin (mits die vriendin geen duidelijke romantische interesse heeft) vind ik dan wel weer hartstikke normaal.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196653228
Eens met post 13.

Zo te lezen rationaliseert ze haar gedrag waardoor het normaal en redelijk moet lijken maar dat fanatieke geapp met tinder jongens en afspreken met een voormalige tinderdate is promiscue gedrag in een exclusieve relatie, helemaal als je lekker doorgaat wanneer je partner aangeeft er moeite mee te hebben.

Wel kut TS, kan me voorstellen dat je je erg rot voelt over deze situatie.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_196653244
Hebben ze al eens geneukt?
pi_196653254
quote:
15s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:10 schreef Sangha het volgende:
Prima dat partners vrienden hebben van het andere geslacht en afspreken, maar als ze intensief app-contact hebben tot diep in de nacht en gedate hebben, dan zou ik er een vervelend gevoel bij hebben.
Dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196653273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Best grappig dat velen het oke vinden als hun partner even een bak koffie gaat doen met een voormalige tinderdate.
Kunnen mensen wel grappig om doen - maar het is toch oprecht een kwestie van vertrouwen. Maakt niet uit als die andere tinder dude wellicht andere intenties heeft - dat zou niet uit hoeven te maken, want je partner is er ook bij. Afspreken met het andere geslacht zou in de meeste gevallen helemaal geen probleem hoeven te zijn. Als dat vertrouwen er niet is dan heb je een veel groter probleem dan de afspraak zelf. Contacten met het andere geslacht zijn best mogelijk. Vriendschappen ook.

Ik zou me in dit geval meer zorgen maken om dat appen tot diep in de nacht; dat geeft wel de indruk dat het niet enorm onschuldig is. TS heeft aangegeven het niet fijn te vinden; maar hij kan het ook niet verbieden. Dan moet hij het maar gewoon uitmaken. Mits ze er toch mee doorgaat/mocht hij het gevoel hebben dat ze zijn gevoelens niet respecteert. Het is of dat, of de andere partij oprecht vertrouwen dat er niks gebeurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 13:11:00 ]
  donderdag 10 december 2020 @ 13:08:07 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196653277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:00 schreef flikss11 het volgende:
Nouja, ik heb ook nog wel een paar vriendschappelijke contacten met wat vrouwen die ik in het verleden gedate heb. Dat is zo om de paar weken of maanden een kort babbeltje of inderdaad even wat drinken als ze toevallig in de stad zijn. Wat zelden gebeurt omdat het over het algemeen aan de andere kant van het land is maar zelfs als het al iets vaker zou zijn.

Heeft mijn vriendin geen moeite mee, ik heb daar andersom ook geen moeite mee. Als één van ons twee opeens dag en nacht met een ander persoon aan het chatten is tot diep in de nacht, nee dat zal de ander absoluut niet accepteren. Waarom? Ik vermoed omdat we beide niet achterlijk zijn. Dat is namelijk geen vriendschappelijk gedrag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 10-12-2020 13:20:21 ]
pi_196653333
Dat is exact wat ik bedoel los van de ‘omgang’ met het andere geslacht. Het tot diep in nacht appen duidt op een andere invulling van de vriendschap denk ik. Hebben jullie elkaar ook zoveel te vertellen TS?

Ja ook ik heb vriendinnen, die ik zo nu en dan spreek. Niet dagelijks en niet tot diep in de nacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')