abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200141233
twitter
pi_200142464
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Vragen om twee scènes niet uit te zenden..... Wat een misstap. Laten we ophouden iedere scheet op te blazen. Hierdoor krijg je achterkamertjespolitiek, Rutte doctrine etc.

We zijn echt een kleingeestig volk.
Dit.

Als ik niet kapotgemaakt wil worden zou het ook wel heel verleidelijk worden om niks meer openbaar te maken.
pi_200142504
Een propagandafilm dus, op verzoek van D'66. D'66 vraagt, de publieke omroep draait. Fraai werk van GeenStijl!
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:33:24 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200142773
Wat ben ik toch blij lid te zijn van een partij die zo machtig is dat alle publieke omroepen kennelijk doen wat we willen. :7
pi_200143060
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef Halcon het volgende:
Een propagandafilm dus, op verzoek van D'66. D'66 vraagt, de publieke omroep draait. Fraai werk van GeenStijl!
Mooi, dan wordt het mischien nog wat met dit land als normale partijen aan de macht houden :P
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:52:37 #256
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200143168
Waarom moet zoiets een documentaire krijgen van de staat?

Wie vindt dit fijn/leuk/mooi dat wij dit krijgen van ons belastinggeld?
pi_200143236
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Ixnay het volgende:
Waarom moet zoiets een documentaire krijgen van de staat?

Wie vindt dit fijn/leuk/mooi dat wij dit krijgen van ons belastinggeld?
Tja, Baudet krijgt bijna dagelijks verhoudingsgewijs veel te veel aandacht van de NPO, zo gaat dat. Eigenlijk zou Baudet net zo veel in de media moeten komen als Van der Staaij. Opvallende mensen krijgen nou eenmaal helaas te veel aandacht.

En van de staat is natuurlijk onzin, we hebben geen staatstelevisie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_200148240
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, Baudet krijgt bijna dagelijks verhoudingsgewijs veel te veel aandacht van de NPO, zo gaat dat. Eigenlijk zou Baudet net zo veel in de media moeten komen als Van der Staaij. Opvallende mensen krijgen nou eenmaal helaas te veel aandacht.

En van de staat is natuurlijk onzin, we hebben geen staatstelevisie.
De aandacht die Baudet krijgt is niet bepaald propaganda. In elk geval geen positieve voor Baudet zelf. De aandacht die Kaag krijgt blijkbaar wel. Ze willen zelfs autogordels fotosjoppen e.d. :')
pi_200161762
twitter
pi_200170793
twitter

Misogynie is ook hier te bespeuren.
pi_200170821
Hear, hear

twitter
pi_200171291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Hear, hear

[ twitter ]
Het mediakartel trekt razendsnel een verdedigingslinie op. De kruisbestuiving tussen de coalitie en de media moet natuurlijk wel ongestoord door blijven gaan. Het probleem is hier natuurlijk niet zozeer Kaag, of het zou de verminging van partijbelangen met BZ moeten zijn.

Het probleem is dat de PO gepolitiseerd is, met kartelpartijtijgers en persoonlijke connecties met politici in alle geledingen. Daardoor krijgen we voor ons belastinggeld geen pluriforme, onafhankelijke en kritische berichtgeving, maar propaganda.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 17:43:50 #263
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200171489
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef potjecreme het volgende:
Hear, hear

[ twitter ]
Je bent er maar druk mee, zo'n non issue. ;)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 2 juli 2021 @ 18:07:12 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200171813
We zetten gewoon even deze op

vrijdag 2 juli 2021 @ 18:11:45 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_200171908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:49 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]

Misogynie is ook hier te bespeuren.
Door dit misogynie te noemen stap je behendig over het probleem heen. Sjiek gedaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200172040
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Door dit misogynie te noemen stap je behendig over het probleem heen. Sjiek gedaan.
Welk probleem? Je bedoelt het door domrechts verzonnen machtsmisbruik van d66?

twitter
  vrijdag 2 juli 2021 @ 18:38:45 #267
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_200172271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Welk probleem? Je bedoelt het door domrechts verzonnen machtsmisbruik van d66?

[ twitter ]
Je kan deze gang van zaken natuurlijk prima vinden, smijten met termen als domrechts en vrouwenhaat. Leuk om te zien dat al dit soort topics precies dezelfde inhoud hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200172402
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je kan deze gang van zaken natuurlijk prima vinden, smijten met termen als domrechts en vrouwenhaat. Leuk om te zien dat al dit soort topics precies dezelfde inhoud hebben.
Wat is het probleem dan?
pi_200172426
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wouke van Scherrenburg heeft het ook voor Kaag opgenomen, blijkt zij ook weer zo'n onafhankelijke journaliste die op de D66 lijst probeerde te komen, nou is het aantal D66-ers dat een greep op de NPO heeft veel gevaarlijker, maar het is gewoon ongezonde belangenverstrengeling.

Van Scherrenburg is er ook zo eentje die dat allemaal heel normaal vindt, als ze een documentaire maakt over het Binnenhof mag de premier ook even zijn zegje komen doen en haar toelaten op speciale locaties. Maar daar staat niks tegenover hoor, helemaal niks. Over misogynie gesproken, van Scherrenburg gebruikt zo'n programma dan ook gezellig te keuvelen over wat de dames destijds droegen en ging zelf voor de camera uitgebreid hoedjes passen. Om zich dan bij de eerste de beste sneer net als Kaag te doen alsof ze van een zwakker geslacht zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200172440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Het mediakartel trekt razendsnel een verdedigingslinie op.
Het is inmiddels wel erg opzichtig geworden. In het verleden hadden ze tenminste nog het fatsoen om het een beetje verdekt te doen :D
pi_200172481
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:49 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het is inmiddels wel erg opzichtig geworden. In het verleden hadden ze tenminste nog het fatsoen om het een beetje verdekt te doen :D
Echt walgelijk gewoon.
pi_200172536
Hier is geen sprake van vrouwenhaat, maar van (terechte) Kaaghaat.

Kaag is een vrouw die hoog van de toren blaast, erg interessant doet, maar in werkelijkheid niets van enig belang heeft te melden. Hugo de Jonge is geen vrouw, maar van hetzelfde slag. Geen inhoud, alleen een grote mond.

Het is dit soort mensen waaraan de democratie kapot gaat.
pi_200172537
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:58 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb de docu gekeken en kan me eigenlijk best vinden in het statement van de VPRO. De meeste argumenten tegen deze docu blijken vooral gericht op de buitenkant en weinig op de inhoud. Ik vond dat soms iets te vaak werd benadrukt dat het ging om een 'hoog/bijzonder' VN-overleg maar verder goed te kijken. Vind ook niet dat dit per se een promo voor haar en/of D66 was. Soms een fragmentje waar ze er goed uit komt maar ook meerdere fragmenten waar ik als ik Kaag zou zijn nou niet per se blij mee zou zijn. Al met al veel ophef over een documentaire die eigenlijk niet heel interessant was. Wat vinden jullie?
Hoorde net in de podcast van bnr, dat zij toentertijd vonden dat Kaag niet perse goed uit de docu kwam. Ze vroegen zich af of haar team wel wat te zeggen had over de beelden. Zo slecht vonden ze het beeld dat er naar voren kwam. Maar goed. In sommigen hoofden is het NPO66 en dat zal er niet meer uit gaan.
pi_200172566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hier is geen sprake van vrouwenhaat, maar van (terechte) Kaaghaat.

Kaag is een vrouw die hoog van de toren blaast, erg interessant doet, maar in werkelijkheid niets van enig belang heeft te melden. Hugo de Jonge is geen vrouw, maar van hetzelfde slag. Geen inhoud, alleen een grote mond.

Het is dit soort mensen waaraan de democratie kapot gaat.
En Halsema zeker . Democratie gaat kapot aan onwetendheid. Mensen die zich niet goed informeren.
pi_200172574
Die Telegraaffans met hun "mediakartel" zijn wel erg vermoeiend. Bedenk gewoon dat er in elke Telegraaf meer leugens dan waarheden staan. En toch wordt die onzin gewoon toegelaten en mag een voormalig "hoofdredacteur" van dat blad gewoon een omroep binnen de Publieke Omroep beginnen met WNL. Een 100% waterdicht bewijs dat er geen kartel is en dat er eerder te weinig controle is op de NPO.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')