Dit is niet gewobt door een journalist.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef potjecreme het volgende:
We hebben maar geen kabinet, we zitten nog ineen crisis en dan gaan journalisten wob hiervoor misbruiken![]()
Het het domme volk maar klappen voor dit soort domme snelle scoren![]()
![]()
Bij wie moet ik gaan schuimbekken?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:46 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Dit is niet gewobt door een journalist.
Volgens Bart Nijman is dit gewobt door een bezoeker van de website Geenstijl en het resultaat heeft doorgespeeld aan Geenstijl.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij wie moet ik gaan schuimbekken?
Ah okequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:56 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Volgens Bart Nijman is dit gewobt door een bezoeker van de website Geenstijl en het resultaat heeft doorgespeeld aan Geenstijl.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef potjecreme het volgende:
We hebben maar geen kabinet, we zitten nog ineen crisis en dan gaan journalisten wob hiervoor misbruiken![]()
Het het domme volk maar klappen voor dit soort domme snelle scoren![]()
![]()
Wel jammer dat Wilders niet verder komt dan infantiel schelden op Twitter als hij blijkbaar na vragen van zijn PVV verkeerd geïnformeerd is. Daar zou je best gefundeerd op aan mogen slaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Kamer verkeerd informeren is nooit een non-issue.
Take a guess.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:00 schreef archito het volgende:
[..]
Wel jammer dat Wilders niet verder komt dan infantiel schelden op Twitter als hij blijkbaar na vragen van zijn PVV verkeerd geïnformeerd is. Daar zou je best gefundeerd op aan mogen slaan.
Zou het hem echt om een of ander docu'tje gaan of vooral om een hetze tegen Kaag aan te wakkeren?
Ik zie de leugen van Slob niet. De verklaring van D66 is gewoon steekhoudend, volgens mij en dit WOB verziek toont geen invloed aan, het toont aan dat zowel het ministerie als D66 kritiek mochten geven en verzoeken mochten doen aan de maker om bepaalde zaken niet te tonen, er staat nergens dat ze zaken konden verbieden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:
Er is toch wel een relletje aan het ontstaan hier over. Er is blijkbaar door minister slob gelogen tegenover de Kamer hier over…
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pro-politiek-invloed
“Geen betrokkenheid bij”. Op het moment dat je feedback levert heb je betrokkenheid.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie de leugen van Slob niet. De verklaring van D66 is gewoon steekhoudend, volgens mij en dit WOB verziek toont geen invloed aan, het toont aan dat zowel het ministerie als D66 kritiek mochten geven en verzoeken mochten doen aan de maker om bepaalde zaken niet te tonen, er staat nergens dat ze zaken konden verbieden.
Maar de maker hoefde niets te geven, het ministerie en D66 en zelfs Kaag mochten wel vragen. Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Geen betrokkenheid bij”. Op het moment dat je feedback levert heb je betrokkenheid.
Of dit invloed is kunnen we over discussiëren… Want dit is natuurlijk ook een spel van geven en nemen. Negeer al die opmerkingen en je kunt nooit meer ergens binnen als documentairemaker. Maar zoals gezegd, daar kunnen we over discussiëren, maar betrokkenheid is het sowieso.
Formeel zal dat vast zo zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de maker hoefde niets te geven, het ministerie en D66 en zelfs Kaag mochten wel vragen.
Maar dat is wat anders. Het is een hele gebruikelijke afspraak in de hele journalistiek. Maar ze hebben het ontkent, dat staat hier los van.quote:Dat lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Snap niet dat hij de achternaam van zijn vrouw niet gebruiktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf geen twitter maar zag deze voorbij komen en er zit inderdaad een rode draad in, had ik niet van Jack verwacht
Zijn comeback was niet veel beter trouwens
[ twitter ]
Ja we zitten midden in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog. Laten we elke politieke misstap door de vingers zien want corona.quote:
Vragen om twee scènes niet uit te zenden..... Wat een misstap. Laten we ophouden iedere scheet op te blazen. Hierdoor krijg je achterkamertjespolitiek, Rutte doctrine etc.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja we zitten midden in de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog. Laten we elke politieke misstap door de vingers zien want corona.
Slob is voorgelogen: https://nos.nl/artikel/23(...)er-documentaire-kaagquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:11 schreef trein2000 het volgende:
Er is toch wel een relletje aan het ontstaan hier over. Er is blijkbaar door minister slob gelogen tegenover de Kamer hier over…
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pro-politiek-invloed
Formeel is dat natuurlijk zijn eigen probleem.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Slob is voorgelogen: https://nos.nl/artikel/23(...)er-documentaire-kaag
Tja, daar kan een minister ook niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |