Tschquote:Op woensdag 9 december 2020 17:16 schreef Fogel het volgende:
Veel plezier verder, ik rij even naar de piste.
Tschussquote:Op woensdag 9 december 2020 17:16 schreef Fogel het volgende:
Veel plezier verder, ik rij even naar de piste.
ik vond het altijd wel leuk. Ook al gaf je de helft wegquote:Op woensdag 9 december 2020 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond die pakketten geen tering aan.
Ja precies, dan is er toch niks leuks aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond het altijd wel leuk. Ook al gaf je de helft weg
Ik heb echt mooie dingen gehad,horloges,geurtjes.maar ook de standaard pakketten.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah was de waarde volgens mij ook wel hoger. Kreeg iedereen een doos waar van alles in zat maar paar jaar terug zijn ze overgestapt dat je zelf mag uitzoeken.
En dan zit er ook wel een traditioneel pakket bij maar dan zie je op het plaatje al wat er in zit. Dan is de verrassing er af.
Ik ben er op een gegeven moment na een jaar wel mee gestopt en weer begonnen met meer te fietsen omdat ik ineens bijna 10 kg boven mijn ideale gewicht zatquote:Op woensdag 9 december 2020 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doet mijn dochter ook![]()
Dat is een beetje primair de reden geweest dat ik juist begon met wandelen
Iets weggeven is ook leukquote:Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, dan is er toch niks leuks aan.
10 kg boven je gewicht, @dud0r lacht daarom.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er op een gegeven moment na een jaar wel mee gestopt en weer begonnen met meer te fietsen omdat ik ineens bijna 10 kg boven mijn ideale gewicht zat
Hey mam kijk eens, een lekker potje jam.Ja tis frambozen hoor. Ik vind hem niet te vreten dus jij mag hem hebben. Nou dag hoor.quote:
Maar @dud0r is dan een echte viesdikzakquote:Op woensdag 9 december 2020 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
10 kg boven je gewicht, @:dud0r lacht daarom.
Krijgt ie ook constant bekeuring op straat omdat hij als een veel te grote groep wordt gezien?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:19 schreef Haags het volgende:
[..]
10 kg boven je gewicht, @:dud0r lacht daarom.
10 kg, hij zit daar zeker 150% boven.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar @:dud0r is dan een echte viesdikzak
quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijgt ie ook constant bekeuring op straat omdat hij als een veel te grote groep wordt gezien?
Ja, hij telt voor 6.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijgt ie ook constant bekeuring op straat omdat hij als een veel te grote groep wordt gezien?
Jawel, kan je ook een ander eens blij maken.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies, dan is er toch niks leuks aan.
Neuh dat zat er hier niet in.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt mooie dingen gehad,horloges,geurtjes.maar ook de standaard pakketten.
Dat doe ik al genoeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel, kan je ook een ander eens blij maken.
[..]
Neuh dat zat er hier niet in.
Heb wel jaren een route gehad waar een wijnhandel in zat. En die hadden dan wel eens meer dan ik mee zou nemen volgens contract.
Dan keek ik altijd even wat er nog mee kon aan het eind van de rit en dan kreeg ik vaak een flesje mee.
En dat waren dan geen dure flessen maar met kerst en oud en nieuw kreeg ik vaak wel wat duurders.
Twee flessen rode wijn en een fles champagne en dat je het even opzoekt en dat je 250 euro aan spul gekregen hebt is toch leuk,.
Beetje jammer dat ik geen wijn drink
Door bij ze uit de buurt te blijvenquote:
Samen verslaan we coronaquote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door bij ze uit de buurt te blijven
Hoi FFquote:
Kut winkelquote:Op woensdag 9 december 2020 17:04 schreef Haags het volgende:
Jemig wat is gamemania duur qua spellen @:madam-april
quote:
Doen wijquote:
Gewoon bij de mediamarkt of speelgoed winkel halenquote:Op woensdag 9 december 2020 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Spellen zijn daar gewoon bijna 3 euro duurder dan elders
je moet ook op budgetgaming.nl kijken waar spellen het goedkoopste zijn gekkiequote:
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet ook op budgetgaming.nl kijken waar spellen het goedkoopste zijn gekkie
Nog nieuws over jullie switch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |