Was je maar een Belg, dorpse.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben verdomme geen Belg. Met je friet.
Mijn kerstpakketten waren wel iets duurder.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zal wel weer te doen zijn.
Meestal is het budget 25¤ en het grootste gedeelte van de dingen die je dan kan kiezen zitten onder die waarde.
Leuk een toilettas van een tientje ofzo
Brb, even wat ‘mayo’ producerenquote:
die heeft al genoeg tassenquote:
Mark Mayo?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maakt niks uit, wil wel lekker mayo erop
Mrslove gaat maar rennen voor mij!quote:Op woensdag 9 december 2020 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
@:paul , rennen naar de friettent!!
quote:
Meer vezels eten jong.quote:
Vroegah was de waarde volgens mij ook wel hoger. Kreeg iedereen een doos waar van alles in zat maar paar jaar terug zijn ze overgestapt dat je zelf mag uitzoeken.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn kerstpakketten waren wel iets duurder.
niet geklikt.quote:
Ik vond die pakketten geen tering aan.quote:Op woensdag 9 december 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroegah was de waarde volgens mij ook wel hoger. Kreeg iedereen een doos waar van alles in zat maar paar jaar terug zijn ze overgestapt dat je zelf mag uitzoeken.
En dan zit er ook wel een traditioneel pakket bij maar dan zie je op het plaatje al wat er in zit. Dan is de verrassing er af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |