abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196638072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik verbazend hoog.
Ik ook, al is die eerste echt een wassen neus. Als ik 3 dagen in een vakantiehuisje in de Duitse bergen zit moet ik 10 dagen in quarantaine. Terwijl daar veel minder besmettingen zijn dan waar ik woon dat strookt niet met elkaar.
pi_196638077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:58 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Weet niet wat ik hierop moet zeggen. Zullen vast mensen zjin die allerlei redenen kunnen bedenken dat ze toch de deur uit moeten ook al hebben ze Corona.
Wedden dat het neerkomt op: Hoe moet ik anders boodschappen doen/m'n hond uitlaten?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196638079
quote:
[ afbeelding ]
Nogal hoog ja.

Mede daarom was het veel effectiever geweest om te blijven hameren op die basis regels (thuis blijven bij klachten e.d.). In plaats van die eindeloze mondkap discussie. Verbaasd me echt hoeveel mensen gewoon lekker naar buiten gaan met klachten/na een positieve test. Dát is de reden waarom we nog steeds zulke hevige maatregelen hebben. Wat dat betreft is de ''foei'' wel terecht richting die groep.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:59:06 #204
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196638080
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit las ik eerder vandaag al ja.. bijna 1/5 gaat dus gewoon de deur uit bij positief getest :{ -O-
Dan vraag ik mij af of ze dan een rondje lopen buiten (niet veel mis mee als ze afstand houden en alleen gaan, en nergens naar binnen gaan) of toch echt naar de supermarkt gaan/met mensen afspreken/werken etc..
pi_196638094
Je mag niet zwanger worden na de Corona prik heb je het gelezen in de Telegraaf?

https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-zwanger-worden

Straks word je er ook nog onvruchtbaar van of krijg je softenon achtige toestanden.
Doodeng!
pi_196638096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wedden dat het neerkomt op: Hoe moet ik anders boodschappen doen/m'n hond uitlaten?
Wedden dat zoiets voor sommige eenzame mensen ook daadwerkelijk een probleem is?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196638100
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef quirina het volgende:
Je mag niet zwanger worden na de Corona prik heb je het gelezen in de Telegraaf?
Nog maar 3 keer ter sprake gekomen vandaag.
pi_196638103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:58 schreef Remco het volgende:

[..]

Ik ook, al is die eerste echt een wassen neus. Als ik 3 dagen in een vakantiehuisje in de Duitse bergen zit moet ik 10 dagen in quarantaine. Terwijl daar veel minder besmettingen zijn dan waar ik woon dat strookt niet met elkaar.
Regels zijn regels. En waar is je vaccinatiebewijs, burger?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196638112
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Wedden dat zoiets voor sommige eenzame mensen ook daadwerkelijk een probleem is?
Zeker. Ik overschat ook niet de hoeveelheid singles/alleenstaanden in ons land.. maar het is ook wel erg Nederlands om direct in een stuip te schieten als je dus een weekje volledig in quarantaine moet. Is dat nou echt onoverkomelijk?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196638115
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De hond uitlaten is ook niet zo heel erg natuurlijk als je de deur uitmoet en nergens naar binnen gaat. Gewoon afstand houden en dan zie ik het probleem niet zo. In principe gaan mensen ook de deur uit als ze besmet zijn en een test afleggen.
  woensdag 9 december 2020 @ 15:01:38 #211
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196638120
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit las ik eerder vandaag al ja.. bijna 1/5 gaat dus gewoon de deur uit bij positief getest :{ -O-
Dat was in oktober al zo.
Net zoals dat 70% van de mensen met klachten gewoon naar buiten gaat.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)sen-gaat-naar-buiten
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196638121
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:00 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik had al een vermoeden dat jij met deze reactie zou komen. Ook dit is natuurlijk de schuld van de overheid.
  Redactie Frontpage woensdag 9 december 2020 @ 15:03:14 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196638152
Blijft toch wel apart dat er tegenwoordig duizenden besmettingen per dag zijn en dat een paar honderd meer of minder nauwelijks opzienbarend zijn. In het begin hadden we in deze reeks zelfs nog een lijstje met waar alle besmettingen waren geconstateerd _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 00:30 schreef maily het volgende:
• Besmettingen in Nederland:
1. Man uit Loon op Zand, op zakenreis geweest naar Noord-Italië, heeft ook een carnavalsvierder in LoZ en Tilburg.
2. Vrouw uit Amsterdam, zit in Diemen
3. Partner van #2
4. Vrouw van #1
5. Dochter van #1
6. Vrouw uit Delft
7. Vrouw uit Nieuwendijk, Gemeente Altena. Op 21 februari opgenomen met klachten in het ziekenhuis van Gorinchem, en vervolgens naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht en daar is positief getest, ligt/lag op de IC.
8. Man uit Dalen, gemeente Coevorden, onbekend waar die het virus heeft opgelopen, wel 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg
9. Vrouw uit Tilburg
10. Man, broer van #1
11. 45-Jarige vrouw uit Helmond, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
12. Man uit Oss, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
13. Man uit Houten, vermoedelijk het virus opgelopen op een beurs in Duitsland
14. Persoon, een stel met patiënt 15 uit de gemeente Utrecht, terug van een reis naar Noord-Italië
15. Persoon, een stel met patiënt 14 uit de gemeente Utrecht, terug van een reis naar Noord-Italië
16. Man die op IC Maasstad ziekenhuis lag.
17. Vrouw uit Loon op Zand, contact met patient #1
18. Vrouw uit Drenthe/Dalen; echtgenoot van #8
19. Meisje (5) Alphen a/d Rijn, vakantie Noord-Italië
20. Persoon uit Haarlem
21. Vrouw uit Eindhoven, familie van patiënte 11, ook naar Noord-Italië(Trentino) geweest.
22. Oudere vrouw uit de gemeente Altena, contact met patiënte 7, ligt in isolatie in het Amphia Ziekenhuis te Breda.
23. Persoon uit de gemeente Altena, contact met patiënte 7
24. Persoon uit de gemeente Altena, contact met patiënte 7
25. Man, ligt in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven.
26. Kind uit Helmond, kind van patiënt 11, op reis geweest naar Trentino, Noord-Italië.
27. Man uit Helmond, partner van patiënt 28, samen met het gezin van patiënt 11 en patiënt 21 op reis geweest naar Trentino, Noord-Italië
28. Vrouw uit Helmond, partner van patiënt 27, samen met het gezin van patiënt 11 en patiënt 21 op reis geweest naar Trentino, Noord-Italië.
29. Vrouw uit Wijk aan Zee, ligt momenteel op de IC in het RKZ te Beverwijk.
30. Man uit Kerkwijk, gemeente Zaltbommel, opgenomen in het JBZ te Den Bosch.
31. Medewerker OLVG
32. Man, 45, Hardinxveld-Giessendam
33. 86-jarige man uit de Hoekse Waard
34. 56-jarige man uit Naarden
35. 45-jarige man uit Blaricum
36. Rotterdam
37. Rotterdam
38. Onbekend
39. Man uit Geleen, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
40. Arts-assistent JBZ uit Den Bosch, besmet door besmette patiënt 30
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_196638156
quote:
[ afbeelding ]
Gister was er zo een blonde snol in de gym.

"ja ik heb wel een beetje een hoestje maar verder dus niet echt klachten enzoo".

Die trainde vlak voor mij samen met haar vriendin.
pi_196638160
quote:

Straks word je er ook nog onvruchtbaar van of krijg je softenon achtige toestanden.
Doodeng!
Nee joh dat is met BMR vaccinatie ook.
blablablabla
  woensdag 9 december 2020 @ 15:03:44 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196638164
quote:

Doodeng!
Berust op een standaard waarschuwing omdat er nog geen onderzoek is geweest specifiek naar zwangere vrouwen en kind.
pi_196638168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:58 schreef Remco het volgende:

[..]

Klopt maar alle locaties ter wereld apart beoordelen lukt niet in de bechikbare tijd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 15:04:25 #218
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_196638175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

"ja ik heb wel een beetje een hoestje maar verder dus niet echt klachten enzoo".

Als ze er goed uit zag heb je toch niks te klagen :). Wees blij dat ze niet thuis bleef....
pi_196638188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

17.8% als je verdomme een postieve test hebt.

Echt niet te geloven.
Verbaast me niet, ik weet ook hoe mensen zijn. Die beginnen er met goede moed aan, en na 3-4 dagen blijkt het toch wel onhandig zijn en moeten ze toch nog even dit of dat bij de supermarkt hebben voor die avond, en hebben niet zo gauw iemand die dat even kan regelen.

Ik zit ook in vriendengroepen met laten we zeggen het laagopgeleide volksdeel, waar beleidsbepalers niet aan denken. Die zitten niet de hele dag achter de computer, die volgen niet dagelijks het nieuws. Die hebben geen idee wat 'de regels' op dit moment zijn (hoogopgeleide vrienden ook niet, maar dat is een ander verhaal). Die roepen dingen over vaccins waar je hier in BNW nog van zou schrikken. Die roepen: "Ze gaan mij de kerst niet afnemen, ook al komt de politie binnenvallen!"

En dan heb ik het nog niet eens over degenen die de taal niet machtig zijn.
  woensdag 9 december 2020 @ 15:05:42 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196638192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Pics
pi_196638197
Wilders is los. We zijn begonnen.
pi_196638200
Ik zat trouwens een paar dagen terug de nieuwste aflevering van Grey's Anatomy te kijken en die focussen zich dit seizoen op de Corona Crisis. Nederland werd zowaar even genoemd *O* Dat de Nederlandse regering had aanbevolen om gebruik te maken van een vaste seksbuddy. Fijn dat we in ieder geval iets hebben bijgedragen aan de Corona wetenschap; dat we zo bekend staan :D
pi_196638207
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zat trouwens een paar dagen terug de nieuwste aflevering van Grey's Anatomy te kijken en die focussen zich dit seizoen op de Corona Crisis. Nederland werd zowaar even genoemd *O* Dat de Nederlandse regering had aanbevolen om gebruik te maken van een vaste seksbuddy. Fijn dat we in ieder geval iets hebben bijgedragen aan de Corona wetenschap; dat we zo bekend staan :D
Zijn ze het advies op niet rimmen in de VS alweer vergeten? Omdat je daar ook besmet door kon raken.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 15:08:11 #225
236264 crew  capricia
pi_196638225
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch wel apart dat er tegenwoordig duizenden besmettingen per dag zijn en dat een paar honderd meer of minder nauwelijks opzienbarend zijn. In het begin hadden we in deze reeks zelfs nog een lijstje met waar alle besmettingen waren geconstateerd _O_
[..]

Ik vraag me af hoe het met die mensen vergaan is die op dat eerste cruiseschip zaten. Toen iedereen nog dacht dat je het buiten de deur kon houden. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')