Troep is het .. haat drugs ectquote:
Vroeger weleens geprobeerd hoor. Ben ook jong geweest. Maar niet in blijven hangen.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Troep is het .. haat drugs ect
Alle drugs? Ook alcohol?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Troep is het .. haat drugs ect
Nee ik ook niet...quote:Op woensdag 9 december 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar maar ik moet helemaal niets van die troep weten
alcohol alleen als iemand verslaafd raakt . continu dronken jaquote:
Beter zoquote:Op woensdag 9 december 2020 12:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vroeger weleens geprobeerd hoor. Ben ook jong geweest. Maar niet in blijven hangen.
Hi Mikeyquote:
Dat klopte wel met zijn hernia van de zomer, bij second opinion zagen ze ineens een derde hernia zittenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Komt in drievoud zeggen ze wel eens toch
klopt zelfs wietthee is er in de zorgquote:Op woensdag 9 december 2020 12:47 schreef X-23 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet...
Wiet schijnt toch ook wel als medicatie gebruikt te worden, het is niet allemaal rotzooi als je het op een normale manier gebruikt dan.
Dus eigenlijk haat je verslaafde?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alcohol alleen als iemand verslaafd raakt . continu dronken ja![]()
![]()
![]()
maar gewoon drank gebruik niets mis mee. alleen drink zelf zelden tot niets maar als iemand gewoon savonds wat bier of wijn nuttigt
![]()
![]()
![]()
Ben je mooi klaar mee zeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Mikey
[..]
Dat klopte wel met zijn hernia van de zomer, bij second opinion zagen ze ineens een derde hernia zitten
niet eens maar begin zelf niet aan die zooi .. wat ander doet enz is hun keuze ik oordeel nietquote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus eigenlijk haat je verslaafde?
en dat terwijl drank veel schadelijker is dan goedjes als xtc of wietquote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alcohol alleen als iemand verslaafd raakt . continu dronken ja![]()
![]()
![]()
maar gewoon drank gebruik niets mis mee. alleen drink zelf zelden tot niets maar als iemand gewoon savonds wat bier of wijn nuttigt
![]()
![]()
![]()
Cafeïnequote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef shiitake het volgende:
Ik houd wel van drugs... Nog maar eentje pakken dan...![]()
Daar moet dan voor betaald worden, chemisch afval kun je als bedrijf alleen tegen betaling kwijt.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:43 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan legaal wel kwijt kunnen.
xtc is mega troep manquote:Op woensdag 9 december 2020 12:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
en dat terwijl drank veel schadelijker is dan goedjes als xtc of wiet
Ik vond 1 al ergquote:Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Mikey
[..]
Dat klopte wel met zijn hernia van de zomer, bij second opinion zagen ze ineens een derde hernia zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |